Als jij een bol voor me haalt, kom ik.quote:Op maandag 12 november 2012 23:30 schreef muhahaha het volgende:
Den Bosch overslaan, nee ik weet weer genoeg hoor.
Jij komt ook zonder die bolquote:Op maandag 12 november 2012 23:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als jij een bol voor me haalt, kom ik.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:05 schreef Myraela het volgende:
Weer een gezellige dag in het SC relaties topic.
Totdat jij weer begon te ratelenquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:05 schreef Myraela het volgende:
Alleen maar liefde he?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:05 schreef Myraela het volgende:
Hehe ik hou mijn foute opmerking maar voor me.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jaja. Hopend wat liefde van Myr op te vangen.
Hoi jijquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
wholla de leven je weet die meisje hier alles.
Hoezo de/het zoutquote:
Nee, maak hem maar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hehe ik hou mijn foute opmerking maar voor me.
Hai jonge wat jij doen met die spang man ik pak je met mijn pipa wollaquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
wholla de leven je weet die meisje hier alles.
Daarom vind ik je ook zo tof en ben ik zo graag bij je. Dan voel ik ook wat liefde.quote:
Ik raad je aan mijn voorbeeld niet te volgenquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:22 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin om te winkelen maar ik mag niet. Ik zit nu al kerstcadeautjes voor iedereen te verzinnen, gewoon zodat ik een reden heb om iets te kopen.
In deze haatdragende en grauwe wereld is dat denk ik ook gewoon wat mensen nodig hebben. Liefde, oprechte en intense liefde. Gat in de markt, denk ik wel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom vind ik je ook zo tof en ben ik zo graag bij je. Dan voel ik ook wat liefde.
Als ik jou liefde wil geven dan is het weer van; meh ik wil liefde van een damequote:Op dinsdag 13 november 2012 13:19 schreef Faxie het volgende:
Laat maar, er is helemaal geen liefde hier
Ik ga maar weer
Wat heb je al voor ideeën?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:22 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin om te winkelen maar ik mag niet. Ik zit nu al kerstcadeautjes voor iedereen te verzinnen, gewoon zodat ik een reden heb om iets te kopen.
Ik heb er niet zoveel van. Dus ik moet zuinig zijn met het uitdelen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
In deze haatdragende en grauwe wereld is dat denk ik ook gewoon wat mensen nodig hebben. Liefde, oprechte en intense liefde. Gat in de markt, denk ik wel.
Hehe tja sorryquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik jou liefde wil geven dan is het weer van; meh ik wil liefde van een dame
DUs geef ik je geen liefde.
Daar heb ik maar weinig mee, kan ik makkelijk kijken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik raad je aan mijn voorbeeld niet te volgen. Ik zit op topvintage.nl te kijken
.
Ik kan er niet naar kijken zonder alles te willen hebbenquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar heb ik maar weinig mee, kan ik makkelijk kijken.Vind het bij andere onwijs tof, maar zou het zelf niet dragen.
Ik weet het nog niet. Zeker niet voor mijn stiefbroers en vriendinnetjes. Beide zijn ze net gaan samenwonen, dus ik denk iets daarvoor. Maar wat?quote:
Mag ik wel een beetje?quote:Ik heb er niet zoveel van. Dus ik moet zuinig zijn met het uitdelen.
Ik vind het allemaal wel tof. Zeker de jurkjes, maar ik zie mezelf er gewoon niet in rondhuppelen. Zag ook wel een erg leuk zwempak.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan er niet naar kijken zonder alles te willen hebben.
Ik dus welquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel tof. Zeker de jurkjes, maar ik zie mezelf er gewoon niet in rondhuppelen. Zag ook wel een erg leuk zwempak.
Maar sneakers en truien met snorren zijn grotere verleidingen voor mij.
Zo'n ketting heb ik al.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dus wel. Probleem is ook nog dat pin-up helemaal bij mijn figuur past.
Truien met snorren. Ik vind een ketting met een snor ook gaaf
.
Geen idee wat daar geschikt voor is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Zeker niet voor mijn stiefbroers en vriendinnetjes. Beide zijn ze net gaan samenwonen, dus ik denk iets daarvoor. Maar wat?
[..]
Mag ik wel een beetje?
Een langere ketting is dat, he? Zoiets zag ik laatst hangen, ik had 'm mee moeten nemen. Best briljant.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo'n ketting heb ik al.
Ik had laatst een toffe webshop gevonden, maar ik ben hem vergeten.Was niet zo duur, toffe dingen.
De mijne is best kort, de langere met een grotere snor wil ik ook nog. Pieces heeft nu een trui met een snor, maar ik vind het model helemaal niets, helaas.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een langere ketting is dat, he? Zoiets zag ik laatst hangen, ik had 'm mee moeten nemen. Best briljant.
Die van Twi dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die zag ik gisteren hangen (was even shoppen), ik vond hem wel grappig, even aangepast maar zat voor geen meterquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
De mijne is best kort, de langere met een grotere snor wil ik ook nog. Pieces heeft nu een trui met een snor, maar ik vind het model helemaal niets, helaas.
Zonde wel, want ik heb nog geen leuke gevonden waar het model wel goed zit.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die zag ik gisteren hangen (was even shoppen), ik vond hem wel grappig, even aangepast maar zat voor geen meter. Maar dat heb ik wel vaker bij Pieces.
gayquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als ik rijk ben laat ik mijn snorhaar weg laseren
Ik vind de kleding van Pieces sowieso niet fijn in elkaar zitten, heel slap en scheef op een of andere manier.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zonde wel, want ik heb nog geen leuke gevonden waar het model wel goed zit.
Ik heb er niets van in mijn kast hangen. Weet niet of ik het wel eens gepast heb. Vind de sieraden vaak wel leuk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de kleding van Pieces sowieso niet fijn in elkaar zitten, heel slap en scheef op een of andere manier.
De accessoires ook, sjaals en mutsen en zoquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb er niets van in mijn kast hangen. Weet niet of ik het wel eens gepast heb. Vind de sieraden vaak wel leuk.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan post ik ook maar een plaatje.
[ afbeelding ]
Wat moet die nou met jouw centrale verwarming?quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:43 schreef Myraela het volgende:
Ohgod, ik mail een bedrijf dat ik voor mijn studie een onderzoek wil doen, waarvan zij de resultaten kunnen gebruiken en of ze me dan wel zouden willen helpen en op regelmatige basis van feedback willen voorzien.
En dan heb je ineens een afspraak met het hoofd van de onderzoeken en moet je je CV opsturen. Waitwhut.
Je zou maar zonder zitten, dat is toch knap lastig met de winter om de hoekquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat moet die nou met jouw centrale verwarming?
Proostquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:38 schreef Barbusse het volgende:
Het is hier te rustig de laatste tijd en teveel flauwe grappen. Perfect om mijn vrije week mee in te luiden dus. En bier.
Na 12 uur pasquote:
Van mij mag je er nu al eentjequote:
HOERA!quote:
Aardig van mij hequote:
Dat wist ik al hoor.quote:
Gelukkigquote:
Bierquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:17 schreef muhahaha het volgende:
Bier??? HM doe mij maar sterke drank
Die is opquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:17 schreef muhahaha het volgende:
Bier??? HM doe mij maar sterke drank
Op? Slechte zaakquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die is opIk kan natuurlijk nog even halen
Het kan niet altijd feest zijn he?quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:12 schreef Barbusse het volgende:
Het kan niet altijd feest zijn he?Ja, ik ga zo toch even halen dus
![]()
Hey Technoquote:
Hey Cue_quote:
Nee, ik ga genieten van een Indian summerquote:
Barb!quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey Techno![]()
En ja![]()
![]()
Maar ik zit nu toch wat meer aan iets anders te denken:
[ afbeelding ]
Alhoewel ik nu al weet dat dat een slecht idee isScotch it is then
Eentje die graag een goed eindresultaat wil zien?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:18 schreef Myraela het volgende:
Een half uur staan presenteren. Vinden ze mijn project te ambitieus, vergelijkbaar met een afstudeerstudie, moet ik het gaan inperken.
Welke school wilt er nou een student inperken.
De 30 jaar variant vind ik lekkerder!quote:
Verdedigen dat Mensen met de grootste ambitie het anders heel ver weten te schoppen en onderscheiden zich van de standaard groep! En soms gaan ze op hun bek maar dat is een risico, en je kan altijd opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:18 schreef Myraela het volgende:
Een half uur staan presenteren. Vinden ze mijn project te ambitieus, vergelijkbaar met een afstudeerstudie, moet ik het gaan inperken.
Welke school wilt er nou een student inperken.
Ik kan prima resultaten opleveren. Dit is gewoon op mijn niveau. Het is hooguit wat meer uren werk, maar als ik bereid ben om dat te doen, is dat toch geen probleem. En dit is dan nog wel de klas die een extra programma volgt.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eentje die graag een goed eindresultaat wil zien?
Nouja er zijn drie opties ongeveer..quote:Op woensdag 14 november 2012 11:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan prima resultaten opleveren. Dit is gewoon op mijn niveau. Het is hooguit wat meer uren werk, maar als ik bereid ben om dat te doen, is dat toch geen probleem. En dit is dan nog wel de klas die een extra programma volgt.
Daarbij vind ik iets leren belangrijker dan de garantie op een goed resultaat. Anders moet ik gewoon doen wat ik al 10 keer heb gedaan.
Matig van ze.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan prima resultaten opleveren. Dit is gewoon op mijn niveau. Het is hooguit wat meer uren werk, maar als ik bereid ben om dat te doen, is dat toch geen probleem. En dit is dan nog wel de klas die een extra programma volgt.
Daarbij vind ik iets leren belangrijker dan de garantie op een goed resultaat. Anders moet ik gewoon doen wat ik al 10 keer heb gedaan.
Goed ideequote:Op woensdag 14 november 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Laten we hier een feestje bouwen.
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Laten we hier een feestje bouwen.
Wat voor muziek?quote:
Hier rondhangen terwijl er geen hond is, is ook niet erg boeiend.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja man, klagen dat iedereen in SEX zit en vervolgens wegblijven.
Maar nu ben ik er : 9~quote:Op woensdag 14 november 2012 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier rondhangen terwijl er geen hond is, is ook niet erg boeiend.
Als jullie allemaal wegblijven dan is er geen hond nee.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier rondhangen terwijl er geen hond is, is ook niet erg boeiend.
Alleen bij langdurige blootstellingquote:Op woensdag 14 november 2012 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Trance muziek, zal bij jullie wel direct aids veroorzaken of een andere ziekte
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen bij langdurige blootstelling
Ja? *insert kutgrap*quote:Op woensdag 14 november 2012 21:50 schreef twi het volgende:
[..]
Maar nu doen Mirne en ik een spelletje
Oeh.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:50 schreef twi het volgende:
[..]
Maar nu doen Mirne en ik een spelletje
Een paar nummers vind ik nog wel leuk maar dan slaat de verveling al snel toe. Zeker bij dit soort muziek. Niet dat het slecht althans de meeste nummers danquote:Op woensdag 14 november 2012 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die heb ik even opgezet, 2 uur. 1e keer dat ik hem hoor trouwens.
Ik weet, smaak ditdatquote:Op woensdag 14 november 2012 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een paar nummers vind ik nog wel leuk maar dan slaat de verveling al snel toe. Zeker bij dit soort muziek. Niet dat het slecht althans de meeste nummers dan
Jaja Mirne is die geile dame en ze heeft dan zogenaamd jouw pener op die manier vast?quote:
Straks komen Loka en Newb even buurten denk ik.quote:
Ik zou ook seksspelletjes met twi willen spelen ja.quote:
Zullen wij een sexspelletje doen? Blijf zolang mogelijk zittenquote:Op woensdag 14 november 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou ook seksspelletjes met twi willen spelen ja.
Inderdaadquote:
Vinger kun je krijgenquote:Op woensdag 14 november 2012 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaadover smaak valt te twisten
Waar, kom je naar Katwijk? Ik ben alleen hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Straks komen Loka en Newb even buurten denk ik.
Ik zou ook seksspelletjes met twi willen spelen ja.
Nee, jij wilde niet meer.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zullen wij een sexspelletje doen? Blijf zolang mogelijk zitten![]()
Het staat te popelen om weggegeven te worden.quote:
Ik ben vrijdag weer in Katwijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:54 schreef twi het volgende:
[..]
Waar, kom je naar Katwijk? Ik ben alleen hoor
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:54 schreef twi het volgende:
[..]
Waar, kom je naar Katwijk? Ik ben alleen thuis, hihihiihih hinthinthint winkwink. :#:$:$:$:$:$:$::@:@:@:@:@:@:@
Jij wil dat ik een permanente dibs op je bips uitspreek?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, jij wilde niet meer.
Ik ga wel met iemand anders seksspelletjes spelen.
Jaquote:
Jouw pener kan er makkelijk inquote:Op woensdag 14 november 2012 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ligt eraan, hoevaak ben je al in je reet gepakt?
Nee, dat is voor L. he?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij wil dat ik een permanente dibs op je bips uitspreek?
Ah, al vaak dus en door negers ook nog.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jouw pener kan er makkelijk in
Wie?quote:
Jaquote:Op woensdag 14 november 2012 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah, al vaak dus en door negers ook nog.
Dat weet je best wel.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah, al vaak dus en door negers ook nog.
[..]
Wie?
Meer op de vriendin van je would be girlfriendquote:Op woensdag 14 november 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een beetje geilen op mijn would be girlfriend?
Hahahaha. Ik zal het haar melden.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meer op de vriendin van je would be girlfriend![]()
Gvd man niet normaal.
Nee man homo knurftquote:Op woensdag 14 november 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik zal het haar melden.
Hoi A. Ik ken een hete boi van 13 jaar ouder (toch?) die jou vreselijk leuk vindt. Interesse?
Ik ben niet goed in dit soort dingen.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee man homo knurft
Je zegt; hey A, ik ken een leuke jongen, heeft de wereld gezien ditdat, wil je hem ontmoeten hij is zooo tof![]()
Ja, ik wil je niet opjutten maar eeh fix L nou eens.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in dit soort dingen.
Ik zal het haar zeggen. Al lopen we nu wel 2 stappen vooruit op de werkelijkheid.
Vrijdag weet ik wss meer.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik wil je niet opjutten maar eeh fix L nou eens.
Sorry man, ik ben verliefd op Aquote:Op woensdag 14 november 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, maar me nou niet zenuwachtig.
Die druk die ik nu voel he? Alsof die nog niet genoeg was.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry man, ik ben verliefd op A![]()
alsof A mij ooit zou willenquote:Op woensdag 14 november 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die druk die ik nu voel he? Alsof die nog niet genoeg was.
Je weet het niet!quote:
Het object van Muhahaha zijn fantasieën. Een fb vriendje van een fb vriendje van mij.quote:
FACEBOOK PIK, gvdquote:Op woensdag 14 november 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet het niet!
[..]
Het object van Muhahaha zijn fantasieën. Een fb vriendje van een fb vriendje van mij.
Facebook pik? Wat?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
FACEBOOK PIK, gvd
En ja, ze is echt knap
Hey Faxie. Leuk dat je er bent. Hoe was jouw dag vandaag? Nog iets beleefd wat je wil delen met ons? Ik luister graagquote:
Haiquote:Op woensdag 14 november 2012 22:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hey Faxie. Leuk dat je er bent. Hoe was jouw dag vandaag? Nog iets beleefd wat je wil delen met ons? Ik luister graag
Ik heb ook vrij weinig beleefd eigenlijk vandaag. Heb wat uitgeslapen omdat ik vannacht pas laat terug was en toen terug naar de stad gegaan. Vanmiddag vooral achter de computer gezeten en verder eigenlijk vrij weinig. Hmm ik moet meer hobbies zoekenquote:Op woensdag 14 november 2012 22:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hai
Mijn dag was een normale werkdag zoals alle anderen... niks bijzonders dus, en niks beleefd
En jij?
Knuffels en kusjesquote:Op woensdag 14 november 2012 22:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarom corrigeerde ik je ook. Verwarring alom hier
Ja ik met A maar jij krijgt ze ook ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoelde met L. he?
Maar jij krijgt ze ook ja.
Hoe is dat verder?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoelde met L. he?
Maar jij krijgt ze ook ja.
Wie met wie?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We gaan een triple date regelen.
Ik vind seks niet zo boeiend.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een ijsje bestellen en hem dan niet oplikken...
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ik met A maar jij krijgt ze ook ja.
Weet ik vrijdag allicht meer over.quote:
Helder dit.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kaneel met L
Ik met A
Heloef met R
Geen quadruple date?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kaneel met L
Ik met A
Heloef met R
En de rest van het alfabet?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kaneel met L
Ik met A
Heloef met R
Verdoriequote:Op woensdag 14 november 2012 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry man de chicks zijn op
De buit is verdeeld.
Johquote:Op woensdag 14 november 2012 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We houden de dames incognito...
Ik weet het niet fax. Dat zijn degenen waar ze iedere keer over praat.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heeft ze niet nog 1 vriendinnetje over?
Lijkt me leuk, een quadruple date
Natuurlijk was dat geen serieuze vraag. Ik ben niet achterlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Luister, ik had naar je PI gekeken, die was neutraal dus ja, ik dacht dat je het meende.
Nou geef haar m'n FB eens en zeg maar dat ze eens moet kijken welke van haar vriendinnetjes goed met mij matchedquote:Op woensdag 14 november 2012 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het niet fax. Dat zijn degenen waar ze iedere keer over praat.
Naja nu ben ik flabbergasted. Ergens dacht ik dat je ons gewoon niet geloofdequote:Op woensdag 14 november 2012 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk was dat geen serieuze vraag. Ik ben niet achterlijk.
Hey, ik heb ook zelf moeite ondernomen om achter A en L te komen.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou geef haar m'n FB eens en zeg maar dat ze eens moet kijken welke van haar vriendinnetjes goed met mij matched
Die 'grap' van mij is al zo oud als de weg naar Rome.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Naja nu ben ik flabbergasted. Ergens dacht ik dat je ons gewoon niet geloofde.
Een stap tegelijk fax.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou geef haar m'n FB eens en zeg maar dat ze eens moet kijken welke van haar vriendinnetjes goed met mij matched
oke, mooiquote:Op woensdag 14 november 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die 'grap' van mij is al zo oud als de weg naar Rome.
Voor de rest boeit het me eigenlijk niet veel, to be honest.
Schiet op dan!quote:Op woensdag 14 november 2012 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een stap tegelijk fax.
Facebook, telefoonnummer, samen wat doen, daten, dates regelen voor homies.
Proestquote:Op woensdag 14 november 2012 22:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
faxie je mag wel een ex van mij hebben om te daten. Waar val je op?
Lieve eigenzinnige meidenquote:Op woensdag 14 november 2012 22:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
faxie je mag wel een ex van mij hebben om te daten. Waar val je op?
Wehehehe noemen ze dat zo in Katwijk winkwinkwinkwinkquote:Op woensdag 14 november 2012 22:44 schreef twi het volgende:
Jezus, het gaat hier gewoon hard terwijl Mirne en ik gewoon even een spelletje speelden.
Wie heeft er gewonnen?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:44 schreef twi het volgende:
Jezus, het gaat hier gewoon hard terwijl Mirne en ik gewoon even een spelletje speelden.
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Proest![]()
Alsof je in fietsen handelt
Ja? Dat doe je goed twi.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:45 schreef twi het volgende:
[..]
Als wij een spelletje spelen zijn er alleen maar winnaars.
Behalve als wij verliezen, dan is iedereen gewoon een tering noob.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:45 schreef twi het volgende:
[..]
Als wij een spelletje spelen zijn er alleen maar winnaars.
Godverdomme jij snapt dubbelzinnigheid ook niet hè?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Behalve als wij verliezen, dan is iedereen gewoon een tering noob.
Was het al zo duidelijk bij Roy?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wist ik al toen ik je pener zag.
Grapjes over eten en spelletjes snap ik nooit. Serieuze zaken zijn dat.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:49 schreef twi het volgende:
[..]
Godverdomme jij snapt dubbelzinnigheid ook niet hè?
Jazeker. Ik ben goed hoor, in eerste indrukken krijgen. Niet in maken. Daar faal ik een beetje in.quote:
Komt de seks alleen maar ten goede.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:50 schreef muhahaha het volgende:
Rel tussen twi en myra *popcorn pakt*![]()
En ik dacht dat je bij de eerste keer automatisch een eerste indruk maakt..quote:Op woensdag 14 november 2012 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jazeker. Ik ben goed hoor, in eerste indrukken krijgen. Niet in maken. Daar faal ik een beetje in.
Dit gaat ruige seks worden.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:50 schreef muhahaha het volgende:
Rel tussen twi en myra *popcorn pakt*![]()
Eigenzinnig als in eigen stijl, eigen mening, open mindedquote:Op woensdag 14 november 2012 22:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Eigenzinnig als in koppig of hoe? Eigenzinnig echt zo'n speciaal woordje
Eigen mening en open minded gaat nooit samen bij meiden faxie. Je hebt nog veel te lerenquote:Op woensdag 14 november 2012 22:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eigenzinnig als in eigen stijl, eigen mening, open minded
D'r zijn er niet veel van (die nog vrijgezel zijn) neequote:Op woensdag 14 november 2012 22:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Eigen mening en open minded gaat nooit samen bij meiden faxie. Je hebt nog veel te leren
Iedereen is bezet toch, kakwereld tochquote:Op woensdag 14 november 2012 22:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
D'r zijn er niet veel van (die nog vrijgezel zijn) nee
Gewoon 1 keer heel hard gaan, scheurt ie, 1 week janken en dan is het klaar.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben kei voorzichtig, daarom ga ik altijd gewoon stil liggen.
Maar even serieus. Een eigen mening en eigen stijl heeft toch elke meid wel. Intelligentie is misschien een factor maar verder... blijven genoeg over tochquote:Op woensdag 14 november 2012 22:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ken er wel eentje.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ook stil zijn dan he?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben kei voorzichtig, daarom ga ik altijd gewoon stil liggen.
Gewoon gag erin, werkt prima.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet mijn sterkste kant. Hoewel, ik kan het wel, als het moet.
Jaquote:Op woensdag 14 november 2012 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ok gewoon zomaar een goede week dus?
D'r zijn anders verschrikkelijk veel meeloopfiguren. Hun stijl en mening is wat de media/commercie/politiek bepaalt voor hun.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Maar even serieus. Een eigen mening en eigen stijl heeft toch elke meid wel. Intelligentie is misschien een factor maar verder... blijven genoeg over toch
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Eigen mening en open minded gaat nooit samen bij meiden faxie. Je hebt nog veel te leren
Ja maar die is gereserveerd voor jouquote:Op woensdag 14 november 2012 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken er wel eentje.
[..]
En ook stil zijn dan he?
Kan ik je morgen mijn liefde geven zonder dat Twi jaloers wordt?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet mijn sterkste kant. Hoewel, ik kan het wel, als het moet.
Jaquote:Op woensdag 14 november 2012 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar die is gereserveerd voor jou
Hier in de buurt kom je dat soort meiden niet tegen joh
Ja nou ja. Iedereen wordt wel beinvloed door de omgeving. Maar daar moet je toch niet zo op letten. Gaat erom of je met ze kan praten, ze er leuk uitzien en je blij met haar bent. Commercie e.d. is niks mis mee hoor an sich. Vaak van die 'rebelse' mensen die een probleem ervan maken. Maar er is niks mis mee om met sommige dingen mee te lopen.. zolang het maar niet je eigen mening/gedachtes overschaduwt.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
D'r zijn anders verschrikkelijk veel meeloopfiguren. Hun stijl en mening is wat de media/commercie/politiek bepaalt voor hun.
En degene die niet zo zijn, zijn vaak weer helemaal doorgeslagen in hun subcultuurtje. Die vind ik weer te excentiek.
Dat ligt geheel aan welk deel van jouw liefde het is.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kan ik je morgen mijn liefde geven zonder dat Twi jaloers wordt?
Er zijn gradaties...quote:Op woensdag 14 november 2012 22:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja nou ja. Iedereen wordt wel beinvloed door de omgeving. Maar daar moet je toch niet zo op letten. Gaat erom of je met ze kan praten, ze er leuk uitzien en je blij met haar bent. Commercie e.d. is niks mis mee hoor an sich. Vaak van die 'rebelse' mensen die een probleem ervan maken. Maar er is niks mis mee om met sommige dingen mee te lopen.. zolang het maar niet je eigen mening/gedachtes overschaduwt.
Mijn pener.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:59 schreef twi het volgende:
[..]
Dat ligt geheel aan welk deel van jouw liefde het is.
Zolang je me maar niet aankijkt of aanraakt vast niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kan ik je morgen mijn liefde geven zonder dat Twi jaloers wordt?
Ja klopt en wat zegt jou dat?quote:
De meid die aan jouw 'eisen' voldoet is echt niet zeldzaam, je overdrijft.quote:
Ik zal je op afstand bewonderen met mijn andere zintuigen dan.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang je me maar niet aankijkt of aanraakt vast niet.
In jouw omgeving misschien niet nee.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
De meid die aan jouw 'eisen' voldoet is echt niet zeldzaam, je overdrijft.
In jouw bipsje.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:02 schreef twi het volgende:
[..]
Dat ligt er aan waar je hem plaatst.
In jouw hand.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:02 schreef twi het volgende:
[..]
Dat ligt er aan waar je hem plaatst.
Fax met alle respect, ik heb voorgesteld mee te gaan naar Antwerpen of Den Bosch notabene maar jij maakt excuses waarom het niet lukt.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
In jouw omgeving misschien niet nee.
Hier wel. Echt serieus, ik kom ze echt bijna nooit tegen. Ook geen studentensteden in de buurt enzo he. En bij m'n hobbies kom ik ze ook niet tegen.
Gebeurt maar zeer zelden dat ik zo'n leuk type tegen kom. En ja dan moet de rest ook maar weer goed gaan enzo...
wat voor wensen heb je dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:04 schreef Faxie het volgende:
Ik heb overigens niet echt eisen, wel wensen.
'
De meiden waar ik in contact mee geweest ben vroeger voldeden allemaal niet echt aan m'n 'eisen' eigenlijk... moest er vandaag toevallig nog aan denken...
En je denkt niet dat je door zelfbescherming meiden eerder als negatief bestempelt en ze daardoor minder leuk lijken dan dat ze zijn? Een eigen mening, open minded en een eigen stijl hebben zoveel meiden.. hoe weet je sowieso hoe hen zijn? Spreek je ze aan?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier wel. Echt serieus, ik kom ze echt bijna nooit tegen. Ook geen studentensteden in de buurt enzo he. En bij m'n hobbies kom ik ze ook niet tegen.
Gebeurt maar zeer zelden dat ik zo'n leuk type tegen kom. En ja dan moet de rest ook maar weer goed gaan enzo...
Mja maar dat is 'uitgaan' en net iets waar ik dus niet zo van houd. Daar ben ik vroeger al vaak zat achtergekomen. Toen kwam ik ook niks tegen overigens.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fax met alle respect, ik heb voorgesteld mee te gaan naar Antwerpen of Den Bosch notabene maar jij maakt excuses waarom het niet lukt.
Je moet mogelijkheden opzoeken, niet roeptoeteren dat ze er niet zijn.
Ik kan me niet voorstellen dat er bij jou in de buurt geen leuke meiden wonen. Maar goed, als jij zegt van wel dan zal het wel zo zijn, hequote:Op woensdag 14 november 2012 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uitgaan met mensen van fok die je bij hun groepje betrekken kan toch ook leuk genoeg zijn?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja maar dat is 'uitgaan' en net iets waar ik dus niet zo van houd. Daar ben ik vroeger al vaak zat achtergekomen. Toen kwam ik ook niks tegen overigens.
Dan snap ik niet zozeer waarom Myr er bij betrokken wordt. Natuurlijk mag je jouw pener in mijn hand plaatsen.quote:
Wellicht komt het door de negatieve ervaringen ja. Zou me niet eens verbazen. Maar bij die negatieve ervaringen probeerde ik mezelf er altijd maar van te overtuigen dat ze wel geschikt waren voor me,w at achteraf gezien dus nooit zo was..quote:Op woensdag 14 november 2012 23:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En je denkt niet dat je door zelfbescherming meiden eerder als negatief bestempelt en ze daardoor minder leuk lijken dan dat ze zijn? Een eigen mening, open minded en een eigen stijl hebben zoveel meiden.. hoe weet je sowieso hoe hen zijn? Spreek je ze aan?Denk je niet dat het vooral je negatieve ervaringen zijn die je dat idee geven?
Dan creeer je ergens anders mogelijkheden. Het roeptoeteren dat het niet lukt gaat je geen meid op een presenteerblaadje opleveren in ieder geval.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja maar dat is 'uitgaan' en net iets waar ik dus niet zo van houd. Daar ben ik vroeger al vaak zat achtergekomen. Toen kwam ik ook niks tegen overigens.
Kom maar eens langs zou ik zeggen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er bij jou in de buurt geen leuke meiden wonen. Maar goed, als jij zegt van wel dan zal het wel zo zijn, he.
Is wel kortzichtig, dat laatste. Ik zie er ook uit als een opmaaktutje met een IQ van een stoeptegel. Ik heb echter wel een sterke eigen mening en ben relatief goed op de hoogte van wat er inde wereld gebeurt.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wellicht komt het door de negatieve ervaringen ja. Zou me niet eens verbazen. Maar bij die negatieve ervaringen probeerde ik mezelf er altijd maar van te overtuigen dat ze wel geschikt waren voor me,w at achteraf gezien dus nooit zo was..
Tja dan word je voorzichtig.... als je iemand tegenkomt, en ziet hoe die zich gedraagt/kleed etc, dan heb je vaak toch al wel een bepaald beeld dankzij die ervaringen.
Ook niet gewoon meiden gehad die leuk genoeg waren voor het zoenen?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het aantal leuke mensen dat ik tijdens het uitgaan ben tegengekomen is ook bij benadering 0 trouwens.
De dames waar ik op viel/val houden ook helemaal niet van uitgaan, dat kan een verklaring zijn.
Beergogglesquote:Op woensdag 14 november 2012 23:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ook niet gewoon meiden gehad die leuk genoeg waren voor het zoenen?Bedoel als je stapt en drank hebt gehad dan worden meiden sowieso knapper voor je gevoel.
Dorp of stad?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom maar eens langs zou ik zeggen.
Ik woon nu 3 jaar op mezelf, en bij het winkelen bijvoorbeeld -wat op elke willekeurige dag kan zijn- ben ik nog -nooit- een leuke meid tegengekomen. Echt serieus nog nooit. Sowieso bijna nooit iemand van rond mijn leeftijd.
2 keer, maar die waren lesbisch.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ook niet gewoon meiden gehad die leuk genoeg waren voor het zoenen?Bedoel als je stapt en drank hebt gehad dan worden meiden sowieso knapper voor je gevoel.
Vermoed dat ik hetzelfde heb...quote:Op woensdag 14 november 2012 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het aantal leuke mensen dat ik tijdens het uitgaan ben tegengekomen is ook bij benadering 0 trouwens.
De dames waar ik op viel/val houden ook helemaal niet van uitgaan, dat kan een verklaring zijn.
Och, bij de sex voelt dat toch allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 14 november 2012 23:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja nou en, als het voor je gevoel maar een knappe meid is
Ik creeer volop mogelijkheden, heb toch redelijk diverse hobbies. Maar vrouwen ho maar.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan creeer je ergens anders mogelijkheden. Het roeptoeteren dat het niet lukt gaat je geen meid op een presenteerblaadje opleveren in ieder geval.
Ha! Maar ze waren er welquote:Op woensdag 14 november 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 keer, maar die waren lesbisch.
Nou dan extra knap dat je ze dus wel kon zoenenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 keer, maar die waren lesbisch.
Welke hobbies heb je? Ik weet er tot duscer 1quote:Op woensdag 14 november 2012 23:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik creeer volop mogelijkheden, heb toch redelijk diverse hobbies. Maar vrouwen ho maar.
Ow ja zat vrouwen hoor, allemaal bezet.
Do not agreequote:Op woensdag 14 november 2012 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Och, bij de sex voelt dat toch allemaal hetzelfde.
Altijd al die lelijke vrouwen die wanhopig naar een man op zoek zijn. Beetje het soort types waar El Matador op valt.quote:
Mooie tijden waren dat. Ik ging echt aan mezelf twijfelen.quote:
Ja en je hoeft ze ook niet télkens aan te kijkenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Och, bij de sex voelt dat toch allemaal hetzelfde.
Op je foto's straal je dat op mij niet uit anders.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is wel kortzichtig, dat laatste. Ik zie er ook uit als een opmaaktutje met een IQ van een stoeptegel. Ik heb echter wel een sterke eigen mening en ben relatief goed op de hoogte van wat er inde wereld gebeurt.
Dat ze op de hoogte is van de wereld?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op je foto's straal je dat op mij niet uit anders.
Ja, oke, niet helemaal waar, natuurlijk. Maar ik ben wel veel met m'n uiterlijk bezig, loop altijd op hakken enz.. So you do the mathquote:Op woensdag 14 november 2012 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op je foto's straal je dat op mij niet uit anders.
De grote lijnen: Poolen, kitesurfen, optredens/festivals, auto's/toertochten/meetings.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welke hobbies heb je? Ik weet er tot duscer 1.
Gewoon op hakken lopen Faxie, voor je het weet heb je een scharrel te pakken.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, oke, niet helemaal waar, natuurlijk. Maar ik ben wel veel met m'n uiterlijk bezig, loop altijd op hakken enz.. So you do the math.
* geeft faxie een rekenmachine. Sorry te flauw, geen inspiratie meerquote:Op woensdag 14 november 2012 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, oke, niet helemaal waar, natuurlijk. Maar ik ben wel veel met m'n uiterlijk bezig, loop altijd op hakken enz.. So you do the math.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |