Zo zijn vrouwenquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:56 schreef missbehavin het volgende:
Och en ik weet dat ik niet mag klagen. Maar dat doe ik natuurlijk wel.
9 en op dieet. weight watchers? welke?quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kon nooit alles drinken/eten wat ik wou
mijn mama heeft me op mijn 9 op mijn eerste dieet gezet
neequote:Op dinsdag 13 november 2012 11:03 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
9 en op dieet. weight watchers? welke?
Wat maakt het uit welk dieet het was?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:03 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
9 en op dieet. weight watchers? welke?
dat vroeg ik mij ook al afquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat maakt het uit welk dieet het was?
nieuwsgierigheidquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat maakt het uit welk dieet het was?
Die is flashy!quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
kerst
[ afbeelding ]
nu alleen nog centjes
vorig jaar had ik zelf een helemaal gouden jurk gemaaktquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die is flashy!Waar ik wel van hou hoor.
Ik heb een buitenlandse collega die nog niet lang in Nederland is en die zich elk jaar weer verbaast dat wij nu nog niet met kerst bezig zijn, maar dat pas na Sinterklaas doen. Zij leeft zich thuis al helemaal uit met kerstspullen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
kerst
[ afbeelding ]
nu alleen nog centjes
Gisteren is in mijn wijk de kerstverlichting opgehangen op straat.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:11 schreef Mystikvm het volgende:
buitenlandse collega die nog niet lang in Nederland is en die zich elk jaar weer verbaast dat wij nu nog niet met kerst bezig zijn, maar dat pas na Sinterklaas doen. Zij leeft zich thuis
whutquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb een buitenlandse collega die nog niet lang in Nederland is en die zich elk jaar weer verbaast dat wij nu nog niet met kerst bezig zijn, maar dat pas na Sinterklaas doen. Zij leeft zich thuis al helemaal uit met kerstspullen.
Wat leuk dat je dat kunt, zelf iets makenquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:13 schreef rhubarbje het volgende:
nou ja sinterklaas mag wel eerst maar ik ben toch stiekem al wel bezig met kerst ja
vooral met mijn kerst kleren want als ik niks ga kopen moet ik nog iets maken en dat kost tijd
nou met hulp hoor, ik zit nog steeds op lesquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dat kunt, zelf iets maken
Ik kan helemaal niks makenquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dat kunt, zelf iets maken
Nou ja, knopen enzo lukt wel, alleen een rechte naad naaien, daar gaat het al misquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niks makenIk kan nog geen knoop aannaaien of fietsband plakken
Vergeet die discriminerende zwarte pieten niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb een buitenlandse collega die nog niet lang in Nederland is en die zich elk jaar weer verbaast dat wij nu nog niet met kerst bezig zijn, maar dat pas na Sinterklaas doen. Zij leeft zich thuis al helemaal uit met kerstspullen.
De goedheiligman is nog niet eens in het land en hij is nu al begraven!quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:15 schreef KomtTijd... het volgende:
Waar ik werk staat het al helemaal vol met kerstbomen
Niet zo gek dat je nog single bent met zo een instellingquote:
Het is gekke Henkie niet, iets geven zodat je er bij de concurrent lekker uitzietquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
oeh misschien wil de sint mij dat jurkje wel brengen!
Hans Teeuwen-flashbackquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet zo gek dat je nog single bent met zo een instelling![]()
Baby en Angel hadden hem al op zijn knieën gehad.
Heb je ook een foto waar de jurk een pasvorm heeft, of is dit het eindresultaat?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
kerst
[ afbeelding ]
nu alleen nog centjes
quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je ook een foto waar de jurk een pasvorm heeft, of is dit het eindresultaat?
Al die zullen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijnquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet zo gek dat je nog single bent met zo een instelling![]()
Baby en Angel hadden hem al op zijn knieën gehad.
ik gok dat dat komt doordat het meisje maat 38 is en de jurk alleen bestaat vanaf maat 44quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je ook een foto waar de jurk een pasvorm heeft, of is dit het eindresultaat?
Ja ik denk ook dat het wel een beetje ana het model ligtquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik gok dat dat komt doordat het meisje maat 38 is en de jurk alleen bestaat vanaf maat 44
Het zal wel aan mijn geaardheid liggen dat dat me absoluut niet opvielquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat het wel een beetje ana het model ligtMaar dat middenstuk is echt foeilelijk nu
Echt zo'n propje lijkt t nu.
ze zullen hem wel op haar rug helemaal vast hebben gezetquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat het wel een beetje ana het model ligtMaar dat middenstuk is echt foeilelijk nu
Echt zo'n propje lijkt t nu.
Ik zie het ook nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het zal wel aan mijn geaardheid liggen dat dat me absoluut niet opviel
Ook belachelijk dat ze die plus sizes dan laten zien door een geheel niet plus size modelquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze zullen hem wel op haar rug helemaal vast hebben gezet
maar hier is het iets mooier al
[ afbeelding ]
nou ja ik draag hem ook zoals zij hem draagt he, met een dikke maillotquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:38 schreef Cue_ het volgende:
Voor mij zijn die jurkjes net wat te kort. Knielengte is meer mijn ding
Jij dacht niet: Goh, hoeveel heeft die van de kerststol gesnoept?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het zal wel aan mijn geaardheid liggen dat dat me absoluut niet opviel
stom he!quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook belachelijk dat ze die plus sizes dan laten zien door een geheel niet plus size model
Ja ik vind dat echt raarquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
stom he!
ik ga een keer een foto van mezelf maken in zo'n jurkje en dan naast hun foto plakken en dan opsturen
Ah ok, dat zou evt wel kunnen. Maar p een 1 of andere manier vind ik dat nog vaag. Onder jurkjes horen blote benen en hakken. Dat is echt het beeld dat 'hoort' wat in m'n kop zitquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
nou ja ik draag hem ook zoals zij hem draagt he, met een dikke maillot
niet zonder nee!
quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:40 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik dacht: "Goh, een zwarte jurk. Wat staat er in de volgende post?"
Ik dacht, 'Goh, bij mij zitten die jurkjes nooit zo omdat ik een dikke prop ben zonder taille.'quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij dacht niet: Goh, hoeveel heeft die van de kerststol gesnoept?
en dan is zij nog een van de 'dikste' modellen die ze gebruikenquote:
oh dat doe ik sowieso alleen in hartje zomerquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ah ok, dat zou evt wel kunnen. Maar p een 1 of andere manier vind ik dat nog vaag. Onder jurkjes horen blote benen en hakken. Dat is echt het beeld dat 'hoort' wat in m'n kop zit
Als je op die modellen af moet gaan, ben ik ook ineens plus sizequote:Op dinsdag 13 november 2012 11:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dan is zij nog een van de 'dikste' modellen die ze gebruiken
volgens mij is zij echt nog dunner:
[ afbeelding ]
joh dan is de hele wereld plussizequote:Op dinsdag 13 november 2012 11:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je op die modellen af moet gaan, ben ik ook ineens plus size
Ik kan EINDELIJK weer eens iets doen met O&N, dan vertik ik dat te doen in een wollen trui!quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:45 schreef Bengeltje het volgende:
Het lijkt me wat fris die jurkjes. Geef mij maar een wolletrui.
Je werd voorheen vastgebonden?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan EINDELIJK weer eens iets doen met O&N, dan vertik ik dat te doen in een wollen trui!
Ms dit jaar ook welquote:
Naakt?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan EINDELIJK weer eens iets doen met O&N, dan vertik ik dat te doen in een wollen trui!
Desnoods Q, desnoods.quote:
Gewoon geen kleren aan doen, veel beter.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht, 'Goh, bij mij zitten die jurkjes nooit zo omdat ik een dikke prop ben zonder taille.'
Daar word echt niemand vrolijk van.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon geen kleren aan doen, veel beter.
nee hoor, lunch om 12:00 is zooooo 1932quote:
waarom is het hier dan zo stilquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee hoor, lunch om 12:00 is zooooo 1932.
Geen idee, maar we hebben de kamer voor onzelf, neuken?quote:
Is goed.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Geen idee, maar we hebben de kamer voor onzelf, neuken?.
Top, handig die lunchpauze!quote:
Je hoort het vanzelf wel toch?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
Waren deze twee minuten genoeg of moet ik nog even buiten wachten?
Doe gewoon mee johquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
Waren deze twee minuten genoeg of moet ik nog even buiten wachten?
Aan het lachen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hoort het vanzelf wel toch?
Of het schreeuwen, ms is Cue wel zo'n schreeuwerdquote:
somsquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:25 schreef missbehavin het volgende:
Of het schreeuwen, ms is Cue wel zo'n schreeuwerd
Ha, I knew it!quote:
Dan zie ik je morgen hier om 12:00quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:31 schreef Cue_ het volgende:
Ach dan doen wij het wel een andere keer
Lekker spontaanquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan zie ik je morgen hier om 12:00
Pauzes zijn voor HW.. Wij kunnen wel de avonden doen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan zie ik je morgen hier om 12:00
quote:
Ook goed, dan heb ik gewoon de tijd om mijn lunch op te eten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pauzes zijn voor HW.. Wij kunnen wel de avonden doen?
Aardig hequote:Op dinsdag 13 november 2012 12:39 schreef Mystikvm het volgende:
Ook goed, dan heb ik gewoon de tijd om mijn lunch op te eten.
Och, da's Rinus van der Meijden. Die ken ikquote:
Dit verklaart allesquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och, da's Rinus van der Meijden. Die ken ik
quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och, da's Rinus van der Meijden. Die ken ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |