Oh god!quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:38 schreef Catch_me het volgende:
Gisteren ging de kogel door de kerk bij mij thuis en kan ik zeggen dat ik een vriendin heb![]()
![]()
Ok, maar goed dus dat ik t maar 1x probeerdequote:Op vrijdag 16 november 2012 05:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Beetje opgeilen en dan dissen. Goed voor dr ego
Nounou, je denkt wel negatiefquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:39 schreef ook_gek het volgende:
Jij krijgt die lekijke gast niet aan het dansen. Ja hoor let maar op. En op het moment die gozer hapt gaat ze weer weg.
Sim-pel
Samen dansen en arm eromheen is dus niet eens gebeurd. Ze was gewoon puur met dr lichaam tegen mij aan t wrijven en beuken met dr heupen en ass. Dát is het enige dat er is gebeurd. verder als ik langs dat groepje liep en dan compleet de andere kant van haar, en ze zag dat, dan kruiste ze haar eigen groepje.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:13 schreef ook_gek het volgende:
Klinkt meer als een "dat doe jij niet"
Opgeilen voor eigen ego douwen ze hun tong er ook in. Want samen dansen of arm om je heen krijgen zegt nog niks.
Duck face kan je lezen als, jammer joh maar mij kan je niet krijgen
Sorry maar dat is wel vaak wat het is, als ze echt haar ego wilt strelen zoent ze met je.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nounou, je denkt wel negatief. Overigens hebben ze dat niet gezegd. Verder ging ze daarna gewoon door met wat ze deed bij mij
Precies, en om lachenquote:Samen dansen en arm eromheen is dus niet eens gebeurd. Ze was gewoon puur met dr lichaam tegen mij aan t wrijven en beuken met dr heupen en ass. Dát is het enige dat er is gebeurd. verder als ik langs dat groepje liep en dan compleet de andere kant van haar, en ze zag dat, dan kruiste ze haar eigen groepje.
En ja, dat van dat duckface kan kloppen. Jammer dan. Ben iig blij dat ik t na 1 try wel klaar ermee was. Graag of niet
Duck face? Duck face? Zal die eens onderspuiten geil sletje dat je er bent.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan heb je er gelijk al geen zin meer in.
Je slaat door.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Duck face? Duck face? Zal die eens onderspuiten geil sletje dat je er bent.
Of sla ik nu door?
Een duckface past nou niet echt bij een intelligente vrouw. Dus je wilde zeker weer goedkoop scorenquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb deze aanpak al geprobeerd
Okequote:
Wie weet was het wel haar geile bek trekken optie omdat ze uit elkaar getrokken wilde worden?quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een duckface past nou niet echt bij een intelligente vrouw. Dus je wilde zeker weer goedkoop scoren
Mijn probleem nu is dat ik bij alles af zit te vragen "Wat als?" en daardoor komt er vaak niet echt iets uit qua interactie. Ik durf daardoor bijna mijn kamer niet af te gaan en het is nu meer een soort van opluchting geworden dat ik "veilig" achter mijn pc zit. Daar heb ik moeite mee om toe te geven.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:33 schreef ook_gek het volgende:
Als ik het goed begrijp ben je niet al te sociaal? En je wilt graag een relatie.
Is het dan niet slimmer om eerst iets socialer te worden en dan pas de stap naar versieren / daten te zetten?
En je geeft aan dat het voor je gevoel niet snel genoeg gaat. Maar heb je dat zelf niet in de hand? Je moet uit eindelijk alles zelf doen
En dat stukje doen is nu niet mogelijk in je leven, wat is het geen dat je doet tegen houden dan?
Ik denk dat het een kwestie bij mij is van wel weten maar niet beseffen/doen. Ik ben doodsbang om "verkeerde" dingen te doen/zeggen, waardoor ik me continu inhoud. Dit heeft me vorig jaar opgebroken en ik ben bang dat er een herhaling zit aan te komen zo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:35 schreef Mystikvm het volgende:
Tips...Nou ja, je hebt therapie, dus levensveranderende inzichten ga je hier sowieso niet krijgen. Het is namelijk wel een kwestie van doen. Je mindset moet anders. Je mag rustig verkeerde dingen zeggen, want door niks te zeggen sta je uiteindelijk ook met lege handen.
Dus toch (voor mij) enge dingen doen, zucht, ik hoop dat therapie me in ieder geval wat aangrijpingspunten kan geven.quote:Je moet leren incasseren, en dat kan alleen als je je bewust in de vuurlinie gaat begeven. In iets bedektere termen vermoed ik dat dit exact hetzelfde is als wat een therapeut je vertelt. Er is geen gouden tip, of gouden aanpak. Er is wel een gouden regel. Doe dingen die buiten je comfort zone liggen en raak ermee vertrouwd. Dat is de enige manier om te verbeteren.
Zelfs benzin zou daar op afknappen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:14 schreef heloef het volgende:
Duckface, zelfs voor mij val je dan al af.
Sport je? Het lijkt me goed om te zorgen dat je onder de mensen komt. Een sport bijvoorbeeld doen of bij een vereniging van je hobbies of wat dan ook. En ja een relatie krijgt niet iedereen even gemakkelijk. Het is ook belangrijk dat je voordat je een vriendin krijgt haar ook kan vermaken. Dus zelf dingen meemaakt, sociaal vaardig bent e.d. Je kan goed aan die zaken werken waardoor de kans op een vriendin vergroot wordt. Maar je prioriteit richten op het krijgen van een vriendin is niet vaak goed aangezien ook al zou je die krijgen de vraag is of je haar zou kunnen behouden (gezien dat je zegt dat je een sociale fobie hebt en lichte autisme). Eerst aan andere zaken werken, dan aan een vriendin zou ik zeggenquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:28 schreef Daalder82 het volgende:
Dit wordt een beetje negatief maar goed, je bent gewaarschuwd.
Ik weet soms niet wat ik met mezelf aan moet. Ik schijn een redelijke sociale fobie te hebben en dat onderken ik niet. Verder zeer waarschijnlijk een lichte vorm van autisme. Ik wil echter ook wel eens weten wat het is om een relatie te hebben maar ben doodsbang om verkeerde dingen te zeggen. Voelt ongelooflijk hopeloos aan en ik weet niet goed wat eraan te doen.
"Gewoon doen" lukt me (op dit moment in mijn leven) niet en ik merk dat ik er wel behoefte aan heb aan een maatje/relatie. Ik volg hiervoor therapie maar voor mijn gevoel schiet dit niet hard op.
Heeft iemand wat tips voor een verlegen, bange, 30 jarige jongeman die ook wel eens iets als een relatie wil hebben? Ik heb nog nooit een vriendin gehad. Iemand vertelde eens dat ze me leuk vond maar ze bleek zwanger te zijn![]()
, dat was niet al te fijn..
Mocht ik niet reageren dan ben ik de rest van de dag onderweg.
Ik denk dat het allemaal tegelijktijdig kanquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:51 schreef ook_gek het volgende:
Ik denk dat hij eerst van het stukje "wat als". Af moet.
Maar draai het eens om. Wat als je iets niet doet? Wat dan?
En waarom is het zo belangrijk wat mensen van je vinden? Je kan nooit iedereen tevreden stellen met hoe je bent!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:38 schreef Catch_me het volgende:
Gisteren ging de kogel door de kerk bij mij thuis en kan ik zeggen dat ik een vriendin heb![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:14 schreef heloef het volgende:
Duckface, zelfs voor mij val je dan al af.
Even voor mijn beeldvorming: wat moet ik me in vredesnaam bij een duckface voorstellen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zelfs benzin zou daar op afknappen.
Ik in elk geval instant
Weet je al wel wat google is dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Even voor mijn beeldvorming: wat moet ik me in vredesnaam bij een duckface voorstellen?
Ja, denk de steen van waaronder ik dit schrijf er zelf maar even bij...
Sinds vanochtend.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Weet je al wel wat google is dan?
Volgende keer: Pak haar hand, spin haar een keertje, en leg in dezelfde beweging haar hand om jouw nek. Contact met vriendinnen/buitenwereld is dan weg, en je kan rustig je gang gaanquote:Op vrijdag 16 november 2012 05:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik snap dit niet:
Was zojuist gewoon een beetje een semi-disco/kroeg ingegaan, beetje drinken/dansen jeweetwel.
Op gegeven moment komt een groepje van 4 dames vrij dicht bij me staan of ik kom vrij dicht bij hen staan, ik weet t niet.. Maaar iig, 1 van die meiden begint ineens tegen me aan te dansen dat t een lieve lust is, kontshaken, dijen tegen mee aan beuken, je kent t wel denk k. Even later loopt ze weg, praat ze met dr vriendinnen, overduidelijk over mij, dat ik qua lengte vrijwel gelijk was met haar op hakjes enzo (ik kan liplezen), en daarna begint t tegen me aan raggen opnieuw. Op een gegeven moment denk ik maar even mee te doen, arm om dr heen en mee schuren enzo. Op dat moment duikt ze weg naar dr vriendinnen.
Ik denk: Kut, blauwtje, ze wilde gewoon testen of ze in de markt lag ofzo..![]()
Even later begint hetzelfde weer van voren af aan, ik besluit gewoon niet te reageren. Op een gegeven moment zie ik haar tegen haar vriendin zeggen: "Hij reageert niet". (Vond ik zelf vrij logisch). Vanaf dat moment doet ze hetzelfde bij andere kerels. ook 1 die mee begint te dansen en hups, weg is ze. Die kerel bleef steeds proberen, en hups weg was ze weer. Ik bleef dr een beetje volgen, want ze zag er leuk uit, en ja ze keek ook wel mijn kant op met ogenschijnlijk beetje verdrietige look. Ze deed nog soort van Duckface naar mij toen die andere kerel weer reageerde, en zij wegsprong..
Toen ben ik maar weggegaan, had geen zin in wat wazigs..
Ik vraag me nu echt af: Wat de neuk was dit
Ik denk dat het een kwestie bij mij is van wel weten maar niet beseffen/doen. Ik ben doodsbang om "verkeerde" dingen te doen/zeggen, waardoor ik me continu inhoud. Dit heeft me vorig jaar opgebroken en ik ben bang dat er een herhaling zit aan te komen zo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:56 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Mijn probleem nu is dat ik bij alles af zit te vragen "Wat als?" en daardoor komt er vaak niet echt iets uit qua interactie. Ik durf daardoor bijna mijn kamer niet af te gaan en het is nu meer een soort van opluchting geworden dat ik "veilig" achter mijn pc zit. Daar heb ik moeite mee om toe te geven.
Verder weet ik niet goed wat ik moet doen in situaties waarbij ik me het derde wiel van de wagen voel, alles voelt dan aan alsof het geforceerd is ... En ik denk weer veels te ver vooruit, dat is ook een (klein) probleem bij mij.
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 16 november 2012 12:35 schreef Mystikvm het volgende:
Tips...Nou ja, je hebt therapie, dus levensveranderende inzichten ga je hier sowieso niet krijgen. Het is namelijk wel een kwestie van doen. Je mindset moet anders. Je mag rustig verkeerde dingen zeggen, want door niks te zeggen sta je uiteindelijk ook met lege handen.
Dus toch (voor mij) enge dingen doen, zucht, ik hoop dat therapie me in ieder geval wat aangrijpingspunten kan geven.quote:Je moet leren incasseren, en dat kan alleen als je je bewust in de vuurlinie gaat begeven. In iets bedektere termen vermoed ik dat dit exact hetzelfde is als wat een therapeut je vertelt. Er is geen gouden tip, of gouden aanpak. Er is wel een gouden regel. Doe dingen die buiten je comfort zone liggen en raak ermee vertrouwd. Dat is de enige manier om te verbeteren.
Nee dat is niet raar. Als het gesprek een beetje liep en jullie het beiden leuk hadden kan dat prima.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:15 schreef FTLOTG het volgende:
Even een vraag, als je met een meid kort heb staan praten op een feestje en de eerste indruk van haar is gewoon goed, en je vind haar best leuk en wild haar verder leren kennen. Is het dan raar als je haar bijv uitnodigd op FB?
Niet echt, mensen voegen elkaar toe op FB voor minder.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:15 schreef FTLOTG het volgende:
Even een vraag, als je met een meid kort heb staan praten op een feestje en de eerste indruk van haar is gewoon goed, en je vind haar best leuk en wild haar verder leren kennen. Is het dan raar als je haar bijv uitnodigd op FB?
Benzin, wat is het ergste wat er kan gebeuren wanneer je haar op Facebook toevoegt?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:37 schreef benzin het volgende:
Hoe zit dat dan als je iemand wel al langer kent en af en toe praat? Ik durf haar niet op Facebook toe te voegen.
Haar iig niet weerquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:18 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Volgende keer: Pak haar hand, spin haar een keertje, en leg in dezelfde beweging haar hand om jouw nek. Contact met vriendinnen/buitenwereld is dan weg, en je kan rustig je gang gaan
Dit. Je kan evt. eerst een berichtje sturen. Maar toevoegen kan ook prima.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee dat is niet raar. Als het gesprek een beetje liep en jullie het beiden leuk hadden kan dat prima.
Dan gaan z'n maten vraag wie die chick is die hij heeft toegevoegd en waar hij haar dan van kentquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Benzin, wat is het ergste wat er kan gebeuren wanneer je haar op Facebook toevoegt?
Misschien accepteert ze m niet?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Benzin, wat is het ergste wat er kan gebeuren wanneer je haar op Facebook toevoegt?
Nja, als ze me weigert dan ben ik niet echt blij.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Doe gewoon. Niet miepenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, als ze me weigert dan ben ik niet echt blij.
Kan gewoon, geen probleem. De kans is veel groter dat ze gewoon accepteert.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:37 schreef benzin het volgende:
Hoe zit dat dan als je iemand wel al langer kent en af en toe praat? Ik durf haar niet op Facebook toe te voegen.
Denk dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:48 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk namelijk dat je meisjes op een iets te hoog platform draagt waardoor je niets durft. Probeer meisjes gewoon als mensen te zien dat haalt de druk eraf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |