abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 november 2012 @ 09:27:06 #1
383652 Deetoxx
Time for changes
pi_119155203
Laat ik maar meteen zeggen dat om de persoon om wie dit gaat, dit waarschijnlijk ook zal lezen. Maar dat maakt me niet uit ik doe mijn verhaal toch.

Eind Juli ben ik een meid tegen gekomen, vanaf moment nummer 1 was ik helemaal weg van haar.
Na 1.5 week hadden we al wat, we hebben eigenlijk het daten overgeslagen.
We hebben samen 1 maand gehad, daarna is het uitgegaan omdat ze niet klaar was voor een relatie.
Een tijdje geen contact gehad 2-3 weken, daarna toch na wat praten weer bij elkaar terecht gekomen.
Niks officieels we hadden niks, maar toch was het nog als vriend/vriendin met alles erbij van een relatie.
in die tijd dat dit zo doorging, heb ik aardig gezeten met twijfel of dit nou wel de juiste manier was.
maar ik deed het omdat ik in die tijd van haar ben gaan houden en nog steeds doe.
Tot aan afgelopen weekend..
Ik ben naar haar toegeweest om een avondje te gaan stappen met een paar vriendinnen erbij van haar.
In de club zoende ze met zeggende 2, waarvan ik bij 1 volop kwam binnenvallen en me compleet overdonderde.
Ik wist we hebben niks officieels , maar toch werd ik zo boos. ik weet niet haar weggeduwd en ik ben van woede maar rondjes gaan lopen in de discotheek.
Ik wist ze had veel te veel op, maar dan nog?
ook ik had een aardige slok op maar heb niks gedaan met anderen.
na een half uur en wat kleine gesprekjes en een kapotte vuist verder toch (redelijk) zover het kon uitgepraat.
rond 4 uur met zijn allen naar buiten gegaan en ongeveer een uur op de taxi gewacht, ook hier want ja er stonden veel en veel meer mensen buiten, zocht ze de aandacht van andere mensen op.
maar heb haar de hele tijd in de gaten gehouden en bij haar gebleven.
Thuisgekomen bij haar, ja ze woont op zichzelf. wat gegeten en toen op bed gaan liggen.
maar uhm.. we begonnen weer wat met zoenen etc. aangezien dat we aardig wat op hadden liep het uit op sex, heb haar ook gevraagd of ze dit werkelijk wou aangezien ze maagd (is/was)
toch zijn we toen verder gegaan, maar het werd niet echt wat vanwege de drank, dus na een paar tientalle seconden al gestopt.
Toen we wakker werden, niks aan de hand. Toch ging ik weer wat na lopen denken over de avond ervoor en haar zoenende met die jongens, en voelde de boosheid weer opkomen.
ben toen een uur later weggegaan.
Ze wist dat er wat aan de hand was met me en probeerde het ook goed te maken.
Heb een paar uur lang haar berichtjes genegeerd maar uiteindelijk toch wat wezen praten.
Het is bij praten gebleven, want ik was nog steeds gekwetst.
Toen een dag later een mail van haar gekregen, goed door gelezen en ja vergeven.
alhoewel vergeven, van het een kwam het ander, nu begon ze over wat we precies hebben gedaan in bed. heb het haar zo ongeveer uitgelegt, want ik wist ook niet alles meer.
Ook dit liep uit in ruzie, want het had gewoon niet mogen gebeuren.
Nu krijg ik geen berichtjes terug, en ben ik een beetje afwachtende.
Wel van haar zusje een bericht gekregen dat ik moest kappen en haar maar met rust moet laten.
Maar dat is niet mijn ding ik wil het niet onopgelost laten eindigen, niet zo.
Ik snap dat ze me mischien niet meer wil zien of niet met me wil praten, maar zoals ik zei ik wil het niet dit einde geven, eigenlijk wil ik het helemaal geen einde geven want ik hou van haar.

Wat moet ik doen, en is het mijn schuld... :{
pi_119155251
Hebben jullie nou geneukt of niet?
  dinsdag 13 november 2012 @ 09:30:45 #3
383652 Deetoxx
Time for changes
pi_119155269
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:29 schreef Aldo-MC het volgende:
Hebben jullie nou geneukt of niet?
ja, maar voor hoelang het duurde..
pi_119155366
Hoe oud is zij en hoe oud ben jij?
Het komt een beetje over of zij het gevoel heeft dat ze verkracht/aangerand is doordat jij hebt lopen doordrammen met de seks.
Een ander scenario is dat zij spijt heeft dat haar ontmaagding een enorme deceptie is geweest en je daarom niet meer wil zien.
Kan je niet aan haar zus vragen waarom ze boos is, en dat je tenminste een verklaring wil?

Als je echter het gevoel hebt van jezelf dat je te ver bent gegaan al dan niet onder invloed dan zou ik het toch even laten rusten.
pi_119155398
Wacht even....
Zij staat te zoenen met anderen waar jij bij bent, wat best wel respectloos is in jullie situatie, ookal hebben jullie officieel geen relatie. Vervolgens weet ze het zo te draaien dat zij boos op jou is, en jij hopeloos contact met haar probeert te krijgen? Best knap van haar.
  dinsdag 13 november 2012 @ 09:42:27 #6
383652 Deetoxx
Time for changes
pi_119155445
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:37 schreef Aldo-MC het volgende:
Hoe oud is zij en hoe oud ben jij?
Het komt een beetje over of zij het gevoel heeft dat ze verkracht/aangerand is doordat jij hebt lopen doordrammen met de seks.
Een ander scenario is dat zij spijt heeft dat haar ontmaagding een enorme deceptie is geweest en je daarom niet meer wil zien.
Kan je niet aan haar zus vragen waarom ze boos is, en dat je tenminste een verklaring wil?

Als je echter het gevoel hebt van jezelf dat je te ver bent gegaan al dan niet onder invloed dan zou ik het toch even laten rusten.
nee niet het geval heb totaal niet lopen doordrammen, ben gestopt ook toen ze zei van stop maar..
zij is 19 en ik volgende maand 21
  dinsdag 13 november 2012 @ 09:43:09 #7
383652 Deetoxx
Time for changes
pi_119155457
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:39 schreef Tja..1986 het volgende:
Wacht even....
Zij staat te zoenen met anderen waar jij bij bent, wat best wel respectloos is in jullie situatie, ookal hebben jullie officieel geen relatie. Vervolgens weet ze het zo te draaien dat zij boos op jou is, en jij hopeloos contact met haar probeert te krijgen? Best knap van haar.
nouja hopeloos.. maar wil het wel opgelost hebben.
pi_119155489
Maak het goed, neuk haar en dump haar zodra je hem eruit trekt. Vernietig haar zelfrespect.
pi_119155497
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:43 schreef Deetoxx het volgende:

[..]

nouja hopeloos.. maar wil het wel opgelost hebben.
Wat wil je precies oplossen? Zij stelt zich aan en wil geen contact. Lekker laten.
  dinsdag 13 november 2012 @ 09:48:08 #10
383652 Deetoxx
Time for changes
pi_119155543
@hyper neej niet mijn stijl, kwa dat ben ik mischien nog old fashioned .

@tja , tja :p zat ik aan te denken om haar gewoon een tijdje te laten ook.
  dinsdag 13 november 2012 @ 09:48:12 #11
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119155544
en waar kwam die kapotte vuist door?

En grow the fuck up zou ik zeggen, je boosheid is onterecht, maar dat wist je al
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 13 november 2012 @ 09:50:37 #12
383652 Deetoxx
Time for changes
pi_119155589
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:48 schreef Re het volgende:

En grow the fuck up zou ik zeggen, je boosheid is onterecht, maar dat wist je al
dat kwam omdat ik ergens tegen aan sloeg uit boosheid, en hoezo onterecht.
pi_119155645
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:50 schreef Deetoxx het volgende:

[..]

Lol waarom was je zo boos geworden dan? :P
  dinsdag 13 november 2012 @ 09:53:53 #14
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119155664
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:50 schreef Deetoxx het volgende:

[..]

je hebt duidelijk kunnen zien waarom ze geen vaste relatie wil en is ze wat dat betreft dus redelijk duidelijk naar jou toe... je nobelheid heeft je in haar bed gekregen en je bent er zelf weer uitgestapt.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 13 november 2012 @ 09:54:27 #15
383652 Deetoxx
Time for changes
pi_119155680
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:53 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Lol waarom was je zo boos geworden dan? :P
uhm nou omdat zei volop met iemand aan het bekken was of dat haar leven er vanaf hing.
pi_119155723
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:53 schreef Re het volgende:

[..]

je hebt duidelijk kunnen zien waarom ze geen vaste relatie wil en is ze wat dat betreft dus redelijk duidelijk naar jou toe... je nobelheid heeft je in haar bed gekregen en je bent er zelf weer uitgestapt.
Lekker kort door de bocht.
Zijn anders genoeg meisjes die het prachtig vinden als je jezelf of anderen pijn doet als blijk van liefde.
Helaas zijn dat niet de meest stabiele meisjes vaak :P
pi_119155750
Grow some balls, boy....

Gewoon vergeten en negeren, dit is je tijd niet waard...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_119155763
Wat moet je met iemand die met jan en alleman zoent en gaat janken als ze (met instemming) geneukt is. Klinkt als een labiel kind. Next.
In life, every ending is a new beginning..
pi_119155809
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:54 schreef Deetoxx het volgende:

[..]

uhm nou omdat zei volop met iemand aan het bekken was of dat haar leven er vanaf hing.
Dat zegt eigenlijk al voldoende toch, ze is duidelijk niet op zoek naar een vaste relatie met jou en je mag blij zijn dat jullie uiteindelijk nog (soort van dan toch :P ) geneukt hebben.
Waarschijnlijk moest ze gewoon de geile spanning die ze met die andere gast had opgebouwd tijdens het zoenen kwijt en was jij de enige available.
pi_119155935
Kan me voorstellen dat die seks voor haar op dat moment niet helemaal goed voelde... dit is niet hoe je wilt dat je ontmaagding gaat. En als jij zo'n heethoofd bent, lijkt het me niet onvoorstelbaar dat je ook in bed drammerig kunt zijn.
Raak en plezierig.
pi_119156060
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:39 schreef Tja..1986 het volgende:
Wacht even....
Zie bovenstaand. Wat een heks.
  dinsdag 13 november 2012 @ 10:11:43 #22
383652 Deetoxx
Time for changes
pi_119156140
In ieder geval heb haar gsmst dat ze maar berichtje moet sturen als ze het uit wil praten.
ben er nu wel achter wordt niks meer.

Hunt season has opened again..
pi_119156177
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 10:11 schreef Deetoxx het volgende:
In ieder geval heb haar gsmst dat ze maar berichtje moet sturen als ze het uit wil praten.
ben er nu wel achter wordt niks meer.

Hunt season has opened again..
Let er wel op dat wanneer ze niemand anders kan krijgen jou weer begint te SMS-en he.
In dat geval kun je 2 dingen doen:
- Nee dank je, been there done that.
- Je neukt haar, en daarna zeg je toedeledokie.
Hoe dan ook moet je hier niks serieus meer van verwachten. Of zelfs willen verwachten.
  dinsdag 13 november 2012 @ 10:14:53 #24
383652 Deetoxx
Time for changes
pi_119156213
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 10:13 schreef Sant. het volgende:

[..]

Let er wel op dat wanneer ze niemand anders kan krijgen jou weer begint te SMS-en he.
In dat geval kun je 2 dingen doen:
- Nee dank je, been there done that.
- Je neukt haar, en daarna zeg je toedeledokie.
Hoe dan ook moet je hier niks serieus meer van verwachten. Of zelfs willen verwachten.
no worries for now ;)
pi_119156244
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:58 schreef LaLouchi het volgende:
Wat moet je met iemand die met jan en alleman zoent en gaat janken als ze (met instemming) geneukt is. Klinkt als een labiel kind. Next.
Inderdaad ja, weg ermee!
pi_119156303
Ik snap de TT niet.
What (i've) done.
(i've) zo omdat het weggelaten kan worden?
What done? of bedoelde je meer iets als What have I done?
  dinsdag 13 november 2012 @ 10:19:53 #27
383652 Deetoxx
Time for changes
pi_119156338
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 10:18 schreef Murdera het volgende:
Ik snap de TT niet.
What (i've) done.
(i've) zo omdat het weggelaten kan worden?
What done? of bedoelde je meer iets als What have I done?
jep what have i done, wou er even achter komen of ik mezelf nou de schuld moet gaan geven of dat het anders is.
  dinsdag 13 november 2012 @ 10:26:46 #28
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_119156555
Doorgaan met je leven, weirdo.
Niet stalken!
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_119156874
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:27 schreef Deetoxx het volgende:
Laat ik maar meteen zeggen dat om de persoon om wie dit gaat, dit waarschijnlijk ook zal lezen. Maar dat maakt me niet uit ik doe mijn verhaal toch.

Eind Juli ben ik een meid tegen gekomen, vanaf moment nummer 1 was ik helemaal weg van haar.
Na 1.5 week hadden we al wat, we hebben eigenlijk het daten overgeslagen.
We hebben samen 1 maand gehad, daarna is het uitgegaan omdat ze niet klaar was voor een relatie.
Een tijdje geen contact gehad 2-3 weken, daarna toch na wat praten weer bij elkaar terecht gekomen.
Niks officieels we hadden niks, maar toch was het nog als vriend/vriendin met alles erbij van een relatie.
in die tijd dat dit zo doorging, heb ik aardig gezeten met twijfel of dit nou wel de juiste manier was.
maar ik deed het omdat ik in die tijd van haar ben gaan houden en nog steeds doe.
Tot aan afgelopen weekend..
Ik ben naar haar toegeweest om een avondje te gaan stappen met een paar vriendinnen erbij van haar.
In de club zoende ze met zeggende 2, waarvan ik bij 1 volop kwam binnenvallen en me compleet overdonderde.
Ik wist we hebben niks officieels , maar toch werd ik zo boos. ik weet niet haar weggeduwd en ik ben van woede maar rondjes gaan lopen in de discotheek.
Ik wist ze had veel te veel op, maar dan nog?
ook ik had een aardige slok op maar heb niks gedaan met anderen.
na een half uur en wat kleine gesprekjes en een kapotte vuist verder toch (redelijk) zover het kon uitgepraat.
rond 4 uur met zijn allen naar buiten gegaan en ongeveer een uur op de taxi gewacht, ook hier want ja er stonden veel en veel meer mensen buiten, zocht ze de aandacht van andere mensen op.
maar heb haar de hele tijd in de gaten gehouden en bij haar gebleven.
Thuisgekomen bij haar, ja ze woont op zichzelf. wat gegeten en toen op bed gaan liggen.
maar uhm.. we begonnen weer wat met zoenen etc. aangezien dat we aardig wat op hadden liep het uit op sex, heb haar ook gevraagd of ze dit werkelijk wou aangezien ze maagd (is/was)
toch zijn we toen verder gegaan, maar het werd niet echt wat vanwege de drank, dus na een paar tientalle seconden al gestopt.
Toen we wakker werden, niks aan de hand. Toch ging ik weer wat na lopen denken over de avond ervoor en haar zoenende met die jongens, en voelde de boosheid weer opkomen.
ben toen een uur later weggegaan.
Ze wist dat er wat aan de hand was met me en probeerde het ook goed te maken.
Heb een paar uur lang haar berichtjes genegeerd maar uiteindelijk toch wat wezen praten.
Het is bij praten gebleven, want ik was nog steeds gekwetst.
Toen een dag later een mail van haar gekregen, goed door gelezen en ja vergeven.
alhoewel vergeven, van het een kwam het ander, nu begon ze over wat we precies hebben gedaan in bed. heb het haar zo ongeveer uitgelegt, want ik wist ook niet alles meer.
Ook dit liep uit in ruzie, want het had gewoon niet mogen gebeuren.
Nu krijg ik geen berichtjes terug, en ben ik een beetje afwachtende.
Wel van haar zusje een bericht gekregen dat ik moest kappen en haar maar met rust moet laten.
Ik snap dat ze me mischien niet meer wil zien of niet met me wil praten, maar zoals ik zei ik wil het niet dit einde geven, eigenlijk wil ik het helemaal geen einde geven want ik hou van haar.

Klinkt alsof je erg drammerig en snel jaloers bent. Waarschijnlijk vindt ze je leuk maar heeft ze het in eerste instantie uitgemaakt omdat je erg claimerig bent. Daarna heb je misbruik van haar gemaakt toen ze dronken was en nu mot ze je helemaal niet meer.
  dinsdag 13 november 2012 @ 10:42:00 #30
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_119156931
Wat mij betreft hebben jullie beide schuld aan de situatie. Zij door jou aan een lijntje te houden en als een dronken snolletje met anderen te vozen. Jij door vast te houden aan het idee dat er liefde in het spel was, wat blijkbaar niet zo was.

Zie het als een leermoment. Als een vrouw 'niet klaar' is voor een relatie, is dat een beroemde red flag. Beter loop je op dat moment weg en kom je niet meer terug. Jij zocht commitment en hebt verzuimt dit officieel te vragen. Had je dat wel gedaan, had je geweten dat er niets was tussen jullie. Je schrijft zelf wel dat er niets was, maar in jouw hoofd was dat er wel. Helaas alleen in jouw hoofd.

Maar zeg nou zelf, zie jij dit meisje nu nog als relatiemateriaal? Nee toch? Wegwezen dan, lekker laten gaan. Je wilt geen einde, maar er was eigenlijk al geen begin, en dus kan er ook geen einde zijn.

En nee je houdt niet van haar, dat denk je alleen maar.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_119157063
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 10:42 schreef VaLkyRie het volgende:
Wat mij betreft hebben jullie beide schuld aan de situatie. Zij door jou aan een lijntje te houden en als een dronken snolletje met anderen te vozen. Jij door vast te houden aan het idee dat er liefde in het spel was, wat blijkbaar niet zo was.

Zie het als een leermoment. Als een vrouw 'niet klaar' is voor een relatie, is dat een beroemde red flag. Beter loop je op dat moment weg en kom je niet meer terug. Jij zocht commitment en hebt verzuimt dit officieel te vragen. Had je dat wel gedaan, had je geweten dat er niets was tussen jullie. Je schrijft zelf wel dat er niets was, maar in jouw hoofd was dat er wel. Helaas alleen in jouw hoofd.

Maar zeg nou zelf, zie jij dit meisje nu nog als relatiemateriaal? Nee toch? Wegwezen dan, lekker laten gaan. Je wilt geen einde, maar er was eigenlijk al geen begin, en dus kan er ook geen einde zijn.

En nee je houdt niet van haar, dat denk je alleen maar.
Denk niet dat er iemand is die het beter kan verwoorden dan die gast hier boven mij :)
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:00:04 #32
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_119161076
quote:
...
...
Uitstekend advies, het enige juiste voor jullie allebei.

quote:
...

Ikke ikke ikke...
Maar wat jij wil en vindt, strookt niet met wat zij wil en vindt.
Dan is de juiste conclusie: schouders ophalen en move on.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_119161126
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:48 schreef Re het volgende:

Dat zal wel door een muur zijn gekomen. :')
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:16:32 #34
383652 Deetoxx
Time for changes
pi_119161592
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:00 schreef drijfhout het volgende:
Ikke ikke ikke...
Maar wat jij wil en vindt, strookt niet met wat zij wil en vindt.
Dan is de juiste conclusie: schouders ophalen en move on.
jup, geprobeerd met haar te praten, word genegeerd dus valt maar dood.
pi_119161675
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:54 schreef Deetoxx het volgende:

[..]

als ze dat heeft gedaan gewoon negeren en vergeten die byotch
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:38:30 #36
383652 Deetoxx
Time for changes
pi_119162254
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:18 schreef grashapper het volgende:

[..]

als ze dat heeft gedaan gewoon negeren en vergeten die byotch
^O^
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:53:44 #37
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_119162719
Wijze les voor de volgende keer:

Blijf uit de buurt van maagden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_119165643
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:53 schreef fathank het volgende:
Wijze les voor de volgende keer:

Blijf uit de buurt van maagden.
Correctie; blijf uit de buurt van vage labiele figuren.
  dinsdag 13 november 2012 @ 15:22:45 #39
157922 fathank
pi_119165702
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 15:21 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Correctie; blijf uit de buurt van vage labiele figuren.
Beiden dan....
pi_119165739
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2012 15:22 schreef fathank het volgende:

[..]

Beiden dan....
Mwah... Denk niet dat het aan het maagd zijn ligt :)
pi_119166602
Heeft iedereen die hier reageert daadwerkelijk de OP gelezen én begrepen? Ik snap echt geen reet van wat je probeert te typen...
pi_119355104
Mike klootzak, stel je godverdomme niet zo aan.
Je doet alsof het haar schuld is terwijl je alleen je eigen verhaal verteld, en dat is nogal zwak.
Ze heeft het niet voor niets uitgemaakt, en uit is uit, dus dan hoef je niet zo zielig te doen en haar te claimen. Als ze met een andere jongen gaat, jammer voor jou, jullie hebben geen relatie meer. Je hebt haar gewoon verkracht want ze heeft meer dan 3 keer gezegt dat je moest stoppen. Maar nee hoor, meneer volgt zijn lul. :I Vieze klootzak. Je denkt ook echt alleen maar aan jezelf, dat is te merken. Hou alsjeblieft op met zielig doen want het is jouw schuld. Ze was dronken, en nog maagd, en jij gebruikt haar gewoon om die reden. Je wist dat ze niet ontmaagd wou worden, en zeker niet door jou.

Ga maar lekker ''hunten''. Je zal toch niemand vinden zo als haar. Ze is een super meisje, en ik hoop dat je een vriendin krijgt die je net zo kloten laat voelen als jij haar.

Je moest eens weten wat je haar hebt aangedaan, met je zielige verhaal. Je MOEST eens weten.
sfdsdf
  zondag 18 november 2012 @ 20:09:40 #43
277627 Seven.
We are Borg.
pi_119355491
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:02 schreef Alurii het volgende:
Je doet alsof het haar schuld is terwijl je alleen je eigen verhaal verteld, en dat is nogal zwak.
Ze heeft het niet voor niets uitgemaakt, en uit is uit, dus dan hoef je niet zo zielig te doen en haar te claimen. Als ze met een andere jongen gaat, jammer voor jou, jullie hebben geen relatie meer. Je hebt haar gewoon verkracht want ze heeft meer dan 3 keer gezegt dat je moest stoppen. Maar nee hoor, meneer volgt zijn lul. :I Vieze klootzak. Je denkt ook echt alleen maar aan jezelf, dat is te merken. Hou alsjeblieft op met zielig doen want het is jouw schuld. Ze was dronken, en nog maagd, en jij gebruikt haar gewoon om die reden. Je wist dat ze niet ontmaagd wou worden, en zeker niet door jou.

Ga maar lekker ''hunten''. Je zal toch niemand vinden zo als haar. Ze is een super meisje, en ik hoop dat je een vriendin krijgt die je net zo kloten laat voelen als jij haar.

Je moest eens weten wat je haar hebt aangedaan, met je zielige verhaal. Je MOEST eens weten.
Interessante wending! Ben jij het zusje?

Wat is haar kant van het verhaal?
Resistance is futile.
pi_119355511
Ik vraag me echt af hoe oud jullie hier allemaal zijn.
Want jullie reacties zijn nogal kinderachtig,
Zoals ieder voorval heeft ook deze vast en zeker twee kanten ;)
Maar hij verteld het alleen vanuit zijn kant , misschien moeten wij allemaal pas oordelen als we ook de kant weten van de desbetreffende dame.
Bovendien praten jullie hierboven alsof seks niks is , misschien voor jullie niet maar voor een ander wel.
Dus denk eerst eens na voordat je hier je aandacht gaat zoeken ;)
En wat deze jongen betreft is het misschien beter het los te laten.
pi_119355647
Dit verhaal heeft echt 2 kanten, en hij verteld maar 1 kant, een daar heb ik problemen mee. Ik ken haar goed genoeg en ze had geen relatie dus waarom zou ze niet met andere jongens gaan als ze uit gaat? Hallo, ze was dronken en wou geen sex. Ze wachtte voor de speciale ene keer, en dat heeft hij lekker weggenomen.

En nee, ik ben niet haar zusje, maar ik ken haar al 7 jaar ofzo en ze is echt geen hoer of slet.
sfdsdf
  zondag 18 november 2012 @ 20:14:53 #46
277627 Seven.
We are Borg.
pi_119355794
Maar als je geen seks wil, waarom neem je dan met je zatte hoofd een jongen mee naar huis?
Resistance is futile.
pi_119355924
quote:
2s.gif Op zondag 18 november 2012 20:14 schreef Seven. het volgende:
Maar als je geen seks wil, waarom neem je dan met je zatte hoofd een jongen mee naar huis?
Omdat het een vriend van haar was, niet ZOMAAR een jongen, en meestal kun je vrienden vertrouwen. :) Er was trouwens ook iemand anders bij, een meisje, dus ja. Maar die sliep al toen.
sfdsdf
pi_119356027
Ohh backfire topic, TS is een vieze verkrachter.

(als ik de anonieme reactie van kennis van dat meisje mag geloven uiteraard, voorlopig korrel zout maar voelt als serieus)
  zondag 18 november 2012 @ 20:19:33 #49
277627 Seven.
We are Borg.
pi_119356062
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:17 schreef Alurii het volgende:

[..]

Omdat het een vriend van haar was, niet ZOMAAR een jongen, en meestal kun je vrienden vertrouwen. :) Er was trouwens ook iemand anders bij, een meisje, dus ja. Maar die sliep al toen.
Dit verhaal riekt van alle kanten. TS is niet goed snik en die vriendin van je lijkt nogal van de aandacht te houden :') .

Ik snap best dat je voor je vriendin opkomt hoor, maar eerlijk waar: ze komen op mij allebei gruwelijk dom over.
Resistance is futile.
pi_119356108
quote:
2s.gif Op zondag 18 november 2012 20:19 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dit verhaal riekt van alle kanten. TS is niet goed snik en die vriendin van je lijkt nogal van de aandacht te houden :') .

Ik snap best dat je voor je vriendin opkomt hoor, maar eerlijk waar: ze komen op mij allebei gruwelijk dom over.
Dat klinkt wat hard, eerder jong en onervaren. (niet perse leeftijdgebonden uiteraard)
pi_119356116
The plot thickens.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
  zondag 18 november 2012 @ 20:21:58 #52
277627 Seven.
We are Borg.
pi_119356168
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dat klinkt wat hard, eerder jong en onervaren. (niet perse leeftijdgebonden uiteraard)
Dat zal best hard klinken, maar in hun jeugdigheid en onervarenheid hebben ze elkaar van alles aangedaan. Wat. Een. Sukkels.
Resistance is futile.
pi_119356417
quote:
2s.gif Op zondag 18 november 2012 20:21 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat zal best hard klinken, maar in hun jeugdigheid en onervarenheid hebben ze elkaar van alles aangedaan. Wat. Een. Sukkels.
Zover ik het lees, vooral hij eigenlijk die haar iets aandeed.
Gewoon doorgaan als iemand 3x nee zegt... geloof niet dat daar een excuus voor bestaat en is gewoon strafbaar.

Maar dat zij dronken doet en wat rondzoent, vind ik niet geheel abnormaal op die leeftijd. (zo lijkt mij tenminste :@)

Maar goed meningen verschillen. :)
  zondag 18 november 2012 @ 20:28:21 #54
277627 Seven.
We are Borg.
pi_119356485
Uit zijn kant van het verhaal blijkt dat ze gewoon keihard met zijn gevoelens heeft gespeeld. Dat is op elke leeftijd abnormaal.
Resistance is futile.
  zondag 18 november 2012 @ 20:32:25 #55
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_119356732
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:12 schreef Alurii het volgende:
Dit verhaal heeft echt 2 kanten, en hij verteld maar 1 kant, een daar heb ik problemen mee. Ik ken haar goed genoeg en ze had geen relatie dus waarom zou ze niet met andere jongens gaan als ze uit gaat? Hallo, ze was dronken en wou geen sex. Ze wachtte voor de speciale ene keer, en dat heeft hij lekker weggenomen.

En nee, ik ben niet haar zusje, maar ik ken haar al 7 jaar ofzo en ze is echt geen hoer of slet.
Objectief gezien:
Zoenen met gasten + dronkenschap = seks.

Lijkt me dat ze er ook zin in had.

Ik snap best dat je haar vriendin ofzo bent maar je moet het ook vanaf haar kant zien.

Nu alleen nog de vraag of het waar is of ze echt driemaal stop zei tijdens de seks, ik vind het zelf allemaal wat ongeloofwaardig vooral als ze erg dronken is en weinig meer herrinert.
Mocht het waar zijn. Dan zit TS in diepe problemen.
pi_119357141
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.. Meisje zal een keer zachtjes hebben laten blijken dat ze het niet wil, TS doet net alsof hij niets hoort en gaat door.

Meisje overdrijft omdat ze niet af wil gaan en spijt heeft.
TS negeert het omdat hij wil neuken.
Geniet nooit met mate!
pi_119357680
Even posten in een fantastisch topic.
pi_119358155
Huilen, jezelf hervatten & move on.
Ok, doei!
pi_119358217
What (I've) done.. I raped a girl.

Dat verwacht je niet...
pi_119358401
quote:

Gelukkig was jij ter plaatsen en hebben we de feiten nu op een rij.
Heb je ook een filmpje gemaakt!? Wordt het een nog spannender verhaal, misschien wil rtl deze uitzenden op de woensdag-drama-avond.
Ok, doei!
pi_119366926
TS durft niet meer terug te komen na de beschuldigingen?
Geniet nooit met mate!
pi_119368340
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 20:46 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:
Even posten in een fantastisch topic.
pi_119369075
:o Ik moet nu echt even de popcorn halen. Is het verhaal wel zoals de TS en wie is dat mysterieuze meisje die het meisje waar het over gaat. Oh the suspense is killing me :o
pi_119369442
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 23:29 schreef formerjellybean het volgende:
:o Ik moet nu echt even de popcorn halen. Is het verhaal wel zoals de TS en wie is dat mysterieuze meisje die het meisje waar het over gaat. Oh the suspense is killing me :o
haha volgens mij is TS weggerend dus denk dat je beter een heel maisveld in de buurt kunt houden als je genoeg popcorn wilt.
Geniet nooit met mate!
pi_119371026
quote:
Verhaal, zonder duidelijke alinea's
Hoi Mike, heb je nog een reply?
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Sport maandag 19 november 2012 @ 00:52:14 #66
274204 crew  Mexicanobakker
pi_119371800
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:23 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Hoi Mike, heb je nog een reply?
Hij heeft een meisje verkracht.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 19 november 2012 @ 03:40:47 #67
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_119373128
Verkrachting? Neuh.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_119373364
Oke dit gaat nogal ver.
Ik ben bevriend met allebei de personen .
Het verhaal heeft twee kanten en meestal ligt de waarheid ergens in het midden.
Voor haar gevoel heeft ze een paar keer stop gexegt maar ging hij door , hij zegt dat hij niet helemaal nuchter meer was.
Bovendien wist hij wel dwt ze geen seks met hem wou want dit had ze hem al een paar ker duidelijk gemaakt.
Ookal voor dit voorval , maar ik vind ook dat zei eerder de knoop met hem had moeten doorhakken hem duidelijk had moeten maken dt ze hem echt niet wil en het nooit meer tot een relatie zou kunnen lopende heb haar dit ook meerdere malen gexegt dat ze dit echt moest doen..
Ik vind iemand beschuldigen van verkrachting nogal zwaar ! Je kunt het ook samen oplossen en elkaar desnoods uit elkaarsleven verwijderen .
Ik hoop in iedergeval niet dat dit gevolgen heeft en wat me dan wel boos maakt is dat hij niet meer weet of hij wat heeft gebruikt terwijl hij wel wist dat ze niet aan de pil is..
Maar goed laat ze dit samen oplossen
pi_119373577
maar ben wat wil je zegg0n? dat ts mogelijk wel aan de pil zat??/

dat werkt toch helemal nie bij mannuh lol gr
pi_119373893
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 06:34 schreef Ben1990 het volgende:
Oke dit gaat nogal ver.
Voor haar gevoel heeft ze een paar keer stop gexegt maar ging hij door , hij zegt dat hij niet helemaal nuchter meer was.
Bovendien wist hij wel dwt ze geen seks met hem wou want dit had ze hem al een paar ker duidelijk gemaakt.
Ookal voor dit voorval , maar ik vind ook dat zei eerder de knoop met hem had moeten doorhakken hem duidelijk had moeten maken dt ze hem echt niet wil en het nooit meer tot een relatie zou kunnen lopende heb haar dit ook meerdere malen gexegt dat ze dit echt moest doen..
Ik vind iemand beschuldigen van verkrachting nogal zwaar ! Je kunt het ook samen oplossen en elkaar desnoods uit elkaarsleven verwijderen .
Ik hoop in iedergeval niet dat dit gevolgen heeft en wat me dan wel boos maakt is dat hij niet meer weet of hij wat heeft gebruikt terwijl hij wel wist dat ze niet aan de pil is..
enige relevante dat ik hier lees is dat hij wist dat ze geen sex wilde en zij meerdere malen aangaf dat hij moest stoppen.

dat hij dronken was of aangeschoten.doet daar niets aan af.
Dat ze flirte met em en wellicht aan t lijntje hield, okay niet erg fijn maar dat is geen excuus, het is zwaar strafbaar en ja zo simpel ligt dat.
pi_119374308
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 06:34 schreef Ben1990 het volgende:
Oke dit gaat nogal ver.
Wat ik hieruit haal is dat je vriend een verkrachter is. Klinkt hard maar ja.. kan het niet anders zeggen.
pi_119374534
Komop Deetoxx wees geen pussaahhh en geef eens een reply op deze nieuwe info!
pi_119374637
Dit moet gewoon een troll zijn.
Blust branden.
pi_119374736
Peter r de vries waar ben je als we je nodig hebben???
Geniet nooit met mate!
  Redactie Sport maandag 19 november 2012 @ 09:32:58 #75
pi_119375006
Mike is dus een verkrachter. Duidelijk.
pi_119376008
Als zij inderdaad stop heeft gezegd neigt het naar verkrachting. Maar in zijn verhaal staat dat hij haar moest vertellen 'hoe ver' ze zijn gegaan. Dat lijkt er op dat ze niet eens meer weet dat ze geneukt is?

Ik snap los van dat voorval ook niet waarom zij haar ex mee uit neemt (die haar overduidelijk nog ziet zitten) en vervolgens met andere jongens gaat zoenen. En even later neemt ze hem weer mee naar huis en gaan ze met hem zoenen?
pi_119376171
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 10:23 schreef Markeerstift het volgende:
Als zij inderdaad stop heeft gezegd neigt het naar
role-play.

En verder wat Seven. zegt.
pi_119376368
Ik geloof het niet meer.

TS is gedumpt en trekt het nog niet.
Het meisje is 100% zeker een sletje dat haar gezicht probeert te redden en nu maar zegt dat ze zovaak stop heeft gezegd.
Geloof er he-le-maal niks van.

Het meisje heeft er spijt van, dat kan, maar verkracht is ze zeker niet. Dar heb ik geen Peter R de Vries voor nodig.
Wat haar dus gewoon een smerig wijf maakt, TS daarentegen is een naieve joekel.
  maandag 19 november 2012 @ 12:37:53 #79
383652 Deetoxx
Time for changes
pi_119379845
zo denk ook eens in te loggen na het werk, heb het gelezen en meningen zijn verdeeld.
Snap dat de vrienden/vriendinnen het voor haar opnemen , natuurlijk maar dat is hier net zo.
Gister een goed gesprek gehad met het desbetreffende meisje, tuurlijk ze is boos je wilt niet dronken ontmaagd worden.
zoals ik me kan herrineren, ja ik weet niet alles meer, zei ze 1 keer stop en ben ik even later gestopt.
dat het over is okee dat snap ik, maar ga dan niet zo dom reageren als ik neerzet dat ik ook verder ga en achter anderen aanga.
pi_119380179
Dus je bent niet DIRECT gestopt toen ze stop zei? Bah, schaam je heel diep, hork.
  maandag 19 november 2012 @ 12:49:56 #81
383652 Deetoxx
Time for changes
pi_119380228
-.- met even later bedoel ik niet 10minuten later he? heb het over seconden
pi_119380248
Ja dat vroeg ik me ook af, wat betekent "even later gestopt"? Toen je klaargekomen was? Paar minuten/seconden later..

----

Typte tegelijk met TS.

[ Bericht 17% gewijzigd door vera166 op 19-11-2012 12:51:12 (tijd ) ]
  maandag 19 november 2012 @ 12:51:22 #83
383652 Deetoxx
Time for changes
pi_119380274
zover kwam het niet eens, gehele gedoe duurde maar even zou het niet eens sex noemen maarja
pi_119380489
Ja ja, je slaat, als een klein kind, je vuistje kapot,
daarna probeer je je vriendin in beschonken toestand te neuken,
en komt hier dan medelijden vragen???

Ik heb het idee dat jij hier de loser ben TS
  maandag 19 november 2012 @ 13:02:35 #85
383652 Deetoxx
Time for changes
pi_119380621
zeg je zegje, daar is een topic voor.
en nee ik vraag geen medelijden hoor ;)
pi_119380765
*pakt popcorn er weer bij*

maar waarom ben je niet meteen gestopt toen ze nee zei?
Geniet nooit met mate!
pi_119380823
Ik zou de versie van het meisje in kwestie wel eens willen horen aangezien TS zichzelf blijft neerzetten als de gebeten hond.
  maandag 19 november 2012 @ 13:11:12 #88
383652 Deetoxx
Time for changes
pi_119380920
had zelf ook een slokkie op, maar was vrijwel direct daarna.
maar blijft woord tegen woord.
Snap dat ze er zich kut over voelt, heb ik ook.
  maandag 19 november 2012 @ 13:11:46 #89
66083 Platina
78th Element
pi_119380929
pi_119381864
quote:
Blijft geweldig dit plaatje.
  maandag 19 november 2012 @ 15:39:57 #91
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_119386581
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:11 schreef Deetoxx het volgende:
had zelf ook een slokkie op, maar was vrijwel direct daarna.
maar blijft woord tegen woord.
Snap dat ze er zich kut over voelt, heb ik ook.
Is ze een moslima?
pi_119387505
Ik ken toevallig alle betrokken partijen en ik weet dat ze geen maagd meer was.
pi_119387606
TS:

pi_119387723
quote:
Nee, hij heeft iemand geraped.
pi_119387830
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 16:05 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Nee, hij heeft iemand geraped.
De man op de foto = TS.
pi_119388223
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 12:37 schreef Deetoxx het volgende:

zoals ik me kan herrineren, ja ik weet niet alles meer, zei ze 1 keer stop en ben ik even later gestopt.

Maar ff serieus, dit klinkt op z'n zachts gezegd nogal discutabel.
pi_119388456
Maar over het algemeen luisteren jongens niet zo goed tijdens het seksen.

Zou zo kunnen zijn gegaan:
Meisje; Stop
Jongen: huh wat?
Meisje ik wil stoppen
jongen: huh oh?
ok dan ben je ook al wat later dan de eerste x en heb je het meteen 'meerdere keren' gezegd.
pi_119388511
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:16 schreef An_awesome_wave het volgende:
Maar ff serieus, dit klinkt op z'n zachts gezegd nogal discutabel.
Ik vind de dame in kwestie minstens zo discutabel.
Als je uitgebreid in de kroeg je tong in iemand keel steekt ben je het stadium van degelijkheid al lang voorbij.
Vervolgens neemt ze TS mee naar huis, daar zit ook al meer achter. Ze klooit weer met hem aan en van t een komt t ander..
Nee, het meisje is echt t slachtoffer hier. Wat een bullshit.

Conclusie: 2 dronken tieners belanden na een avondje stappen in bed en er wordt wat geprikt. Meisje heeft hier spijt van en zegt dat ze nioet wilde en stop zei. TS snapt er niks van en voelt zich nu t slachtoffer van een hetze en wil zijn naam zuiveren.
Meisje is een zeiktrut, TS heeft gelijk. Ts wordt nu aangekeken als zijnde een viespeuk, terwijl meisje gewoon een geil neuksletje is.
Af en toe doe je dingen waar je spijt van krijgt, go on..
pi_119388618
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:00 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik ken toevallig alle betrokken partijen en ik weet dat ze geen maagd meer was.
Nadat ze jou kende niet meer? :D
pi_119388944
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:22 schreef Sant. het volgende:

[..]

Ik vind de dame in kwestie minstens zo discutabel.
Als je uitgebreid in de kroeg je tong in iemand keel steekt ben je het stadium van degelijkheid al lang voorbij.
Vervolgens neemt ze TS mee naar huis, daar zit ook al meer achter. Ze klooit weer met hem aan en van t een komt t ander..
Nee, het meisje is echt t slachtoffer hier. Wat een bullshit.

Conclusie: 2 dronken tieners belanden na een avondje stappen in bed en er wordt wat geprikt. Meisje heeft hier spijt van en zegt dat ze nioet wilde en stop zei. TS snapt er niks van en voelt zich nu t slachtoffer van een hetze en wil zijn naam zuiveren.
Meisje is een zeiktrut, TS heeft gelijk. Ts wordt nu aangekeken als zijnde een viespeuk, terwijl meisje gewoon een geil neuksletje is.
Af en toe doe je dingen waar je spijt van krijgt, go on..
Mwah, vind ik niet. Ik zeg niet dat de dame in kwestie helemaal vrijuit gaat maar als een vrouw 'stop' zegt dan stop je gewoon meteen. Is gewoon geen excuus voor, simpel.
  maandag 19 november 2012 @ 16:31:12 #101
27929 piere
doe mij maar bier
pi_119388947
c_/ Mooi topic!
fok you ja!
pi_119389007
quote:
dat het over is okee dat snap ik, maar ga dan niet zo dom reageren als ik neerzet dat ik ook verder ga en achter anderen aanga.
Dit moet wel een troll zijn... toch?
  maandag 19 november 2012 @ 16:32:33 #103
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_119389018
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:31 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Mwah, vind ik niet. Ik zeg niet dat de dame in kwestie helemaal vrijuit gaat maar als een vrouw 'stop' zegt dan stop je gewoon meteen. Is gewoon geen excuus voor, simpel.
Zijn er getuigen van een worsteling en hevig verzet, of is het haar woord tegen het zijne?
pi_119389257
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:32 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Zijn er getuigen van een worsteling en hevig verzet, of is het haar woord tegen het zijne?
Ik baseer mijn oordeel op de woorden van TS:

quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 12:37 schreef Deetoxx het volgende:
.

maandag 19 november 2012 @ 16:40:26 #105
383652 Deetoxx
Time for changes
pi_119389418
heyhey ben ik nog even snel ;)
uhm nou GS, er sliep een vriendin van haar op de kamer ook.
en nee er is geen worsteling geweest of hevig verzet of wat dan ook.
heb het haar van te voren gevraagd of ze het wel wou, ja.
had beter moeten weten, maar okee praat ik niet goed
als ik nuchter was geweest had ik het zowieso niet gedaan met een ander erbij 3meter van ons af liggend .
well time for some fun , ik kijk vanavond nog wel even mensen.
pi_119389547
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:31 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Volledig eens, maar ik twijfel nogal aan de 'stop' van het meisje. daar geloof ik namelijk al niet in.
Misschien is t wel een beetje teasen geweest.
Er is echt wel wat gebeurd vooraf ,want ik weet niet hoe het bij jullie gaat. Maar bij mij waait ie echt niet zomaar ergens naar binnen.
Vandaar dat ik er van overtuigd ben, dat dit ontzettend wordt opgeblazen en dat er eigenlijk niks aan de hand is, behalve wat gekrenkte ego's van geile tienerpubertjes.
pi_119389624

En wat zei ze?
pi_119389860
Guilty!
Geniet nooit met mate!
  maandag 19 november 2012 @ 16:54:29 #109
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_119390121
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:40 schreef Deetoxx het volgende:
heyhey ben ik nog even snel ;)
uhm nou GS, er sliep een vriendin van haar op de kamer ook.
en nee er is geen worsteling geweest of hevig verzet of wat dan ook.
heb het haar van te voren gevraagd of ze het wel wou, ja.
had beter moeten weten, maar okee praat ik niet goed
als ik nuchter was geweest had ik het zowieso niet gedaan met een ander erbij 3meter van ons af liggend .
well time for some fun , ik kijk vanavond nog wel even mensen.
En die vriendin, wat kan die zich herinneren?
  Redactie Sport maandag 19 november 2012 @ 17:14:45 #110
pi_119390988
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:20 schreef Markeerstift het volgende:
Maar over het algemeen luisteren jongens niet zo goed tijdens het seksen.

Zou zo kunnen zijn gegaan:
Meisje; Stop
Jongen: huh wat?
Meisje ik wil stoppen
jongen: huh oh?
ok dan ben je ook al wat later dan de eerste x en heb je het meteen 'meerdere keren' gezegd.
goeie conversatie wel :')_!
pi_119394267
Zoals ik hierboven lees, zei ze nee.
Dat lijkt me duidelijk genoeg. Wat doe je hier dan? Bevestiging zoeken dat het niet joun schuld is?
Waarom heb je het over wiens schuld het is, als je om dat meisje geeft. Houden van schrijf je zelfs over.
Het enige wat ik hier uit op maak, is dat je een fucking verkrachter bent! nee is nee. en stop is stop.
Hoop dat je je hoofd de volgende keer stuk slaat tegen die muur.
Je verdedigd je nog dat je het haar maar een keer hebt horen zeggen inplaats van drie keer.
Een keer nee is genoeg he mikeyboy.
pi_119396935
Hmm vaag verhaal. Wat ik me afvraag is ' wat lukte er precies niet' ? was jij te ver heen om nog te presteren?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2012 19:28:57 ]
pi_119415344
Waarschijnlijk was meneer te ver heen om "stop" te kunnen verstaan... Duurde nog ff...
Geniet nooit met mate!
pi_119417025
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 19:27 schreef madeliefff het volgende:
Hmm vaag verhaal. Wat ik me afvraag is ' wat lukte er precies niet' ? was jij te ver heen om nog te presteren?
Voor zover ik het begrijp heeft hij een Jehova gedaan. Eerst op de deur kloppen, als de deur op een kier staat even een voet naar binnen, maar daarna is 'ie er toch weer uitgewerkt.. :')
pi_119417612
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:43 schreef Sant. het volgende:

[..]

Volledig eens, maar ik twijfel nogal aan de 'stop' van het meisje. daar geloof ik namelijk al niet in.

Misschien is t wel een beetje teasen geweest.
Er is echt wel wat gebeurd vooraf ,want ik weet niet hoe het bij jullie gaat. Maar bij mij waait ie echt niet zomaar ergens naar binnen.
Vandaar dat ik er van overtuigd ben, dat dit ontzettend wordt opgeblazen en dat er eigenlijk niks aan de hand is, behalve wat gekrenkte ego's van geile tienerpubertjes.
Over rape-culture en victim-blaming gesproken. Holy hell.

Ik was er niet bij, dus ik zou niet weten wat er gezegd is of niet gezegd is. Ik vind het wel frappant dat veel mensen vinden dat je kennelijk maar gewoon seks 'verdient' hebt, als je een man mee naar je kamer neemt en je hebt een glaasje op. Dan moet je kennelijk niet zeuren. Zelfs al zijn er zoveel red flags zoals in het verhaal van TS.

In het verhaal dat TS doet staan echt een behoorlijk aantal red flags:
- Hij wist dat ze maagd wilde blijven
- Hij wist dat ze redelijk beschonken was
- Hij wist dat er een andere meid in dezelfde kamer was (lekker het moment om te seksen maar niet heus)
- Hij wist dat ze geen relatie wilde
- Hij wist dat er tijdens de relatie ook al geen seks was geweest.
- Ze heeft nee gezegd
- Achteraf kan ze zich niet alles meer herinneren, dus ze was redelijk ver heen, waarschijnlijk te ver om echt goed ja te kunnen zeggen

Ik snap niet, hoe je, als je vriendin tijdens een relatie al niet all-the-way wil, je denkt, dat als ze je ex is, wat op heeft en je bij haar in de kamer slaapt, met nog een andere vriendin erbij, het een goed moment is om all the way te gaan :S Het: "Ik heb haar gevraagd of ze het wel echt wilde" steekt een beetje magertjes af dan in vergelijking met alle nee-signalen die er zijn geweest.
pi_119417847
.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2012 10:19:23 ]
pi_119434887
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 10:06 schreef kahlie het volgende:

[..]

Ik was er niet bij, dus ik zou niet weten wat er gezegd is of niet gezegd is. Ik vind het wel frappant dat veel mensen vinden dat je kennelijk maar gewoon seks 'verdient' hebt, als je een man mee naar je kamer neemt en je hebt een glaasje op. Dan moet je kennelijk niet zeuren. Zelfs al zijn er zoveel red flags zoals in het verhaal van TS.

- Hij wist dat er een andere meid in dezelfde kamer was (lekker het moment om te seksen maar niet heus)
- Ze heeft nee gezegd
- Achteraf kan ze zich niet alles meer herinneren, dus ze was redelijk ver heen, waarschijnlijk te ver om echt goed ja te kunnen zeggen

Ik snap niet, hoe je, als je vriendin tijdens een relatie al niet all-the-way wil, je denkt, dat als ze je ex is, wat op heeft en je bij haar in de kamer slaapt, met nog een andere vriendin erbij, het een goed moment is om all the way te gaan :S Het: "Ik heb haar gevraagd of ze het wel echt wilde" steekt een beetje magertjes af dan in vergelijking met alle nee-signalen die er zijn geweest.
Dit
pi_119436927
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 10:06 schreef kahlie het volgende:

[..]

- Ze heeft nee gezegd

Ach zwets niet.

Hoe kwam het meisje dan in dr blote kont te liggen? Terwijl er een ander op de kamer al was!

Al was er niet gepenetreerd, zijn beiden niet echt goed bij hun Paasei...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_119441331
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ach zwets niet.

Hoe kwam het meisje dan in dr blote kont te liggen? Terwijl er een ander op de kamer al was!

Al was er niet gepenetreerd, zijn beiden niet echt goed bij hun Paasei...
Sommige mensen slapen naakt... kan toch zo?

Ik heb ook weleens in een noodgeval bij iemand geslapen zonder ook maar een toilettas bij me te hebben. Als hij het in z'n botte kop had gehaald om daar misbruik van te maken had hij z'n ballen niet meer gehad :P

Vrienden moet je kunnen vertrouwen en ik schat dat dit jonge schaap dacht dat ze bevriend kon blijven met d'r ex.
pi_119454314
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:39 schreef kahlie het volgende:

[..]

Ik heb ook weleens in een noodgeval bij iemand geslapen zonder ook maar een toilettas bij me te hebben. Als hij het in z'n botte kop had gehaald om daar misbruik van te maken had hij z'n ballen niet meer gehad :P

Vrienden moet je kunnen vertrouwen en ik schat dat dit jonge schaap dacht dat ze bevriend kon blijven met d'r ex.
Wat heeft een toilettas bij hebben, te maken met naakt slapen?
pi_119454746
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:39 schreef kahlie het volgende:

[..]

:')

Yeah right. Kijk, zomaar je pielemans erin stoppen is natuurlijk niet goed als ze het niet wil, maar ik denk dat ze bewust gezoend hebben en zij dr kleren heeft uitgetrokken.

Met beiden niet 100% nuchter wordt het wazig hoe het dan verloopt. Een dronken of aangeschoten man wil vooral neuken. Een dronken meid wil misschien niet meteen full blown sex, maar wel aandacht in de vorm van beetje friemelen enzo.

Dan wordt het dus een lastig gebied, en iemand met drank op heeft niet gauw door wat de ander zegt. Het duurde dus even voordat hij begreep dat ze echt niet wil.

Ondertussen was het kwaad al geschied.

Conclusie:
-zij had eerder hem al geen valse hoop moeten geven door aan het end opeens te gaan flirten.
-hij had eerder de hints moeten snappen, van het niet gewenst zijn door het meisje.

De sex verdient geen schoonheidsprijs, en ik denk dat TS er goed aan doet excuses te maken tegenover het meisje. Hem als een notoire verkrachter neer te zetten gaat mij wat te ver, uiteindelijk heeft TS wel zijn akties beeindigd.
pi_119454778
blijkt de tt uiteindelijk alsnog te kloppen! Chapeau!
pi_119455779
quote:
4s.gif Op woensdag 21 november 2012 08:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')

Yeah right. Kijk, zomaar je pielemans erin stoppen is natuurlijk niet goed als ze het niet wil, maar ik denk dat ze bewust gezoend hebben en zij dr kleren heeft uitgetrokken.

Als je dan toch aannames gaat maken, waarom niet de aanname dat hij haar geholpen heeft met haar kleding uit doen? Ik bedoel, niemand weet wat er gebeurd is en wanneer en wat er precies gezegd is. Ik heb ook niet gezegd dat ik de TS een verkrachter vindt, laat staan een notoire verkrachter. Enkel dat er een heleboel red flags in zijn verhaal zitten.

Kijk, als het een one night stand was, waarin de meid van mening veranderd en hij het niet zo snel door had, dan had ik het nog begrepen. Dat lijkt ook meer op het scenario wat jij beschrijft. Iemand die wat flirt, je gaat mee naar huis, er wordt wat aangefrummeld etc. etc.

Maar het scenario wat hij zelf verteld is dat hij wist dat z'n ex niet zat te wachten op full-blown sex *in* de relatie, en dat hij daar toch voor gaat, als de relatie over is, en als er nog een andere meid in de kamer ligt *en* als zij dronken is. Dan gaat het toch echt naar wat anders ruiken...
  woensdag 21 november 2012 @ 10:15:01 #124
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_119456407
Als er in deze situatie iets verkracht is, dan is het wel het principe van een gezonde liefdesrelatie. En daar hebben beide schuld aan. Wat er die nacht gebeurd is (zoals beschreven is door TS), is niet meer dan een uitvloeisel daarvan en daarmee eigenlijk ook meteen bijzaak. Je kan zoiets niet zwart-wit beoordelen als de hele aanloop al grijs is.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_119456798
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:47 schreef kahlie het volgende:

Maar het scenario wat hij zelf verteld is dat hij wist dat z'n ex niet zat te wachten op full-blown sex *in* de relatie, en dat hij daar toch voor gaat, als de relatie over is, en als er nog een andere meid in de kamer ligt *en* als zij dronken is. Dan gaat het toch echt naar wat anders ruiken...
Wat zit je steeds te zeiken over die meid in de kamer? Kennelijk vond het meisje die dr benen niet wijd wilde doen, maar wel in dr blote kont daar lag, haar aanwezigheid geen probleem..

Hoe verder de gedachten van het meisje zijn kunnen we natuurlijk niet beoordelen. De feiten blijven echter wel dat zij hem toegelaten heeft dat hij met haar meekon. Als ze dat niet gedaan had, was het allemaal veel minder erg afgelopen.

Hoe dan ook, dit hele gedoe is gebeurd dus veranderen kunnen ze toch al niet meer.

Ik zou als ik TS was, excuses maken en verder uit de buurt van het meisje blijven en energie steken in andere zaken/meiden.
  woensdag 21 november 2012 @ 10:41:51 #126
157922 fathank
pi_119457086
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 18:37 schreef FightBitch het volgende:
Zoals ik hierboven lees, zei ze nee.
Dat lijkt me duidelijk genoeg. Wat doe je hier dan? Bevestiging zoeken dat het niet joun schuld is?
Waarom heb je het over wiens schuld het is, als je om dat meisje geeft. Houden van schrijf je zelfs over.
Het enige wat ik hier uit op maak, is dat je een fucking verkrachter bent! nee is nee. en stop is stop.
Hoop dat je je hoofd de volgende keer stuk slaat tegen die muur.
Je verdedigd je nog dat je het haar maar een keer hebt horen zeggen inplaats van drie keer.
Een keer nee is genoeg he mikeyboy.
zie je niet dat het meisje haar zogenaamde reputatie probeert te redden..?
pi_119461439
Verkrachting zou ik het niet willen noemen, misbruik maken van de situatie wel en dat maakt het niet mooi, maar ook weer niet traumatisch.

Wat ik enger vind aan het verhaal is het begin stukje, daar ging het mis waaruit dit misbruiken van de situatie is ontstaan.
Ts ziet haar zoenen en gaat door het lint, hij duwt haar en krijgt in die tijd ergens een kapotte vuist. Hij loopt ook nog eens kokend door de zaak rond daarna.

Beetje een agressie probleempje ofzo? Ik vermoed dat de poging tot seks een daad was vanuit opgefoktheid, dronken zijn en misschien een stevig lekker puh gehalte, dat bij iemand waarovet gezegd wordt dat hij er gek op was.

Verkrachting, nee, absoluut niet, maar wel dom en met een nare insteek.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_119489502
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:30 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat zit je steeds te zeiken over die meid in de kamer? Kennelijk vond het meisje die dr benen niet wijd wilde doen, maar wel in dr blote kont daar lag, haar aanwezigheid geen probleem..

Hoe verder de gedachten van het meisje zijn kunnen we natuurlijk niet beoordelen. De feiten blijven echter wel dat zij hem toegelaten heeft dat hij met haar meekon. Als ze dat niet gedaan had, was het allemaal veel minder erg afgelopen.

Hoe dan ook, dit hele gedoe is gebeurd dus veranderen kunnen ze toch al niet meer.

Ik zou als ik TS was, excuses maken en verder uit de buurt van het meisje blijven en energie steken in andere zaken/meiden.
Tja... omdat het gewoon meer klinkt als: "na het stappen blijven we bij X slapen" en niet: "Ik heb zin in seks en ik neem m'n ex mee naar huis". Ik ken best wel veel vriendengroepen die niet moeilijk doen en gewoon bij elkaar blijven slapen. Je vertrouwt elkaar en het is veiliger dan 's nachts terugfietsen e.d.

Daarom kan ik dat gewoon niet rijmen met opeens seks willen hebben als je per se maagd wil blijven. Het maakt het verhaal gewoon... nog raarder. Persoonlijk voor mij dus.
  woensdag 21 november 2012 @ 23:50:31 #129
66083 Platina
78th Element
pi_119490120
Het hele verhaal is raar. Op mij komt het over als een meid die teveel opheeft, de slet gaat uithangen (met meerder zoenen) en 's nachts leidt dit tot seks. TS neemt hier dankbaar gebruik van. Meisje krijgt spijt en beschuldigd TS van verkrachting.

TS is fout om 'misbruik' te maken
Meisje is fout om TS van verkrachting te beschuldigen.

Overigens geloof ik er weinig van dat het meisje echt verkracht is. Als je dit wel vertelt tegen vrienden waarom dan niet aan de politie?
  donderdag 22 november 2012 @ 16:38:36 #130
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119506942
Het is wel degelijk verkrachting. Verkrachting is seks zonder instemming van de andere partij, en iemand die zo zwaar bezopen is dat ze zich er achteraf amper nog iets van kan herinneren is niet in staat om die toestemming bij volle bewustzijn te geven. Dat TS zelf ook zwaar bezopen was veranderd daar niets aan, het zal hoogstens tot een lagere straf leiden mocht zo'n geval als dit voor een rechter komen en er voldoende bewijs is dat het is gegaan zoals het lijkt te zijn gegaan hier.

Is het dom van dat meisje om in die situatie terecht te komen? Ja, heel erg dom. Net zoals het dom was van TS om in die situatie terecht te komen. Juridische gevolgen zal het verder wel niet hebben, maar beide personen hebben wel weer een bijdrage geleverd aan het percentage vrouwen dat met onvrijwillige seks in aanraking is gekomen. Weet u meteen waarom die cijfers zo hoog zijn.

En ja, heren, u neemt een risico als u 'm in een dronken vrouw schuift. Denk daar maar eens goed over na.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_119509090
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 16:38 schreef Joanne35 het volgende:
Het is wel degelijk verkrachting. Verkrachting is seks zonder instemming van de andere partij, en iemand die zo zwaar bezopen is dat ze zich er achteraf amper nog iets van kan herinneren is niet in staat om die toestemming bij volle bewustzijn te geven. Dat TS zelf ook zwaar bezopen was veranderd daar niets aan, het zal hoogstens tot een lagere straf leiden mocht zo'n geval als dit voor een rechter komen en er voldoende bewijs is dat het is gegaan zoals het lijkt te zijn gegaan hier.

Is het dom van dat meisje om in die situatie terecht te komen? Ja, heel erg dom. Net zoals het dom was van TS om in die situatie terecht te komen. Juridische gevolgen zal het verder wel niet hebben, maar beide personen hebben wel weer een bijdrage geleverd aan het percentage vrouwen dat met onvrijwillige seks in aanraking is gekomen. Weet u meteen waarom die cijfers zo hoog zijn.

En ja, heren, u neemt een risico als u 'm in een dronken vrouw schuift. Denk daar maar eens goed over na.
Volgens die redenering kan je ook zeggen dat zij hem verkracht heeft. TS was immers straalbezopen en kon niet instemmen. 8)7

[ Bericht 6% gewijzigd door PindakaasMetVlokken op 22-11-2012 18:03:29 ]
  donderdag 22 november 2012 @ 20:50:52 #132
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119516233
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 17:54 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:

[..]

Volgens die redenering kan je ook zeggen dat zij hem verkracht heeft. TS was immers straalbezopen en kon niet instemmen. 8)7
Hangt er van af wat ze met hem doet, want bij verkrachting moet sprake zijn van het seksueel binnendringen van het lichaam. Anders is het aanranding.

Ik neem trouwens terug dat het verkrachting is, want dat moet met geweld of dreiging van geweld o.i.d. plaatsvinden. Maar het is mogelijk wel strafbaar wat TS gedaan heeft:

quote:
Wetboek van Strafrecht
Titel XIV. Misdrijven tegen de zeden
Artikel 243

Hij die met iemand van wie hij weet dat hij in staat van bewusteloosheid, verminderd bewustzijn of lichamelijke onmacht verkeert, dan wel aan een zodanige gebrekkige ontwikkeling of ziekelijke stoornis van zijn geestvermogens lijdt dat hij niet of onvolkomen in staat is zijn wil daaromtrent te bepalen of kenbaar te maken of daartegen weerstand te bieden, handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_119517089
Manman.. Het is maar seks. En sinds wanneer is maagdelijkheid anno 2012 nog heilig?
Stelletje linkse overdreven herders hier.

Verkrachting is echt een groot iets, met geweld enzo?
Dronken bij hem in bed kruipen en beginnen met zoenen, tja dan vraag je erom.

Van een mug een olifant maken... Wetboek van strafrecht erbij hoor hahahahahhahaha.

Goed topic.
  donderdag 22 november 2012 @ 21:12:45 #134
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119517287
Ja, lach er maar om. Enig idee hoeveel vrouwen met psychische problemen rondlopen omdat ze zo'n 'geintje' als dit hebben meegemaakt? Omdat ze er met niemand over durven te praten? Omdat ze denken dat 'ze er wel om gevraagd zullen hebben'?

quote:
pi_119517706
quote:
13s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:12 schreef Joanne35 het volgende:
Ja, lach er maar om. Enig idee hoeveel vrouwen met psychische problemen rondlopen omdat ze zo'n 'geintje' als dit hebben meegemaakt? Omdat ze er met niemand over durven te praten? Omdat ze denken dat 'ze er wel om gevraagd zullen hebben'?

[..]

Enig idee hoeveel mannen er rondlopen die door iedereen scheef aangekeken worden als als verkrachter worden gezien omdat een of ander tutje toch een breezertje en een halve malboro teveel op had? (een maat van me heeft het gehad, gelukkig kwam bij de politie de waarheid naarboven). Oehh...straks ben ik een slet/eigenlijk is hij toch niet zo leuk/ik heb er spijt van.

Kommop hey, rot op! Er zijn altijd twee partijen.... met ieder hun eigen verhaal. Uiteindelijk is iedereen verantwoordelijk voor zichzelf en z'n eigen acties en daden.

In dit geval zit TS fout en als 1 van de twee iets niet wil gebeurd het gewoon niet. PUNT!

Maar de volgende dag nuchter zijn en beseffen wat er gebeurd is en het allemaal maar op die gast afschuiven is misschien ook een beetje te makkelijk?
  donderdag 22 november 2012 @ 21:22:59 #136
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119517809
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:20 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

In dit geval zit TS fout en als 1 van de twee iets niet wil gebeurd het gewoon niet. PUNT!

Maar de volgende dag nuchter zijn en beseffen wat er gebeurd is en het allemaal maar op die gast afschuiven is misschien ook een beetje te makkelijk?
Ik zei een paar posts hierboven ook dat dat meisje ook heel erg dom is om in zo'n situatie terecht te komen. Maar dat is geen vrijbrief om daar misbruik van te maken. En TS wist donders goed dat ze geen seks met hem wou.
pi_119518063
Oh..gelukkig kan jij dat goed bepalen! _O_
  donderdag 22 november 2012 @ 21:29:17 #138
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119518142
Je hebt haar een soa gegeven en nu is ze boos want ze heeft telkens jeuk nu
we dan
  donderdag 22 november 2012 @ 21:30:39 #139
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_119518227
Vergeten! Snol dat ze is. Ik noem mensen niet gauw snol/slet/hoer of whatever, maar wanneer je een date hebt ga je toch echt niet met de halve discotheek staan zoenen. Totaal respectloos, ook al vind je iemand niet leuk dat doe je gewoon niet. Wanneer je niet op een date bent hoor je ook niet met Jan en alleman te zoenen, maar dat terzijde.

Ze was er zelf ook bij toen je haar ontmaagd hebt, dus de tyfus met haar. Had ze maar d'r benen dicht moeten houden en als je echt zo had liggen drammen had ze je eruit moeten zetten.

Next!
Bay of Plenty
pi_119518438
.

[ Bericht 99% gewijzigd door DEVIEZEMAN. op 22-11-2012 21:34:51 ]
pi_119520878
Waar het op neer komt is dat we niet precies weten hoe het zit aangezien we niet het hele verhaal kennen.
  vrijdag 23 november 2012 @ 09:08:26 #142
27929 piere
doe mij maar bier
pi_119529107
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:30 schreef oLexie het volgende:
Vergeten! Snol dat ze is. Ik noem mensen niet gauw snol/slet/hoer of whatever, maar wanneer je een date hebt ga je toch echt niet met de halve discotheek staan zoenen. Totaal respectloos, ook al vind je iemand niet leuk dat doe je gewoon niet. Wanneer je niet op een date bent hoor je ook niet met Jan en alleman te zoenen, maar dat terzijde.

Ze was er zelf ook bij toen je haar ontmaagd hebt, dus de tyfus met haar. Had ze maar d'r benen dicht moeten houden en als je echt zo had liggen drammen had ze je eruit moeten zetten.

Next!
:D
fok you ja!
pi_119534566
quote:
Goed punt
pi_119535828
quote:
13s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:12 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij 1 van die vrouwen met psychische problemen? :p
  zaterdag 24 november 2012 @ 12:20:14 #145
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119568747
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij 1 van die vrouwen met psychische problemen? :p
Ja, want als je het voor een groep opneemt zal je wel deel zijn van die groep, right?

Je zit er dus volkomen naast, heb nooit met een situatie als deze te maken gehad...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')