Als jij een bol voor me haalt, kom ik.quote:Op maandag 12 november 2012 23:30 schreef muhahaha het volgende:
Den Bosch overslaan, nee ik weet weer genoeg hoor.
Jij komt ook zonder die bolquote:Op maandag 12 november 2012 23:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als jij een bol voor me haalt, kom ik.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:05 schreef Myraela het volgende:
Weer een gezellige dag in het SC relaties topic.
Totdat jij weer begon te ratelenquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:05 schreef Myraela het volgende:
Alleen maar liefde he?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:05 schreef Myraela het volgende:
Hehe ik hou mijn foute opmerking maar voor me.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jaja. Hopend wat liefde van Myr op te vangen.
Hoi jijquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
wholla de leven je weet die meisje hier alles.
Hoezo de/het zoutquote:
Nee, maak hem maar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hehe ik hou mijn foute opmerking maar voor me.
Hai jonge wat jij doen met die spang man ik pak je met mijn pipa wollaquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
wholla de leven je weet die meisje hier alles.
Daarom vind ik je ook zo tof en ben ik zo graag bij je. Dan voel ik ook wat liefde.quote:
Ik raad je aan mijn voorbeeld niet te volgenquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:22 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin om te winkelen maar ik mag niet. Ik zit nu al kerstcadeautjes voor iedereen te verzinnen, gewoon zodat ik een reden heb om iets te kopen.
In deze haatdragende en grauwe wereld is dat denk ik ook gewoon wat mensen nodig hebben. Liefde, oprechte en intense liefde. Gat in de markt, denk ik wel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom vind ik je ook zo tof en ben ik zo graag bij je. Dan voel ik ook wat liefde.
Als ik jou liefde wil geven dan is het weer van; meh ik wil liefde van een damequote:Op dinsdag 13 november 2012 13:19 schreef Faxie het volgende:
Laat maar, er is helemaal geen liefde hier
Ik ga maar weer
Wat heb je al voor ideeën?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:22 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin om te winkelen maar ik mag niet. Ik zit nu al kerstcadeautjes voor iedereen te verzinnen, gewoon zodat ik een reden heb om iets te kopen.
Ik heb er niet zoveel van. Dus ik moet zuinig zijn met het uitdelen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
In deze haatdragende en grauwe wereld is dat denk ik ook gewoon wat mensen nodig hebben. Liefde, oprechte en intense liefde. Gat in de markt, denk ik wel.
Hehe tja sorryquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik jou liefde wil geven dan is het weer van; meh ik wil liefde van een dame
DUs geef ik je geen liefde.
Daar heb ik maar weinig mee, kan ik makkelijk kijken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik raad je aan mijn voorbeeld niet te volgen. Ik zit op topvintage.nl te kijken
.
Ik kan er niet naar kijken zonder alles te willen hebbenquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar heb ik maar weinig mee, kan ik makkelijk kijken.Vind het bij andere onwijs tof, maar zou het zelf niet dragen.
Ik weet het nog niet. Zeker niet voor mijn stiefbroers en vriendinnetjes. Beide zijn ze net gaan samenwonen, dus ik denk iets daarvoor. Maar wat?quote:
Mag ik wel een beetje?quote:Ik heb er niet zoveel van. Dus ik moet zuinig zijn met het uitdelen.
Ik vind het allemaal wel tof. Zeker de jurkjes, maar ik zie mezelf er gewoon niet in rondhuppelen. Zag ook wel een erg leuk zwempak.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan er niet naar kijken zonder alles te willen hebben.
Ik dus welquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel tof. Zeker de jurkjes, maar ik zie mezelf er gewoon niet in rondhuppelen. Zag ook wel een erg leuk zwempak.
Maar sneakers en truien met snorren zijn grotere verleidingen voor mij.
Zo'n ketting heb ik al.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dus wel. Probleem is ook nog dat pin-up helemaal bij mijn figuur past.
Truien met snorren. Ik vind een ketting met een snor ook gaaf
.
Geen idee wat daar geschikt voor is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Zeker niet voor mijn stiefbroers en vriendinnetjes. Beide zijn ze net gaan samenwonen, dus ik denk iets daarvoor. Maar wat?
[..]
Mag ik wel een beetje?
Een langere ketting is dat, he? Zoiets zag ik laatst hangen, ik had 'm mee moeten nemen. Best briljant.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo'n ketting heb ik al.
Ik had laatst een toffe webshop gevonden, maar ik ben hem vergeten.Was niet zo duur, toffe dingen.
De mijne is best kort, de langere met een grotere snor wil ik ook nog. Pieces heeft nu een trui met een snor, maar ik vind het model helemaal niets, helaas.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een langere ketting is dat, he? Zoiets zag ik laatst hangen, ik had 'm mee moeten nemen. Best briljant.
Die van Twi dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die zag ik gisteren hangen (was even shoppen), ik vond hem wel grappig, even aangepast maar zat voor geen meterquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
De mijne is best kort, de langere met een grotere snor wil ik ook nog. Pieces heeft nu een trui met een snor, maar ik vind het model helemaal niets, helaas.
Zonde wel, want ik heb nog geen leuke gevonden waar het model wel goed zit.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die zag ik gisteren hangen (was even shoppen), ik vond hem wel grappig, even aangepast maar zat voor geen meter. Maar dat heb ik wel vaker bij Pieces.
gayquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als ik rijk ben laat ik mijn snorhaar weg laseren
Ik vind de kleding van Pieces sowieso niet fijn in elkaar zitten, heel slap en scheef op een of andere manier.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zonde wel, want ik heb nog geen leuke gevonden waar het model wel goed zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |