Johhhhquote:Op maandag 12 november 2012 23:26 schreef Dimens het volgende:
Snow ik ben zoals op die foto die ik laatst stuurde.
valt best mee, je had me moeten zien toen ik begon ik had echt geen spieren, gewoon een goed voedingschema goed trainingschema en voldoende rustquote:Op maandag 12 november 2012 23:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja maar zonder training doet het ook niets. Ik moet echt keihard trainen wil ik een beetje gespierd worden. Ik ben meer dun dan normaal
Oh cool. Ik ben een mysterie.quote:Op maandag 12 november 2012 23:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik weet van bijna alle users in deze SC hoe ze eruit zien behalve jij.
3,5 cm langer dan de mijnequote:Op maandag 12 november 2012 23:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
mijn haar komt ook maar tot 10 cm onder mijn schouders of zo.![]()
Ik probeer het langer te laten groeien
Oprecht oprechtquote:
Ja ik heb een tijd lang elke dag veel gegeten en thuis trainingen gedaan. Nu ben ik sterker maar niet echt gespierder geworden en ik kan met de dingen die ik thuis heb, eindeloos doorgaan zonder moe te worden.quote:Op maandag 12 november 2012 23:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
valt best mee, je had me moeten zien toen ik begon ik had echt geen spieren, gewoon een goed voedingschema goed trainingschema en voldoende rust
Was ik dat maar.quote:Op maandag 12 november 2012 23:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet iedereen is een Panzermaus.
35 cm of zo is het. Geloof ik.quote:Op maandag 12 november 2012 23:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
3,5 cm langer dan de mijne
Jouwe lijkt langer!
In het begin toen ik net hier was ging hij foto's van zijn lichaam sturenquote:
als je niet aankomt eet je niet genoeg. en als je eindeloos kan door gaan is het veel te lichtquote:Op maandag 12 november 2012 23:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja ik heb een tijd lang elke dag veel gegeten en thuis trainingen gedaan. Nu ben ik sterker maar niet echt gespierder geworden en ik kan met de dingen die ik thuis heb, eindeloos doorgaan zonder moe te worden.
Durft niemand nee te zeggen? Je hoeft echt niet bang te zijn!!!!quote:Op maandag 12 november 2012 23:29 schreef joonthebest het volgende:
Steek je vinger omhoog (zeggen kan ook) als je 30 keer kan opdrukken!!!!
Ik ksn het niet
Heeft hij ook bij mijn kloon gedaan.quote:Op maandag 12 november 2012 23:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
In het begin toen ik net hier was ging hij foto's van zijn lichaam sturen? Soort hosselpoging oid.
Ik kan eten wat ik wil. Ik kom niets aan.quote:Op maandag 12 november 2012 23:30 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
als je niet aankomt eet je niet genoeg. en als je eindeloos kan door gaan is het veel te licht
Mijn record is nu 76, is wel alweer 6 maanden geledenquote:Op maandag 12 november 2012 23:31 schreef joonthebest het volgende:
[..]
Durft niemand nee te zeggen? Je hoeft echt niet bang te zijn!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |