35 cm of zo is het. Geloof ik.quote:Op maandag 12 november 2012 23:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
3,5 cm langer dan de mijne
Jouwe lijkt langer!
In het begin toen ik net hier was ging hij foto's van zijn lichaam sturenquote:
als je niet aankomt eet je niet genoeg. en als je eindeloos kan door gaan is het veel te lichtquote:Op maandag 12 november 2012 23:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja ik heb een tijd lang elke dag veel gegeten en thuis trainingen gedaan. Nu ben ik sterker maar niet echt gespierder geworden en ik kan met de dingen die ik thuis heb, eindeloos doorgaan zonder moe te worden.
Durft niemand nee te zeggen? Je hoeft echt niet bang te zijn!!!!quote:Op maandag 12 november 2012 23:29 schreef joonthebest het volgende:
Steek je vinger omhoog (zeggen kan ook) als je 30 keer kan opdrukken!!!!
Ik ksn het niet
Heeft hij ook bij mijn kloon gedaan.quote:Op maandag 12 november 2012 23:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
In het begin toen ik net hier was ging hij foto's van zijn lichaam sturen? Soort hosselpoging oid.
Ik kan eten wat ik wil. Ik kom niets aan.quote:Op maandag 12 november 2012 23:30 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
als je niet aankomt eet je niet genoeg. en als je eindeloos kan door gaan is het veel te licht
Mijn record is nu 76, is wel alweer 6 maanden geledenquote:Op maandag 12 november 2012 23:31 schreef joonthebest het volgende:
[..]
Durft niemand nee te zeggen? Je hoeft echt niet bang te zijn!!!!
Wat wanhopigquote:Op maandag 12 november 2012 23:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heeft hij ook bij mijn kloon gedaan.
best wel een zielig bestaan heb je dan, panzermaus dus, niet dat je kloontquote:Op maandag 12 november 2012 23:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heeft hij ook bij mijn kloon gedaan.
Moet hij weten.quote:Op maandag 12 november 2012 23:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
best wel een zielig bestaan heb je dan, panzermaus dus, niet dat je kloont
bullshit, ga jij je maar eens verdiepen in voedingsschema'squote:Op maandag 12 november 2012 23:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan eten wat ik wil. Ik kom niets aan.
Klopt.quote:Op maandag 12 november 2012 23:34 schreef joonthebest het volgende:
Volgens mij zijn jullie allemaal super dik! Net als Snorlax
Ik ga niet weer mijn schema posten om vervolgens ongeloof te horen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:34 schreef pannenkoekeneter het volgende:
bullshit, ga jij je maar eens verdiepen in voedingsschema's
Tip... niet teveel eigeel is echt fking slecht voor jequote:Op maandag 12 november 2012 23:34 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
bullshit, ga jij je maar eens verdiepen in voedingsschema's
ik eet 3700 kcal per dag anders kom ik niet aan en geloof me dat is gewoon 6 keer per dag een volwaardige maaltijd
in de ochtend brinta 2 eieren en sinaasappelsap
dan een bak pasta met 150 gram tonijn
dan 6 boterhammen met kaas en kalkoenfilet
dan een proteine shake en 4 boterhammen met ham
dan het avondeten dit varieert
en in de avond chocomel noten kwark met musli
of je bent een troller of gewoon een mongooltje , komt hier alleen maa beetje klotenquote:Op maandag 12 november 2012 23:34 schreef joonthebest het volgende:
Volgens mij zijn jullie allemaal super dik! Net als Snorlax
Que?quote:Op maandag 12 november 2012 23:36 schreef Taexon het volgende:
Tip... niet teveel eigeel is echt fking slecht voor je
Let je wel op je vetjes.quote:Op maandag 12 november 2012 23:37 schreef joonthebest het volgende:
Ik eet sochtends melk ei en 2 boterhammen met pindakaas. In de middag 3 boterhammen met ham, en in de avond vaak lekkere pasta en vieze groenten. Soms steel ik stiekem smarties ( niet tegen mijn moeder zeggen!)
quote:Op maandag 12 november 2012 23:37 schreef joonthebest het volgende:
Ik eet sochtends melk ei en 2 boterhammen met pindakaas. In de middag 3 boterhammen met ham, en in de avond vaak lekkere pasta en vieze groenten. Soms steel ik stiekem smarties ( niet tegen mijn moeder zeggen!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |