en het is billen...quote:
en het is billen, niet bill0nquote:
GMTA!quote:
quote:
quote:
gmtaquote:Op maandag 12 november 2012 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en het is billen, niet bill0n
Als je een panoramalens nodig hebt spreek je over Billen.quote:
behalve als het ferme billen zijn. dan mag er best een hoofdlettertje aan gewaagd worden imhoquote:
Henk:quote:Op maandag 12 november 2012 23:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als je een panoramalens nodig hebt spreek je over Billen.
Dus. Jij hebt ongelijk, maar Domien ook.quote:Op maandag 12 november 2012 23:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Over Wallpaper zegt hij helemaal niks over 'beste' of 'mooiste' hoor.
Alleen dat ie unaniem is gekozen.
Ok, dan moet ik mijn excuses maar aanbieden.quote:Op maandag 12 november 2012 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Henk:
[..]
Dus. Jij hebt ongelijk, maar Domien ook.
dat sowieso!quote:Op maandag 12 november 2012 23:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ok, dan moet ik mijn excuses maar aanbieden.
twitter:henkde_j twitterde op maandag 12-11-2012 om 23:23:45@Domien Uit onafhankelijk onderzoek is gebleken dat je niet hebt gezegd dat Wallpaper de beste/de mooiste plaat van dit moment is. Excuses! reageer retweet
quote:Op maandag 12 november 2012 23:24 schreef henkde_j het volgende:
twitter:henkde_j twitterde op maandag 12-11-2012 om 23:23:45@Domien Uit onafhankelijk onderzoek is gebleken dat je niet hebt gezegd dat Wallpaper de beste/de mooiste plaat van dit moment is. Excuses! reageer retweet
hoiquote:
Zie posts hier onderquote:Op maandag 12 november 2012 23:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh oh, wat doe ik nu weer verkeerd??
'avondquote:
hihi, tietjes, hihiquote:Op maandag 12 november 2012 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, even advertentietjes eruit gegooid hoor.
die was voor wolfiequote:
Ik las "adverten-tietjes". Vond ik vaagquote:Op maandag 12 november 2012 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, even advertentietjes eruit gegooid hoor.
quote:Op maandag 12 november 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik las "adverten-tietjes". Vond ik vaag
Ik had wat goede wolfrolfteksten verwachtquote:Op maandag 12 november 2012 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Deze post staat onder je, verder niks!
Valt ie tegen vanavond?quote:Op maandag 12 november 2012 23:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik had wat goede wolfrolfteksten verwacht
hoho, wolfje kan als broekie niet aan mijn niveau tippen!quote:Op maandag 12 november 2012 23:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, ze zitten beiden ongeveer op hetzelfde niveau met dat soort grappen.
Jijquote:Op maandag 12 november 2012 23:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij was afwezig.
Net zoals jou/jij
En Rock.
Dat verrekte werk ook altijd, zit erover na te denken om ontslag te nemen. Kan ik de hele dag Fokken, met een uitkeringquote:Op maandag 12 november 2012 23:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij was afwezig.
Net zoals jou/jij
En Rock.
Top ideequote:Op maandag 12 november 2012 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat verrekte werk ook altijd, zit erover na te denken om ontslag te nemen. Kan ik de hele dag Fokken, met een uitkering
wat heb ik nou weer gedaan? rare vogelquote:Op maandag 12 november 2012 23:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij was afwezig.
Net zoals jou/jij
En Rock.
Fok!ken doe je toch met je telefoon/tablet/laptop?quote:
Je was er niet vanavondquote:Op maandag 12 november 2012 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat heb ik nou weer gedaan? rare vogel
Zo vatte ik hem nog niet op..quote:Op maandag 12 november 2012 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Fok!ken doe je toch met je telefoon/tablet/laptop?
ik ben er eigenlijk alleen op vrijdagavond. de rest van de avonden moet ik films kijken.quote:
Nog filminspi voor een dinsdagavondbuufjesavond? Horror of thriller ofzo.quote:Op maandag 12 november 2012 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben er eigenlijk alleen op vrijdagavond. de rest van de avonden moet ik films kijken.
Home alone?quote:Op maandag 12 november 2012 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nog filminspi voor een dinsdagavondbuufjesavond? Horror of thriller ofzo.
Ja, ehm, alsof we die niet allebei al tig keer gezien hebbenquote:
quote:Op maandag 12 november 2012 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hodejegerne, Nesbo verfilming meen ikquote:Op maandag 12 november 2012 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Staat nog op de te lezen-lijst.quote:Op maandag 12 november 2012 23:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[..]
Hodejegerne, Nesbo verfilming meen ik
wil je splatterhorror of meer suspense of schrikmomenten? mag het niet Engelstalig zijn? ik zou gaan voor het Spaanse Mientras Duermes Pretty shocking imho. valt onder suspense denk ikquote:Op maandag 12 november 2012 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
ow ja! die heb ik ook nog liggenquote:Op maandag 12 november 2012 23:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[..]
Hodejegerne, Nesbo verfilming meen ik
Zitten geniale scenes inquote:
Nee, geen gruwelijke toestanden, anders moet ik nog meer praten dan kijken ookquote:Op maandag 12 november 2012 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
oh en Cin: als je iets echt gruwelijks wil zien... Martyrs of À l'intérieur. Fransen zijn goed in het maken van gruwelijke horror. of het spaans-colombiaanse La cara oculta. dat is dan weer meer suspense
Eden Lakequote:Op maandag 12 november 2012 23:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, geen gruwelijke toestanden, anders moet ik nog meer praten dan kijken ookEn het liefst gewoon Engelstalig. Niet te moeilijk doen op de dinsdagavond.
Dank je, maar bijna alles wel gezienquote:Op maandag 12 november 2012 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Eden Lake
The Descent
Quarantine (maar pak liever het Spaanse origineel REC)
Intruders vond ik volgens mij wel aardig: Intruders (2011) - IMDb
ATM was wel ok
247 degrees Fahrenheit redelijk
Woman in Black (met Harry Potter)
mmm, moet zeggen dat ik de laatste vooral vage niet-amerikaanse horror kijk.
of ga eens speuren in TV / Horrorfilms #19 Evil Cabinquote:Op maandag 12 november 2012 23:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dank je, maar bijna alles wel gezienAch, morgen vrij, ik zal m'n ochtend eens op IMDB spenderen.
Will do.quote:Op maandag 12 november 2012 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of ga eens speuren in TV / Horrorfilms #19 Evil Cabin
heerlijkquote:
Ondanks dat ik niet kan gillen, wil ik het de buurt niet aandoen...quote:Op maandag 12 november 2012 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heerlijk2 weken geleden genoten van de al te downloaden Paranormal Activities. alle lampen uit ben me een aantal keer de pleuris geschrokken
Ook niet mijn muziek ditquote:
Slaap lekker en succes morgen!quote:Op maandag 12 november 2012 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zooooooo. we gaan slapenmorgen lekker bezig met arcgis oplossen
klote progje
Gewoon met een kerel naast je op de bank kijkenquote:Op maandag 12 november 2012 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niet kan gillen, wil ik het de buurt niet aandoen...
oh, deze ben ik net aan het opvissen: The Apperation. geen idee of het wat is, dat zie ik wel als ik em ooit ga kijkenquote:
meh, nee. dan kijk ik liever alleen of met een leuke meid die er een beetje tegen kanquote:Op maandag 12 november 2012 23:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon met een kerel naast je op de bank kijken
Trustenquote:Op maandag 12 november 2012 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zooooooo. we gaan slapenmorgen lekker bezig met arcgis oplossen
klote progje
Heb ik niet... Forever alone!11!!!!! 1111 !quote:Op maandag 12 november 2012 23:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon met een kerel naast je op de bank kijken
quote:Op maandag 12 november 2012 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meh, nee. dan kijk ik liever alleen of met een leuke meid die er een beetje tegen kan
Je mist het punt vol-le-digquote:Op maandag 12 november 2012 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meh, nee. dan kijk ik liever alleen of met een leuke meid die er een beetje tegen kan
ik denk dat ik het punt wel zie......maar bewust mis schietquote:
Zonde.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ik het punt wel zie......maar bewust mis schiet
trusten!quote:Op maandag 12 november 2012 23:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Trusten
Ik moet ook zo maar eens gaan, 8.30u beginnen![]()
.
oh, ik moet me weer aanbieden als leuke vent? nou, dat heb ik al vaak genoeg gedaan, maar niemand wil mequote:
Kom maar schatjequote:Op dinsdag 13 november 2012 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, ik moet me weer aanbieden als leuke vent? nou, dat heb ik al vaak genoeg gedaan, maar niemand wil me
*splut* IN YOUR FACE!quote:
laatste kleine stukje gehoord. leve de webcamvertragingquote:
Ene Patrick.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ehm, wie wat waar? Ik was te druk met typen
Ik was aan het typen, ik kan ook niet alles tegelijkquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ene Patrick.
Niet dat ik dat was hoor.
Zo jammer als je een grapje uit moet leggen
godsamme. you fooled me!quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ene Patrick.
Vrouwen kunnen toch multitasken dit dat alles?quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik was aan het typen, ik kan ook niet alles tegelijk
Knap dat je die titel uit je strot kreegquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ene Patrick.
Ik verstond er zelf helemaal geen klap vanquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Knap dat je die titel uit je strot kreeg
Jawel, maar dan moet ik me ook richten op multitaskenquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen toch multitasken dit dat alles?
Daarom vond ik het zo knapquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik verstond er zelf helemaal geen klap van.
en dan doe je eigenlijk nog maar 1 ding en dat is multitasken..... en met deze diepzinnige (start lachband) opmerking ga ik mijn bed maar eens opzoeken. binnen 7 klokuren gaat het wekkertje weerquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet ik me ook richten op multitasken
Trustenquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan doe je eigenlijk nog maar 1 ding en dat is multitasken..... en met deze diepzinnige (start lachband) opmerking ga ik mijn bed maar eens opzoeken. binnen 7 klokuren gaat het wekkertje weer
trusten
Trustenquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan doe je eigenlijk nog maar 1 ding en dat is multitasken..... en met deze diepzinnige (start lachband) opmerking ga ik mijn bed maar eens opzoeken. binnen 7 klokuren gaat het wekkertje weer
trusten
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
trusten
Da's geen Nederlands toch?quote:
Nee, maar Pino weet vast wat ik bedoel. We wonen een kilometer of 6 van elkaar afquote:
Welke stem? Deze?quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:16 schreef henkde_j het volgende:
Die stem van die dude. Om jaloers op te worden
Engelengezangquote:
Wobwob ben ik sowieso wel van ja dus dat mag welquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Engelengezang
Ik hoop dat er een kerst-edit wordt gemaakt. Of een wobwob-versie
Een nachtegaaltjequote:
Ik dacht: "Wob hem ff in"quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wobwob ben ik sowieso wel van ja dus dat mag wel
Was in Zuid de hele avond al, enorme knallen... Toch weer schrikken, ben er nog niet aan gewendquote:
Oh, niks van meegekregen eigenlijk. Dit was volgens mij gewoon hier in de wijk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Was in Zuid de hele avond al, enorme knallen... Toch weer schrikken, ben er nog niet aan gewend
Dat heb je wel eens gei..quote:
Bedoel je het N woord? Dat is met dubbel 'g' meneer Pinoquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nigerquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bedoel je het N woord? Dat is met dubbel 'g' meneer Pino
Wolfje????quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:39 schreef wolfrolf het volgende:
Wat kan ik niet eens een doosje tolerantie bestellen smerige ratten van SIRE![]()
![]()
![]()
![]()
Ochja, die reclamequote:Op dinsdag 13 november 2012 00:39 schreef wolfrolf het volgende:
Wat kan ik niet eens een doosje tolerantie bestellen smerige ratten van SIRE![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind al die doosjes op iPhones-doosjes lijken van verafquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ochja, die reclameGeforceeeeeerd.
Die website is een hoax, ik helemaal blij ¤0 !!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik zo bestellen is het nep en krijg ik YT filmpjes met allemaal allochtonenquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind al die doosjes op iPhones-doosjes lijken van veraf.
Ik ben zo bleek als het maar kan, oom Tom ziet me al aan komenquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oom Tom heeft een leuke hut jeweets
Heeft ie ook een hont voor in zijn hut?quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oom Tom heeft een leuke hut jeweets
hudquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heeft ie ook een hont voor in zijn hut?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:46 schreef henkde_j het volgende:
Ben bang dat er binnenkort weer van die zwarten mijn huis in komen![]()
Ben blij als ze over een dikke maand weer weg zijn
Uitwisselingslui?quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:46 schreef henkde_j het volgende:
Ze gaan hier stilletjes mijn huisje voorbij, vrees ik. Niks mis met een leuke negermeneerquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:46 schreef henkde_j het volgende:
Ik wil wel in zo'n pak een chocoladevariant langs komen brengenquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze gaan hier stilletjes mijn huisje voorbij, vrees ik. Niks mis met een leuke negermeneer
Of bedoel je Sinterklaas en zijn pieten?quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:46 schreef henkde_j het volgende:
quote:
Hee, ga jij ook naar die marathon? Is dat landelijk dus?quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:48 schreef wolfrolf het volgende:
Slaaptijd.
Morgen naar een filmmarathon. Heb er niet bij stilgestaan dat Twilight wijvenfilms zijn, dus ik scheer me maar even netjes om niet helemaal als een creep er bij te zitten.
Ik hoop op wat tolerantie.
Groetjes
Yep. Ik heb er nog niks van gezien, dus gelijk 5 vliegen in 1 klap.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hee, ga jij ook naar die marathon? Is dat landelijk dus?
Zo'n hele grote chocoladepiemel!quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wil wel in zo'n pak een chocoladevariant langs komen brengen
Ah oke, ik hoorde het vanavond ook op de muziek dat iemand heen ging. Heb ze nog nooit gezien, weet niet of het wel wat isquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Yep. Ik heb er nog niks van gezien, dus gelijk 5 vliegen in 1 klap.
Nou ja, vampiers vind ik tof. Maar als ik het te gay vind stop ik er gewoon mee en ga ik Argo bezoeken ofzo.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke, ik hoorde het vanavond ook op de muziek dat iemand heen ging. Heb ze nog nooit gezien, weet niet of het wel wat is.
Trustenquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:53 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga ook maar slapen, wekker staat op 6.45u
Trusten iedereen![]()
.
Heel veel sterkte en succes over een paar uurtjesquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:53 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga ook maar slapen, wekker staat op 6.45u
Trusten iedereen![]()
.
Hier ook, al is het met een mobiele app wel weer leuker gewordenquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:12 schreef CindieY het volgende:
Ik heb nog welgeteld 3 mensen in m'n hele msn-lijst ofzoLang leve whatsapp!
Geen zin in gedoe met online/offline-statussen. Je stuurt me maar een berichtje als je daar zin in hebt en ik stuur wel een berichtje terug als ik daar zin in hebquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook, al is het met een mobiele app wel weer leuker geworden
Daar heb ik bij WhatsApp ook last van... "Ik zie 2 vinkjes, waarom reageer je niet?! Heb ik iets verkeerds gezegd?"quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen zin in gedoe met online/offline-statussen. Je stuurt me maar een berichtje als je daar zin in hebt en ik stuur wel een berichtje terug als ik daar zin in heb
De mensen met wie ik veel whatsapp, trekken zich daar niet zo veel aan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik bij WhatsApp ook last van... "Ik zie 2 vinkjes, waarom reageer je niet?! Heb ik iets verkeerds gezegd?"
Boe-fucking-hoe, van mij mag het net zo worden als bij de app voor iOS, dat je die functie uit kunt schakelen
Meestal zeg ik erbij dat ik niet altijd even snel antwoord, de meeste mensen accepteren dat wel. Maar sommige mensen schijnen het niet te begrijpen dat je werkt en niet altijd met je mobiel voor je neus zitquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
De mensen met wie ik veel whatsapp, trekken zich daar niet zo veel aan.
ICQ vind ik nog erger, heeft zelfs die irritante "oh-oh" op de mobiele appquote:
Oh, als ik thuis ben, heb ik ook niet altijd zin om direct te reageren. En bij 1 iemand heb ik op den duur maar helemaal niet meer gereageerdquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Meestal zeg ik erbij dat ik niet altijd even snel antwoord, de meeste mensen accepteren dat wel. Maar sommige mensen schijnen het niet te begrijpen dat je werkt en niet altijd met je mobiel voor je neus zit
Vlekjes! (L) (K)quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:23 schreef henkde_j het volgende:
Hi, alles goed?
-ja met jou?
Ook alles goed
..
..
..
Nog wat beleefd?
-neuh niet echt, jij?
Nehh niet iets bijzonders.
...
...
..
..
Ik ga weer hoor
-ok, laters
mzzl
WJNMK ofzoquote:
(F) was een roosje toch?quote:
Dat was een roosje, inderdaad. En die laatste twee weet ik niet meerquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
(F) was een roosje toch?
(b) en (h) werd ook veel gebruikt
In en van m'n relatieperiodes durfde ik niet eens zonder mobiel naar de wc... Anders had ik ik weet niet hoeveel berichten als ik weer keekquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, als ik thuis ben, heb ik ook niet altijd zin om direct te reageren. En bij 1 iemand heb ik op den duur maar helemaal niet meer gereageerdLeek geen 'nee' te snappen.
Pul bier enquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat was een roosje, inderdaad. En die laatste twee weet ik niet meer
Been there, done that, got the t-shirt. Verschrikkelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:28 schreef minthy het volgende:
[..]
In en van m'n relatieperiodes durfde ik niet eens zonder mobiel naar de wc... Anders had ik ik weet niet hoeveel berichten als ik weer keek
Waarom antwoord je niet?
Hallo?!
Ja halloo!!!
Wat heb ik nu weer verkeerd gedaan?!
Als je nu geen antwoord geeft dan weet ik hoe laat het is, donder dan maar op
En dat binnen een minuut of 5
Dodelijk vermoeiend, snap nog niet dat ik daar niet eerder mee ben gekapt
quote:
Ik kan me dat eigenlijk vooral van de basisschool herinneren, 90's dus, dat was voordat ik msn had.quote:
Toen vonden wij als vrienden onder elkaar meisjes nog viesquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me dat eigenlijk vooral van de basisschool herinneren, 90's dus, dat was voordat ik msn had.
Wij meisjes deden maar alsofquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Toen vonden wij als vrienden onder elkaar meisjes nog vies
Met je vrienden volhouden dat meisjes vies zijn. Maar ondertussen toch stiekem verkering vragen aan een meisje uit je klasquote:
En dan briefjes uitwisselenquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Met je vrienden volhouden dat meisjes vies zijn. Maar ondertussen toch stiekem verkering vragen aan een meisje uit je klas![]()
Achterin de auto na een kinderfeestje met een arm om je vriendinnetje zitten. En als een vriendje je vervolgens vraagt waarom je een arm om een meisje hebt antwoorden: " jah, moest even m'n arm strekken"quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
En dan briefjes uitwisselenWaar is die goeie ouwe tijd?
Wij hadden gescheiden feestjesquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Achterin de auto na een kinderfeestje met een arm om je vriendinnetje zitten. En als een vriendje je vervolgens vraagt waarom je een arm om een meisje hebt antwoorden: " jah, moest even m'n arm strekken"
![]()
Dacht dat je nu pas in de bible belt regio woondequote:
We hadden maar 6 jongens in onze klas, waarvan er maar 1tje boeiend wasquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dacht dat je nu pas in de bible belt regio woonde
Hoi CindieYquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
We hadden maar 6 jongens in onze klas, waarvan er maar 1tje boeiend was
Haha dit inderdaadquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
![]()
Als 16 jarige uberstoer natuurlijk
Die heb ik net op Twitter gezet...quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kom maar door met de Veenstra-versie.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die heb ik net op Twitter gezet...
Beetje dit ideequote:Op dinsdag 13 november 2012 09:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kom maar door met de Veenstra-versie.
Dit zal het wel worden idd.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:30 schreef borisz het volgende:
Ik denk dat Giel en Domientje sowieso erin zitten...
En dan daarbij Venema of Rabbering.
Dat zal niet de populairste plaat zijn, denk ik. Even getwitterd voor Jamie Lidell, alhoewel dat waarschijnlijk ook niet de populairste plaat zal zijn.quote:
Jawel man, sowieso de laatste die staan de meeste mensen nog bij, met lijstjes van de zeroes staat het toch ook vol met nummers uit 2007-2009? Zo werkt het gewoon.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat zal niet de populairste plaat zijn, denk ik. Even getwitterd voor Jamie Lidell, alhoewel dat waarschijnlijk ook niet de populairste plaat zal zijn.
Ik gok juist op Wombats of Fratellis. Volgens mij werd SR toen pas echt bekend bij het grote publiek.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:06 schreef alors het volgende:
[..]
Jawel man, sowieso de laatste die staan de meeste mensen nog bij, met lijstjes van de zeroes staat het toch ook vol met nummers uit 2007-2009? Zo werkt het gewoon.
Jamie Lidell en Ryan Shaw kent het gros ook niet nee, Galvanize is denk ik al vergeten. Wombats en Fratellis geef ik nog een klein kansje.
NEUUH genadequote:Op dinsdag 13 november 2012 11:10 schreef CindieY het volgende:
En het kan altijd erger dan alle voorgaande genoemde platen met Jordy van Loon.
Die Armin van Buuren-mix toenquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:10 schreef CindieY het volgende:
En het kan altijd erger dan alle voorgaande genoemde platen met Jordy van Loon.
Ff uit mijn hoofd, dat was 2008? Eerste editie die ik meemaakte. Zonder FOK! nog.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar heel weinig van die editie meegekregen, toen.
Jep, in Breda. Mijn eerste editie was 2004. Jamie Lidell dusquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ff uit mijn hoofd, dat was 2008? Eerste editie die ik meemaakte. Zonder FOK! nog.
Goatsesquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:17 schreef Pino112 het volgende:
TV / [SR @ 3FM #2482] #HELLO #3FM #SR10 #ANTHEM
Mooie TT.
quote:
Oh jezus, dat was toen met dat schijtnummer jaquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:28 schreef Pino112 het volgende:
Toen Gerard aan die gast van Blof vroeg over de G-ster die blijft hangen![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
Heb al heel lang niet meer geklaagd, dus doe het nu ff een keer, ook omdat ik een kutdag heb vandaag...
Coldplay![]()
Henk, gooi dat plaatje er maar in
Gewoon al twee jaar geledenquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:33 schreef alors het volgende:
[..]
Oh jezus, dat was toen met dat schijtnummer ja
Hmm, niet Carly Rae Jepsen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:40 schreef alors het volgende:
Wie zou dit jaar het themanummer krijgen? Ik zet mijn geld op Kane![]()
andere opties, Gers, Guus Meeuwis, Krystl, Mis Mondriool...
Maandelijkse periode Alorske?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:40 schreef alors het volgende:
Sowieso één uit dat rijtjequote:Op dinsdag 13 november 2012 11:40 schreef alors het volgende:
Je vergeet een Nederlandstalige Raccoonquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:40 schreef alors het volgende:
Doe het voor je vriendinquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:44 schreef wolfrolf het volgende:
Toch raar, nu is de dag hier en heb ik totaal geen zin in die filmmarathon vandaag.
Mijn dankquote:
Zin kan je makenquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:44 schreef wolfrolf het volgende:
Toch raar, nu is de dag hier en heb ik totaal geen zin in die filmmarathon vandaag.
Geen Pardoes zeg. Vreselijk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:40 schreef alors het volgende:
Waar slaat de zinsnede "seksueel onderdrukt of niet" in godsnaam opquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
Daar er vrouwen in dit topique zitten en de mannen dit altijd interessant vinden... Hoe zit het bij jullie waar Gerard het net over had? (http://www.nu.nl/lifestyl(...)solo-vluggertje.html)
Snedequote:Op dinsdag 13 november 2012 12:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waar slaat de zinsnede "seksueel onderdrukt of niet" in godsnaam op
Weer een 'wetenschappelijk' onderzoek als aandachtstrekker voor een productquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
Daar er vrouwen in dit topique zitten en de mannen dit altijd interessant vinden... Hoe zit het bij jullie waar Gerard het net over had? (http://www.nu.nl/lifestyl(...)solo-vluggertje.html)
Geen commentaar... Het kan ook te persoonlijkquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
Nicequote:Op dinsdag 13 november 2012 12:46 schreef minthy het volgende:
Ik moest vandaag iets "out of the box" presenteren op school. Ik heb me net afgemeld, hoe out of the box is dat?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |