Ik geef geen neuk. Eigenlijk is mijn smaak best commercieel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach joh, ga jij lekker je hipster muziek luisteren voordat het te populair wordt.
Hahahaquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach joh, ga jij lekker je hipster muziek luisteren voordat het te populair wordt.
Je geeft geen neuk? Arme gitaar toch.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk. Eigenlijk is mijn smaak best commercieel.
Allemaal van die random bands waar ik nog nooit van heb gehoord en allemaal hetzelfde klinken en er uit zien.quote:
Mijne top40quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk. Eigenlijk is mijn smaak best commercieel.
Dat vind jij al als je de radio aan zet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Allemaal van die random bands waar ik nog nooit van heb gehoord en allemaal hetzelfde klinken en er uit zien.
Zo diep ben ik nog niet gezonken, gelukkig.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijne top40, en Avril en Miley
en nog een paar
.
Mijn hemel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijne top40, en Avril en Miley
en nog een paar
.
Ik hou ook van jou.quote:
Dat is ook grotendeels teringzooi.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind jij al als je de radio aan zet.
Avril is coolquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo diep ben ik nog niet gezonken, gelukkig.
Ja, maar om muziek die JIJ nog nooit gehoord hebt meteen hipster te noemen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou.
[..]
Dat is ook grotendeels teringzooi.
quote:
Het is allemaal hetzelfde. Allemaal proberen de trend te volgen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar om muziek die JIJ nog nooit gehoord hebt meteen hipster te noemen.
Hmmm.quote:
Nieuwe TT, Hossel de Harpistequote:Op dinsdag 13 november 2012 01:12 schreef Faxie het volgende:
nsthal in Rotterdam voor een erg mooie uitvoering van de Canto Ostinato, die ik vorige maand al in Den Haag zag, maar
So what? Als dat toevallig is wat ik leuk vind. Beetje muziek luisteren alleen omdat het 'anders' is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is allemaal hetzelfde. Allemaal proberen de trend te volgen.
Even een awww momentje.
Wil C_M niet mee dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:14 schreef Faxie het volgende:
Owja ik zal wel weer in m'n eentje moeten gaan
Niks mis met een trend. Alleen jammer dat het allemaal ongeïnspireerde klonen zijn van matige trends.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:14 schreef Fera het volgende:
[..]
So what? Als dat toevallig is wat ik leuk vind. Beetje muziek luisteren alleen omdat het 'anders' is.
Avril gaat nog. Maar Miley ...quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:15 schreef twi het volgende:
Niks mis met Avril Lavigne. Al ken ik alleen 'r populaire liedjes
Dan bel je haar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee, nog niet gevraagd, zie d'r ook niet meer verschijnen hier
Vind jij ...quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis met een trend. Alleen jammer dat het allemaal ongeïnspireerde klonen zijn van matige trends.
Ze is weer vrijgezel geloof ikquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:15 schreef twi het volgende:
Niks mis met Avril Lavigne. Al ken ik alleen 'r populaire liedjes
Oh, dan ga ik 'r nummer maar weer even opzoeken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze is weer vrijgezel geloof ik.
.
Wellicht een idee jaquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan doe je haar een dm, pm of fb berichtje.
de goede oude tijdquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:18 schreef heloef het volgende:
Ik had alleen wat met die 2002 shit van Avril. Kortom:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:18 schreef heloef het volgende:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:17 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik 'r nummer maar weer even opzoeken.
Knap wel, gezien je toen 3 was.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:18 schreef heloef het volgende:
Hij was een jongen, zij was een meisje. Moet ik het nog duidelijker maken?quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:18 schreef heloef het volgende:
Mja heb d'r maar eens wat gestuurdquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan doe je haar een dm, pm of fb berichtje.
Opoe kan niet meer rekenen zo te zien.quote:
Ik vind haar wel goedquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij was een jongen, zij was een meisje. Moet ik het nog duidelijker maken?
ik die nummers ook welquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind haar wel goed. Call me crazy
.
Ja vertel even de precieze relatie tussen die twee.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij was een jongen, zij was een meisje. Moet ik het nog duidelijker maken?
Ik vind haar altijd wel wat hebben. Haar liedjes zijn catchy en haar stem wel aardig.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind haar wel goed. Call me crazy
.
Even aan WT vragen wat ze zingen dan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:21 schreef twi het volgende:
Ik zie Kaneel dit trouwens nog wel leuk vinden, ondanks dat hij (en ook ik) er geen zier van verstaat:
Dit is wel Kaneel-stijl (no PSY-pun intended).
Ik weet die niet he?quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja vertel even de precieze relatie tussen die twee.
Het is godverdomme hippe goed-klinkende rare Kaneelmuziek. Het gaat over 2 dollar op zak hebben. Niet 2 dollar per neukbeurt, zoals de meesten denken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even aan WT vragen wat ze zingen dan.
Vind het niet zo boeiend iig.
Whut?quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ha Faxie, hoe kijk jij eigenlijk tegen Australië aan?
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:24 schreef twi het volgende:
[..]
Het is godverdomme hippe goed-klinkende rare Kaneelmuziek. Het gaat over 2 dollar op zak hebben. Niet 2 dollar per neukbeurt, zoals de meesten denken.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:24 schreef twi het volgende:
[..]
Het is godverdomme hippe goed-klinkende rare Kaneelmuziek. Het gaat over 2 dollar op zak hebben. Niet 2 dollar per neukbeurt, zoals de meesten denken.
Ik snap nu niet echt waarom hij toen zo ontzettend populair was.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:26 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb dat album van Ali B nog ergens liggen
Het leven van de straat.
In fucking Almere
quote:
I'll see and raise you:quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:25 schreef heloef het volgende:
Even een verzameling van alle aids die ik geweldig vond vroeger:
Ik snap niet waarom hij nog steeds populair isquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap nu niet echt waarom hij toen zo ontzettend populair was.
Al vind ik het nu, nu ik het terugluister nog best aardig.
Hij heeft wel skills.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap nu niet echt waarom hij toen zo ontzettend populair was.
Al vind ik het nu, nu ik het terugluister nog best aardig.
Yeahquote:
Hee jijquote:
quote:
Ja dat wel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij heeft wel skills.
Hij heeft alleen wel nummers gemaakt voor de top40 luisteraars. Niks mis mee, zakelijk gezien doet ie het prima.
En zelfs die Raymtzer heeft toen een hit gescoord met kut marokkanen, en dat nummer was bagger.
In het vorige topic heb ik Def nog gepostquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Maar het mooiste uit mijn jeugd toch wel met afstand, de koning der rappers:
Def Rhymz
Al zijn hits
Heb die gast nog live gezien in 97 ofzoquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Maar het mooiste uit mijn jeugd toch wel met afstand, de koning der rappers:
Def Rhymz
Al zijn hits
Wacht die gast van Informer is blank? Die zag ik niet aankomen.quote:
Hij heet Snow, heloef. Welke neger noemt zichzelf Snowquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Wacht die gast van Informer is blank? Die zag ik niet aankomen.
Ja is een canadees geloof ikquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Wacht die gast van Informer is blank? Die zag ik niet aankomen.
Ik luister puur naar die stem en hij klinkt als een neger.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:35 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heet Snow, heloef. Welke neger noemt zichzelf Snow
Shaggyquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:36 schreef twi het volgende:
Deze man klinkt als een neger. Dit zou geen blanke gezongen kunnen hebben.
Had ik al verteld dat ik The Outlawz ontmoet heb loef?quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik luister puur naar die stem en hij klinkt als een neger.
Hoe is het ? Leuk dagje gehad ?quote:
Met Ali Gquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shaggy is wel een baas.
Wasn't me.
Julie
Belachelijk lange schooldag, dus neequote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Belachelijk lange schooldag, dus nee![]()
Jij wel?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:39 schreef heloef het volgende:
Weliswaar van voor mijn geboorte. Maar dit ik zeer episch in mijn jonge jaren.
Zie me praten alsof ik al 30 ben.
Gewoon nog geluisterd op cassetteband, true story.
Kriss Krossquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:39 schreef heloef het volgende:
Owquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Belachelijk lange schooldag, dus nee![]()
Jij wel?
Niggah say whut?quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik The Outlawz ontmoet heb loef?
Jij begrijpt het broeder.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shaggy is wel een baas.
Wasn't me.
Julie
Ja hequote:Op dinsdag 13 november 2012 01:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een topmuziek hadden we vroeger toch he?
anderhalve maand geleden ongeveer.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Niggah say whut?
[..]
Jij begrijpt het broeder.
Ik was destijds zo blij dat ik U Can't Touch This van de radio op mijn cassettebandje op had genomen voordat ik op vakantie ging. Ik huilde van geluk. Toen zat ik in het vliegtuig, stopte ik het bandje in mijn fantastische gele Sony Walkman en kwam ik tot de conclusie dat de REC-knop niet goed had ingedrukt. Er stond niets opquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:39 schreef heloef het volgende:
RIP Biggie.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja he
We worden oud G
Lot of these cats aint here no more
Nou, ik ben schooldagen van kwart voor 12 tot 2 gewend.. Nu was het half 9 tot kwart voor 4quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:39 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Ik had ook n lange dag.Tot hoe laat zat jij?
Heldquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
anderhalve maand geleden ongeveer.
Avond met ze gechilled in amsterdam
Arme jij.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik was destijds zo blij dat ik U Can't Touch This van de radio op mijn cassettebandje op had genomen voordat ik op vakantie ging. Ik huilde van geluk. Toen zat ik in het vliegtuig, stopte ik het bandje in mijn fantastische gele Sony Walkman en kwam ik tot de conclusie dat de REC-knop niet goed had ingedrukt. Er stond niets opHele vakantie om zeep
Ik zat tot 17.30 dit keer. Ben ik ook niet gewend. Helemaal donker toen ik buiten kwam en pas om 20.00 thuis. Morgen nog een uurtje langer zitten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nou, ik ben schooldagen van kwart voor 12 tot 2 gewend.. Nu was het half 9 tot kwart voor 4dus voor mijn doen echt laaaaaaaaaaaang
En dan daar bij opgeteld dat ik nog helemaal brak ben van het weekend, maakte het een lange zware dag
En jij?
Gelukkig wist m'n moeder me aan het einde van de vlucht op te vrolijken door te vermelden dat we vanuit het vliegtuig witte dingetjes in de zee konden zien, en dat dat dolfijnen waren. Dus ik heel hard "Kijk! Kijk! Ik zie dolfijnen!!!" schreeuwen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:44 schreef heloef het volgende:
Arme jij.
Ik heb ook altijd gedoe met het volgooien van de telefoon op vakantie. Ben je vergeten dat ene nummer dat je in je hoofd hebt de hele dag er op te zetten. Dan heeft leven even geen zin meer.
Toffe avond gehad.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Held
Jij bent een eckte Bounty White broeder.
[..]
Arme jij.
Ik heb ook altijd gedoe met het volgooien van de telefoon op vakantie. Ben je vergeten dat ene nummer dat je in je hoofd hebt de hele dag er op te zetten. Dan heeft leven even geen zin meer.
Je zus leeft nog?quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:46 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig wist m'n moeder me aan het einde van de vlucht op te vrolijken door te vermelden dat we vanuit het vliegtuig witte dingetjes in de zee konden zien, en dat dat dolfijnen waren. Dus ik heel hard "Kijk! Kijk! Ik zie dolfijnen!!!" schreeuwen.
"Nee joh", zegt m'n zus, "dat zijn gewoon golven."
Weer zo'n FML-momentje.
Ik voel mee met de kleine twi.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:46 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig wist m'n moeder me aan het einde van de vlucht op te vrolijken door te vermelden dat we vanuit het vliegtuig witte dingetjes in de zee konden zien, en dat dat dolfijnen waren. Dus ik heel hard "Kijk! Kijk! Ik zie dolfijnen!!!" schreeuwen.
"Nee joh", zegt m'n zus, "dat zijn gewoon golven."
Weer zo'n FML-momentje.
Ja, degene die zorgde dat ik voor lul stond was m'n moeder, m'n zus kan er niets aan doen dat ze slimmer is als ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe dat ff in een spoiler Kaneelquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zussen zijn gemeen.
Ik zie twi zijn beteuterde gezicht ook al als hij hoort dat Sinterklaas niet echt is.
Mijn moeder vertelde het toen we pizza aan het eten waren.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zussen zijn gemeen.
Ik zie twi zijn beteuterde gezicht ook al als hij hoort dat Sinterklaas niet echt is.
Daar heb ik geen trauma aan overgehouden. Wel aan een oester die geen oester, maar een vissenoog bleek te zijn toen ik hem eenmaal in mijn mond had.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zussen zijn gemeen.
Nee!quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder vertelde het toen we pizza aan het eten waren.
Zelden zo boos geweest.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:49 schreef twi het volgende:
[..]
Daar heb ik geen trauma aan overgehouden. Wel aan een oester die geen oester, maar een vissenoog bleek te zijn toen ik hem eenmaal in mijn mond had.
Heb jij ook drama met zussen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zussen zijn gemeen.
Ohhh bahquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:49 schreef twi het volgende:
[..]
Daar heb ik geen trauma aan overgehouden. Wel aan een oester die geen oester, maar een vissenoog bleek te zijn toen ik hem eenmaal in mijn mond had.
Nee, ik heb 1 zusje. Die was altijd strontvervelend en werd extreem voorgetrokken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb jij ook drama met zussen?
Ik heb er 1 en dat is altijd raak.
Ook op aanraden van mijn moeder, overigens. Ik heb dat mens teveel vertrouwd met dat soort dingenquote:
Lijkt wel standaard te gebeuren bij vrouwen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik heb 1 zusje. Die was altijd strontvervelend en werd extreem voorgetrokken.
Maar tegenwoordig kunnen we het goed vinden.
Lijkt me onzin.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt wel standaart te gebeuren bij vrouwen.
In huiselijke kringen dan he.quote:
Als ouder moet je inschatten wat elk kind nodig heeft he?quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In huiselijke kringen dan he.
Maar ligt er nogal aan waarover het gaat uiteraard, als het gaat om de auto lenen dan bedenken de ouders wel mee wie er rijdt bijvoorbeeld.![]()
Topmuziek. Geen hele kippen opeten?quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:56 schreef heloef het volgende:
Ik heb de ziekelijk gave om Nederlandstalige nummer te onthouden waardoor ik het volgende feilloos kan mee zingen/rappen.
Kaneel doet ook mee, van de B tot de A tot aan de B-E-L
Je zal wel gelijk hebben,quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:56 schreef twi het volgende:
[..]
Lijkt me nog steeds onzin, zat situaties die ik ken waarbij de jongens worden voorgetrokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:58 schreef twi het volgende:
Nederlandstalige rap
Oké, om alvast in de kerstsfeer te komen:De jeugd van tegenwoordig vind ik echt baggerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:58 schreef twi het volgende:
Nederlandstalige rap
Oké, om alvast in de kerstsfeer te komen:Die track luister ik het hele jaar door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik zeg track ik ben hip.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik ook, alsof het maar iets met hen te maken heeft dat ik die clip kijkquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig vind ik echt bagger
Ik ken zo'n beetje ieder nummer van ze.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig vind ik echt bagger
Georgina Verbaan vind ik echt een hond-van-af-trap geval.quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:01 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb nooit wat gevonden aan Katja eigenlijk, evenals georgina verbaan.
Je bent al gaan slapen ?quote:
Kvind die blonde oudere van bnn die op die hiv posters stond eerst wel knap.quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Georgina Verbaan vind ik echt een hond-van-af-trap geval.
Ga je schamenquote:Op dinsdag 13 november 2012 02:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken zo'n beetje ieder nummer van ze.
Parels voor de Zwijnen
De Machine
De Lachende Derde
Jac D'ancona smack hem en zijn oma
Gadver serieus? Sophie hilbrand?quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind die blonde oudere van bnn die op die hiv posters stond eerst wel knap.
Tschussquote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 13 november 2012 02:03 schreef Royco1 het volgende:
Ja, tijd om de Walking Dead te gaan kijken
Ga niet haten op mijn muzieksmaakquote:
Ik vind het een verschrikkelijk wijfquote:Op dinsdag 13 november 2012 02:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ze heeft een leuke uitstraling, maar knap?
Beetje oud nu, maar dat denk ik ja, zal grotendeels komen door de uitstraling wel denk ik.quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Gadver serieus? Sophie hilbrand?
Ik heb het niet over der persoonlijkheid hequote:Op dinsdag 13 november 2012 02:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik vind het een verschrikkelijk wijf
Die is wel okee, maar die Waldemar Toorenstra neukt wel onder zijn stand.quote:
Nee?quote:
Ik wilde je quote aanpassen van "mannen" naar "vrouwen". Maar toen bedacht ik me dat dat ook niet klopt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echte mannen vallen op Rokje.
Wie is dat?quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 02:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over der persoonlijkheid he
quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wilde je quote aanpassen van "mannen" naar "vrouwen". Maar toen bedacht ik me dat dat ook niet klopt.
.......quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:07 schreef kingtoppie het volgende:
Brrr, ik heb het koud nu, ik ga mezelf toch maar in slaap proberen te krijgen.
ALTIJD HETZELFDE MET DIE VROUWEN!quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:08 schreef heloef het volgende:
LAST CHRISTMAS I GAVE YOU MY HEART BUT THE VERY NEXT DAY YOU GAVE IT AWAY
Brr, ik heb het koud nu, ik ga nu toch maar eisen dat JaleesaJoia mij komt opwarmen in mijn bedje.*quote:
Naar volk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ALTIJD HETZELFDE MET DIE VROUWEN!
Wat is dat toch met jouw falende versierreacties de laatste tijd?quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Brr, ik heb het koud nu, ik ga nu toch maar eisen dat JaleesaJoia mij komt opwarmen in mijn bedje.*
Ik kon een kleine glimlach niet onderdrukken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:09 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jouw falende versierreacties de laatste tijd?
Zelfs naatje deed het een paar maanden geleden zeker beter dan dit?quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kon een kleine glimlach niet onderdrukken.
Naatje deed niks. True story.quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:11 schreef twi het volgende:
[..]
Zelfs naatje deed het een paar maanden geleden zeker beter dan dit?
Ach hij doet tenminste nog een beetje moeite, dan kan je niet slechter zijn dan Naat.quote:
Volgens mij bereik ik er meer mee als jou.quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:09 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jouw falende versierreacties de laatste tijd?
Dat is waar ja. Maar ik wil niets bereiken bij JaleesaJoya.quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:12 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij bereik ik er meer mee als jou.
Met wie wel dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:13 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Maar ik wil niets bereiken bij JaleesaJoya.
En alsnog kom je niet heel ver.quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgens mij bereik ik er meer mee als jou.
Ik zou JaleesaJoya wel eens serieus nemen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:17 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind het sowieso wel wat voorbarig om iets te willen bereiken bij iemand die je niet kent eigenlijk twi, dus laten we het allemaal niet al te serieus nemen.
Kaneel, deze was echt te makkelijk. Een kind van 3 had hem nog gemaakt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou JaleesaJoya wel eens serieus nemen.
Jij zou een koekje eten met alle vrouwtjes van dit topicquote:Op dinsdag 13 november 2012 02:17 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind het sowieso wel wat voorbarig om iets te willen bereiken bij iemand die je niet kent eigenlijk twi, dus laten we het allemaal niet al te serieus nemen.
Maar ik zou wel een koekje met der eten, daar niet van.
Kutje.quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Kaneel, deze was echt te makkelijk. Een kind van 3 had hem nog gemaakt.
Neh, wel bijna allen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:18 schreef twi het volgende:
[..]
Jij zou een koekje eten met alle vrouwtjes van dit topic
Even serieus: serieus?quote:
Gelukkigquote:
Ik vind die choclate-chip cookies altijd zo lekker. Jij ook?quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van koekjes jonge.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind die choclate-chip cookies altijd zo lekker. Jij ook?
Lidl heeft een merk dat heet McCennedy's allemaal Amerikaanse zooi. Maar zo ontzettend lekker.quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Die van ''merba'' zijn nog cheap ook, 65 cent oid voor een pak.
Ik zal er aan denken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:24 schreef heloef het volgende:
Lidl heeft een merk dat heet McCennedy's allemaal Amerikaanse zooi. Maar zo ontzettend lekker.
Wat een mongool was datquote:Op dinsdag 13 november 2012 02:11 schreef twi het volgende:
[..]
Zelfs naatje deed het een paar maanden geleden zeker beter dan dit?
Dat waren nog eens tijden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Naatje probeerde Joia te hosselen?
Ja en naar aanleiding daarvan werd er in KLB een topic geopend over mij en hem waar gelekte posts uit ABO stonden waarna er enkele bans volgdequote:Op dinsdag 13 november 2012 02:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, ik weet niet waarom ik dit soort dingen onthoud. Maar met die melding kwam heloef een paar maanden geleden AVNZMG binnenhobbelen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik mis ook alle goede rellen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja en naar aanleiding daarvan werd er in KLB een topic geopend over mij en hem waar gelekte posts uit ABO stonden waarna er enkele bans volgde
Ben jij al eens door een FOK!ker gehosseld?quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja en naar aanleiding daarvan werd er in KLB een topic geopend over mij en hem waar gelekte posts uit ABO stonden waarna er enkele bans volgde
Nevahquote:Op dinsdag 13 november 2012 02:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ben jij al eens door een FOK!ker gehosseld?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:33 schreef heloef het volgende:
Ja ik was de veroorzaker van al die onzin.
Wat nouquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:37 schreef heloef het volgende:
Funfact, ik probeerde haar eerst te hosselen. Toen kwam hij er opeens tussen.
Hij is volgens mij nog zo enorm geschrokken als toen zij zei dat ze een oppas moest regelen.
Ik denk dat heloef jou zo zou geven hoor, ook als je oppas moet regelen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Altijd leuk om de jongetjes zo af te schrikken
Ik heb zelden zo hard gelachen als toen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Als ik iemand in mijn eigen league zoek he, weet je waar ik uit kom. Net net onder de walvissen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik mis ook alle goede rellen.
Maar moet Naatje niet iemand in zijn eigen league zoeken?
Heb je meerendeels aan jezelf te dankenquote:Op dinsdag 13 november 2012 02:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo hard gelachen als toen.
Dank daarvoor.
Dat is ook waar. Richt altijd je vizier naar boven.quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik iemand in mijn eigen league zoek he, weet je waar ik uit kom. Net net onder de walvissen.
Ik moet wel hoger mikken. Anders kom ik bij zaaddodende schepsels uit.
Hoi, ik weet nog wel een oppasquote:Op dinsdag 13 november 2012 02:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik was net zo hard weggerend.quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat heloef jou zo zou geven hoor, ook als je oppas moet regelen.
Ik had het niet zonder jou gekund.quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Heb je meerendeels aan jezelf te danken
Oh ja, het was allemaal mijn schuld en ik kwam er mee weg.quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ban voor snufje van een maand toen
Dus eigenlijk waren we gewoon een team?quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was net zo hard weggerend.
[..]
Ik had het niet zonder jou gekund.
[..]
Oh ja, het was allemaal mijn schuld en ik kwam er mee weg.
Als ik hem naar beneden richt komt ie ook nooit meer naar boven.quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Richt altijd je vizier naar boven.
Je vizier is je pener.
Euhhhhquote:
Arme Snuf. Eerst jij en dan lellll, of hoe dat jongetje ook heet. FOK! is hem niet goed gezind.quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:42 schreef heloef het volgende:
Oh ja, het was allemaal mijn schuld en ik kwam er mee weg.
Op een of andere onbedoelde manier wel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dus eigenlijk waren we gewoon een team?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:44 schreef twi het volgende:
[..]
Arme Snuf. Eerst jij en dan lellll, of hoe dat jongetje ook heet. FOK! is hem niet goed gezind.
Coolquote:Op dinsdag 13 november 2012 02:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Op een of andere onbedoelde manier wel.
[..]
Wij zijn Fatman & Robin.quote:
Heloef en Joia to the rescuequote:
Ik ben echt zo goed als wegquote:
Daar kan ik niets aan doenquote:
She's so cutequote:
Zag ik alquote:Op dinsdag 13 november 2012 03:17 schreef DaMook het volgende:
TC werkt ook niet trouwens, maar daar zit ook niemand meer.
Jup, maar nog steeds vind ik datquote:Op dinsdag 13 november 2012 03:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je kent die met/zonder makeup foto's wel he?
Oke nou good for youquote:Op dinsdag 13 november 2012 03:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jup, maar nog steeds vind ik dat.
She's cool en lekkerquote:
Ga maar fijn dromen over Avril dan maarquote:Op dinsdag 13 november 2012 03:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
She's cool en lekker.
En ik ga ook maar eens slapen denk ik.
Ik vind dr cool en dr muziek ook okquote:Op dinsdag 13 november 2012 03:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga maar fijn dromen over Avril dan maarIk hoop dat je droomt op mute
Fanboyquote:Op dinsdag 13 november 2012 03:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind dr cool en dr muziek ook ok, geen mute dus
. Maar ik ben wel echt weg nu
![]()
.
Ik wil ook nog wel even terugquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
En we zijn weer thuis, zo terug naar bed
Ik kan ook nog maar tot 12 uur, dan weer opstaan en weer een paar uur werken.. Goeie kans dat ik vrijdag dus naar Arnhem kan, het is zo verdomd rustig bij ons..quote:
Nou ik zou die drie uurtje graag nog in bed liggenquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan ook nog maar tot 12 uur, dan weer opstaan en weer een paar uur werken.. Goeie kans dat ik vrijdag dus naar Arnhem kan, het is zo verdomd rustig bij ons..
Ik ga er ook proberen om van te genieten ja, al is het inmiddels nog maar 2 uur en 45 minuten, maar met 2 uur ben ik ook tevreden..quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ik zou die drie uurtje graag nog in bed liggen![]()
Vannacht wakker geworden door een of ander ding dat voor de deur herrie kwam maken![]()
Ah, top.
Dinsdag is de langste dag van de week bij mijquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:22 schreef Cryothic het volgende:
Is het al weekend?
Trage week is traag geloof ik
Met dank aan de maandag zeker?quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dinsdag is de langste dag van de week bij mij
Niks mis met maandag hoorquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks mis met maandag hoor
Maar nee, dat heb ik eigenlijk elke dinsdag, en dan heb ik maandag niet eens wat raars gedaan.
quote:
Niks, laatste keer dat ik iets over je maandagen hoorde was dat wel anders volgens mijquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Niks, laatste keer dat ik iets over je maandagen hoorde was dat wel anders volgens mij
Hoe is het trouwens afgelopen (of is het nog steeds) met je werk-zoek-situatie?
Ow, en deze kon ik niet laten, als developer moest ik hier heel hard om lachen
[ afbeelding ]
Ik wilde mogguh zeggen maar daar was mijn telefoon het niet mee eensquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde mogguh zeggen maar daar was mijn telefoon het niet mee eens.
Hehehequote:Op dinsdag 13 november 2012 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde mogguh zeggen maar daar was mijn telefoon het niet mee eens.
Moggequote:Op dinsdag 13 november 2012 10:00 schreef AldoTheApache het volgende:
Moguh
Spierpijn als een malle, maar nu in de trein naar Den Haag
Nu al?quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:04 schreef AldoTheApache het volgende:
Zit zo'n gast ff een burgerking menu weg te vreten in de stoelen naast me![]()
Wat, nu alquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:04 schreef AldoTheApache het volgende:
Zit zo'n gast ff een burgerking menu weg te vreten in de stoelen naast me![]()
Mwa, jij?quote:
quote:
Goedquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa, jij?
[..]![]()
![]()
Nee, oke. Hoe is 't?
Niet echt. Was om 4 uur ofzo al wakker door zo'n herrieding wat voorbij kwam.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa, jij?
[..]![]()
![]()
Nee, oke. Hoe is 't?
Ja, goedquote:
Ah noesquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echt. Was om 4 uur ofzo al wakker door zo'n herrieding wat voorbij kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |