Ik moet een keer iets ernstigs proberen om mijn vader kwaad te krijgen, het is nog nooit geluktquote:Op maandag 12 november 2012 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig. M'n vader niet. Maar dat maakte het grappiger.
Sorry voor de teleurstelling dan.. Gaat niet gebeurenquote:
Smooth, echt heel smooth.quote:
Huh? Ik bedoelde dat ik ook wel wat meer body wilquote:Op maandag 12 november 2012 23:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Sorry voor de teleurstelling dan.. Gaat niet gebeuren
Ik denk dat ze nu kletsnat is.quote:Op maandag 12 november 2012 23:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij heeft een terrarium man.
M'n vader en ik lagen elkaar een tijdje wat minder.quote:
Seksen met Newb op hun mooie leren bank? Ik noem maar een zijstraat.quote:Op maandag 12 november 2012 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet een keer iets ernstigs proberen om mijn vader kwaad te krijgen, het is nog nooit gelukt
Neem een neger mee naar huis.quote:Op maandag 12 november 2012 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet een keer iets ernstigs proberen om mijn vader kwaad te krijgen, het is nog nooit gelukt
Ach sooo.. Nja ik dus van dat me dat toch niet gaat lukken wslquote:Op maandag 12 november 2012 23:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Huh? Ik bedoelde dat ik ook wel wat meer body wil
jij en ik kunnen dikke maatjes wordenquote:Op maandag 12 november 2012 23:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik dacht, ik zet er maar een '' bij voordat iemand anders het doet
Ja, we suckquote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ach sooo.. Nja ik dus van dat me dat toch niet gaat lukken wsl
De eetvloek, die jij ook hebt
Ruilenquote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, we suck
Ben weer afgevallen
Het is toch je beste vriendin he.quote:
Gaan jullie bij de McDonalds daten dan?quote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef Flamoesje het volgende:
[..]
jij en ik kunnen dikke maatjes worden
Ik kwijlde en geilde zo hardquote:Op maandag 12 november 2012 23:02 schreef Samzz het volgende:
Elf uur, tijd voor A Storm of Swords.
http://topvintage.nl/nl/v(...)dress-jurk-zwart-wit
Nog een laatste![]()
.
Volgens de dokter heb ik geen lintworm nee.quote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ruilen?
Heb jij een lintworm of zo, trouwens?
Toen ik hem nog geen week kende heb ik hem bij me laten slapen nadat hij me ontmaagd had en we xtc-pillen hadden genomen. Mijn vader zag er nadat ze erachter kwamen door een klikvriendin nog steeds niet boos uit, mijn moeder flipte en hij zat daar maar een beetjequote:Op maandag 12 november 2012 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
M'n vader en ik lagen elkaar een tijdje wat minder.Maar een rebel ben ik nooit geweest. Zelfs mijn Gothness werd redelijk geaccepteerd door de familie.
[..]
Seksen met Newb op hun mooie leren bank? Ik noem maar een zijstraat.
Ja, moet je met een vent gaan met geldquote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik kwijlde en geilde zo harden toen moest ik een beetje huilen, want arm
Hij is een lintworm geloof ik.quote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ruilen?
Heb jij een lintworm of zo, trouwens?
Nee joh juist wel, je bent al bijna binnen.quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaan jullie bij de McDonalds daten dan?
Kusjekroelquote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik kwijlde en geilde zo harden toen moest ik een beetje huilen, want arm
Nee MACdonalds hihiquote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaan jullie bij de McDonalds daten dan?
quote:
Yes verder van de ladder afgetyft.quote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij is als een broertje voor me. Omggg /familyzoned
Dat was leuk, iedereen over de rooie op het forumquote:Op maandag 12 november 2012 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen ik hem nog geen week kende heb ik hem bij me laten slapen nadat hij me ontmaagd had en we xtc-pillen hadden genomen. Mijn vader zag er nadat ze erachter kwamen door een klikvriendin nog steeds niet boos uit, mijn moeder flipte en hij zat daar maar een beetje
Ik ben banger voor Faye dan voor jou.quote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is toch je beste vriendin he.
Niet dat ze al die geilaards niet zelf van zich kan aftrappen.
Hij is ook als een broertje voor mij.quote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij is als een broertje voor me. Omggg /familyzoned
Mooi verhaal wel.quote:Op maandag 12 november 2012 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen ik hem nog geen week kende heb ik hem bij me laten slapen nadat hij me ontmaagd had en we xtc-pillen hadden genomen. Mijn vader zag er nadat ze erachter kwamen door een klikvriendin nog steeds niet boos uit, mijn moeder flipte en hij zat daar maar een beetje
Ik heb inmiddels meer body dan toen hoorquote:Op maandag 12 november 2012 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ja, ik weet hoe Gitaar eruit ziet, idd.
Wauw, dan is je vader wel een uitdaging. Of gewoon een übertoffe vent.quote:Op maandag 12 november 2012 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik trouw wel voor een keer met een rijke opa die toch bijna het loodje legt.. Dan maar even mijn ogen dicht en vervolgens de rest van de nacht kotsen op het toilet omdat vies.. Je moet er wat voor over hebben, wil je een goeie golddigger zijnquote:Op maandag 12 november 2012 23:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, moet je met een vent gaan met geld, alles kopen ditdat.
Serieus? Zo grappig was het niet eens.quote:
Dan is het nog niet echt heel veelquote:Op maandag 12 november 2012 23:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels meer body dan toen hoor
Ze is best lief.quote:Op maandag 12 november 2012 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben banger voor Faye dan voor jou.
Zullen we ze opzoeken en in elkander slaan en gewoon alles meenemen wat we leuk vinden?quote:Op maandag 12 november 2012 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kusjekroel![]()
. Ik heb er ook geen geld voor. Ik wil alles op die site wel
.
Het was nog minder?quote:Op maandag 12 november 2012 23:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels meer body dan toen hoor
Misschien door de MIquote:Op maandag 12 november 2012 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Serieus? Zo grappig was het niet eens.
Zo is het, dus je belt me over 60 jaar?quote:Op maandag 12 november 2012 23:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik trouw wel voor een keer met een rijke opa die toch bijna het loodje legt.. Dan maar even mijn ogen dicht en vervolgens de rest van de nacht kotsen op het toilet omdat vies.. Je moet er wat voor over hebben, wil je een goeie golddigger zijn
Jaquote:Op maandag 12 november 2012 23:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zullen we ze opzoeken en in elkander slaan en gewoon alles meenemen wat we leuk vinden?
Of het interesseerde hem niets.quote:Op maandag 12 november 2012 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Wauw, dan is je vader wel een uitdaging. Of gewoon een übertoffe vent.
Ja hallo, dan is het te laat.. Ik wil het geld NUquote:Op maandag 12 november 2012 23:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo is het, dus je belt me over 60 jaar?
Ok, ik fiets nu die kant op zie je zo :$quote:
Hij is echt zen, lijkt hetquote:Op maandag 12 november 2012 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Wauw, dan is je vader wel een uitdaging. Of gewoon een übertoffe vent.
Tozzoquote:Op maandag 12 november 2012 23:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja hallo, dan is het te laat.. Ik wil het geld NU
[..]
Ok, ik fiets nu die kant op zie je zo :$
Over 60 jaar heb je ook weer geld nodig...quote:Op maandag 12 november 2012 23:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ja hallo, dan is het te laat.. Ik wil het geld NU
Niet, dan eet ik toch alleen maar sondevoedingquote:Op maandag 12 november 2012 23:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Over 60 jaar heb je ook weer geld nodig...
Op sziget was je wel baas. Eerste keer dat ik dacht: "hey, die heeft een penis!"quote:Op maandag 12 november 2012 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Yes verder van de ladder afgetyft.
Welke dan? Ik ben vergeetachtig.quote:Op maandag 12 november 2012 23:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb je die foto toch laten zien?
Jij bent een vrouw, multitask alles maar!quote:Op maandag 12 november 2012 23:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Niet, dan eet ik toch alleen maar sondevoeding
Maar stil, ik ben aan het fietsen.. Keigevaarlijk zo
Ik ben niet eng.quote:Op maandag 12 november 2012 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben banger voor Faye dan voor jou.
[..]
Hij is ook als een broertje voor mij.
[..]
Mooi verhaal wel.
Je bent zelf een alles maarquote:Op maandag 12 november 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, multitask alles maar!
quote:Op maandag 12 november 2012 23:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Op sziget was je wel baas. Eerste keer dat ik dacht: "hey, die heeft een penis!"
Je gaat mij multitasken?quote:Op maandag 12 november 2012 23:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je bent zelf een alles maar
Ik wil ook zen zijn. Lijkt me fijn.quote:Op maandag 12 november 2012 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is echt zen, lijkt het
En hij heeft teveel in het buitenland gewerkt
quote:Op maandag 12 november 2012 23:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die op m'n OV-chip
Waar ik net een heroïnejunk lijk
Ik word erkend als man, thanks bro.quote:Op maandag 12 november 2012 23:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Op sziget was je wel baas. Eerste keer dat ik dacht: "hey, die heeft een penis!"
Bam. Stabiel als ijzer!quote:Op maandag 12 november 2012 23:10 schreef arachide. het volgende:
Grote voordeel van mijn sc comeback. Deze keer ben ik niet meer zo labiel als de tering.
Herkenbaarquote:Op maandag 12 november 2012 23:10 schreef arachide. het volgende:
Grote voordeel van mijn sc comeback. Deze keer ben ik niet meer zo labiel als de tering.
Labiel? Wat was er dan?quote:Op maandag 12 november 2012 23:10 schreef arachide. het volgende:
Ahh schatjequote:Op maandag 12 november 2012 23:10 schreef arachide. het volgende:
Gelukkig is dat in het echte leven wel anders.quote:
Nee, hij zag er gewoon baas uit met zijn petje en zonnebril. Het effect was wel weg zodra er vrouwelijk schoon in de buurt kwam.quote:Op maandag 12 november 2012 23:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Maar mooie acties van heloef dus?
Ben blij dat íe daar wel leuk is.quote:Op maandag 12 november 2012 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig is dat in het echte leven wel anders.
Vrouwen zijn ook gewoon eng.quote:Op maandag 12 november 2012 23:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, hij zag er gewoon baas uit met zijn petje en zonnebril. Het effect was wel weg zodra er vrouwelijk schoon in de buurt kwam.
Ik moest lachen en hard.quote:
Die komen toch van Venus?quote:Op maandag 12 november 2012 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook gewoon eng.
Jammer, dan heeft ie het juist nodig.quote:Op maandag 12 november 2012 23:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, hij zag er gewoon baas uit met zijn petje en zonnebril. Het effect was wel weg zodra er vrouwelijk schoon in de buurt kwam.
Al rollend van de heuvel af.. Snap je? XD ROFLEINSZWEIDREILOLOL11!!!1quote:
Daarom ontweek ik ze ook gewoon. Dat is een van mijn specialiteiten.quote:Op maandag 12 november 2012 23:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Op internet heb je nog altijd veel keuze mogelijkheid, gelukkig.quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 23:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Al rollend van de heuvel af.. Snap je? XD ROFLEINSZWEIDREILOLOL11!!!1
quote:Op maandag 12 november 2012 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest een beetje knorlachen.
Nee, leg eens uit met plaatjes.quote:Op maandag 12 november 2012 23:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Al rollend van de heuvel af.. Snap je? XD ROFLEINSZWEIDREILOLOL11!!!1
Ben je wel eens op die planeet geweest man? De meest zure, zilte kutplaneet die je kan vinden.quote:
HEB JIJ EEN HUPPELLACH? :d:d::d:dDquote:Op maandag 12 november 2012 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest een beetje knorlachen.
Daarom zijn het ook van die zure haringenquote:Op maandag 12 november 2012 23:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je wel eens op die planeet geweest man? De meest zure, zilte kutplaneet die je kan vinden.
Mars daarentegen rijden de karretjes gewoon in het rond.
Is dat de maatstaf voor alles tegenwoordig?quote:
Is dat een waarschuwing?quote:Op maandag 12 november 2012 23:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Op internet heb je nog altijd veel keuze mogelijkheid, gelukkig.
Noem je fera nu spuuglelijk?quote:Op maandag 12 november 2012 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Is dat de maatstaf voor alles tegenwoordig?
Want in dat geval: bij mij op school zit een spuuglelijke gast met een vriendin waar je je hond nog van moet aftrappen.
Moet ik me nu slecht voelen?
Voor wie?quote:
Gefeliciteerd ok gr gr :$quote:Op maandag 12 november 2012 23:13 schreef Flamoesje het volgende:
[..]
jou zou ik wel zonder rokje willen zien
Er is geen maatstaaf.quote:Op maandag 12 november 2012 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Want in dat geval: bij mij op school zit een spuuglelijke gast met een vriendin waar je je hond nog van moet aftrappen.
Toch wel beter hoop ik?quote:Op maandag 12 november 2012 23:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh gewoon, ik vond mezelf het leven niet waard, voelde me lelijk, dik...
Achja.
Moet ik deze inkoppen?quote:Op maandag 12 november 2012 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik ken mensen die echt treurig zijn en een relatie hebben.quote:Op maandag 12 november 2012 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ook nog nat enzo hahahahahahahahahahahahaaaaaaaaquote:
datumpje prikken dan maarquote:Op maandag 12 november 2012 23:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ok gr gr :$
Kap nau!quote:Op maandag 12 november 2012 23:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ook nog nat enzo hahahahahahahahahahahahaaaaaaaa
Nee ik noem die twee lelijk, om even aan te geven dat het niet zoveel uitmaakt.quote:Op maandag 12 november 2012 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noem je fera nu spuuglelijk?
Ik zal Bubba m in jou laten prikken :$quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 23:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, ik ken mensen die echt treurig zijn en een relatie hebben.
Waarom? Je mag niet meer streamen tegenwoordig?quote:Op maandag 12 november 2012 23:15 schreef twi het volgende:
[..]
Guitarist, of de andere mannen in dit topic.
Doe wat je niet laten kan zou ik zeggen.quote:
Ik kan bepaalde quotes aanhalen van een man die meer relaties heeft gehad dan jij, die nog steeds beweert dat een vriendin hem gelukkig maakt.quote:Op maandag 12 november 2012 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik noem die twee lelijk, om even aan te geven dat het niet zoveel uitmaakt.
Ik had nu ook een walvis als vriendin kunnen hebben, of het me gelukkig had gemaakt is een tweede.
WVquote:Op maandag 12 november 2012 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik noem die twee lelijk, om even aan te geven dat het niet zoveel uitmaakt.
Ik had nu ook een walvis als vriendin kunnen hebben, of het me gelukkig had gemaakt is een tweede.
what have you done?quote:Op maandag 12 november 2012 23:16 schreef Samzz het volgende:
Goddamnit, overal spierpijn. Ik ga m'n warme bed in
.
wie is bubbaquote:Op maandag 12 november 2012 23:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zal Bubba m in jou laten prikken :$
Het gaat met stapjes, maar we zijn nu een jaar na het dieptepunt en ik leef weer. Er zijn nog wat dingen die op mijn to-do-list staan (mooie meisjes, bijvoorbeeld.), maar dat heeft tijd nodig.quote:Op maandag 12 november 2012 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er is geen maatstaaf.
[..]
Toch wel beter hoop ik?
Okee, liefje.quote:Op maandag 12 november 2012 23:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Maar goed, het niveau daalt (vast mede dankzij mij) dus ik ga ff, miss tot straks
Kaneel, je hoort nog van me
Hopelijk kom je eruit!quote:Op maandag 12 november 2012 23:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het gaat met stapjes, maar we zijn nu een jaar na het dieptepunt en ik leef weer. Er zijn nog wat dingen die op mijn to-do-list staan (mooie meisjes, bijvoorbeeld.), maar dat heeft tijd nodig.
Voor een massage hoef je maar te bellen hequote:Op maandag 12 november 2012 23:16 schreef Samzz het volgende:
Goddamnit, overal spierpijn. Ik ga m'n warme bed in
.
Ik kan het wel laten, nu is het toch al niet meer grappigquote:Op maandag 12 november 2012 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kan zou ik zeggen.
Zie edit.. Ik bedacht me ineensquote:
Ik vraag me nu serieus af wat ik met een vriendin zou moeten, naast neuken dan.quote:Op maandag 12 november 2012 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan bepaalde quotes aanhalen van een man die meer relaties heeft gehad dan jij, die nog steeds beweert dat een vriendin hem gelukkig maakt.
Hu wat?quote:Op maandag 12 november 2012 23:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het gaat met stapjes, maar we zijn nu een jaar na het dieptepunt en ik leef weer. Er zijn nog wat dingen die op mijn to-do-list staan (mooie meisjes, bijvoorbeeld.), maar dat heeft tijd nodig.
De afwas laten doen, bier laten brengen, stofzuigen etcquote:Op maandag 12 november 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vraag me nu serieus af wat ik met een vriendin zou moeten, naast neuken dan.
Lief gezegd, dankjewelquote:Op maandag 12 november 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hopelijk kom je eruit!![]()
Zoiets kost veel tijd en energie maar je bent het echt waard!
Een paard hebben met een identiteitscrisis. Hij waande zich race-volbloed gisteren.quote:
Ik snap 'm nietquote:Op maandag 12 november 2012 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom? Je mag niet meer streamen tegenwoordig?
Ik heb al een moeder en ik woon nog thuis.quote:Op maandag 12 november 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De afwas laten doen, bier laten brengen, stofzuigen etc
aiiiiii....quote:Op maandag 12 november 2012 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een paard hebben met een identiteitscrisis. Hij waande zich race-volbloed gisteren.
Ik snapte jou juist niet.quote:Op maandag 12 november 2012 23:19 schreef twi het volgende:
[..]
Ik snap 'm nietIk heb echt m'n best gedaan
Misschien kom ik er vannacht als ik niet kan slapen achter, en dan lach ik me ineens kapot.
Als ze een beetje knap is kan je haar gebruiken in onderhandelingen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb al een moeder en ik woon nog thuis.
Euhm, ok?quote:Op maandag 12 november 2012 23:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zie edit.. Ik bedacht me ineens
Ik ignore bepaalde users gewoon nu
er is toch vast wel een vrijwilligster te vindenquote:Op maandag 12 november 2012 23:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wil zo graag een meisje beffen
Dan moet je alleen maar neuken.quote:Op maandag 12 november 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan kan ze je helm elke dag poetsen. Anders weet ik het ook nietquote:Op maandag 12 november 2012 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb al een moeder en ik woon nog thuis.
Ik haalde ze bij de V&D, maar ik weet niet of ze ze nog hebben. Hold-ups kan je ook met jarretels wel vastmaken, moet je tussen de twee siliconenstrips gaan zitten, dan gaat het vaak goed.quote:Op maandag 12 november 2012 23:17 schreef arachide. het volgende:
Samzz, waar haal jij je kousen? Ik heb jarretels, hele mooie, maar geen kousen, alleen hold ups.
Oh. Ja. Daar kan ik je dan weer niet mee helpen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Met wie? Mijn vaste dealer Achmed?quote:Op maandag 12 november 2012 23:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ze een beetje knap is kan je haar gebruiken in onderhandelingen.
Vast wel, maar de voorwaardes zijn nogal tja.. er blijft vrij weinig over dan.quote:Op maandag 12 november 2012 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er is toch vast wel een vrijwilligster te vinden
Ik spaar al voor een escort.quote:Op maandag 12 november 2012 23:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan moet je alleen maar neuken.
Geen meisjes die je irl kent die misschien willen experimenteren?quote:Op maandag 12 november 2012 23:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wow. Er staat een comment bij 'If Dutch didn't have that nasty throat sound, Dutch songs would actually sound good... sorry'quote:
Geen idee maar ik reken op 1000 euro.quote:
Nee, strontvervelend, in volle rengalop door een baan van 20x60 m is niet tofquote:Op maandag 12 november 2012 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aiiiiii....niet leuk dus
Lekker slapen dan maar![]()
Dat deed ik, maar daarvoor moest ik wel stukjes kant doorprikken. Ik voel me gewoon te sexy in die onzin, kan er niks aan doen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik haalde ze bij de V&D, maar ik weet niet of ze ze nog hebben. Hold-ups kan je ook met jarretels wel vastmaken, moet je tussen de twee siliconenstrips gaan zitten, dan gaat het vaak goed.
Bijvoorbeeld. Of bij de kroeg.quote:Op maandag 12 november 2012 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Met wie? Mijn vaste dealer Achmed?
Natuurlijk niet. Ik draag haar in mijn lichaam, ze is er altijd.quote:
Mooi liedje hè!quote:Op maandag 12 november 2012 23:21 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wow. Er staat een comment bij 'If Dutch didn't have that nasty throat sound, Dutch songs would actually sound good... sorry'
Nu hoor ik ook echt bij elke 'g' zon schrapend geluid, echt irritant als je er op let
Mag ik in je buidel?quote:Op maandag 12 november 2012 23:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik draag haar in mijn lichaam, ze is er altijd.
moet je bv eens luisteren naar Guus Meeuwis met "Het is een nacht", die was toen kennelijk krampachtig bezig NIET Brabants te klinkenquote:Op maandag 12 november 2012 23:21 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wow. Er staat een comment bij 'If Dutch didn't have that nasty throat sound, Dutch songs would actually sound good... sorry'
Nu hoor ik ook echt bij elke 'g' zon schrapend geluid, echt irritant als je er op let
Voor alleen de sex is toch ook prima?quote:Op maandag 12 november 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb mijn helm voor 20 euro verkocht vorig jaar. Was wel een mooie Duitse legerhelm.quote:Op maandag 12 november 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan kan ze je helm elke dag poetsen. Anders weet ik het ook niet
Dat is fijn om te horen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik draag haar in mijn lichaam, ze is er altijd.
Dat noem je dan geen vriendin he.quote:Op maandag 12 november 2012 23:22 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Voor alleen de sex is toch ook prima?
Niet onder de voorwaardes..quote:Op maandag 12 november 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen meisjes die je irl kent die misschien willen experimenteren?
Oh, dat is zonde, ja. Even bij de V&D kijken dan.quote:Op maandag 12 november 2012 23:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat deed ik, maar daarvoor moest ik wel stukjes kant doorprikken. Ik voel me gewoon te sexy in die onzin, kan er niks aan doen.
Hm zal toch niet onmogelijk zijn? Lijkt me wel prettig als het iemand is die je wel wat langer irl kent.quote:
Oh plus het feit dat het mijn makkelijker lijkt om iemand om mij verliefd te laten worden dan mij puur uit lust overwegingen te willen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:22 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Voor alleen de sex is toch ook prima?
En waarom ook.. Altijd waaromquote:
Ik heb een heeeeele lieve vriend die snapt dat ik te jaloers ben voor een trio, maarja, hij wil er ook betet uit komen, dus hij wil wel toekijken. Tja, dan wordt het lastig.quote:Op maandag 12 november 2012 23:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke voorwaardes woden er gesteld dan?
Hahaquote:Op maandag 12 november 2012 23:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh plus het feit dat het mijn makkelijker lijkt om iemand om mij verliefd te laten worden dan mij puur uit lust overwegingen te willen.
Als je er alleen mee neukt is eerder een scharrel of een fuckbuddy of hoe ze die onzin ook noemen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:24 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hm, dat doen genoeg mensen geloof ik.
Ah, nog steeds. Tjeempie. Meh. Dus. Tijd om horizontaal te gaan dan.quote:Op maandag 12 november 2012 23:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb een heeeeele lieve vriend die snapt dat ik te jaloers ben voor een trio, maarja, hij wil er ook betet uit komen, dus hij wil wel toekijken. Tja, dan wordt het lastig.
Ow je hebt een vriend? Haha dat wist ik niet. Lastig parketquote:Op maandag 12 november 2012 23:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb een heeeeele lieve vriend die snapt dat ik te jaloers ben voor een trio, maarja, hij wil er ook betet uit komen, dus hij wil wel toekijken. Tja, dan wordt het lastig.
Ja.quote:Op maandag 12 november 2012 23:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mag ik in je buidel?Ik heb het koud
Waarom? Hij mag van jou niet toekijken? Of de dames willen niet dat hij kijkt?quote:Op maandag 12 november 2012 23:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja of ik moet dit shirt aan dan moet het lukken.quote:
Ik ben niet te moeilijk wat dat betreft. Als we maar normaal met elkaar om kunnen gaan en als ik nog warm van haar kan worden.quote:Op maandag 12 november 2012 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm zal toch niet onmogelijk zijn? Lijkt me wel prettig als het iemand is die je wel wat langer irl kent.
Ik vermoed het laatste, en dat lijkt me wel logischquote:Op maandag 12 november 2012 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Hij mag van jou niet toekijken? Of de dames willen niet dat hij kijkt?
Mooi, okquote:Op maandag 12 november 2012 23:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja.ik heb het niet koud, alleen body plus broek aan.
Een dame vinden die het niet erg vindt dat er iemand toekijkt, dat is lastig.quote:Op maandag 12 november 2012 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Hij mag van jou niet toekijken? Of de dames willen niet dat hij kijkt?
Dat is wel een ietwat vreemde eis ja.quote:Op maandag 12 november 2012 23:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Een dame vinden die het niet erg vindt dat er iemand toekijkt, dat is lastig.
Ja, weet ik veel. Ik heb daar geen problemen mee, namelijk.quote:Op maandag 12 november 2012 23:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vermoed het laatste, en dat lijkt me wel logisch
Ik vond 'm al op Bogie lijken.quote:
Jij joah!quote:Op maandag 12 november 2012 23:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mooi, ok*duikt*
Vuig meisje :$
Lijkt me ook een beetje apartquote:Op maandag 12 november 2012 23:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
WE HEBBEN IEMAND GEVONDEN, PINDA!quote:Op maandag 12 november 2012 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Ik heb daar geen problemen mee, namelijk.
Jammerquote:Op maandag 12 november 2012 23:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Probeer KPD....quote:Op maandag 12 november 2012 23:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
HET MOMENT IS DAARquote:
Als ik geen vriend had, had ik heloef ontmaagd. Taking one for the team.quote:Op maandag 12 november 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow je hebt een vriend? Haha dat wist ik niet. Lastig parket
Teleurstelling ditquote:
quote:Op maandag 12 november 2012 23:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als ik geen vriend had, had ik heloef ontmaagd. Taking one for the team.en daarna had ik me sufgeschaard en geneukt.
Neger wat?quote:Op maandag 12 november 2012 23:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als ik geen vriend had, had ik heloef ontmaagd. Taking one for the team.en daarna had ik me sufgeschaard en geneukt.
Kom op zeg, eerst de broertje-opmerking en nu dit. Wees eens aardig voor die jongen, hij is je beste vriend.quote:Op maandag 12 november 2012 23:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zo rollen de vrouwenquote:Op maandag 12 november 2012 23:29 schreef twi het volgende:
[..]
Kom op zeg, eerst de broertje-opmerking en nu dit. Wees eens aardig voor die jongen, hij is je beste vriend.
Ik dacht ook, dat lukt wel, maar zodra je over toekijken begint... Drama.quote:Op maandag 12 november 2012 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Ik heb daar geen problemen mee, namelijk.
Nee joh, dat hoeft ook helemaal niet.quote:
Vrouwenquote:Op maandag 12 november 2012 23:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik dacht ook, dat lukt wel, maar zodra je over toekijken begint... Drama.
Whaha, lijkt mij wel wat hoorquote:Op maandag 12 november 2012 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, dat hoeft ook helemaal niet.
Gezellig met haar vriend er naast "gaat niet zo lekker met Ajax he?"
Nou bij een random vreemdeling geen probleem, maar je beste vriendin ehm. Ik ben gewoon preuts waarschijnlijk.quote:
Maar een relatie is het ook weer niet.quote:
Als je hem nou ook laat toekijken.quote:
Hey ouwe voetbal gekquote:
Iedereen haalt z'n sletjes toch van Fok hier onderhand?quote:Op maandag 12 november 2012 23:32 schreef Samzz het volgende:
He, ja, Pinda. Haal je befsletje uit KPD, ideaal!.
Nope.quote:Op maandag 12 november 2012 23:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iedereen haalt z'n sletjes toch van Fok hier onderhand?
quote:Op maandag 12 november 2012 23:33 schreef twi het volgende:
[..]
Maar een relatie is het ook weer niet.
En stel dat je wel helemaal single was, zou je 't dan wel doen? Voor pinda?
Nee je hebt wel een punt hoorquote:Op maandag 12 november 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou bij een random vreemdeling geen probleem, maar je beste vriendin ehm. Ik ben gewoon preuts waarschijnlijk.
Dat sletje koos voor een ander. Oh ja het gebrek aan een penis hielp ook niet mee.quote:Op maandag 12 november 2012 23:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eh... Neequote:Op maandag 12 november 2012 23:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik loop maar te sarren. Nee, maar ondanks dat ik geen relatie met hem wil.. ik zou me kunnen voorstellen dat ik na een avondje stappen met hem mee zou gaan. Ik had hem destijds gezegd dat ik hem nog ging zoenen, dat had ik ook nog wel nuchter gedaan. ONS en/of friends with benefits/fuckbuddy is mij niet vreemd.quote:Op maandag 12 november 2012 23:29 schreef twi het volgende:
[..]
Kom op zeg, eerst de broertje-opmerking en nu dit. Wees eens aardig voor die jongen, hij is je beste vriend.
Met ValHallen als toeschouwer? Kinky wel Samzz, kinky...quote:Op maandag 12 november 2012 23:34 schreef Samzz het volgende:
.
Als ik single was en Pinda zou het vragen, then sure.
Ik heb echt een hele rare MI, inclusief monoclesquote:Op maandag 12 november 2012 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je hem nou ook laat toekijken.
kleuter.quote:
Aardig, maar ik ben niet zo'n meekijker denk ik.quote:
Dit helpt hem niet hoor.quote:Op maandag 12 november 2012 23:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik loop maar te sarren. Nee, maar ondanks dat ik geen relatie met hem wil.. ik zou me kunnen voorstellen dat ik na een avondje stappen met hem mee zou gaan. Ik had hem destijds gezegd dat ik hem nog ging zoenen, dat had ik ook nog wel nuchter gedaan. ONS en/of friends with benefits/fuckbuddy is mij niet vreemd.
Ik kreeg alleen een vriend.
Interesse?quote:Op maandag 12 november 2012 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eh... Nee. Of heb je inmiddels een vriendin
?
Moekjequote:
Ja ik hoop nooitquote:Op maandag 12 november 2012 23:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Laat maar weten als je single bent
Puber.quote:
Raenequote:
Waarom zou je niet gaan?quote:Op maandag 12 november 2012 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben gewoon uitgenodigd voor een feest, het lijkt wel alsof ik een leven krijg.
Ik weet alleen nog niet of ik durf/ga
Lekker gaanquote:Op maandag 12 november 2012 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben gewoon uitgenodigd voor een feest, het lijkt wel alsof ik een leven krijg.
Just do it.quote:Op maandag 12 november 2012 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
Als je niet durft of niet durft te gaan heb je dus nogsteeds geen leven?quote:Op maandag 12 november 2012 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
Je blijft me verbazen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik loop maar te sarren. Nee, maar ondanks dat ik geen relatie met hem wil.. ik zou me kunnen voorstellen dat ik na een avondje stappen met hem mee zou gaan. Ik had hem destijds gezegd dat ik hem nog ging zoenen, dat had ik ook nog wel nuchter gedaan. ONS en/of friends with benefits/fuckbuddy is mij niet vreemd.
Ik kreeg alleen een vriend.
quote:Op maandag 12 november 2012 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt een hele rare MI, inclusief monocles.
Een jaar geleden had dit pijn gedaan. Nu weet ik wel beter. Ik ken de eckte Pinda. Maak je geen zorgen.quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 23:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat hoop ik natuurlijk ook voor je!
Neuj.quote:
Kuddo's voor jou dan!quote:Op maandag 12 november 2012 23:39 schreef heloef het volgende:
Een jaar geleden had dit pijn gedaan. Nu weet ik wel beter. Ik ken de eckte Pinda. Maak je geen zorgen.
Omdat ik daar moet blijven slapen en de volgende dag wel weer een vreselijk drukke dag hebbenquote:
Ik vind je aardig en een toffe user en dat was hetquote:Op maandag 12 november 2012 23:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Stiekem vind je me wel leuk, ik jou ook wel hoor
Ik leef nog gewoon.quote:
I know, right?quote:Op maandag 12 november 2012 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Je blijft me verbazen.
[..]
[..]
Een jaar geleden had dit pijn gedaan. Nu weet ik wel beter. Ik ken de eckte Pinda. Maak je geen zorgen.
Goed genoegquote:Op maandag 12 november 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind je aardig en een toffe user en dat was het.
Nou ja, ik ga normaal nooit naar dingen waar meer dan 20 mensen komen, uit zelfbeschermingquote:Op maandag 12 november 2012 23:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Als je niet durft of niet durft te gaan heb je dus nogsteeds geen leven?
Serieus ja?quote:Op maandag 12 november 2012 23:39 schreef heloef het volgende:
Trouwens Pinda, een jaar geleden zaten wij bij Stenders.
Waar blijft de tijd?
Hoezo?quote:Op maandag 12 november 2012 23:40 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, er zit wel een groot gat in zijn bureau.
11 november was het. De glorieuze beelden staan nog op Youtube zag ik laatst.quote:
Kusje eropquote:
Fun.quote:Op maandag 12 november 2012 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
11 november was het. De glorieuze beelden staan nog op Youtube zag ik laatst.
Ik betwijfel of hij mij nog zou raken.quote:Op maandag 12 november 2012 23:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor het geval hij een boner krijgt.
Heb je een sterke vriend?quote:Op maandag 12 november 2012 23:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik betwijfel of hij mij nog zou raken.
Goede schoenen kopen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Anders krijg ik haar vriend op me af hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |