Zo zijn vrouwenquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:56 schreef missbehavin het volgende:
Och en ik weet dat ik niet mag klagen. Maar dat doe ik natuurlijk wel.
9 en op dieet. weight watchers? welke?quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kon nooit alles drinken/eten wat ik wou
mijn mama heeft me op mijn 9 op mijn eerste dieet gezet
neequote:Op dinsdag 13 november 2012 11:03 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
9 en op dieet. weight watchers? welke?
Wat maakt het uit welk dieet het was?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:03 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
9 en op dieet. weight watchers? welke?
dat vroeg ik mij ook al afquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat maakt het uit welk dieet het was?
nieuwsgierigheidquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat maakt het uit welk dieet het was?
Die is flashy!quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
kerst
[ afbeelding ]
nu alleen nog centjes
vorig jaar had ik zelf een helemaal gouden jurk gemaaktquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die is flashy!Waar ik wel van hou hoor.
Ik heb een buitenlandse collega die nog niet lang in Nederland is en die zich elk jaar weer verbaast dat wij nu nog niet met kerst bezig zijn, maar dat pas na Sinterklaas doen. Zij leeft zich thuis al helemaal uit met kerstspullen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
kerst
[ afbeelding ]
nu alleen nog centjes
Gisteren is in mijn wijk de kerstverlichting opgehangen op straat.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:11 schreef Mystikvm het volgende:
buitenlandse collega die nog niet lang in Nederland is en die zich elk jaar weer verbaast dat wij nu nog niet met kerst bezig zijn, maar dat pas na Sinterklaas doen. Zij leeft zich thuis
whutquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb een buitenlandse collega die nog niet lang in Nederland is en die zich elk jaar weer verbaast dat wij nu nog niet met kerst bezig zijn, maar dat pas na Sinterklaas doen. Zij leeft zich thuis al helemaal uit met kerstspullen.
Wat leuk dat je dat kunt, zelf iets makenquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:13 schreef rhubarbje het volgende:
nou ja sinterklaas mag wel eerst maar ik ben toch stiekem al wel bezig met kerst ja
vooral met mijn kerst kleren want als ik niks ga kopen moet ik nog iets maken en dat kost tijd
nou met hulp hoor, ik zit nog steeds op lesquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dat kunt, zelf iets maken
Ik kan helemaal niks makenquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dat kunt, zelf iets maken
Nou ja, knopen enzo lukt wel, alleen een rechte naad naaien, daar gaat het al misquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niks makenIk kan nog geen knoop aannaaien of fietsband plakken
Vergeet die discriminerende zwarte pieten niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb een buitenlandse collega die nog niet lang in Nederland is en die zich elk jaar weer verbaast dat wij nu nog niet met kerst bezig zijn, maar dat pas na Sinterklaas doen. Zij leeft zich thuis al helemaal uit met kerstspullen.
De goedheiligman is nog niet eens in het land en hij is nu al begraven!quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:15 schreef KomtTijd... het volgende:
Waar ik werk staat het al helemaal vol met kerstbomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |