In een envelop?quote:Op maandag 12 november 2012 22:54 schreef pos het volgende:
Ik ga mn tieten naar Oop sturen, hij heeft het echt NOOIT over mij en ik ben best lekker
Post ze gewoon hier, hij leest toch meequote:Op maandag 12 november 2012 22:54 schreef pos het volgende:
Ik ga mn tieten naar Oop sturen, hij heeft het echt NOOIT over mij en ik ben best lekker
Ik doe mee met jequote:Op maandag 12 november 2012 22:54 schreef pos het volgende:
Doe niet zo stom !...jaloers?quote:
Als je tieten in een envelop passen niet neequote:
Man mn tieten passen niet in een envelop...zien?quote:Op maandag 12 november 2012 22:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je tieten in een envelop passen niet nee
Goed planquote:Op maandag 12 november 2012 22:58 schreef pos het volgende:
[..]
Man mn tieten passen niet in een envelop...zien?
Weet je.....je was zo leuk.....quote:Op maandag 12 november 2012 22:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vond ik vroeger zo grappig.
Hey, ik ken een mop!
Twee tieten in een envelop!
Status!!quote:Op maandag 12 november 2012 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat moet die man überhaupt met een horloge? Hij gaat toch nooit ergens heen.
Heb opa eigenlijk zelf een auto?quote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft trouwens een invalidenparkeerplaats voor z'n deur. Daar staat nu de auto van grote oma met de invalidekaart van opa.
Ja, dan is ie zo fris als een kievitquote:Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef mootie het volgende:
Hij kan lopen als een hoentje zodra oma naar bed is.
Man, ik ben echt moe!quote:Op maandag 12 november 2012 23:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dan is ie zo fris als een kievit
Beter vroeg dan ooitquote:Op maandag 12 november 2012 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Man, ik ben echt moe!
Fris als een kievit fris als een kievit fris als een kievit... hoentje..... lopen... kievit!
Het duurde maar een minuut of 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |