abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 november 2012 @ 09:27:06 #1
383652 Deetoxx
Time for changes
pi_119155203
Laat ik maar meteen zeggen dat om de persoon om wie dit gaat, dit waarschijnlijk ook zal lezen. Maar dat maakt me niet uit ik doe mijn verhaal toch.

Eind Juli ben ik een meid tegen gekomen, vanaf moment nummer 1 was ik helemaal weg van haar.
Na 1.5 week hadden we al wat, we hebben eigenlijk het daten overgeslagen.
We hebben samen 1 maand gehad, daarna is het uitgegaan omdat ze niet klaar was voor een relatie.
Een tijdje geen contact gehad 2-3 weken, daarna toch na wat praten weer bij elkaar terecht gekomen.
Niks officieels we hadden niks, maar toch was het nog als vriend/vriendin met alles erbij van een relatie.
in die tijd dat dit zo doorging, heb ik aardig gezeten met twijfel of dit nou wel de juiste manier was.
maar ik deed het omdat ik in die tijd van haar ben gaan houden en nog steeds doe.
Tot aan afgelopen weekend..
Ik ben naar haar toegeweest om een avondje te gaan stappen met een paar vriendinnen erbij van haar.
In de club zoende ze met zeggende 2, waarvan ik bij 1 volop kwam binnenvallen en me compleet overdonderde.
Ik wist we hebben niks officieels , maar toch werd ik zo boos. ik weet niet haar weggeduwd en ik ben van woede maar rondjes gaan lopen in de discotheek.
Ik wist ze had veel te veel op, maar dan nog?
ook ik had een aardige slok op maar heb niks gedaan met anderen.
na een half uur en wat kleine gesprekjes en een kapotte vuist verder toch (redelijk) zover het kon uitgepraat.
rond 4 uur met zijn allen naar buiten gegaan en ongeveer een uur op de taxi gewacht, ook hier want ja er stonden veel en veel meer mensen buiten, zocht ze de aandacht van andere mensen op.
maar heb haar de hele tijd in de gaten gehouden en bij haar gebleven.
Thuisgekomen bij haar, ja ze woont op zichzelf. wat gegeten en toen op bed gaan liggen.
maar uhm.. we begonnen weer wat met zoenen etc. aangezien dat we aardig wat op hadden liep het uit op sex, heb haar ook gevraagd of ze dit werkelijk wou aangezien ze maagd (is/was)
toch zijn we toen verder gegaan, maar het werd niet echt wat vanwege de drank, dus na een paar tientalle seconden al gestopt.
Toen we wakker werden, niks aan de hand. Toch ging ik weer wat na lopen denken over de avond ervoor en haar zoenende met die jongens, en voelde de boosheid weer opkomen.
ben toen een uur later weggegaan.
Ze wist dat er wat aan de hand was met me en probeerde het ook goed te maken.
Heb een paar uur lang haar berichtjes genegeerd maar uiteindelijk toch wat wezen praten.
Het is bij praten gebleven, want ik was nog steeds gekwetst.
Toen een dag later een mail van haar gekregen, goed door gelezen en ja vergeven.
alhoewel vergeven, van het een kwam het ander, nu begon ze over wat we precies hebben gedaan in bed. heb het haar zo ongeveer uitgelegt, want ik wist ook niet alles meer.
Ook dit liep uit in ruzie, want het had gewoon niet mogen gebeuren.
Nu krijg ik geen berichtjes terug, en ben ik een beetje afwachtende.
Wel van haar zusje een bericht gekregen dat ik moest kappen en haar maar met rust moet laten.
Maar dat is niet mijn ding ik wil het niet onopgelost laten eindigen, niet zo.
Ik snap dat ze me mischien niet meer wil zien of niet met me wil praten, maar zoals ik zei ik wil het niet dit einde geven, eigenlijk wil ik het helemaal geen einde geven want ik hou van haar.

Wat moet ik doen, en is het mijn schuld... :{
pi_119155251
Hebben jullie nou geneukt of niet?
  dinsdag 13 november 2012 @ 09:30:45 #3
383652 Deetoxx
Time for changes
pi_119155269
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:29 schreef Aldo-MC het volgende:
Hebben jullie nou geneukt of niet?
ja, maar voor hoelang het duurde..
pi_119155366
Hoe oud is zij en hoe oud ben jij?
Het komt een beetje over of zij het gevoel heeft dat ze verkracht/aangerand is doordat jij hebt lopen doordrammen met de seks.
Een ander scenario is dat zij spijt heeft dat haar ontmaagding een enorme deceptie is geweest en je daarom niet meer wil zien.
Kan je niet aan haar zus vragen waarom ze boos is, en dat je tenminste een verklaring wil?

Als je echter het gevoel hebt van jezelf dat je te ver bent gegaan al dan niet onder invloed dan zou ik het toch even laten rusten.
pi_119155398
Wacht even....
Zij staat te zoenen met anderen waar jij bij bent, wat best wel respectloos is in jullie situatie, ookal hebben jullie officieel geen relatie. Vervolgens weet ze het zo te draaien dat zij boos op jou is, en jij hopeloos contact met haar probeert te krijgen? Best knap van haar.
  dinsdag 13 november 2012 @ 09:42:27 #6
383652 Deetoxx
Time for changes
pi_119155445
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:37 schreef Aldo-MC het volgende:
Hoe oud is zij en hoe oud ben jij?
Het komt een beetje over of zij het gevoel heeft dat ze verkracht/aangerand is doordat jij hebt lopen doordrammen met de seks.
Een ander scenario is dat zij spijt heeft dat haar ontmaagding een enorme deceptie is geweest en je daarom niet meer wil zien.
Kan je niet aan haar zus vragen waarom ze boos is, en dat je tenminste een verklaring wil?

Als je echter het gevoel hebt van jezelf dat je te ver bent gegaan al dan niet onder invloed dan zou ik het toch even laten rusten.
nee niet het geval heb totaal niet lopen doordrammen, ben gestopt ook toen ze zei van stop maar..
zij is 19 en ik volgende maand 21
  dinsdag 13 november 2012 @ 09:43:09 #7
383652 Deetoxx
Time for changes
pi_119155457
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:39 schreef Tja..1986 het volgende:
Wacht even....
Zij staat te zoenen met anderen waar jij bij bent, wat best wel respectloos is in jullie situatie, ookal hebben jullie officieel geen relatie. Vervolgens weet ze het zo te draaien dat zij boos op jou is, en jij hopeloos contact met haar probeert te krijgen? Best knap van haar.
nouja hopeloos.. maar wil het wel opgelost hebben.
pi_119155489
Maak het goed, neuk haar en dump haar zodra je hem eruit trekt. Vernietig haar zelfrespect.
pi_119155497
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:43 schreef Deetoxx het volgende:

[..]

nouja hopeloos.. maar wil het wel opgelost hebben.
Wat wil je precies oplossen? Zij stelt zich aan en wil geen contact. Lekker laten.
  dinsdag 13 november 2012 @ 09:48:08 #10
383652 Deetoxx
Time for changes
pi_119155543
@hyper neej niet mijn stijl, kwa dat ben ik mischien nog old fashioned .

@tja , tja :p zat ik aan te denken om haar gewoon een tijdje te laten ook.
  dinsdag 13 november 2012 @ 09:48:12 #11
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119155544
en waar kwam die kapotte vuist door?

En grow the fuck up zou ik zeggen, je boosheid is onterecht, maar dat wist je al
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 13 november 2012 @ 09:50:37 #12
383652 Deetoxx
Time for changes
pi_119155589
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:48 schreef Re het volgende:
en waar kwam die kapotte vuist door?

En grow the fuck up zou ik zeggen, je boosheid is onterecht, maar dat wist je al
dat kwam omdat ik ergens tegen aan sloeg uit boosheid, en hoezo onterecht.
pi_119155645
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:50 schreef Deetoxx het volgende:

[..]

Lol waarom was je zo boos geworden dan? :P
  dinsdag 13 november 2012 @ 09:53:53 #14
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119155664
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:50 schreef Deetoxx het volgende:

[..]

je hebt duidelijk kunnen zien waarom ze geen vaste relatie wil en is ze wat dat betreft dus redelijk duidelijk naar jou toe... je nobelheid heeft je in haar bed gekregen en je bent er zelf weer uitgestapt.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 13 november 2012 @ 09:54:27 #15
383652 Deetoxx
Time for changes
pi_119155680
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:53 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Lol waarom was je zo boos geworden dan? :P
uhm nou omdat zei volop met iemand aan het bekken was of dat haar leven er vanaf hing.
pi_119155723
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:53 schreef Re het volgende:

[..]

je hebt duidelijk kunnen zien waarom ze geen vaste relatie wil en is ze wat dat betreft dus redelijk duidelijk naar jou toe... je nobelheid heeft je in haar bed gekregen en je bent er zelf weer uitgestapt.
Lekker kort door de bocht.
Zijn anders genoeg meisjes die het prachtig vinden als je jezelf of anderen pijn doet als blijk van liefde.
Helaas zijn dat niet de meest stabiele meisjes vaak :P
pi_119155750
Grow some balls, boy....

Gewoon vergeten en negeren, dit is je tijd niet waard...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_119155763
Wat moet je met iemand die met jan en alleman zoent en gaat janken als ze (met instemming) geneukt is. Klinkt als een labiel kind. Next.
In life, every ending is a new beginning..
pi_119155809
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:54 schreef Deetoxx het volgende:

[..]

uhm nou omdat zei volop met iemand aan het bekken was of dat haar leven er vanaf hing.
Dat zegt eigenlijk al voldoende toch, ze is duidelijk niet op zoek naar een vaste relatie met jou en je mag blij zijn dat jullie uiteindelijk nog (soort van dan toch :P ) geneukt hebben.
Waarschijnlijk moest ze gewoon de geile spanning die ze met die andere gast had opgebouwd tijdens het zoenen kwijt en was jij de enige available.
pi_119155935
Kan me voorstellen dat die seks voor haar op dat moment niet helemaal goed voelde... dit is niet hoe je wilt dat je ontmaagding gaat. En als jij zo'n heethoofd bent, lijkt het me niet onvoorstelbaar dat je ook in bed drammerig kunt zijn.
Raak en plezierig.
pi_119156060
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:39 schreef Tja..1986 het volgende:
Wacht even....
Zie bovenstaand. Wat een heks.
  dinsdag 13 november 2012 @ 10:11:43 #22
383652 Deetoxx
Time for changes
pi_119156140
In ieder geval heb haar gsmst dat ze maar berichtje moet sturen als ze het uit wil praten.
ben er nu wel achter wordt niks meer.

Hunt season has opened again..
pi_119156177
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 10:11 schreef Deetoxx het volgende:
In ieder geval heb haar gsmst dat ze maar berichtje moet sturen als ze het uit wil praten.
ben er nu wel achter wordt niks meer.

Hunt season has opened again..
Let er wel op dat wanneer ze niemand anders kan krijgen jou weer begint te SMS-en he.
In dat geval kun je 2 dingen doen:
- Nee dank je, been there done that.
- Je neukt haar, en daarna zeg je toedeledokie.
Hoe dan ook moet je hier niks serieus meer van verwachten. Of zelfs willen verwachten.
  dinsdag 13 november 2012 @ 10:14:53 #24
383652 Deetoxx
Time for changes
pi_119156213
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 10:13 schreef Sant. het volgende:

[..]

Let er wel op dat wanneer ze niemand anders kan krijgen jou weer begint te SMS-en he.
In dat geval kun je 2 dingen doen:
- Nee dank je, been there done that.
- Je neukt haar, en daarna zeg je toedeledokie.
Hoe dan ook moet je hier niks serieus meer van verwachten. Of zelfs willen verwachten.
no worries for now ;)
pi_119156244
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:58 schreef LaLouchi het volgende:
Wat moet je met iemand die met jan en alleman zoent en gaat janken als ze (met instemming) geneukt is. Klinkt als een labiel kind. Next.
Inderdaad ja, weg ermee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')