Vindt fut weinig aan volgens mijquote:Op maandag 12 november 2012 23:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Thanks Broski's.
Maicon of Rolando CB is toch jammer.Toch maar doen en kijken hoe het loopt. Helton is inderdaad een koning!
[..]
Waarom? Hij begon er toen best leuk mee, met die Aziatenfilmpjes.
Helft op xboxquote:Op maandag 12 november 2012 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
IF Blaszczykowski is 180k op PS3.Ik neem de NIF wel.
quote:Op maandag 12 november 2012 23:52 schreef DutchSL het volgende:
Je kunt ook gewoon Mangala CB zetten, pakt precies genoeg links voor 9 chem
Wat is Otamendi ook plots traag geworden, die had vorig jaar geloof ik 70 pace of 69 ofzo en nu maar 58
Ja, ik overdreef 'n beetje.quote:Op maandag 12 november 2012 23:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Helft op xbox
edit; hij is ook gewoon 125k op ps3, maar nog steeds duur![]()
edit2; Woow hij is ook veeel zeldzamer op de ps3Als je kijkt hoeveel er verkocht zijn afgelopen 2 weken
Oké. Zal morgen wel weer ander zijn inderdaad.quote:Op maandag 12 november 2012 23:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Vindt fut weinig aan volgens mij
Thanks voor het meedenken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:06 schreef DutchSL het volgende:
Als je de 3* skills van Kuba een probleem vindt zou je daar ook nog Sidney Sam kunnen neerzetten en dan een Duitse CB (IF Howedes of Jerome Boateng). IF Muller kan uiteraard ook RM dan, maar die heeft ook maar 3* skills. Het lukt helaas niet met een Farfan of Robben.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:03 schreef Rijst het volgende:
POKERFORLIFEE IK HEB NU OOK DIE 0:00 DISCONNECT
Mn internet flikkerde er gist er uit en net ook om 12 uur. Morgen even kijken of het nog een keer gebeurdquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Ik heb er nog geen oplossing voor
GMTA, wilde het net posten. Ze hebben er echt goed over nagedacht dit keerquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:33 schreef DutchSL het volgende:
Iemand al opgemerkt dat er een nieuwe cup aan komt?
Movember Cup
4000 coins reward
Eisen: 100 chemistry (that's all)
Dat zou echt een hele leuke cup zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:35 schreef Vijf_voor het volgende:
Waarom maken ze niet een cup met 5 Silvers + 6 Golds ofzoiets. Die van vorige week was ook een beetje inspiratieloos.
TR gemachtquote:Op maandag 12 november 2012 23:38 schreef Tim86 het volgende:
Rijst is een labiel wijf..morgen denkt hij er vast weer anders over
Nicequote:Op dinsdag 13 november 2012 01:14 schreef Lindgren. het volgende:
Cadeautje van m'n pa; met hem en de vriend van m'n zus naar Ajax - Dortmund.Fijn.
Best een mooi cadeautjequote:Op dinsdag 13 november 2012 01:14 schreef Lindgren. het volgende:
Cadeautje van m'n pa; met hem en de vriend van m'n zus naar Ajax - Dortmund.Fijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Best een mooi cadeautjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, hij kon via via aan kaartjes kopen en noemde het maar een Sinterklaascadeautje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
VI was geniaal vandaag. Stukje uit de reportage van Vd Meyde bij Zlatan..ontmoeten ze elkaar weer na jaren, Hi Andy, wow ehm..you look....heavy
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Truste man word ook eens tijd dat ik naar bed ga morgen vroeg op.quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:30 schreef StijnDa het volgende:
Truste boysMorgen chill dagje. Uitslapen, stappen, alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |