quote:Op maandag 12 november 2012 23:19 schreef joonthebest het volgende:
Nieuw topic Joeheee!!!!
Ik ben trouwens nieuw hier. Mijn naam is Bart en ik ben 13. Leuk om jullie allemaal te ontmoeten!
Oh even mijzelf inschrijven voor de sportschool.quote:Op maandag 12 november 2012 23:19 schreef Snowbells het volgende:
Ik vind bij mannen licht gespierd juist mooier en brede schouders, terwijl ik volslanke vrouwen mooier vind dan dunne.
Jaaaa een nieuw vriendje! Ik heb er al 3 nu!!!!!! Snel aan mijn moeder vertellen. Ga niet beste vriend ik kom zo terug!quote:
Jij bent mooi.quote:Op maandag 12 november 2012 23:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik heb dunne armen![]()
dat in de OP is juist mooi.
Ja. Geld voor sportschool.quote:Op maandag 12 november 2012 23:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Want met geld word je gespierd?
Niet te lang wegblijven.quote:Op maandag 12 november 2012 23:21 schreef joonthebest het volgende:
[..]
Jaaaa een nieuw vriendje! Ik heb er al 3 nu!!!!!! Snel aan mijn moeder vertellen. Ga niet beste vriend ik kom zo terug!
Dat is niet mooiquote:Op maandag 12 november 2012 23:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik heb dunne armen![]()
dat in de OP is juist mooi.
noem je dat nou echt dikke bovenarmenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doe ik ook wel, maar gespierder word ik echt niet meer. Ik moet iets zwaarders hebben dan die 5 kilo dumbels waar ik elke training onbeperkt kan doen zonder moe te worden.quote:
JA.quote:Op maandag 12 november 2012 23:22 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
noem je dat nou echt dikke bovenarmen
quote:Op maandag 12 november 2012 23:22 schreef AppelCake het volgende:
Bart is raar.
Ik ga toch maar.
kus.Doei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel een grote jongen van 17.quote:Op maandag 12 november 2012 23:23 schreef joonthebest het volgende:
Ik ben er weer. Wouw jullie zijn best wel cool aan het praten. Als ik het maar begreep, ik wou dat ik al 25 was! Of een grote jongen van 17
Troll of kloon?quote:Op maandag 12 november 2012 23:23 schreef joonthebest het volgende:
Ik ben er weer. Wouw jullie zijn best wel cool aan het praten. Als ik het maar begreep, ik wou dat ik al 25 was! Of een grote jongen van 17
quote:Op maandag 12 november 2012 23:22 schreef AppelCake het volgende:
Bart is raar.
Ik ga toch maar.
kus.Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook meer eten en zo, proteine shit schijnt te werken. Maar hoe je nu bent is toch ook normaal? Of eng dun?quote:Op maandag 12 november 2012 23:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja doe ik ook wel, maar gespierder word ik echt niet meer. Ik moet iets zwaarders hebben dan die 5 kilo dumbels waar ik elke training onbeperkt kan doen zonder moe te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |