Ik moet een keer iets ernstigs proberen om mijn vader kwaad te krijgen, het is nog nooit geluktquote:Op maandag 12 november 2012 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig. M'n vader niet. Maar dat maakte het grappiger.
Sorry voor de teleurstelling dan.. Gaat niet gebeurenquote:
Smooth, echt heel smooth.quote:
Huh? Ik bedoelde dat ik ook wel wat meer body wilquote:Op maandag 12 november 2012 23:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Sorry voor de teleurstelling dan.. Gaat niet gebeuren
Ik denk dat ze nu kletsnat is.quote:Op maandag 12 november 2012 23:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij heeft een terrarium man.
M'n vader en ik lagen elkaar een tijdje wat minder.quote:
Seksen met Newb op hun mooie leren bank? Ik noem maar een zijstraat.quote:Op maandag 12 november 2012 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet een keer iets ernstigs proberen om mijn vader kwaad te krijgen, het is nog nooit gelukt
Neem een neger mee naar huis.quote:Op maandag 12 november 2012 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet een keer iets ernstigs proberen om mijn vader kwaad te krijgen, het is nog nooit gelukt
Ach sooo.. Nja ik dus van dat me dat toch niet gaat lukken wslquote:Op maandag 12 november 2012 23:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Huh? Ik bedoelde dat ik ook wel wat meer body wil
jij en ik kunnen dikke maatjes wordenquote:Op maandag 12 november 2012 23:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik dacht, ik zet er maar een '' bij voordat iemand anders het doet
Ja, we suckquote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ach sooo.. Nja ik dus van dat me dat toch niet gaat lukken wsl
De eetvloek, die jij ook hebt
Ruilenquote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, we suck
Ben weer afgevallen
Het is toch je beste vriendin he.quote:
Gaan jullie bij de McDonalds daten dan?quote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef Flamoesje het volgende:
[..]
jij en ik kunnen dikke maatjes worden
Ik kwijlde en geilde zo hardquote:Op maandag 12 november 2012 23:02 schreef Samzz het volgende:
Elf uur, tijd voor A Storm of Swords.
http://topvintage.nl/nl/v(...)dress-jurk-zwart-wit
Nog een laatste![]()
.
Volgens de dokter heb ik geen lintworm nee.quote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ruilen?
Heb jij een lintworm of zo, trouwens?
Toen ik hem nog geen week kende heb ik hem bij me laten slapen nadat hij me ontmaagd had en we xtc-pillen hadden genomen. Mijn vader zag er nadat ze erachter kwamen door een klikvriendin nog steeds niet boos uit, mijn moeder flipte en hij zat daar maar een beetjequote:Op maandag 12 november 2012 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
M'n vader en ik lagen elkaar een tijdje wat minder.Maar een rebel ben ik nooit geweest. Zelfs mijn Gothness werd redelijk geaccepteerd door de familie.
[..]
Seksen met Newb op hun mooie leren bank? Ik noem maar een zijstraat.
Ja, moet je met een vent gaan met geldquote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik kwijlde en geilde zo harden toen moest ik een beetje huilen, want arm
Hij is een lintworm geloof ik.quote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ruilen?
Heb jij een lintworm of zo, trouwens?
Nee joh juist wel, je bent al bijna binnen.quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaan jullie bij de McDonalds daten dan?
Kusjekroelquote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik kwijlde en geilde zo harden toen moest ik een beetje huilen, want arm
Nee MACdonalds hihiquote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaan jullie bij de McDonalds daten dan?
quote:
Yes verder van de ladder afgetyft.quote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij is als een broertje voor me. Omggg /familyzoned
Dat was leuk, iedereen over de rooie op het forumquote:Op maandag 12 november 2012 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen ik hem nog geen week kende heb ik hem bij me laten slapen nadat hij me ontmaagd had en we xtc-pillen hadden genomen. Mijn vader zag er nadat ze erachter kwamen door een klikvriendin nog steeds niet boos uit, mijn moeder flipte en hij zat daar maar een beetje
Ik ben banger voor Faye dan voor jou.quote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is toch je beste vriendin he.
Niet dat ze al die geilaards niet zelf van zich kan aftrappen.
Hij is ook als een broertje voor mij.quote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij is als een broertje voor me. Omggg /familyzoned
Mooi verhaal wel.quote:Op maandag 12 november 2012 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen ik hem nog geen week kende heb ik hem bij me laten slapen nadat hij me ontmaagd had en we xtc-pillen hadden genomen. Mijn vader zag er nadat ze erachter kwamen door een klikvriendin nog steeds niet boos uit, mijn moeder flipte en hij zat daar maar een beetje
Ik heb inmiddels meer body dan toen hoorquote:Op maandag 12 november 2012 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ja, ik weet hoe Gitaar eruit ziet, idd.
Wauw, dan is je vader wel een uitdaging. Of gewoon een übertoffe vent.quote:Op maandag 12 november 2012 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik trouw wel voor een keer met een rijke opa die toch bijna het loodje legt.. Dan maar even mijn ogen dicht en vervolgens de rest van de nacht kotsen op het toilet omdat vies.. Je moet er wat voor over hebben, wil je een goeie golddigger zijnquote:Op maandag 12 november 2012 23:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, moet je met een vent gaan met geld, alles kopen ditdat.
Serieus? Zo grappig was het niet eens.quote:
Dan is het nog niet echt heel veelquote:Op maandag 12 november 2012 23:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels meer body dan toen hoor
Ze is best lief.quote:Op maandag 12 november 2012 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben banger voor Faye dan voor jou.
Zullen we ze opzoeken en in elkander slaan en gewoon alles meenemen wat we leuk vinden?quote:Op maandag 12 november 2012 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kusjekroel![]()
. Ik heb er ook geen geld voor. Ik wil alles op die site wel
.
Het was nog minder?quote:Op maandag 12 november 2012 23:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels meer body dan toen hoor
Misschien door de MIquote:Op maandag 12 november 2012 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Serieus? Zo grappig was het niet eens.
Zo is het, dus je belt me over 60 jaar?quote:Op maandag 12 november 2012 23:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik trouw wel voor een keer met een rijke opa die toch bijna het loodje legt.. Dan maar even mijn ogen dicht en vervolgens de rest van de nacht kotsen op het toilet omdat vies.. Je moet er wat voor over hebben, wil je een goeie golddigger zijn
Jaquote:Op maandag 12 november 2012 23:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zullen we ze opzoeken en in elkander slaan en gewoon alles meenemen wat we leuk vinden?
Of het interesseerde hem niets.quote:Op maandag 12 november 2012 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Wauw, dan is je vader wel een uitdaging. Of gewoon een übertoffe vent.
Ja hallo, dan is het te laat.. Ik wil het geld NUquote:Op maandag 12 november 2012 23:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo is het, dus je belt me over 60 jaar?
Ok, ik fiets nu die kant op zie je zo :$quote:
Hij is echt zen, lijkt hetquote:Op maandag 12 november 2012 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Wauw, dan is je vader wel een uitdaging. Of gewoon een übertoffe vent.
Tozzoquote:Op maandag 12 november 2012 23:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja hallo, dan is het te laat.. Ik wil het geld NU
[..]
Ok, ik fiets nu die kant op zie je zo :$
Over 60 jaar heb je ook weer geld nodig...quote:Op maandag 12 november 2012 23:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ja hallo, dan is het te laat.. Ik wil het geld NU
Niet, dan eet ik toch alleen maar sondevoedingquote:Op maandag 12 november 2012 23:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Over 60 jaar heb je ook weer geld nodig...
Op sziget was je wel baas. Eerste keer dat ik dacht: "hey, die heeft een penis!"quote:Op maandag 12 november 2012 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Yes verder van de ladder afgetyft.
Welke dan? Ik ben vergeetachtig.quote:Op maandag 12 november 2012 23:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb je die foto toch laten zien?
Jij bent een vrouw, multitask alles maar!quote:Op maandag 12 november 2012 23:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Niet, dan eet ik toch alleen maar sondevoeding
Maar stil, ik ben aan het fietsen.. Keigevaarlijk zo
Ik ben niet eng.quote:Op maandag 12 november 2012 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben banger voor Faye dan voor jou.
[..]
Hij is ook als een broertje voor mij.
[..]
Mooi verhaal wel.
Je bent zelf een alles maarquote:Op maandag 12 november 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, multitask alles maar!
quote:Op maandag 12 november 2012 23:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Op sziget was je wel baas. Eerste keer dat ik dacht: "hey, die heeft een penis!"
Je gaat mij multitasken?quote:Op maandag 12 november 2012 23:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je bent zelf een alles maar
Ik wil ook zen zijn. Lijkt me fijn.quote:Op maandag 12 november 2012 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is echt zen, lijkt het
En hij heeft teveel in het buitenland gewerkt
quote:Op maandag 12 november 2012 23:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die op m'n OV-chip
Waar ik net een heroïnejunk lijk
Ik word erkend als man, thanks bro.quote:Op maandag 12 november 2012 23:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Op sziget was je wel baas. Eerste keer dat ik dacht: "hey, die heeft een penis!"
Bam. Stabiel als ijzer!quote:Op maandag 12 november 2012 23:10 schreef arachide. het volgende:
Grote voordeel van mijn sc comeback. Deze keer ben ik niet meer zo labiel als de tering.
Herkenbaarquote:Op maandag 12 november 2012 23:10 schreef arachide. het volgende:
Grote voordeel van mijn sc comeback. Deze keer ben ik niet meer zo labiel als de tering.
Labiel? Wat was er dan?quote:Op maandag 12 november 2012 23:10 schreef arachide. het volgende:
Ahh schatjequote:Op maandag 12 november 2012 23:10 schreef arachide. het volgende:
Gelukkig is dat in het echte leven wel anders.quote:
Nee, hij zag er gewoon baas uit met zijn petje en zonnebril. Het effect was wel weg zodra er vrouwelijk schoon in de buurt kwam.quote:Op maandag 12 november 2012 23:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Maar mooie acties van heloef dus?
Ben blij dat íe daar wel leuk is.quote:Op maandag 12 november 2012 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig is dat in het echte leven wel anders.
Vrouwen zijn ook gewoon eng.quote:Op maandag 12 november 2012 23:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, hij zag er gewoon baas uit met zijn petje en zonnebril. Het effect was wel weg zodra er vrouwelijk schoon in de buurt kwam.
Ik moest lachen en hard.quote:
Die komen toch van Venus?quote:Op maandag 12 november 2012 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook gewoon eng.
Jammer, dan heeft ie het juist nodig.quote:Op maandag 12 november 2012 23:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, hij zag er gewoon baas uit met zijn petje en zonnebril. Het effect was wel weg zodra er vrouwelijk schoon in de buurt kwam.
Al rollend van de heuvel af.. Snap je? XD ROFLEINSZWEIDREILOLOL11!!!1quote:
Daarom ontweek ik ze ook gewoon. Dat is een van mijn specialiteiten.quote:Op maandag 12 november 2012 23:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Op internet heb je nog altijd veel keuze mogelijkheid, gelukkig.quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 23:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Al rollend van de heuvel af.. Snap je? XD ROFLEINSZWEIDREILOLOL11!!!1
quote:Op maandag 12 november 2012 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest een beetje knorlachen.
Nee, leg eens uit met plaatjes.quote:Op maandag 12 november 2012 23:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Al rollend van de heuvel af.. Snap je? XD ROFLEINSZWEIDREILOLOL11!!!1
Ben je wel eens op die planeet geweest man? De meest zure, zilte kutplaneet die je kan vinden.quote:
HEB JIJ EEN HUPPELLACH? :d:d::d:dDquote:Op maandag 12 november 2012 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest een beetje knorlachen.
Daarom zijn het ook van die zure haringenquote:Op maandag 12 november 2012 23:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je wel eens op die planeet geweest man? De meest zure, zilte kutplaneet die je kan vinden.
Mars daarentegen rijden de karretjes gewoon in het rond.
Is dat de maatstaf voor alles tegenwoordig?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |