Ik geef geen neuk. Eigenlijk is mijn smaak best commercieel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach joh, ga jij lekker je hipster muziek luisteren voordat het te populair wordt.
Hahahaquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach joh, ga jij lekker je hipster muziek luisteren voordat het te populair wordt.
Je geeft geen neuk? Arme gitaar toch.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk. Eigenlijk is mijn smaak best commercieel.
Allemaal van die random bands waar ik nog nooit van heb gehoord en allemaal hetzelfde klinken en er uit zien.quote:
Mijne top40quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk. Eigenlijk is mijn smaak best commercieel.
Dat vind jij al als je de radio aan zet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Allemaal van die random bands waar ik nog nooit van heb gehoord en allemaal hetzelfde klinken en er uit zien.
Zo diep ben ik nog niet gezonken, gelukkig.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijne top40, en Avril en Miley
en nog een paar
.
Mijn hemel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijne top40, en Avril en Miley
en nog een paar
.
Ik hou ook van jou.quote:
Dat is ook grotendeels teringzooi.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind jij al als je de radio aan zet.
Avril is coolquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo diep ben ik nog niet gezonken, gelukkig.
Ja, maar om muziek die JIJ nog nooit gehoord hebt meteen hipster te noemen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou.
[..]
Dat is ook grotendeels teringzooi.
quote:
Het is allemaal hetzelfde. Allemaal proberen de trend te volgen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar om muziek die JIJ nog nooit gehoord hebt meteen hipster te noemen.
Hmmm.quote:
Nieuwe TT, Hossel de Harpistequote:Op dinsdag 13 november 2012 01:12 schreef Faxie het volgende:
nsthal in Rotterdam voor een erg mooie uitvoering van de Canto Ostinato, die ik vorige maand al in Den Haag zag, maar
So what? Als dat toevallig is wat ik leuk vind. Beetje muziek luisteren alleen omdat het 'anders' is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is allemaal hetzelfde. Allemaal proberen de trend te volgen.
Even een awww momentje.
Wil C_M niet mee dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:14 schreef Faxie het volgende:
Owja ik zal wel weer in m'n eentje moeten gaan
Niks mis met een trend. Alleen jammer dat het allemaal ongeïnspireerde klonen zijn van matige trends.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:14 schreef Fera het volgende:
[..]
So what? Als dat toevallig is wat ik leuk vind. Beetje muziek luisteren alleen omdat het 'anders' is.
Avril gaat nog. Maar Miley ...quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:15 schreef twi het volgende:
Niks mis met Avril Lavigne. Al ken ik alleen 'r populaire liedjes
Dan bel je haar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee, nog niet gevraagd, zie d'r ook niet meer verschijnen hier
Vind jij ...quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis met een trend. Alleen jammer dat het allemaal ongeïnspireerde klonen zijn van matige trends.
Ze is weer vrijgezel geloof ikquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:15 schreef twi het volgende:
Niks mis met Avril Lavigne. Al ken ik alleen 'r populaire liedjes
Oh, dan ga ik 'r nummer maar weer even opzoeken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze is weer vrijgezel geloof ik.
.
Wellicht een idee jaquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan doe je haar een dm, pm of fb berichtje.
de goede oude tijdquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:18 schreef heloef het volgende:
Ik had alleen wat met die 2002 shit van Avril. Kortom:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:18 schreef heloef het volgende:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:17 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik 'r nummer maar weer even opzoeken.
Knap wel, gezien je toen 3 was.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:18 schreef heloef het volgende:
Hij was een jongen, zij was een meisje. Moet ik het nog duidelijker maken?quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:18 schreef heloef het volgende:
Mja heb d'r maar eens wat gestuurdquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan doe je haar een dm, pm of fb berichtje.
Opoe kan niet meer rekenen zo te zien.quote:
Ik vind haar wel goedquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij was een jongen, zij was een meisje. Moet ik het nog duidelijker maken?
ik die nummers ook welquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind haar wel goed. Call me crazy
.
Ja vertel even de precieze relatie tussen die twee.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij was een jongen, zij was een meisje. Moet ik het nog duidelijker maken?
Ik vind haar altijd wel wat hebben. Haar liedjes zijn catchy en haar stem wel aardig.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind haar wel goed. Call me crazy
.
Even aan WT vragen wat ze zingen dan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:21 schreef twi het volgende:
Ik zie Kaneel dit trouwens nog wel leuk vinden, ondanks dat hij (en ook ik) er geen zier van verstaat:
Dit is wel Kaneel-stijl (no PSY-pun intended).
Ik weet die niet he?quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja vertel even de precieze relatie tussen die twee.
Het is godverdomme hippe goed-klinkende rare Kaneelmuziek. Het gaat over 2 dollar op zak hebben. Niet 2 dollar per neukbeurt, zoals de meesten denken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even aan WT vragen wat ze zingen dan.
Vind het niet zo boeiend iig.
Whut?quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ha Faxie, hoe kijk jij eigenlijk tegen Australië aan?
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:24 schreef twi het volgende:
[..]
Het is godverdomme hippe goed-klinkende rare Kaneelmuziek. Het gaat over 2 dollar op zak hebben. Niet 2 dollar per neukbeurt, zoals de meesten denken.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:24 schreef twi het volgende:
[..]
Het is godverdomme hippe goed-klinkende rare Kaneelmuziek. Het gaat over 2 dollar op zak hebben. Niet 2 dollar per neukbeurt, zoals de meesten denken.
Ik snap nu niet echt waarom hij toen zo ontzettend populair was.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:26 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb dat album van Ali B nog ergens liggen
Het leven van de straat.
In fucking Almere
quote:
I'll see and raise you:quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:25 schreef heloef het volgende:
Even een verzameling van alle aids die ik geweldig vond vroeger:
Ik snap niet waarom hij nog steeds populair isquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap nu niet echt waarom hij toen zo ontzettend populair was.
Al vind ik het nu, nu ik het terugluister nog best aardig.
Hij heeft wel skills.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap nu niet echt waarom hij toen zo ontzettend populair was.
Al vind ik het nu, nu ik het terugluister nog best aardig.
Yeahquote:
Hee jijquote:
quote:
Ja dat wel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij heeft wel skills.
Hij heeft alleen wel nummers gemaakt voor de top40 luisteraars. Niks mis mee, zakelijk gezien doet ie het prima.
En zelfs die Raymtzer heeft toen een hit gescoord met kut marokkanen, en dat nummer was bagger.
In het vorige topic heb ik Def nog gepostquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Maar het mooiste uit mijn jeugd toch wel met afstand, de koning der rappers:
Def Rhymz
Al zijn hits
Heb die gast nog live gezien in 97 ofzoquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Maar het mooiste uit mijn jeugd toch wel met afstand, de koning der rappers:
Def Rhymz
Al zijn hits
Wacht die gast van Informer is blank? Die zag ik niet aankomen.quote:
Hij heet Snow, heloef. Welke neger noemt zichzelf Snowquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Wacht die gast van Informer is blank? Die zag ik niet aankomen.
Ja is een canadees geloof ikquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Wacht die gast van Informer is blank? Die zag ik niet aankomen.
Ik luister puur naar die stem en hij klinkt als een neger.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:35 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heet Snow, heloef. Welke neger noemt zichzelf Snow
Shaggyquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:36 schreef twi het volgende:
Deze man klinkt als een neger. Dit zou geen blanke gezongen kunnen hebben.
Had ik al verteld dat ik The Outlawz ontmoet heb loef?quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik luister puur naar die stem en hij klinkt als een neger.
Hoe is het ? Leuk dagje gehad ?quote:
Met Ali Gquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shaggy is wel een baas.
Wasn't me.
Julie
Belachelijk lange schooldag, dus neequote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Belachelijk lange schooldag, dus nee![]()
Jij wel?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:39 schreef heloef het volgende:
Weliswaar van voor mijn geboorte. Maar dit ik zeer episch in mijn jonge jaren.
Zie me praten alsof ik al 30 ben.
Gewoon nog geluisterd op cassetteband, true story.
Kriss Krossquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:39 schreef heloef het volgende:
Owquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Belachelijk lange schooldag, dus nee![]()
Jij wel?
Niggah say whut?quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik The Outlawz ontmoet heb loef?
Jij begrijpt het broeder.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shaggy is wel een baas.
Wasn't me.
Julie
Ja hequote:Op dinsdag 13 november 2012 01:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een topmuziek hadden we vroeger toch he?
anderhalve maand geleden ongeveer.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Niggah say whut?
[..]
Jij begrijpt het broeder.
Ik was destijds zo blij dat ik U Can't Touch This van de radio op mijn cassettebandje op had genomen voordat ik op vakantie ging. Ik huilde van geluk. Toen zat ik in het vliegtuig, stopte ik het bandje in mijn fantastische gele Sony Walkman en kwam ik tot de conclusie dat de REC-knop niet goed had ingedrukt. Er stond niets opquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:39 schreef heloef het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |