abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119264891
Beetje opgeilen en dan dissen. Goed voor dr ego
  vrijdag 16 november 2012 @ 09:38:21 #102
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_119266939
Gisteren ging de kogel door de kerk bij mij thuis en kan ik zeggen dat ik een vriendin heb :@ :@ :@
Op elke fokker past een bril.
  vrijdag 16 november 2012 @ 09:39:48 #103
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119266972
Jij krijgt die lekijke gast niet aan het dansen. Ja hoor let maar op. En op het moment die gozer hapt gaat ze weer weg.

Sim-pel
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 16 november 2012 @ 09:40:52 #104
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119267002
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:38 schreef Catch_me het volgende:
Gisteren ging de kogel door de kerk bij mij thuis en kan ik zeggen dat ik een vriendin heb :@ :@ :@
Oh god!

Keuken kastjes gaan veranderd worden, komen nieuwe kussentjes op je bank en kaarsjes in je huis. En je waslijn hangt binnen kort vol met stringetjes :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_119267722
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 05:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Beetje opgeilen en dan dissen. Goed voor dr ego
Ok, maar goed dus dat ik t maar 1x probeerde :')
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  vrijdag 16 november 2012 @ 10:13:24 #106
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119267862
Klinkt meer als een "dat doe jij niet"

Opgeilen voor eigen ego douwen ze hun tong er ook in. Want samen dansen of arm om je heen krijgen zegt nog niks.

Duck face kan je lezen als, jammer joh maar mij kan je niet krijgen :W
pi_119268182
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:39 schreef ook_gek het volgende:
Jij krijgt die lekijke gast niet aan het dansen. Ja hoor let maar op. En op het moment die gozer hapt gaat ze weer weg.

Sim-pel
Nounou, je denkt wel negatief ;(. Overigens hebben ze dat niet gezegd. Verder ging ze daarna gewoon door met wat ze deed bij mij :{
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:13 schreef ook_gek het volgende:
Klinkt meer als een "dat doe jij niet"

Opgeilen voor eigen ego douwen ze hun tong er ook in. Want samen dansen of arm om je heen krijgen zegt nog niks.

Duck face kan je lezen als, jammer joh maar mij kan je niet krijgen :W
Samen dansen en arm eromheen is dus niet eens gebeurd. Ze was gewoon puur met dr lichaam tegen mij aan t wrijven en beuken met dr heupen en ass. Dát is het enige dat er is gebeurd. verder als ik langs dat groepje liep en dan compleet de andere kant van haar, en ze zag dat, dan kruiste ze haar eigen groepje.
En ja, dat van dat duckface kan kloppen. Jammer dan. Ben iig blij dat ik t na 1 try wel klaar ermee was. Graag of niet :{w
  vrijdag 16 november 2012 @ 10:31:23 #108
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119268305
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:26 schreef Glijdt_licht het volgende:

Nounou, je denkt wel negatief ;(. Overigens hebben ze dat niet gezegd. Verder ging ze daarna gewoon door met wat ze deed bij mij :{
Sorry maar dat is wel vaak wat het is, als ze echt haar ego wilt strelen zoent ze met je.

quote:
Samen dansen en arm eromheen is dus niet eens gebeurd. Ze was gewoon puur met dr lichaam tegen mij aan t wrijven en beuken met dr heupen en ass. Dát is het enige dat er is gebeurd. verder als ik langs dat groepje liep en dan compleet de andere kant van haar, en ze zag dat, dan kruiste ze haar eigen groepje.
En ja, dat van dat duckface kan kloppen. Jammer dan. Ben iig blij dat ik t na 1 try wel klaar ermee was. Graag of niet :{w
Precies, en om lachen :)
pi_119268445
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 november 2012 05:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
soort van Duckface naar mij
Dan heb je er gelijk al geen zin meer in. _O-
  vrijdag 16 november 2012 @ 10:40:40 #110
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119268551
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:36 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dan heb je er gelijk al geen zin meer in. _O-
Duck face? Duck face? Zal die eens onderspuiten geil sletje dat je er bent.

Of sla ik nu door?
pi_119268631
quote:
12s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Duck face? Duck face? Zal die eens onderspuiten geil sletje dat je er bent.

Of sla ik nu door?
Je slaat door.
pi_119268659
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:43 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je slaat door.
Mening, geen feit.
pi_119268692
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:45 schreef Murdera het volgende:

[..]

Mening, geen feit.
Ik heb deze aanpak al geprobeerd :N
pi_119268733
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:46 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik heb deze aanpak al geprobeerd :N
Een duckface past nou niet echt bij een intelligente vrouw. Dus je wilde zeker weer goedkoop scoren :P
  vrijdag 16 november 2012 @ 10:48:15 #115
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119268749
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:43 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je slaat door.
Oke :{

quote:
10s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:47 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Een duckface past nou niet echt bij een intelligente vrouw. Dus je wilde zeker weer goedkoop scoren :P
Wie weet was het wel haar geile bek trekken optie omdat ze uit elkaar getrokken wilde worden?
  vrijdag 16 november 2012 @ 12:28:56 #116
308715 Daalder82
Den ueberlurker
pi_119272010
Dit wordt een beetje negatief maar goed, je bent gewaarschuwd.

Ik weet soms niet wat ik met mezelf aan moet. Ik schijn een redelijke sociale fobie te hebben en dat onderken ik niet. Verder zeer waarschijnlijk een lichte vorm van autisme. Ik wil echter ook wel eens weten wat het is om een relatie te hebben maar ben doodsbang om verkeerde dingen te zeggen. Voelt ongelooflijk hopeloos aan en ik weet niet goed wat eraan te doen ;(.

"Gewoon doen" lukt me (op dit moment in mijn leven) niet en ik merk dat ik er wel behoefte aan heb aan een maatje/relatie. Ik volg hiervoor therapie maar voor mijn gevoel schiet dit niet hard op.

Heeft iemand wat tips voor een verlegen, bange, 30 jarige jongeman die ook wel eens iets als een relatie wil hebben? Ik heb nog nooit een vriendin gehad. Iemand vertelde eens dat ze me leuk vond maar ze bleek zwanger te zijn :') :(, dat was niet al te fijn..

Mocht ik niet reageren dan ben ik de rest van de dag onderweg.
  vrijdag 16 november 2012 @ 12:33:15 #117
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119272137
Als ik het goed begrijp ben je niet al te sociaal? En je wilt graag een relatie.

Is het dan niet slimmer om eerst iets socialer te worden en dan pas de stap naar versieren / daten te zetten?

En je geeft aan dat het voor je gevoel niet snel genoeg gaat. Maar heb je dat zelf niet in de hand? Je moet uit eindelijk alles zelf doen :)

En dat stukje doen is nu niet mogelijk in je leven, wat is het geen dat je doet tegen houden dan?
pi_119272198
Tips...Nou ja, je hebt therapie, dus levensveranderende inzichten ga je hier sowieso niet krijgen. Het is namelijk wel een kwestie van doen. Je mindset moet anders. Je mag rustig verkeerde dingen zeggen, want door niks te zeggen sta je uiteindelijk ook met lege handen.

Je moet leren incasseren, en dat kan alleen als je je bewust in de vuurlinie gaat begeven. In iets bedektere termen vermoed ik dat dit exact hetzelfde is als wat een therapeut je vertelt. Er is geen gouden tip, of gouden aanpak. Er is wel een gouden regel. Doe dingen die buiten je comfort zone liggen en raak ermee vertrouwd. Dat is de enige manier om te verbeteren.
  vrijdag 16 november 2012 @ 12:56:15 #119
308715 Daalder82
Den ueberlurker
pi_119272857
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:33 schreef ook_gek het volgende:
Als ik het goed begrijp ben je niet al te sociaal? En je wilt graag een relatie.

Is het dan niet slimmer om eerst iets socialer te worden en dan pas de stap naar versieren / daten te zetten?

En je geeft aan dat het voor je gevoel niet snel genoeg gaat. Maar heb je dat zelf niet in de hand? Je moet uit eindelijk alles zelf doen :)

En dat stukje doen is nu niet mogelijk in je leven, wat is het geen dat je doet tegen houden dan?
Mijn probleem nu is dat ik bij alles af zit te vragen "Wat als?" en daardoor komt er vaak niet echt iets uit qua interactie. Ik durf daardoor bijna mijn kamer niet af te gaan en het is nu meer een soort van opluchting geworden dat ik "veilig" achter mijn pc zit. Daar heb ik moeite mee om toe te geven.

Verder weet ik niet goed wat ik moet doen in situaties waarbij ik me het derde wiel van de wagen voel, alles voelt dan aan alsof het geforceerd is ... En ik denk weer veels te ver vooruit, dat is ook een (klein) probleem bij mij.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:35 schreef Mystikvm het volgende:
Tips...Nou ja, je hebt therapie, dus levensveranderende inzichten ga je hier sowieso niet krijgen. Het is namelijk wel een kwestie van doen. Je mindset moet anders. Je mag rustig verkeerde dingen zeggen, want door niks te zeggen sta je uiteindelijk ook met lege handen.
Ik denk dat het een kwestie bij mij is van wel weten maar niet beseffen/doen. Ik ben doodsbang om "verkeerde" dingen te doen/zeggen, waardoor ik me continu inhoud. Dit heeft me vorig jaar opgebroken en ik ben bang dat er een herhaling zit aan te komen zo.

quote:
Je moet leren incasseren, en dat kan alleen als je je bewust in de vuurlinie gaat begeven. In iets bedektere termen vermoed ik dat dit exact hetzelfde is als wat een therapeut je vertelt. Er is geen gouden tip, of gouden aanpak. Er is wel een gouden regel. Doe dingen die buiten je comfort zone liggen en raak ermee vertrouwd. Dat is de enige manier om te verbeteren.
Dus toch (voor mij) enge dingen doen, zucht, ik hoop dat therapie me in ieder geval wat aangrijpingspunten kan geven.

Bedankt voor de reacties :), ik moet er nu vandoor dus reageer ik mogelijk minder snel.
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:14:38 #120
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119275227
Duckface, zelfs voor mij val je dan al af. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:25:52 #121
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_119275590
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:14 schreef heloef het volgende:
Zelfs benzin zou daar op afknappen.

Ik in elk geval instant :')
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:40:01 #122
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119276070
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:28 schreef Daalder82 het volgende:
Dit wordt een beetje negatief maar goed, je bent gewaarschuwd.

Ik weet soms niet wat ik met mezelf aan moet. Ik schijn een redelijke sociale fobie te hebben en dat onderken ik niet. Verder zeer waarschijnlijk een lichte vorm van autisme. Ik wil echter ook wel eens weten wat het is om een relatie te hebben maar ben doodsbang om verkeerde dingen te zeggen. Voelt ongelooflijk hopeloos aan en ik weet niet goed wat eraan te doen ;(.

"Gewoon doen" lukt me (op dit moment in mijn leven) niet en ik merk dat ik er wel behoefte aan heb aan een maatje/relatie. Ik volg hiervoor therapie maar voor mijn gevoel schiet dit niet hard op.

Heeft iemand wat tips voor een verlegen, bange, 30 jarige jongeman die ook wel eens iets als een relatie wil hebben? Ik heb nog nooit een vriendin gehad. Iemand vertelde eens dat ze me leuk vond maar ze bleek zwanger te zijn :') :(, dat was niet al te fijn..

Mocht ik niet reageren dan ben ik de rest van de dag onderweg.
Sport je? Het lijkt me goed om te zorgen dat je onder de mensen komt. Een sport bijvoorbeeld doen of bij een vereniging van je hobbies of wat dan ook. En ja een relatie krijgt niet iedereen even gemakkelijk. Het is ook belangrijk dat je voordat je een vriendin krijgt haar ook kan vermaken. Dus zelf dingen meemaakt, sociaal vaardig bent e.d. Je kan goed aan die zaken werken waardoor de kans op een vriendin vergroot wordt. Maar je prioriteit richten op het krijgen van een vriendin is niet vaak goed aangezien ook al zou je die krijgen de vraag is of je haar zou kunnen behouden (gezien dat je zegt dat je een sociale fobie hebt en lichte autisme). Eerst aan andere zaken werken, dan aan een vriendin zou ik zeggen
we dan
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:51:57 #123
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119276473
Ik denk dat hij eerst van het stukje "wat als". Af moet.

Maar draai het eens om. Wat als je iets niet doet? Wat dan?

En waarom is het zo belangrijk wat mensen van je vinden? Je kan nooit iedereen tevreden stellen met hoe je bent!
  vrijdag 16 november 2012 @ 15:13:18 #124
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119277146
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:51 schreef ook_gek het volgende:
Ik denk dat hij eerst van het stukje "wat als". Af moet.

Maar draai het eens om. Wat als je iets niet doet? Wat dan?

En waarom is het zo belangrijk wat mensen van je vinden? Je kan nooit iedereen tevreden stellen met hoe je bent!
Ik denk dat het allemaal tegelijktijdig kan ;) maar ja dat met 'wat als' moet ook wel anders ja. Je niet laten belemmeren door iets wat mogelijk kan gebeuren, zoiets vormt zich namelijk eerder tot een self-fullfilling-prophecy
we dan
  vrijdag 16 november 2012 @ 15:14:51 #125
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119277189
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:38 schreef Catch_me het volgende:
Gefeliciteerd! :) Positief nieuws is altijd goed om te lezen.
we dan
pi_119283814
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:14 schreef heloef het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:25 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Zelfs benzin zou daar op afknappen.

Ik in elk geval instant :')
Even voor mijn beeldvorming: wat moet ik me in vredesnaam bij een duckface voorstellen?

Ja, denk de steen van waaronder ik dit schrijf er zelf maar even bij...
pi_119283925
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 18:18 schreef Capstan het volgende:

[..]

[..]

Even voor mijn beeldvorming: wat moet ik me in vredesnaam bij een duckface voorstellen?

Ja, denk de steen van waaronder ik dit schrijf er zelf maar even bij...
Weet je al wel wat google is dan?
pi_119284348
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 november 2012 18:21 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Weet je al wel wat google is dan?
Sinds vanochtend.

Maar het leek me wel een goed idee om het hier te vragen, simpelweg omdat we met zo'n vraag en de antwoorden daarop wel van hilariteit verzekerd zouden zijn.

En het moet gezegd: je stelt me wat dat betreft niet teleur. Bedankt daarvoor ^O^
  vrijdag 16 november 2012 @ 19:18:42 #129
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_119286245
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 november 2012 05:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik snap dit niet:
Was zojuist gewoon een beetje een semi-disco/kroeg ingegaan, beetje drinken/dansen jeweetwel.

Op gegeven moment komt een groepje van 4 dames vrij dicht bij me staan of ik kom vrij dicht bij hen staan, ik weet t niet.. Maaar iig, 1 van die meiden begint ineens tegen me aan te dansen dat t een lieve lust is, kontshaken, dijen tegen mee aan beuken, je kent t wel denk k. Even later loopt ze weg, praat ze met dr vriendinnen, overduidelijk over mij, dat ik qua lengte vrijwel gelijk was met haar op hakjes enzo (ik kan liplezen), en daarna begint t tegen me aan raggen opnieuw. Op een gegeven moment denk ik maar even mee te doen, arm om dr heen en mee schuren enzo. Op dat moment duikt ze weg naar dr vriendinnen :? .
Ik denk: Kut, blauwtje, ze wilde gewoon testen of ze in de markt lag ofzo.. :')

Even later begint hetzelfde weer van voren af aan, ik besluit gewoon niet te reageren. Op een gegeven moment zie ik haar tegen haar vriendin zeggen: "Hij reageert niet". (Vond ik zelf vrij logisch :') ). Vanaf dat moment doet ze hetzelfde bij andere kerels. ook 1 die mee begint te dansen en hups, weg is ze. Die kerel bleef steeds proberen, en hups weg was ze weer. Ik bleef dr een beetje volgen, want ze zag er leuk uit, en ja ze keek ook wel mijn kant op met ogenschijnlijk beetje verdrietige look. Ze deed nog soort van Duckface naar mij toen die andere kerel weer reageerde, en zij wegsprong..

Toen ben ik maar weggegaan, had geen zin in wat wazigs..

Ik vraag me nu echt af: Wat de neuk was dit :')
Volgende keer: Pak haar hand, spin haar een keertje, en leg in dezelfde beweging haar hand om jouw nek. Contact met vriendinnen/buitenwereld is dan weg, en je kan rustig je gang gaan :)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_119287713
Min of meer herkenbaar, alleen bij mij was het eerder.

Paar dingen die je moet doen:

-Vermijd dingen die je niks vindt, en ga vooral de dingen doen die je wel leuk lijken. Ook nieuwe dingen. Probeer aan verandering en spontane dingen te wennen.
-Let op sociaal gedrag van anderen, en hoe daar op gereageerd wordt. Kopieer dit gedrag min of meer. Zal uiteindelijk een tweede natuur worden.
-Heb schijt aan een ander. Wees niet bang voor mensen. En al helemaal niet voor vrouwen. Vooral van die angst moet je af, dat remt je in alles.
-Minder denken. Als je jezelf erop betrapt dat je aan het piekeren bent, geef jezelf dan een mentale schop.
-Let op je houding. Rug recht, schouders naar achteren en hoofd omhoog. Durf mensen aan te kijken. En probeer een lichte glimlach op je gezicht te toveren. Da's beter dan een angstige onzekere blik.

Dan nog kan het allemaal wel even duren hoor, maar het is een begin, en je gaat sowieso beter in je vel zitten. En dat is toch wel het belangrijkste.
  vrijdag 16 november 2012 @ 19:54:41 #131
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_119287741
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:56 schreef Daalder82 het volgende:

[..]

Mijn probleem nu is dat ik bij alles af zit te vragen "Wat als?" en daardoor komt er vaak niet echt iets uit qua interactie. Ik durf daardoor bijna mijn kamer niet af te gaan en het is nu meer een soort van opluchting geworden dat ik "veilig" achter mijn pc zit. Daar heb ik moeite mee om toe te geven.

Verder weet ik niet goed wat ik moet doen in situaties waarbij ik me het derde wiel van de wagen voel, alles voelt dan aan alsof het geforceerd is ... En ik denk weer veels te ver vooruit, dat is ook een (klein) probleem bij mij.

[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 16 november 2012 12:35 schreef Mystikvm het volgende:
Ik denk dat het een kwestie bij mij is van wel weten maar niet beseffen/doen. Ik ben doodsbang om "verkeerde" dingen te doen/zeggen, waardoor ik me continu inhoud. Dit heeft me vorig jaar opgebroken en ik ben bang dat er een herhaling zit aan te komen zo.

quote:
Dus toch (voor mij) enge dingen doen, zucht, ik hoop dat therapie me in ieder geval wat aangrijpingspunten kan geven.

Bedankt voor de reacties :), ik moet er nu vandoor dus reageer ik mogelijk minder snel.
[/quote]

Hey man. Ik ben er achter gekomen dat het advies voor vrijwel alles waarmee je moeite hebt op het gebied van vrouwen hetzelfde is: Gewoon doen. In het begin vond ik dit een kutadvies, want wat moet je dan doen/proberen? Je kunt 3 dingen doen. Je kunt veel met mensen omgaan die goed zijn met vrouwen en van ze leren, je kunt wat filmpjes op internet bekijken over zelfontwikkeling (hier is echt een shitload gratis info over te vinden op internet) en het gaan proberen, of je kunt een coach zoeken die jou persoonlijk gaat begeleiden (dit kost een hoop geld, de rest is gratis).

Nog iets, voor als je hier aan wil gaan werken: probeer te focussen op het verbeteren van jezelf ipv het puur doen om een vriendin te krijgen. Als jij straks goed in je vel zit komt die vriendin vanzelf.

edit: de quote optie gaat weer lekker :')
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 16 november 2012 @ 19:58:32 #132
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_119287908
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Pope-of-Dope op 16-11-2012 19:58:50 ]
pi_119287960
Ik zag het ook al met die quote :')

Heb de quote maar weggehaald :P
  zaterdag 17 november 2012 @ 20:15:24 #134
373366 FTLOTG
por qué aquí?
pi_119322120
Even een vraag, als je met een meid kort heb staan praten op een feestje en de eerste indruk van haar is gewoon goed, en je vind haar best leuk en wild haar verder leren kennen. Is het dan raar als je haar bijv uitnodigd op FB?
pi_119322974
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:15 schreef FTLOTG het volgende:
Even een vraag, als je met een meid kort heb staan praten op een feestje en de eerste indruk van haar is gewoon goed, en je vind haar best leuk en wild haar verder leren kennen. Is het dan raar als je haar bijv uitnodigd op FB?
Nee dat is niet raar. Als het gesprek een beetje liep en jullie het beiden leuk hadden kan dat prima.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_119323004
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:15 schreef FTLOTG het volgende:
Niet echt, mensen voegen elkaar toe op FB voor minder.
pi_119323134
Hoe zit dat dan als je iemand wel al langer kent en af en toe praat? Ik durf haar niet op Facebook toe te voegen.
pi_119323192
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:37 schreef benzin het volgende:
Hoe zit dat dan als je iemand wel al langer kent en af en toe praat? Ik durf haar niet op Facebook toe te voegen.
Benzin, wat is het ergste wat er kan gebeuren wanneer je haar op Facebook toevoegt?
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_119323610
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:18 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Volgende keer: Pak haar hand, spin haar een keertje, en leg in dezelfde beweging haar hand om jouw nek. Contact met vriendinnen/buitenwereld is dan weg, en je kan rustig je gang gaan :)
Haar iig niet weer ;). Dan maar een ander :P
  zaterdag 17 november 2012 @ 20:48:27 #140
373366 FTLOTG
por qué aquí?
pi_119323621
Nou dan ga ik haar toevoegen, kijken of ik er reactie op krijg (fingers crossed).
pi_119323630
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:33 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Nee dat is niet raar. Als het gesprek een beetje liep en jullie het beiden leuk hadden kan dat prima.
Dit. Je kan evt. eerst een berichtje sturen. Maar toevoegen kan ook prima.
pi_119323676
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:38 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Benzin, wat is het ergste wat er kan gebeuren wanneer je haar op Facebook toevoegt?
Dan gaan z'n maten vraag wie die chick is die hij heeft toegevoegd en waar hij haar dan van kent :D
pi_119323694
quote:

[..]

Misschien accepteert ze m niet? ;(
Nee, serieus, er zijn zelfs meiden die me na 5 mins praten toevoegen, of dat het andersom gebeurt. Volgens mij willen de meeste meiden gewoon zoveel mogelijk potentiële kerels op hun fb hebben zodat ze die altijd kunnen aanspreken ofzo :P
pi_119324397
quote:

[..]

Nja, als ze me weigert dan ben ik niet echt blij.
pi_119324859
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 21:06 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, als ze me weigert dan ben ik niet echt blij.
Doe gewoon. Niet miepen
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_119324901
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:37 schreef benzin het volgende:
Kan gewoon, geen probleem. De kans is veel groter dat ze gewoon accepteert.
pi_119325464
En als ze het niet accepteert is het pech gehad en ga je lekker verder met je leven.
pi_119326051
Weet je probeer gewoon verwacht er niets van en zie hoe het loopt . Als je niets probeert gebeurd er niets en volgende tip als je gewoon een meisje leuk vind en weleens meegesproken hebt en je wil haar dan toevoegen , doe dan voor jezelf alsof het een van je vrienden is . Dat legt de druk eraf. Ik denk namelijk dat je meisjes op een iets te hoog platform draagt waardoor je niets durft. Probeer meisjes gewoon als mensen te zien dat haalt de druk eraf.
pi_119326529
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 21:48 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk namelijk dat je meisjes op een iets te hoog platform draagt waardoor je niets durft. Probeer meisjes gewoon als mensen te zien dat haalt de druk eraf.
Denk dat je gelijk hebt :)
pi_119327271
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:04 schreef benzin het volgende:

[..]

Denk dat je gelijk hebt :)
Heb je haar al toegevoegd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')