Altijd jammer, als meisjes niet drinken. Aangeschoten gaat alles zoveel makkelijkerquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeerde het, maar ze wilde niet meer drinken.
Ze dronk wel, maar na een biertje vond ze het prima geweest. Ze moest een paar uur daarna werken (ik ook, daar niet van). Maar toen ze het 2de biertje had afgeslagen, bleef ze nog wel een uur zitten kletsen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:16 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Altijd jammer, als meisjes niet drinken. Aangeschoten gaat alles zoveel makkelijker
Subtiele berichten zijn voor vrouwen. Je hoort ze als man ook niet te begrijpenquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alleen kan ik de subtiele berichten nog niet ontvangen.
Alleen die hoge prijzen altijd hè, dat is dan weer jammer.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:18 schreef heloef het volgende:
Ik kwam laatst een vrouw tegen die een stuk duidelijker was met haar signalen.
Ze zei: our dick sucky sucky 50 euro? Nou dat was meteen duidelijk.
Dat is dan ook weer waar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:47 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Subtiele berichten zijn voor vrouwen. Je hoort ze als man ook niet te begrijpen
50 euro voor 12 seconden? Beetje duur wel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:18 schreef heloef het volgende:
Ik kwam laatst een vrouw tegen die een stuk duidelijker was met haar signalen.
Ze zei: our dick sucky sucky 50 euro? Nou dat was meteen duidelijk.
Vond ik ook, uiteindelijk heb ik haar uitgelegd hoe ze het op de juiste manier moest zeggen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:26 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Alleen die hoge prijzen altijd hè, dat is dan weer jammer.
Ow er is geen probleem hoor, de praktijkgevallen gaat niet over mij. Maar ik vind niet dat kleren perse de man maken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar wat is nou je probleem in deze, dat jij die aandacht niet krijgt, dus dat die stelling niet op gaat?
Kwestie van dikke pech en verschillende smaken.
Bart had die aandacht ook niet, bijv. en die ging ook goed gekleed en alles de deur uit. Tsja waar dat aan lag? Snap het zelf ook niet
Wat ik wel weet.. Was dat ik de eerste tijd niet ondersteboven was. En inmiddels denk ik, damn, wat een lekker ding, dat ik dat nooit eerder had gezien(Niet dat ik er toen wat mee had gedaan maar toch)
En zal gerust kunnen dat 99% van vrouwelijk fok in een Fobo kijkt en alsnog denkt, niet mijn type, who cares, er is er maar een nodig.
Maar goed.. Sommige hebben alles mee, niet lelijk, een meer dan degelijke garderobe, goed karakter, vlotte babbel, maar gewoon geen instant x-factor.
En dat heeft tijd nodig om dat wel in te zien, maar iemand die die tijd gunt, is zeldzamer..
das dan eens goedquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow er is geen probleem hoor, de praktijkgevallen gaat niet over mij. Maar ik vind niet dat kleren perse de man maken.
Goed zo, Krijgen de mannen na jou tenminste in normaal engels hun blowjob aangebodenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Vond ik ook, uiteindelijk heb ik haar uitgelegd hoe ze het op de juiste manier moest zeggen.
Handjob omdat ik zo geduldig met haar was. Ze stond er op.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:22 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Goed zo, Krijgen de mannen na jou tenminste in normaal engels hun blowjob aangeboden.
Maar daar kreeg je dan zeker weer niks voor, of wel?
Nouja ik ken een paar kerels die er uitzien als halve zwervers, maar die toch elke keer een meid hebben...quote:
En daar wassie weerquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik ken een paar kerels die er uitzien als halve zwervers, maar die toch elke keer een meid hebben...
Ik zelf merk weinig verschil met wat ik draag.
Ow op die manier...quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Even de vergelijking trekken dat jij die mazzel niet hebt
Er zijn ook meisjes die tegen je aan beginnen te schurenquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan tegenwoordig op subtiele manieren laten blijken dat ik iemand leuk vindt.
Alleen kan ik de subtiele berichten nog niet ontvangen.
Waar moet ik op letten, behalve oogcontact?
Waarom denk je zelf dat je niet leuk genoeg voor ze bent?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik pech heb trouwens.![]()
Ik ben blijkbaar niet leuk goed genoeg voor die meisjes, boeiend. Daarnaast heb ik er gewoon geen zin in om het te proberen. Ik weet toch hoe het eindigt.
Hoe weet je dat je niet goed genoeg bent als je het niet probeert dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik pech heb trouwens.![]()
Ik ben blijkbaar niet leuk goed genoeg voor die meisjes, boeiend. Daarnaast heb ik er gewoon geen zin in om het te proberen. Ik weet toch hoe het eindigt.
Ik denk niet dat ik niet goed genoeg ben, ik had het over meisjes in het verleden. Daar was ik blijkbaar niet goed genoeg voor.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waarom denk je zelf dat je niet leuk genoeg voor ze bent?
Een heel goed punt. Dat weet je niet maar na een paar keer falen had ik het wel gezien.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe weet je dat je niet goed genoeg bent als je het niet probeert dan?
Hadden we het daarnet niet over spelling checks?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:47 schreef ook_gek het volgende:
Als je niks probeerd zal je ook niet beter worden
Op de iphone krijg ik soms wel en soms geen rode lijntjes gek genoegquote:Op donderdag 15 november 2012 13:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hadden we het daarnet niet over spelling checks?
Maar verder ben ik het met je eens. En dan nog verschilt het per meisje of je er wel of niet goed genoeg voor bent
Ook jij hebt daar helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:47 schreef ook_gek het volgende:
Als je niks probeerd zal je ook niet beter worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |