SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
quote:The Armistice with Germany was signed by 5:00 am, but it would only come into force at 11:00 am. Gunther's squad approached a roadblock of two German machine guns in the village of Chaumont-devant-Damvillers. Gunther got up, against the orders of his sergeant and close friend, Ernest Powell, and charged with his bayonet. The German soldiers, aware of the armistice that would take effect in one minute, tried to wave Gunther off. He kept going and fired "a shot or two". When he got too close to the machine guns, he was shot and killed instantly.
okey, beetje te obvious photoshopquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Post die maar gewoon voor de goede orde anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Is ze ook, maar ben 't wel eens met meneer Amethyst.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij bent zo negatief, hé? Gewoon leuke meid, klaar
Artis is ook leukquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:02 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Blijdorp
nee geen idee of dat de mooiste is maar ik vind 'm leuk
Haha de dingen die je meemaaktquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:13 schreef Ame_thyst het volgende:
Net zo'n GGD enquête in zitten vullen, ook een vraag bij in de trant van "heb je er wel eens aangedacht om een einde aan je leven te maken"
Ze komen vast langs als je "Erg vaak" aanvinkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haha de dingen die je meemaaktoverigens heb ik gewoon werk op het momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Even testen of je een depressie hebtquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:13 schreef Ame_thyst het volgende:
Net zo'n GGD enquête in zitten vullen, ook een vraag bij in de trant van "heb je er wel eens aangedacht om een einde aan je leven te maken"
Oh, wat dan? Je vouwt de was voor je moeder op voor vier euro of lapt de ramen voor vijf euro?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:16 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
overigens heb ik gewoon werk op het moment
non disclosurequote:Op dinsdag 13 november 2012 11:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh, wat dan? Je vouwt de was voor je moeder op voor vier euro of lapt de ramen voor vijf euro?
Oh god ja, dat moesten wij ook dit jaar voor sport invullen. Nou, ik denk niet dat iemand op erg vaak of ja drukt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:13 schreef Ame_thyst het volgende:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ja weetikveel hoe dat met die map gaat, Sos is je aanspreekpunt. Mender geef ik de inloggegevens ook, wel, succes ermee.
Ooooho. Mooie schaduwlocatie achter station, veel contact met mensen, flexibele werktijden? Eisen zijn goed kunnen zuigen en geen problemen met functioneel naakt hebben?quote:
Ja zo simpel is het, Sos kan overal bij en kan alles doen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:36 schreef drumstickNL het volgende:
[..]ja zo kan ik het niet regelen he, laat maar ik host zelf wel.
Sos gaf eerder al aan geen tijd te hebben he.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja zo simpel is het, Sos kan overal bij en kan alles doen.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:38 schreef Lorrelies het volgende:
Ok wtf... er komt een halve school door de straat, op fietsjes en gekleurde hesjes en met een hoop lawaai
Gaan ze hun fietsdiploma halen of zo?
Dilemma, dilemma.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:41 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Sos gaf eerder al aan geen tijd te hebben he.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dilemma, dilemma.
Ja HALLO IK WERK IK GA DRIE KEER DE WEEK SPORTSCHOOL IK HEB AVONDOPLEIDING EN EEN PIJPENCOLLECTIE HOE KAN IK DAT COMBINERENquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:44 schreef drumstickNL het volgende:
[..]Jij maakt er een dilemma van broeder.
Hoeft niet hoor; ik wil wel hosten. Heb niet veel tijd.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja HALLO IK WERK IK GA DRIE KEER DE WEEK SPORTSCHOOL IK HEB AVONDOPLEIDING EN EEN PIJPENCOLLECTIE HOE KAN IK DAT COMBINEREN
GR GR
GR
Nee effies serieus, even nadenken of ik je genoeg vertrouw om je mijn wachtwoord te geven.
mFOK?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kijkkijkkijk! ZO moeten we ze hebben![]()
Check de server uit de OP, daar moet je bij zijn
Kan ook, willen Mender en Huib niet doen dan? Op mijn server klooien voor de bvb bedoel ik ofcquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:47 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor; ik wil wel hosten. Heb niet veel tijd.
Sorry, weet mijn wachtwoord niet (zit op het werk). Sosua of anders Mender kunnen je denk ik wel verder helpen (al werken die ook).quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:52 schreef DannyDeko het volgende:
Ben niet whitelisted op die server uit de OP
ik ga; zul jij base v base moeten regelen. laterquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Sorry, weet mijn wachtwoord niet (zit op het werk). Sosua of anders Mender kunnen je denk ik wel verder helpen (al werken die ook).
Zul je tot vanavond moeten wachten. Wat is je ign?
hoera?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:01 schreef Mordecai het volgende:
Yay, in dit vonnis is iemand met een gloeiend stuk ijzer bewerkt
Ja, want hij heeft op een brief van ''xv'' ''xxv'' gemaakt.. Een eckte baas die fraude pleegt maakt er natuurlijk ''lxv'' van...quote:
Gister zat ik dus in de sportschool, zat er ineens een GRUWELIJK lekker meidje tegenover mij. Jaartje of zeventien oud, zo'n mooie deernequote:Op dinsdag 13 november 2012 12:02 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
ik ga; zul jij base v base moeten regelen. later
[..]
hoera?
Dan zeg je dat toch alsof je in je ballen bent getrapt met een schattige hoge stem?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gister zat ik dus in de sportschool, zat er ineens een GRUWELIJK lekker meidje tegenover mij. Jaartje of zeventien oud, zo'n mooie deerne![]()
![]()
Had haar zo mee willen nemen
Wat is daarmee? Goeie trouwens, moet mijn DD pockets nog eens organiseren. Zullen er toch al gauw zo'n 150 zijn.quote:
doe binnenkort mee met base v basequote:Op dinsdag 13 november 2012 12:05 schreef DannyDeko het volgende:
Ik ga eerst maar eens wat tutorials kijken. Er is een hoop veranderd sinds de laatste keer dat ik dit speelde
ik ken hetquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gister zat ik dus in de sportschool, zat er ineens een GRUWELIJK lekker meidje tegenover mij. Jaartje of zeventien oud, zo'n mooie deerne![]()
![]()
Beetje jong, niet?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
![]()
Wat? Die link mis ik even?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch alsof je in je ballen bent getrapt met een schattige hoge stem?
Bezig met downen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Goeie trouwens, moet mijn DD pockets nog eens organiseren. Zullen er toch al gauw zo'n 150 zijn.
Had inderdaad mijn dochter kunnen zijnquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Beetje jong, niet?
Hoe oud is iedereen hier zo'n beetje?
Schattig.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat? Die link mis ik even?
hahahaquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Had inderdaad mijn dochter kunnen zijn
Ehem, goedemiddag meneer Mender.quote:
Lekker gevarieerd dusquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ikzelf allereerst op vijfendertig
Mender, mschol en Sosua zijn ook fucking oud (eind twintig).
Huib, Loon en Vogel komen (hihi) daarna met 22-25 of zoiets.
Dan heb je Lorre met 21 volgens mij
Vervolgens komt willekeurige volgorde datdus (twintig volgens mij)
Daaronder van zeventien tot negentien ofzo komen TJV, kiwi (tuutchips hier), plex, gtaboy, shaderon etc. etc.
daar helemaal beneden zit bobber met twaalf
Moet je maar opletten, de grootste monden hier zijn het jongst. Leuk om de verschillen te zien welquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Lekker gevarieerd dus
Ikzelf ben 24.
Tegenwoordig zitten jochies van 12 me al aan te spreken. Nou, dat durfde je vroeger niet te doen want dan was je een asociaal naar jochie die zou gaan mislukken in de maatschappij.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Moet je maar opletten, de grootste monden hier zijn het jongst. Leuk om de verschillen te zien wel
quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ooooho. Mooie schaduwlocatie achter station, veel contact met mensen, flexibele werktijden? Eisen zijn goed kunnen zuigen en geen problemen met functioneel naakt hebben?
Haha, hoor ik wel vakerquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:25 schreef shaderon het volgende:
Aldie komt meer over als een puberig studentje met af en toe volwassen trekjes dan dat je denkt dat ie 35 is![]()
Ah, netjes! Daar had je het toch eerder ook al over trouwens? Meen een hele poos geleden iets over een soundtrack voor een museum gehoord te hebben.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:26 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ik ga werken aan een 5.1 soundtrack voor in een museum, net speakers binnen gekregen
Ik ben 15quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber flipt hem straks als hij die lijst leest
yep klopt, 9 maanden geleden is dat project al gestart maar was vertraagd dus kan er nu pas wat mee doen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ah, netjes! Daar had je het toch eerder ook al over trouwens? Meen een hele poos geleden iets over een soundtrack voor een museum gehoord te hebben.
Download ik. Wil je ze hebben?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:31 schreef bobbernaut het volgende:
Gtaboiiboii, wat was dat met die donald ducks?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:51 schreef shaderon het volgende:
Hoeveel mensen zouden zich vandaag ziek hebben gemeld voor blops2...
Dat is dan ook iets wat niet zo werken, heeft eerder ook nooit gewerkt door die redenen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:58 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb wel zitten kijken voor dat bvb afgelopen weekend, maar de pest is het combineren met een reguliere server. Qua plugins, permissions e.d.
Daarom is het stand alone hosten van die bvb wat makkelijker. Vorige keer gebruikten ze spout.
Voor andere dingen wil ik best helpen.
Niet allemaal heur.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Moet je maar opletten, de grootste monden hier zijn het jongst. Leuk om de verschillen te zien wel
Ik zou haar doenquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Diepe overdenkingen op FB
Toevallig nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:04 schreef maurisioo het volgende:
He wacht diezelfde reactie staat ook op mijn fb. Heet ze toevallig ingrid?
Schrikken?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:15 schreef maurisioo het volgende:
Wacht ik zal je even laten schikken
Paar minuten in de chunk. Maar als je niet aanwezig bent in die chunk laadt hij hem niet verder en heb je dus de tijd om erheen te rennenquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:11 schreef DannyDeko het volgende:
Hoe lang blijft je shit liggen nadat je dood bent gegaan?
Ah dankje. Alleen windows is wel duur zeg. Ik heb een harde schrijf van 500 gb, maar denk ik nog wel wat nodig. 320 is wss genoeg.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:16 schreef shaderon het volgende:
[ afbeelding ]
Hier mau, heb wat voor je samengesteld. Prijs kan altijd naar beneden als je windows al hebt, en hdd's enzo.
Heb je nieuwsgroepen=quote:
IT´ers zijn de toekomst van dit land!quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
IT'ers
Doe dan een fatsoenlijke opleiding als geoarcheologie of ga werken in de mechanisatie of een lab
neequote:Op dinsdag 13 november 2012 14:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Heb je nieuwsgroepen=
[..]
IT´ers zijn de toekomst van dit land!
ah nouja hoeft ook niet vind het alleen handig voor vakantie en dat duurt nog even.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Tja, misschien moet je kijken of ze via de piratenbaai te verkrijgen zijn.
1 videokaart is een onboard kaartje of zit i de processor verwerkt ofzo. Maar daar valt niet mee te gamen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:23 schreef maurisioo het volgende:
Oh en trouwens shaderon, zitten daar geen 2 videokaarten bij?
Geen windows, dat kost je al 100 euro minder meestal.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:29 schreef maurisioo het volgende:
Maar hoezo zijn deze dan zoveel goedkoper?
http://azerty.nl/winkelma(...)roduct%5B393664%5D=1
en
http://azerty.nl/winkelma(...)roduct%5B538002%5D=1
Heeft iemand anders voor mij samengesteld.
Student zijn, slim.nl bijv....quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:31 schreef maurisioo het volgende:
Is er geen goedkopere manier om aan windows te komen?
Maar moet dat ook echt goed zijn? Ik bedoel, als het kapot gaat kun je het wel weer zo vervangen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:32 schreef shaderon het volgende:
Geheugen is troep daar. Moederbord ook
Geheugen misschien wel, maar een moederbord is al wat moeilijker.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:33 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Maar moet dat ook echt goed zijn? Ik bedoel, als het kapot gaat kun je het wel weer zo vervangen.
Ja onderdelen los vind ik geen probleem. Ken wel een paar mensen die zo'n ding wel in elkaar kunnen zetten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Student zijn, slim.nl bijv....
Oh, bij Azerty(Weet niet 100% zeker) krijg je volgens mij de onderdelen, bij Alternate kun je het in elkaar zetten maar dat kost ¤55. Afzetters want ik doe het meestal gratis.
Nee maar je wil ook niet iets dat na een tijd kapot gaat.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:35 schreef maurisioo het volgende:
He maar ik zei al ik hoef geen extreem goede pc. Wil liever iets goedkopers wat op mijn laptop lijkt.
Ja maar ik heb geen behoefte aan een extreem goede videokaart of zo.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
http://azerty.nl/0-750-260479/kingston-hyperx-geheugen-8.html
Dit is een goed geheugen.
[..]
Nee maar je wil ook niet iets dat na een tijd kapot gaat.
Dat wel, die 2500k kan ik aanradenquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zeg, leuk hoor die upgrade kit, maar als je beter wil gamen ben je véééél beter uit met een i5 2500k. Wel duurder, maar beter.
Ik heb gelijk oh oh dit moet in iedereen zijn sig en OP. <3quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat wel, die 2500k kan ik aanraden
Mijn PC met i7 etc was 680. Mijn laptop 929.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:47 schreef maurisioo het volgende:
Maar waarom zegt iedereen dat een laptop duurder is dan pc en toch was ik 2,5 jaar geleden met 700 euro klaar en nu wil ik iets beter en krijg ik allemaal voorstellen van meer dan 700.
Verhoudingsgewijs. Voor die 700 had je toen een betere pc kunnen kopen. Bij pc's komen er voor de rest nou eenmaal meer kosten bij voor randapparatuur, daar doe je niks aan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:47 schreef maurisioo het volgende:
Maar waarom zegt iedereen dat een laptop duurder is dan pc en toch was ik 2,5 jaar geleden met 700 euro klaar en nu wil ik iets beter en krijg ik allemaal voorstellen van meer dan 700.
Da's dan geen Sandy of Ivy bridgequote:Op dinsdag 13 november 2012 14:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mijn PC met i7 etc was 680. Mijn laptop 929.
SSD daarintegen wordt goedkoper dan ooitquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wees maar blij dat je vorig jaar/2010 geen HDD kocht. Mijn god, wat een prijzen.
Sandy, 2600k. Ik betaalde geen btw.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Da's dan geen Sandy of Ivy bridge
Ja lekker toch.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
SSD daarintegen wordt goedkoper dan ooit
Oh op dat fietsjequote:Op dinsdag 13 november 2012 14:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Sandy, 2600k. Ik betaalde geen btw.
Hah, da's niet verkeerd, nee.quote:
Stout.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Herstel; 6gig. Heb twee gig in mijn eigen er bijgetieft.
Jazeker, ik leef ook nog steeds.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oeh, daar is hij ook weer
En van goede kwaliteit dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hah, da's niet verkeerd, nee.
Oh, Mau? Mocht je trouwens nog werkgeheugen zoeken, dan heb ik volgens mij nog ergens 8gig rondslingeren in DDR3 reepjes. Kun je wel voor een zacht prijsje overnemen
Corsair Vengeance, da's high end te noemenquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:00 schreef maurisioo het volgende:
[..]
En van goede kwaliteit dan?
Maar lijkt me mooi.
Balenquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:58 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Jazeker, ik leef ook nog steeds.
Ik belde vanochtend een voormalig deelnemer aan bzv, weet alleen geen naamquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:58 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Jazeker, ik leef ook nog steeds.
Hoe kan je nou met iemand bellen zonder de naam te wetenquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik belde vanochtend een voormalig deelnemer aan bzv, weet alleen geen naam
Nou ja ik wist de naam toen wel maar heb wel meer mensen gebeld. Geen idee hoe hij ook alweer heet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:05 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hoe kan je nou met iemand bellen zonder de naam te weten
yep. Heb twin frozr 2 oc 2gb. Prima kaart. En ik draai alles nog goed op een c2d e8400.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
GTX 560 TI kan ik ook wel aanraden
Haha. Nieuwe family guy vind ik dan weer niets. American dad is wel geniaalquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik vind ze echt stom. Misschien omdat ik oud aan het worden ben...
quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:57 schreef maurisioo het volgende:
Ik heb black ops ook gekocht maar moet nog even wachten tot ik een nieuwe pc heb
Mijn laatste gekochte CoD was het 4e deel. Laat me.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:10 schreef drumstickNL het volgende:
[..]![]()
![]()
_!_!_!_!_!_!_!_!_!!
hahahahaa even unfriended op facebook brb
We gaan wel een keer zombies doen, ik koop hem binnenkortquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:26 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Mijn laatste gekochte CoD was het 4e deel. Laat me.
Oke.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:27 schreef shaderon het volgende:
[..]
We gaan wel een keer zombies doen, ik koop hem binnenkort
Kat is toch uit de lucht?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:36 schreef Ame_thyst het volgende:
want er zijn geen alternatieven zoals kat
td, ihquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:36 schreef Ame_thyst het volgende:
want er zijn geen alternatieven zoals kat
Ik merkte het ook al. Ik wilde de eerste twee nieuwe afleveringen van adventure time downloaden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:28 schreef shaderon het volgende:
EN DE PIRATEBAY LIGT ERUIT JAHOOR, ALTIJD PRECIES ALS JE HEM NODIG HEBT![]()
Maar die had je me vorige week toch nog gestuurd? Ik had expres nog even een foto uitgekozen die niet al te erg was.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:50 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
JA VERDOMME HOE KOMEN JULLIE NOU WEER AAN MIJN FOTO
Ja maar ik vertrouwde jequote:Op dinsdag 13 november 2012 16:52 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Maar die had je me vorige week toch nog gestuurd? Ik had expres nog even een foto uitgekozen die niet al te erg was.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:12 schreef Lorrelies het volgende:
Ik heb nog nooit Donald Duck gelezen
Is voor Usenet hequote:Op dinsdag 13 november 2012 17:11 schreef bobbernaut het volgende:
Gtaaa, kan je die download link dmen ofzo?
Zijn het weekbladen of pockets?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:12 schreef Lorrelies het volgende:
Ik heb nog nooit Donald Duck gelezen
Nee valt wel mee, vond het gewoon niet zo boeiend om te lezenquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:13 schreef maurisioo het volgende:
Nog nooit een donald duck gelezen. Man wat moet jij een slechte jeugd hebben gehad.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:00 schreef Mordecai het volgende:
Bah, Donald Duck. Daar heb ik dus echt geen fuck mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Nogal tegenstrijdig dit.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:54 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, vond het gewoon niet zo boeiend om te lezen
Maak het af en verkoop het.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:18 schreef Lorrelies het volgende:
Ik hield het zo'n 180 bladzijdes vol
Toen werd ik oud
heeft ze toch gedaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Nee die betonflats en antilliaantjes van lelijkstad zijn leuk voor de neefjes wil je zeggen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:25 schreef Timwonnacott het volgende:
De Donald Duck en de Donald Duck Extra vallen hier nog steeds op de mat.![]()
Tevens bezoeken ze voor de 60 jarige jubileum zooi deze week Flevoland, instant classic dat. Al slaan ze hopelijk Dronten over.
Natuurpark hebben we ookquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee die betonflats en antilliaantjes van lelijkstad zijn leuk voor de neefjes wil je zeggen?
Donderdag/vrijdag pas geloof ik. Komt hier altijd donderdag binnen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik haal hem zo even, ligt hij al in de winkel?
Ik ben ook (nog?) niet gewhitelistquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:15 schreef SosuaCafe het volgende:
Veel non whitelisten mensen die willen joinen.
Geniet nu even van een pijp, met een half uurtje kun je onlinequote:Op dinsdag 13 november 2012 19:39 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik ben ook (nog?) niet gewhitelist
Heb t vandaag aangeschaft en ben al helemaal hooked
Haha skkltjj ik heb wel nuketownquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:14 schreef maurisioo het volgende:
Geen dlc bij mijn black ops gekregen omdat ze op zijn. Wat is dit nu weer dan.
ign?quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:39 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik ben ook (nog?) niet gewhitelist
Heb t vandaag aangeschaft en ben al helemaal hooked
Hoe kan een digitale map op zijnquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:14 schreef maurisioo het volgende:
Geen dlc bij mijn black ops gekregen omdat ze op zijn. Wat is dit nu weer dan.
Geen idee. Heb gebeld en wordt nog teruggebeld zei die.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:21 schreef shaderon het volgende:
[..]
Hoe kan een digitale map op zijn
Mor moest hard lachenquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:42 schreef Mender het volgende:
................................................................................
ja ik moest dus ook lachenquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:57 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Mor moest hard lachenMaar ik zie alleen hele rare mislukte animaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |