nee niet het geval heb totaal niet lopen doordrammen, ben gestopt ook toen ze zei van stop maar..quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:37 schreef Aldo-MC het volgende:
Hoe oud is zij en hoe oud ben jij?
Het komt een beetje over of zij het gevoel heeft dat ze verkracht/aangerand is doordat jij hebt lopen doordrammen met de seks.
Een ander scenario is dat zij spijt heeft dat haar ontmaagding een enorme deceptie is geweest en je daarom niet meer wil zien.
Kan je niet aan haar zus vragen waarom ze boos is, en dat je tenminste een verklaring wil?
Als je echter het gevoel hebt van jezelf dat je te ver bent gegaan al dan niet onder invloed dan zou ik het toch even laten rusten.
nouja hopeloos.. maar wil het wel opgelost hebben.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:39 schreef Tja..1986 het volgende:
Wacht even....
Zij staat te zoenen met anderen waar jij bij bent, wat best wel respectloos is in jullie situatie, ookal hebben jullie officieel geen relatie. Vervolgens weet ze het zo te draaien dat zij boos op jou is, en jij hopeloos contact met haar probeert te krijgen? Best knap van haar.
Wat wil je precies oplossen? Zij stelt zich aan en wil geen contact. Lekker laten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:43 schreef Deetoxx het volgende:
[..]
nouja hopeloos.. maar wil het wel opgelost hebben.
dat kwam omdat ik ergens tegen aan sloeg uit boosheid, en hoezo onterecht.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:48 schreef Re het volgende:
en waar kwam die kapotte vuist door?
En grow the fuck up zou ik zeggen, je boosheid is onterecht, maar dat wist je al
Lol waarom was je zo boos geworden dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:50 schreef Deetoxx het volgende:
[..]
dat kwam omdat ik ergens tegen aan sloeg uit boosheid, en hoezo onterecht.
je hebt duidelijk kunnen zien waarom ze geen vaste relatie wil en is ze wat dat betreft dus redelijk duidelijk naar jou toe... je nobelheid heeft je in haar bed gekregen en je bent er zelf weer uitgestapt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:50 schreef Deetoxx het volgende:
[..]
dat kwam omdat ik ergens tegen aan sloeg uit boosheid, en hoezo onterecht.
uhm nou omdat zei volop met iemand aan het bekken was of dat haar leven er vanaf hing.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Lol waarom was je zo boos geworden dan?
Lekker kort door de bocht.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:53 schreef Re het volgende:
[..]
je hebt duidelijk kunnen zien waarom ze geen vaste relatie wil en is ze wat dat betreft dus redelijk duidelijk naar jou toe... je nobelheid heeft je in haar bed gekregen en je bent er zelf weer uitgestapt.
Dat zegt eigenlijk al voldoende toch, ze is duidelijk niet op zoek naar een vaste relatie met jou en je mag blij zijn dat jullie uiteindelijk nog (soort van dan tochquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:54 schreef Deetoxx het volgende:
[..]
uhm nou omdat zei volop met iemand aan het bekken was of dat haar leven er vanaf hing.
Zie bovenstaand. Wat een heks.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:39 schreef Tja..1986 het volgende:
Wacht even....
Zij staat te zoenen met anderen waar jij bij bent, wat best wel respectloos is in jullie situatie, ookal hebben jullie officieel geen relatie. Vervolgens weet ze het zo te draaien dat zij boos op jou is, en jij hopeloos contact met haar probeert te krijgen? Best knap van haar.
Let er wel op dat wanneer ze niemand anders kan krijgen jou weer begint te SMS-en he.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:11 schreef Deetoxx het volgende:
In ieder geval heb haar gsmst dat ze maar berichtje moet sturen als ze het uit wil praten.
ben er nu wel achter wordt niks meer.
Hunt season has opened again..
no worries for nowquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:13 schreef Sant. het volgende:
[..]
Let er wel op dat wanneer ze niemand anders kan krijgen jou weer begint te SMS-en he.
In dat geval kun je 2 dingen doen:
- Nee dank je, been there done that.
- Je neukt haar, en daarna zeg je toedeledokie.
Hoe dan ook moet je hier niks serieus meer van verwachten. Of zelfs willen verwachten.
Inderdaad ja, weg ermee!quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:58 schreef LaLouchi het volgende:
Wat moet je met iemand die met jan en alleman zoent en gaat janken als ze (met instemming) geneukt is. Klinkt als een labiel kind. Next.
jep what have i done, wou er even achter komen of ik mezelf nou de schuld moet gaan geven of dat het anders is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:18 schreef Murdera het volgende:
Ik snap de TT niet.
What (i've) done.
(i've) zo omdat het weggelaten kan worden?
What done? of bedoelde je meer iets als What have I done?
Klinkt alsof je erg drammerig en snel jaloers bent. Waarschijnlijk vindt ze je leuk maar heeft ze het in eerste instantie uitgemaakt omdat je erg claimerig bent. Daarna heb je misbruik van haar gemaakt toen ze dronken was en nu mot ze je helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:27 schreef Deetoxx het volgende:
Laat ik maar meteen zeggen dat om de persoon om wie dit gaat, dit waarschijnlijk ook zal lezen. Maar dat maakt me niet uit ik doe mijn verhaal toch.
Eind Juli ben ik een meid tegen gekomen, vanaf moment nummer 1 was ik helemaal weg van haar.
Na 1.5 week hadden we al wat, we hebben eigenlijk het daten overgeslagen.
We hebben samen 1 maand gehad, daarna is het uitgegaan omdat ze niet klaar was voor een relatie.
Een tijdje geen contact gehad 2-3 weken, daarna toch na wat praten weer bij elkaar terecht gekomen.
Niks officieels we hadden niks, maar toch was het nog als vriend/vriendin met alles erbij van een relatie.
in die tijd dat dit zo doorging, heb ik aardig gezeten met twijfel of dit nou wel de juiste manier was.
maar ik deed het omdat ik in die tijd van haar ben gaan houden en nog steeds doe.
Tot aan afgelopen weekend..
Ik ben naar haar toegeweest om een avondje te gaan stappen met een paar vriendinnen erbij van haar.
In de club zoende ze met zeggende 2, waarvan ik bij 1 volop kwam binnenvallen en me compleet overdonderde.
Ik wist we hebben niks officieels , maar toch werd ik zo boos. ik weet niet haar weggeduwd en ik ben van woede maar rondjes gaan lopen in de discotheek.
Ik wist ze had veel te veel op, maar dan nog?
ook ik had een aardige slok op maar heb niks gedaan met anderen.
na een half uur en wat kleine gesprekjes en een kapotte vuist verder toch (redelijk) zover het kon uitgepraat.
rond 4 uur met zijn allen naar buiten gegaan en ongeveer een uur op de taxi gewacht, ook hier want ja er stonden veel en veel meer mensen buiten, zocht ze de aandacht van andere mensen op.
maar heb haar de hele tijd in de gaten gehouden en bij haar gebleven.
Thuisgekomen bij haar, ja ze woont op zichzelf. wat gegeten en toen op bed gaan liggen.
maar uhm.. we begonnen weer wat met zoenen etc. aangezien dat we aardig wat op hadden liep het uit op sex, heb haar ook gevraagd of ze dit werkelijk wou aangezien ze maagd (is/was)
toch zijn we toen verder gegaan, maar het werd niet echt wat vanwege de drank, dus na een paar tientalle seconden al gestopt.
Toen we wakker werden, niks aan de hand. Toch ging ik weer wat na lopen denken over de avond ervoor en haar zoenende met die jongens, en voelde de boosheid weer opkomen.
ben toen een uur later weggegaan.
Ze wist dat er wat aan de hand was met me en probeerde het ook goed te maken.
Heb een paar uur lang haar berichtjes genegeerd maar uiteindelijk toch wat wezen praten.
Het is bij praten gebleven, want ik was nog steeds gekwetst.
Toen een dag later een mail van haar gekregen, goed door gelezen en ja vergeven.
alhoewel vergeven, van het een kwam het ander, nu begon ze over wat we precies hebben gedaan in bed. heb het haar zo ongeveer uitgelegt, want ik wist ook niet alles meer.
Ook dit liep uit in ruzie, want het had gewoon niet mogen gebeuren.
Nu krijg ik geen berichtjes terug, en ben ik een beetje afwachtende.
Wel van haar zusje een bericht gekregen dat ik moest kappen en haar maar met rust moet laten.
Maar dat is niet mijn ding ik wil het niet onopgelost laten eindigen, niet zo.
Ik snap dat ze me mischien niet meer wil zien of niet met me wil praten, maar zoals ik zei ik wil het niet dit einde geven, eigenlijk wil ik het helemaal geen einde geven want ik hou van haar.
Wat moet ik doen, en is het mijn schuld...
Denk niet dat er iemand is die het beter kan verwoorden dan die gast hier boven mijquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:42 schreef VaLkyRie het volgende:
Wat mij betreft hebben jullie beide schuld aan de situatie. Zij door jou aan een lijntje te houden en als een dronken snolletje met anderen te vozen. Jij door vast te houden aan het idee dat er liefde in het spel was, wat blijkbaar niet zo was.
Zie het als een leermoment. Als een vrouw 'niet klaar' is voor een relatie, is dat een beroemde red flag. Beter loop je op dat moment weg en kom je niet meer terug. Jij zocht commitment en hebt verzuimt dit officieel te vragen. Had je dat wel gedaan, had je geweten dat er niets was tussen jullie. Je schrijft zelf wel dat er niets was, maar in jouw hoofd was dat er wel. Helaas alleen in jouw hoofd.
Maar zeg nou zelf, zie jij dit meisje nu nog als relatiemateriaal? Nee toch? Wegwezen dan, lekker laten gaan. Je wilt geen einde, maar er was eigenlijk al geen begin, en dus kan er ook geen einde zijn.
En nee je houdt niet van haar, dat denk je alleen maar.
Uitstekend advies, het enige juiste voor jullie allebei.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:27 schreef Deetoxx het volgende:
...
Wel van haar zusje een bericht gekregen dat ik moest kappen en haar maar met rust moet laten.
...
Ikke ikke ikke...quote:...
Maar dat is niet mijn ding ik wil het niet onopgelost laten eindigen, niet zo.
Ik snap dat ze me mischien niet meer wil zien of niet met me wil praten, maar zoals ik zei ik wil het niet dit einde geven, eigenlijk wil ik het helemaal geen einde geven want ik hou van haar.
Wat moet ik doen, en is het mijn schuld...
Dat zal wel door een muur zijn gekomen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:48 schreef Re het volgende:
en waar kwam die kapotte vuist door?
En grow the fuck up zou ik zeggen, je boosheid is onterecht, maar dat wist je al
jup, geprobeerd met haar te praten, word genegeerd dus valt maar dood.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:00 schreef drijfhout het volgende:
Ikke ikke ikke...
Maar wat jij wil en vindt, strookt niet met wat zij wil en vindt.
Dan is de juiste conclusie: schouders ophalen en move on.
als ze dat heeft gedaan gewoon negeren en vergeten die byotchquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:54 schreef Deetoxx het volgende:
[..]
uhm nou omdat zei volop met iemand aan het bekken was of dat haar leven er vanaf hing.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:18 schreef grashapper het volgende:
[..]
als ze dat heeft gedaan gewoon negeren en vergeten die byotch
Correctie; blijf uit de buurt van vage labiele figuren.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:53 schreef fathank het volgende:
Wijze les voor de volgende keer:
Blijf uit de buurt van maagden.
Beiden dan....quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:21 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Correctie; blijf uit de buurt van vage labiele figuren.
Interessante wending! Ben jij het zusje?quote:Op zondag 18 november 2012 20:02 schreef Alurii het volgende:
Mike klootzak, stel je godverdomme niet zo aan.
Je doet alsof het haar schuld is terwijl je alleen je eigen verhaal verteld, en dat is nogal zwak.
Ze heeft het niet voor niets uitgemaakt, en uit is uit, dus dan hoef je niet zo zielig te doen en haar te claimen. Als ze met een andere jongen gaat, jammer voor jou, jullie hebben geen relatie meer. Je hebt haar gewoon verkracht want ze heeft meer dan 3 keer gezegt dat je moest stoppen. Maar nee hoor, meneer volgt zijn lul. :I Vieze klootzak. Je denkt ook echt alleen maar aan jezelf, dat is te merken. Hou alsjeblieft op met zielig doen want het is jouw schuld. Ze was dronken, en nog maagd, en jij gebruikt haar gewoon om die reden. Je wist dat ze niet ontmaagd wou worden, en zeker niet door jou.
Ga maar lekker ''hunten''. Je zal toch niemand vinden zo als haar. Ze is een super meisje, en ik hoop dat je een vriendin krijgt die je net zo kloten laat voelen als jij haar.
Je moest eens weten wat je haar hebt aangedaan, met je zielige verhaal. Je MOEST eens weten.
Omdat het een vriend van haar was, niet ZOMAAR een jongen, en meestal kun je vrienden vertrouwen.quote:Op zondag 18 november 2012 20:14 schreef Seven. het volgende:
Maar als je geen seks wil, waarom neem je dan met je zatte hoofd een jongen mee naar huis?
Dit verhaal riekt van alle kanten. TS is niet goed snik en die vriendin van je lijkt nogal van de aandacht te houdenquote:Op zondag 18 november 2012 20:17 schreef Alurii het volgende:
[..]
Omdat het een vriend van haar was, niet ZOMAAR een jongen, en meestal kun je vrienden vertrouwen.Er was trouwens ook iemand anders bij, een meisje, dus ja. Maar die sliep al toen.
Dat klinkt wat hard, eerder jong en onervaren. (niet perse leeftijdgebonden uiteraard)quote:Op zondag 18 november 2012 20:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dit verhaal riekt van alle kanten. TS is niet goed snik en die vriendin van je lijkt nogal van de aandacht te houden.
Ik snap best dat je voor je vriendin opkomt hoor, maar eerlijk waar: ze komen op mij allebei gruwelijk dom over.
Dat zal best hard klinken, maar in hun jeugdigheid en onervarenheid hebben ze elkaar van alles aangedaan. Wat. Een. Sukkels.quote:Op zondag 18 november 2012 20:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat klinkt wat hard, eerder jong en onervaren. (niet perse leeftijdgebonden uiteraard)
Zover ik het lees, vooral hij eigenlijk die haar iets aandeed.quote:Op zondag 18 november 2012 20:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat zal best hard klinken, maar in hun jeugdigheid en onervarenheid hebben ze elkaar van alles aangedaan. Wat. Een. Sukkels.
Objectief gezien:quote:Op zondag 18 november 2012 20:12 schreef Alurii het volgende:
Dit verhaal heeft echt 2 kanten, en hij verteld maar 1 kant, een daar heb ik problemen mee. Ik ken haar goed genoeg en ze had geen relatie dus waarom zou ze niet met andere jongens gaan als ze uit gaat? Hallo, ze was dronken en wou geen sex. Ze wachtte voor de speciale ene keer, en dat heeft hij lekker weggenomen.
En nee, ik ben niet haar zusje, maar ik ken haar al 7 jaar ofzo en ze is echt geen hoer of slet.
Gelukkig was jij ter plaatsen en hebben we de feiten nu op een rij.quote:Op zondag 18 november 2012 20:02 schreef Alurii het volgende:
Mike klootzak, stel je godverdomme niet zo aan.
Je doet alsof het haar schuld is terwijl je alleen je eigen verhaal verteld, en dat is nogal zwak.
Ze heeft het niet voor niets uitgemaakt, en uit is uit, dus dan hoef je niet zo zielig te doen en haar te claimen. Als ze met een andere jongen gaat, jammer voor jou, jullie hebben geen relatie meer. Je hebt haar gewoon verkracht want ze heeft meer dan 3 keer gezegt dat je moest stoppen. Maar nee hoor, meneer volgt zijn lul. :I Vieze klootzak. Je denkt ook echt alleen maar aan jezelf, dat is te merken. Hou alsjeblieft op met zielig doen want het is jouw schuld. Ze was dronken, en nog maagd, en jij gebruikt haar gewoon om die reden. Je wist dat ze niet ontmaagd wou worden, en zeker niet door jou.
Ga maar lekker ''hunten''. Je zal toch niemand vinden zo als haar. Ze is een super meisje, en ik hoop dat je een vriendin krijgt die je net zo kloten laat voelen als jij haar.
Je moest eens weten wat je haar hebt aangedaan, met je zielige verhaal. Je MOEST eens weten.
quote:Op zondag 18 november 2012 20:46 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:
Even posten in een fantastisch topic.
haha volgens mij is TS weggerend dus denk dat je beter een heel maisveld in de buurt kunt houden als je genoeg popcorn wilt.quote:Op zondag 18 november 2012 23:29 schreef formerjellybean het volgende:
Ik moet nu echt even de popcorn halen. Is het verhaal wel zoals de TS en wie is dat mysterieuze meisje die het meisje waar het over gaat. Oh the suspense is killing me
Hij heeft een meisje verkracht.quote:
enige relevante dat ik hier lees is dat hij wist dat ze geen sex wilde en zij meerdere malen aangaf dat hij moest stoppen.quote:Op maandag 19 november 2012 06:34 schreef Ben1990 het volgende:
Oke dit gaat nogal ver.
Ik ben bevriend met allebei de personen .
Het verhaal heeft twee kanten en meestal ligt de waarheid ergens in het midden.
Voor haar gevoel heeft ze een paar keer stop gexegt maar ging hij door , hij zegt dat hij niet helemaal nuchter meer was.
Bovendien wist hij wel dwt ze geen seks met hem wou want dit had ze hem al een paar ker duidelijk gemaakt.
Ookal voor dit voorval , maar ik vind ook dat zei eerder de knoop met hem had moeten doorhakken hem duidelijk had moeten maken dt ze hem echt niet wil en het nooit meer tot een relatie zou kunnen lopende heb haar dit ook meerdere malen gexegt dat ze dit echt moest doen..
Ik vind iemand beschuldigen van verkrachting nogal zwaar ! Je kunt het ook samen oplossen en elkaar desnoods uit elkaarsleven verwijderen .
Ik hoop in iedergeval niet dat dit gevolgen heeft en wat me dan wel boos maakt is dat hij niet meer weet of hij wat heeft gebruikt terwijl hij wel wist dat ze niet aan de pil is..
Maar goed laat ze dit samen oplossen
Wat ik hieruit haal is dat je vriend een verkrachter is. Klinkt hard maar ja.. kan het niet anders zeggen.quote:Op maandag 19 november 2012 06:34 schreef Ben1990 het volgende:
Oke dit gaat nogal ver.
Ik ben bevriend met allebei de personen .
Het verhaal heeft twee kanten en meestal ligt de waarheid ergens in het midden.
Voor haar gevoel heeft ze een paar keer stop gexegt maar ging hij door , hij zegt dat hij niet helemaal nuchter meer was.
Bovendien wist hij wel dwt ze geen seks met hem wou want dit had ze hem al een paar ker duidelijk gemaakt.
Ookal voor dit voorval , maar ik vind ook dat zei eerder de knoop met hem had moeten doorhakken hem duidelijk had moeten maken dt ze hem echt niet wil en het nooit meer tot een relatie zou kunnen lopende heb haar dit ook meerdere malen gexegt dat ze dit echt moest doen..
Ik vind iemand beschuldigen van verkrachting nogal zwaar ! Je kunt het ook samen oplossen en elkaar desnoods uit elkaarsleven verwijderen .
Ik hoop in iedergeval niet dat dit gevolgen heeft en wat me dan wel boos maakt is dat hij niet meer weet of hij wat heeft gebruikt terwijl hij wel wist dat ze niet aan de pil is..
Maar goed laat ze dit samen oplossen
role-play.quote:Op maandag 19 november 2012 10:23 schreef Markeerstift het volgende:
Als zij inderdaad stop heeft gezegd neigt het naar
Is ze een moslima?quote:Op maandag 19 november 2012 13:11 schreef Deetoxx het volgende:
had zelf ook een slokkie op, maar was vrijwel direct daarna.
maar blijft woord tegen woord.
Snap dat ze er zich kut over voelt, heb ik ook.
Maar ff serieus, dit klinkt op z'n zachts gezegd nogal discutabel.quote:Op maandag 19 november 2012 12:37 schreef Deetoxx het volgende:
zoals ik me kan herrineren, ja ik weet niet alles meer, zei ze 1 keer stop en ben ik even later gestopt.
Ik vind de dame in kwestie minstens zo discutabel.quote:Op maandag 19 november 2012 16:16 schreef An_awesome_wave het volgende:
Maar ff serieus, dit klinkt op z'n zachts gezegd nogal discutabel.
Nadat ze jou kende niet meer?quote:Op maandag 19 november 2012 16:00 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik ken toevallig alle betrokken partijen en ik weet dat ze geen maagd meer was.
Mwah, vind ik niet. Ik zeg niet dat de dame in kwestie helemaal vrijuit gaat maar als een vrouw 'stop' zegt dan stop je gewoon meteen. Is gewoon geen excuus voor, simpel.quote:Op maandag 19 november 2012 16:22 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik vind de dame in kwestie minstens zo discutabel.
Als je uitgebreid in de kroeg je tong in iemand keel steekt ben je het stadium van degelijkheid al lang voorbij.
Vervolgens neemt ze TS mee naar huis, daar zit ook al meer achter. Ze klooit weer met hem aan en van t een komt t ander..
Nee, het meisje is echt t slachtoffer hier. Wat een bullshit.
Conclusie: 2 dronken tieners belanden na een avondje stappen in bed en er wordt wat geprikt. Meisje heeft hier spijt van en zegt dat ze nioet wilde en stop zei. TS snapt er niks van en voelt zich nu t slachtoffer van een hetze en wil zijn naam zuiveren.
Meisje is een zeiktrut, TS heeft gelijk. Ts wordt nu aangekeken als zijnde een viespeuk, terwijl meisje gewoon een geil neuksletje is.
Af en toe doe je dingen waar je spijt van krijgt, go on..
Dit moet wel een troll zijn... toch?quote:dat het over is okee dat snap ik, maar ga dan niet zo dom reageren als ik neerzet dat ik ook verder ga en achter anderen aanga.
Zijn er getuigen van een worsteling en hevig verzet, of is het haar woord tegen het zijne?quote:Op maandag 19 november 2012 16:31 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Mwah, vind ik niet. Ik zeg niet dat de dame in kwestie helemaal vrijuit gaat maar als een vrouw 'stop' zegt dan stop je gewoon meteen. Is gewoon geen excuus voor, simpel.
Ik baseer mijn oordeel op de woorden van TS:quote:Op maandag 19 november 2012 16:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zijn er getuigen van een worsteling en hevig verzet, of is het haar woord tegen het zijne?
quote:Op maandag 19 november 2012 12:37 schreef Deetoxx het volgende:
.
zoals ik me kan herrineren, ja ik weet niet alles meer, zei ze 1 keer stop en ben ik even later gestopt.
Volledig eens, maar ik twijfel nogal aan de 'stop' van het meisje. daar geloof ik namelijk al niet in.quote:Op maandag 19 november 2012 16:31 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Mwah, vind ik niet. Ik zeg niet dat de dame in kwestie helemaal vrijuit gaat maar als een vrouw 'stop' zegt dan stop je gewoon meteen. Is gewoon geen excuus voor, simpel.
En die vriendin, wat kan die zich herinneren?quote:Op maandag 19 november 2012 16:40 schreef Deetoxx het volgende:
heyhey ben ik nog even snel
uhm nou GS, er sliep een vriendin van haar op de kamer ook.
en nee er is geen worsteling geweest of hevig verzet of wat dan ook.
heb het haar van te voren gevraagd of ze het wel wou, ja.
had beter moeten weten, maar okee praat ik niet goed
als ik nuchter was geweest had ik het zowieso niet gedaan met een ander erbij 3meter van ons af liggend .
well time for some fun , ik kijk vanavond nog wel even mensen.
goeie conversatie welquote:Op maandag 19 november 2012 16:20 schreef Markeerstift het volgende:
Maar over het algemeen luisteren jongens niet zo goed tijdens het seksen.
Zou zo kunnen zijn gegaan:
Meisje; Stop
Jongen: huh wat?
Meisje ik wil stoppen
jongen: huh oh?
ok dan ben je ook al wat later dan de eerste x en heb je het meteen 'meerdere keren' gezegd.
Voor zover ik het begrijp heeft hij een Jehova gedaan. Eerst op de deur kloppen, als de deur op een kier staat even een voet naar binnen, maar daarna is 'ie er toch weer uitgewerkt..quote:Op maandag 19 november 2012 19:27 schreef madeliefff het volgende:
Hmm vaag verhaal. Wat ik me afvraag is ' wat lukte er precies niet' ? was jij te ver heen om nog te presteren?
Over rape-culture en victim-blaming gesproken. Holy hell.quote:Op maandag 19 november 2012 16:43 schreef Sant. het volgende:
[..]
Volledig eens, maar ik twijfel nogal aan de 'stop' van het meisje. daar geloof ik namelijk al niet in.
Misschien is t wel een beetje teasen geweest.
Er is echt wel wat gebeurd vooraf ,want ik weet niet hoe het bij jullie gaat. Maar bij mij waait ie echt niet zomaar ergens naar binnen.
Vandaar dat ik er van overtuigd ben, dat dit ontzettend wordt opgeblazen en dat er eigenlijk niks aan de hand is, behalve wat gekrenkte ego's van geile tienerpubertjes.
Ditquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:06 schreef kahlie het volgende:
[..]
Over rape-culture en victim-blaming gesproken. Holy hell.
Ik was er niet bij, dus ik zou niet weten wat er gezegd is of niet gezegd is. Ik vind het wel frappant dat veel mensen vinden dat je kennelijk maar gewoon seks 'verdient' hebt, als je een man mee naar je kamer neemt en je hebt een glaasje op. Dan moet je kennelijk niet zeuren. Zelfs al zijn er zoveel red flags zoals in het verhaal van TS.
In het verhaal dat TS doet staan echt een behoorlijk aantal red flags:
- Hij wist dat ze maagd wilde blijven
- Hij wist dat ze redelijk beschonken was
- Hij wist dat er een andere meid in dezelfde kamer was (lekker het moment om te seksen maar niet heus)
- Hij wist dat ze geen relatie wilde
- Hij wist dat er tijdens de relatie ook al geen seks was geweest.
- Ze heeft nee gezegd
- Achteraf kan ze zich niet alles meer herinneren, dus ze was redelijk ver heen, waarschijnlijk te ver om echt goed ja te kunnen zeggen
Ik snap niet, hoe je, als je vriendin tijdens een relatie al niet all-the-way wil, je denkt, dat als ze je ex is, wat op heeft en je bij haar in de kamer slaapt, met nog een andere vriendin erbij, het een goed moment is om all the way te gaan :S Het: "Ik heb haar gevraagd of ze het wel echt wilde" steekt een beetje magertjes af dan in vergelijking met alle nee-signalen die er zijn geweest.
Ach zwets niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:06 schreef kahlie het volgende:
[..]
Over rape-culture en victim-blaming gesproken. Holy hell.
Ik was er niet bij, dus ik zou niet weten wat er gezegd is of niet gezegd is. Ik vind het wel frappant dat veel mensen vinden dat je kennelijk maar gewoon seks 'verdient' hebt, als je een man mee naar je kamer neemt en je hebt een glaasje op. Dan moet je kennelijk niet zeuren. Zelfs al zijn er zoveel red flags zoals in het verhaal van TS.
In het verhaal dat TS doet staan echt een behoorlijk aantal red flags:
- Hij wist dat ze maagd wilde blijven
- Hij wist dat ze redelijk beschonken was
- Hij wist dat er een andere meid in dezelfde kamer was (lekker het moment om te seksen maar niet heus)
- Hij wist dat ze geen relatie wilde
- Hij wist dat er tijdens de relatie ook al geen seks was geweest.
- Ze heeft nee gezegd
- Achteraf kan ze zich niet alles meer herinneren, dus ze was redelijk ver heen, waarschijnlijk te ver om echt goed ja te kunnen zeggen
Ik snap niet, hoe je, als je vriendin tijdens een relatie al niet all-the-way wil, je denkt, dat als ze je ex is, wat op heeft en je bij haar in de kamer slaapt, met nog een andere vriendin erbij, het een goed moment is om all the way te gaan :S Het: "Ik heb haar gevraagd of ze het wel echt wilde" steekt een beetje magertjes af dan in vergelijking met alle nee-signalen die er zijn geweest.
Sommige mensen slapen naakt... kan toch zo?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach zwets niet.
Hoe kwam het meisje dan in dr blote kont te liggen? Terwijl er een ander op de kamer al was!
Al was er niet gepenetreerd, zijn beiden niet echt goed bij hun Paasei...
Wat heeft een toilettas bij hebben, te maken met naakt slapen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:39 schreef kahlie het volgende:
[..]
Sommige mensen slapen naakt... kan toch zo?
Ik heb ook weleens in een noodgeval bij iemand geslapen zonder ook maar een toilettas bij me te hebben. Als hij het in z'n botte kop had gehaald om daar misbruik van te maken had hij z'n ballen niet meer gehad![]()
Vrienden moet je kunnen vertrouwen en ik schat dat dit jonge schaap dacht dat ze bevriend kon blijven met d'r ex.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:39 schreef kahlie het volgende:
[..]
Sommige mensen slapen naakt... kan toch zo?
Als je dan toch aannames gaat maken, waarom niet de aanname dat hij haar geholpen heeft met haar kleding uit doen? Ik bedoel, niemand weet wat er gebeurd is en wanneer en wat er precies gezegd is. Ik heb ook niet gezegd dat ik de TS een verkrachter vindt, laat staan een notoire verkrachter. Enkel dat er een heleboel red flags in zijn verhaal zitten.quote:Op woensdag 21 november 2012 08:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Yeah right. Kijk, zomaar je pielemans erin stoppen is natuurlijk niet goed als ze het niet wil, maar ik denk dat ze bewust gezoend hebben en zij dr kleren heeft uitgetrokken.
Wat zit je steeds te zeiken over die meid in de kamer? Kennelijk vond het meisje die dr benen niet wijd wilde doen, maar wel in dr blote kont daar lag, haar aanwezigheid geen probleem..quote:Op woensdag 21 november 2012 09:47 schreef kahlie het volgende:
Maar het scenario wat hij zelf verteld is dat hij wist dat z'n ex niet zat te wachten op full-blown sex *in* de relatie, en dat hij daar toch voor gaat, als de relatie over is, en als er nog een andere meid in de kamer ligt *en* als zij dronken is. Dan gaat het toch echt naar wat anders ruiken...
zie je niet dat het meisje haar zogenaamde reputatie probeert te redden..?quote:Op maandag 19 november 2012 18:37 schreef FightBitch het volgende:
Zoals ik hierboven lees, zei ze nee.
Dat lijkt me duidelijk genoeg. Wat doe je hier dan? Bevestiging zoeken dat het niet joun schuld is?
Waarom heb je het over wiens schuld het is, als je om dat meisje geeft. Houden van schrijf je zelfs over.
Het enige wat ik hier uit op maak, is dat je een fucking verkrachter bent! nee is nee. en stop is stop.
Hoop dat je je hoofd de volgende keer stuk slaat tegen die muur.
Je verdedigd je nog dat je het haar maar een keer hebt horen zeggen inplaats van drie keer.
Een keer nee is genoeg he mikeyboy.
Tja... omdat het gewoon meer klinkt als: "na het stappen blijven we bij X slapen" en niet: "Ik heb zin in seks en ik neem m'n ex mee naar huis". Ik ken best wel veel vriendengroepen die niet moeilijk doen en gewoon bij elkaar blijven slapen. Je vertrouwt elkaar en het is veiliger dan 's nachts terugfietsen e.d.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat zit je steeds te zeiken over die meid in de kamer? Kennelijk vond het meisje die dr benen niet wijd wilde doen, maar wel in dr blote kont daar lag, haar aanwezigheid geen probleem..
Hoe verder de gedachten van het meisje zijn kunnen we natuurlijk niet beoordelen. De feiten blijven echter wel dat zij hem toegelaten heeft dat hij met haar meekon. Als ze dat niet gedaan had, was het allemaal veel minder erg afgelopen.
Hoe dan ook, dit hele gedoe is gebeurd dus veranderen kunnen ze toch al niet meer.
Ik zou als ik TS was, excuses maken en verder uit de buurt van het meisje blijven en energie steken in andere zaken/meiden.
Volgens die redenering kan je ook zeggen dat zij hem verkracht heeft. TS was immers straalbezopen en kon niet instemmen.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:38 schreef Joanne35 het volgende:
Het is wel degelijk verkrachting. Verkrachting is seks zonder instemming van de andere partij, en iemand die zo zwaar bezopen is dat ze zich er achteraf amper nog iets van kan herinneren is niet in staat om die toestemming bij volle bewustzijn te geven. Dat TS zelf ook zwaar bezopen was veranderd daar niets aan, het zal hoogstens tot een lagere straf leiden mocht zo'n geval als dit voor een rechter komen en er voldoende bewijs is dat het is gegaan zoals het lijkt te zijn gegaan hier.
Is het dom van dat meisje om in die situatie terecht te komen? Ja, heel erg dom. Net zoals het dom was van TS om in die situatie terecht te komen. Juridische gevolgen zal het verder wel niet hebben, maar beide personen hebben wel weer een bijdrage geleverd aan het percentage vrouwen dat met onvrijwillige seks in aanraking is gekomen. Weet u meteen waarom die cijfers zo hoog zijn.
En ja, heren, u neemt een risico als u 'm in een dronken vrouw schuift. Denk daar maar eens goed over na.
Hangt er van af wat ze met hem doet, want bij verkrachting moet sprake zijn van het seksueel binnendringen van het lichaam. Anders is het aanranding.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:54 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:
[..]
Volgens die redenering kan je ook zeggen dat zij hem verkracht heeft. TS was immers straalbezopen en kon niet instemmen.![]()
quote:Wetboek van Strafrecht
Titel XIV. Misdrijven tegen de zeden
Artikel 243
Hij die met iemand van wie hij weet dat hij in staat van bewusteloosheid, verminderd bewustzijn of lichamelijke onmacht verkeert, dan wel aan een zodanige gebrekkige ontwikkeling of ziekelijke stoornis van zijn geestvermogens lijdt dat hij niet of onvolkomen in staat is zijn wil daaromtrent te bepalen of kenbaar te maken of daartegen weerstand te bieden, handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.
quote:Op zondag 18 november 2012 20:02 schreef Alurii het volgende:
Enig idee hoeveel mannen er rondlopen die door iedereen scheef aangekeken worden als als verkrachter worden gezien omdat een of ander tutje toch een breezertje en een halve malboro teveel op had? (een maat van me heeft het gehad, gelukkig kwam bij de politie de waarheid naarboven). Oehh...straks ben ik een slet/eigenlijk is hij toch niet zo leuk/ik heb er spijt van.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:12 schreef Joanne35 het volgende:
Ja, lach er maar om. Enig idee hoeveel vrouwen met psychische problemen rondlopen omdat ze zo'n 'geintje' als dit hebben meegemaakt? Omdat ze er met niemand over durven te praten? Omdat ze denken dat 'ze er wel om gevraagd zullen hebben'?
[..]
Ik zei een paar posts hierboven ook dat dat meisje ook heel erg dom is om in zo'n situatie terecht te komen. Maar dat is geen vrijbrief om daar misbruik van te maken. En TS wist donders goed dat ze geen seks met hem wou.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:20 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
In dit geval zit TS fout en als 1 van de twee iets niet wil gebeurd het gewoon niet. PUNT!
Maar de volgende dag nuchter zijn en beseffen wat er gebeurd is en het allemaal maar op die gast afschuiven is misschien ook een beetje te makkelijk?
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:30 schreef oLexie het volgende:
Vergeten! Snol dat ze is. Ik noem mensen niet gauw snol/slet/hoer of whatever, maar wanneer je een date hebt ga je toch echt niet met de halve discotheek staan zoenen. Totaal respectloos, ook al vind je iemand niet leuk dat doe je gewoon niet. Wanneer je niet op een date bent hoor je ook niet met Jan en alleman te zoenen, maar dat terzijde.
Ze was er zelf ook bij toen je haar ontmaagd hebt, dus de tyfus met haar. Had ze maar d'r benen dicht moeten houden en als je echt zo had liggen drammen had ze je eruit moeten zetten.
Next!
Volgens mij ben jij 1 van die vrouwen met psychische problemen? :pquote:Op donderdag 22 november 2012 21:12 schreef Joanne35 het volgende:
Ja, lach er maar om. Enig idee hoeveel vrouwen met psychische problemen rondlopen omdat ze zo'n 'geintje' als dit hebben meegemaakt? Omdat ze er met niemand over durven te praten? Omdat ze denken dat 'ze er wel om gevraagd zullen hebben'?
[..]
Ja, want als je het voor een groep opneemt zal je wel deel zijn van die groep, right?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij 1 van die vrouwen met psychische problemen? :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |