wel in xbox coins =]quote:Op maandag 12 november 2012 22:28 schreef leoon. het volgende:
Mensen nog belang bij PS3 coins? ¤13,- per 100k
Me.quote:Op maandag 12 november 2012 22:34 schreef Fuszy het volgende:
Wie hebben black ops 2 hier al besteld?
Ikkequote:Op maandag 12 november 2012 22:34 schreef Fuszy het volgende:
ikquote:Op maandag 12 november 2012 22:34 schreef Fuszy het volgende:
Alleen de zombies vindt ik al een reden om 'm te kopenquote:Op maandag 12 november 2012 22:36 schreef Fuszy het volgende:
Ik twijfel, want ik ahd MW3 wel gekocht heel lang geleden en pas een paar weken geleden uit de kast getrokken om te spelen. Ook alleen maar de SP gedaan.
offtopicquote:Op maandag 12 november 2012 22:43 schreef Ajacied7 het volgende:
Mooi teampje dit:
[ afbeelding ]
Speelt beter dan ik dacht, tik de tegenstanders tot nu toe weg. Vooral Banega is echt goed, geeft maar 1 foute pass per wedstrijd.
Nadeel is dat het wel erg countergevoelig is omdat ik meestal op aanvallend speel. Tegen een gemiddeld 5-atb team moet je oppassen bij elke aanval
Maar dat moet je bij elkt eam tegen die 5atb homo's =[quote:Op maandag 12 november 2012 22:43 schreef Ajacied7 het volgende:
Mooi teampje dit:
[ afbeelding ]
Speelt beter dan ik dacht, tik de tegenstanders tot nu toe weg. Vooral Banega is echt goed, geeft maar 1 foute pass per wedstrijd.
Nadeel is dat het wel erg countergevoelig is omdat ik meestal op aanvallend speel. Tegen een gemiddeld 5-atb team moet je oppassen bij elke aanval
quote:Op maandag 12 november 2012 22:46 schreef Ajacied7 het volgende:
Baal trouwens wel van die Baje. Was net een pricefix begonnen met die halve gek. Weet niet wat ik nu van hem kan verwachten
quote:Op maandag 12 november 2012 22:46 schreef Ajacied7 het volgende:
Baal trouwens wel van die Baje. Was net een pricefix begonnen met die halve gek. Weet niet wat ik nu van hem kan verwachten
Dat is nog dommer dan de gemiddelde MArcie opmerkingquote:Op maandag 12 november 2012 22:46 schreef Ajacied7 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me2quote:Op maandag 12 november 2012 22:51 schreef Fuszy het volgende:
AWOLNATION is baas, just saying.
en nu ga ik slapen.
Waarom zou je dat doen..ben je ook al vaak in een pyramid scheme getrapt?quote:Op maandag 12 november 2012 22:46 schreef Ajacied7 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |