Aimar is wel baasquote:Op maandag 12 november 2012 22:43 schreef Ajacied7 het volgende:
Mooi teampje dit:
[ afbeelding ]
Speelt beter dan ik dacht, tik de tegenstanders tot nu toe weg. Vooral Banega is echt goed, geeft maar 1 foute pass per wedstrijd.
Nadeel is dat het wel erg countergevoelig is omdat ik meestal op aanvallend speel. Tegen een gemiddeld 5-atb team moet je oppassen bij elke aanval
quote:Op maandag 12 november 2012 23:16 schreef zerokil het volgende:
Verkoop ik mijn 3-5-2 Chiellini, krijgt hij een 5-2-1-2 kaartje van de koper..
Gewoon met Cardozo spelen, baasquote:Op maandag 12 november 2012 23:26 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Heb er maar dit van gemaakt aangezien Nastasic zn linksbenigheid me net de finale kostte. Zabaleta ff proberen, is het niks dan haal ik Richards wel.
Waarom wil je zo graag met die Pantilimon spelen dan?quote:Op maandag 12 november 2012 23:26 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Heb er maar dit van gemaakt aangezien Nastasic zn linksbenigheid me net de finale kostte. Zabaleta ff proberen, is het niks dan haal ik Richards wel.
Eerste 3 wedstrijden clean sheets. Ik vind m echt goed tot nu toequote:Op maandag 12 november 2012 23:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag met die Pantilimon spelen dan?
Blaszczykowski rm, Hummels cb en dan nog een portugees cb en Rui Patricio als keeper?quote:Op maandag 12 november 2012 23:33 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
I need your help guys.Pepe en Moutinho mogen er eventueel nog uit, Nani, Reus, Gundogan en Falcao wil ik er sowieso in..
Wat deed die eigenlijk?quote:Op maandag 12 november 2012 23:34 schreef Toefjes het volgende:
Baje, wtf, ik dacht dat ie gewoon normaal was. Wat een zooitje maakt die gast er van
Maicon of Rolando CB, Felipe Santana RCB, RM Kuba. Held Helton op doelquote:Op maandag 12 november 2012 23:33 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
I need your help guys.Pepe en Moutinho mogen er eventueel nog uit, Nani, Reus, Gundogan en Falcao wil ik er sowieso in..
Rijst verkoopt trouwens z'n pvr voor 100 he mocht je die post laatst gemist hebben.quote:Op maandag 12 november 2012 23:33 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb alleen een paar pagina's van het vorige topic gelezen. Tenenkrommend leesvoer.quote:Op maandag 12 november 2012 23:35 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wat deed die eigenlijk?
Volgens mij heb ik het gemist.
quote:Op maandag 12 november 2012 23:35 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Blaszczykowski rm, Hummels cb en dan nog een portugees cb en Rui Patricio als keeper?
Thanks Broski's.quote:Op maandag 12 november 2012 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maicon of Rolando CB, Felipe Santana RCB, RM Kuba. Held Helton op doel
Waarom? Hij begon er toen best leuk mee, met die Aziatenfilmpjes.quote:Op maandag 12 november 2012 23:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Rijst verkoopt trouwens z'n pvr voor 100 he mocht je die post laatst gemist hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |