met alleen proteine shit kom je er nietquote:Op maandag 12 november 2012 23:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ook meer eten en zo, proteine shit schijnt te werken. Maar hoe je nu bent is toch ook normaal? Of eng dun?
quote:Op maandag 12 november 2012 23:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Vrij normaal![]()
Geen idee. Vraag heppie of zo.
quote:Op maandag 12 november 2012 23:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is niet mooianders zou er wel een foto van jou in de OP staan
Zozo.quote:Op maandag 12 november 2012 23:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je mag een keer live komen kijken.
mijn haar komt ook maar tot 10 cm onder mijn schouders of zo.quote:
Johhhhquote:Op maandag 12 november 2012 23:26 schreef Dimens het volgende:
Snow ik ben zoals op die foto die ik laatst stuurde.
valt best mee, je had me moeten zien toen ik begon ik had echt geen spieren, gewoon een goed voedingschema goed trainingschema en voldoende rustquote:Op maandag 12 november 2012 23:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja maar zonder training doet het ook niets. Ik moet echt keihard trainen wil ik een beetje gespierd worden. Ik ben meer dun dan normaal
Oh cool. Ik ben een mysterie.quote:Op maandag 12 november 2012 23:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik weet van bijna alle users in deze SC hoe ze eruit zien behalve jij.
3,5 cm langer dan de mijnequote:Op maandag 12 november 2012 23:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
mijn haar komt ook maar tot 10 cm onder mijn schouders of zo.![]()
Ik probeer het langer te laten groeien
Oprecht oprechtquote:
Ja ik heb een tijd lang elke dag veel gegeten en thuis trainingen gedaan. Nu ben ik sterker maar niet echt gespierder geworden en ik kan met de dingen die ik thuis heb, eindeloos doorgaan zonder moe te worden.quote:Op maandag 12 november 2012 23:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
valt best mee, je had me moeten zien toen ik begon ik had echt geen spieren, gewoon een goed voedingschema goed trainingschema en voldoende rust
Was ik dat maar.quote:Op maandag 12 november 2012 23:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet iedereen is een Panzermaus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |