Laat ik maar meteen zeggen dat om de persoon om wie dit gaat, dit waarschijnlijk ook zal lezen. Maar dat maakt me niet uit ik doe mijn verhaal toch.
Eind Juli ben ik een meid tegen gekomen, vanaf moment nummer 1 was ik helemaal weg van haar.
Na 1.5 week hadden we al wat, we hebben eigenlijk het daten overgeslagen.
We hebben samen 1 maand gehad, daarna is het uitgegaan omdat ze niet klaar was voor een relatie.
Een tijdje geen contact gehad 2-3 weken, daarna toch na wat praten weer bij elkaar terecht gekomen.
Niks officieels we hadden niks, maar toch was het nog als vriend/vriendin met alles erbij van een relatie.
in die tijd dat dit zo doorging, heb ik aardig gezeten met twijfel of dit nou wel de juiste manier was.
maar ik deed het omdat ik in die tijd van haar ben gaan houden en nog steeds doe.
Tot aan afgelopen weekend..
Ik ben naar haar toegeweest om een avondje te gaan stappen met een paar vriendinnen erbij van haar.
In de club zoende ze met zeggende 2, waarvan ik bij 1 volop kwam binnenvallen en me compleet overdonderde.
Ik wist we hebben niks officieels , maar toch werd ik zo boos. ik weet niet haar weggeduwd en ik ben van woede maar rondjes gaan lopen in de discotheek.
Ik wist ze had veel te veel op, maar dan nog?
ook ik had een aardige slok op maar heb niks gedaan met anderen.
na een half uur en wat kleine gesprekjes en een kapotte vuist verder toch (redelijk) zover het kon uitgepraat.
rond 4 uur met zijn allen naar buiten gegaan en ongeveer een uur op de taxi gewacht, ook hier want ja er stonden veel en veel meer mensen buiten, zocht ze de aandacht van andere mensen op.
maar heb haar de hele tijd in de gaten gehouden en bij haar gebleven.
Thuisgekomen bij haar, ja ze woont op zichzelf. wat gegeten en toen op bed gaan liggen.
maar uhm.. we begonnen weer wat met zoenen etc. aangezien dat we aardig wat op hadden liep het uit op sex, heb haar ook gevraagd of ze dit werkelijk wou aangezien ze maagd (is/was)
toch zijn we toen verder gegaan, maar het werd niet echt wat vanwege de drank, dus na een paar tientalle seconden al gestopt.
Toen we wakker werden, niks aan de hand. Toch ging ik weer wat na lopen denken over de avond ervoor en haar zoenende met die jongens, en voelde de boosheid weer opkomen.
ben toen een uur later weggegaan.
Ze wist dat er wat aan de hand was met me en probeerde het ook goed te maken.
Heb een paar uur lang haar berichtjes genegeerd maar uiteindelijk toch wat wezen praten.
Het is bij praten gebleven, want ik was nog steeds gekwetst.
Toen een dag later een mail van haar gekregen, goed door gelezen en ja vergeven.
alhoewel vergeven, van het een kwam het ander, nu begon ze over wat we precies hebben gedaan in bed. heb het haar zo ongeveer uitgelegt, want ik wist ook niet alles meer.
Ook dit liep uit in ruzie, want het had gewoon niet mogen gebeuren.
Nu krijg ik geen berichtjes terug, en ben ik een beetje afwachtende.
Wel van haar zusje een bericht gekregen dat ik moest kappen en haar maar met rust moet laten.
Maar dat is niet mijn ding ik wil het niet onopgelost laten eindigen, niet zo.
Ik snap dat ze me mischien niet meer wil zien of niet met me wil praten, maar zoals ik zei ik wil het niet dit einde geven, eigenlijk wil ik het helemaal geen einde geven want ik hou van haar.
Wat moet ik doen, en is het mijn schuld...