In Zweden? Of bedoel je in Nederland?quote:Op maandag 12 november 2012 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je wel origineel zijn wat er zijn er al zo veel
Heheheh nou in Zweden en Finland heb ik eigenlijk vooral vrij preutse mensen ontmoet. Het schijnt dat de jeugd wel vrij losjes is, maar de 25+ers die ik heb ontmoet waren allemaal wel weer vrij degelijk geworden hoor. Die zijn ook minder blij met het " Zweedse film" imago enzo....quote:Op maandag 12 november 2012 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn gedachte om dus een parenclub te opperen.
Ja. En Christenen zijn allemaal vroomquote:Op maandag 12 november 2012 20:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heheheh nou in Zweden en Finland heb ik eigenlijk vooral vrij preutse mensen ontmoet. Het schijnt dat de jeugd wel vrij losjes is, maar de 25+ers die ik heb ontmoet waren allemaal wel weer vrij degelijk geworden hoor. Die zijn ook minder blij met het " Zweedse film" imago enzo....
Mede omdat er geen grote markt voor is. Niet zo heel veel mensen willen naar een parenclub toe.quote:Op maandag 12 november 2012 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Zweden? Of bedoel je in Nederland?
Want dan kom je bedrogen uit. In Nederland zijn niet zoveel parenclubs.
Hoe weet jij datquote:Op maandag 12 november 2012 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mede omdat er geen grote markt voor is. Niet zo heel veel mensen willen naar een parenclub toe.
Euhwm laat ik het zo zeggen dat het gezelschap wel degelijk dergelijke gespreksstof had.quote:Op maandag 12 november 2012 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En Christenen zijn allemaal vroom.
Denk je werkelijk dat mensen gaan lopen leuren met het feit dat ze een parenclub bezoeken?
Dat is er zeker wel.quote:Op maandag 12 november 2012 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mede omdat er geen grote markt voor is. Niet zo heel veel mensen willen naar een parenclub toe.
Oow dan heb ik een rare vriendenkring geloofik.... de meesten gaan 2 a 3 keer per jaar.....quote:Op maandag 12 november 2012 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben genoeg aan hun eigen partnerquote:
Kortom, je hebt geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 12 november 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben genoeg aan hun eigen partnerof willen zoiets best doen maar dan in de privacy van hun eigen huis.
Als jij dat denkt dat zal dat wel zo zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kortom, je hebt geen flauw idee waar je het over hebt.
Nou ja, het blijkt wel uit wat je zegt, hequote:Op maandag 12 november 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij dat denkt dat zal dat wel zo zijn.
Je moet vrouwen niet zo snel gelijk geven Tijnquote:Op maandag 12 november 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij dat denkt dat zal dat wel zo zijn.
Misschien heeft ie gewoonweg geen zin in een discussie op het moment?quote:Op maandag 12 november 2012 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet vrouwen niet zo snel gelijk geven Tijn
Dat kan. Het kan ook gewoon zo zijn dat hij maar wat zegt en geen idee heeft waar hij het over heeftquote:Op maandag 12 november 2012 20:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien heeft ie gewoonweg geen zin in een discussie op het moment?
Iemand die wat ik zeg sowieso niet serieus neemt, ga ik geen gelijk geven.quote:Op maandag 12 november 2012 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet vrouwen niet zo snel gelijk geven Tijn
Hoezo niet serieusquote:Op maandag 12 november 2012 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iemand die wat ik zeg sowieso niet serieus neemt, ga ik geen gelijk geven.
Haha, wat een gast ook.quote:Op maandag 12 november 2012 20:46 schreef fietsie het volgende:
*grinnik* ze hebben Badr Hari weer opgepakt; moeilijk he, om te onhouden dat je niet in een horecagelegenheid mag komen van de rechter. En dat wel een heule dag lang moeten onthouden....,
Ja want tijn weet van toeten nog blazenquote:Op maandag 12 november 2012 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan. Het kan ook gewoon zo zijn dat hij maar wat zegt en geen idee heeft waar hij het over heeft.
Dat zo'n stuk tuig sowieso al vrij was verbaasd mij al.quote:Op maandag 12 november 2012 20:46 schreef fietsie het volgende:
*grinnik* ze hebben Badr Hari weer opgepakt; moeilijk he, om te onhouden dat je niet in een horecagelegenheid mag komen van de rechter. En dat wel een heule dag lang moeten onthouden....,
Dus jij bezoekt regelmatig parenclubs?quote:Op maandag 12 november 2012 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja want tijn weet van toeten nog blazen
[..]
Dat zo'n stuk tuig sowieso al vrij was verbaasd mij al.![]()
Een corrigeerde tikdat ga ik ook gebruiken mocht ik ooit een keer ruzie krijgen
Nou heeft een corrigerende tik van Badr wel wat meer impact als een tik van jou denk ik zoquote:Op maandag 12 november 2012 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja want tijn weet van toeten nog blazen
[..]
Dat zo'n stuk tuig sowieso al vrij was verbaasd mij al.![]()
Een corrigeerde tikdat ga ik ook gebruiken mocht ik ooit een keer ruzie krijgen
Omdat jij dat wel vaker doet als ik iets zeg om te beginnen. Dus dan heb ik al geen zin om wat ik zeg te gaan onderbouwen.quote:Op maandag 12 november 2012 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo niet serieus? Ik geloof dat je geen idee hebt waar je het over hebt. Feel free to prove me wrong, though.
Dat komt omdat je het niet kan onderbouwen, denk ikquote:Op maandag 12 november 2012 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat jij dat wel vaker doet als ik iets zeg om te beginnen. Dus dan heb ik al geen zin om wat ik zeg te gaan onderbouwen.
Juist dat maakt dat hij zwaarder gestraft zal worden wanneer hij een tik uitdeeltquote:Op maandag 12 november 2012 20:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou heeft een corrigerende tik van Badr wel wat meer impact als een tik van jou denk ik zo
En dat vind ik ook terechtquote:Op maandag 12 november 2012 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juist dat maakt dat hij zwaarder gestraft zal worden wanneer hij een tik uitdeelt.
Niet mijn dingquote:Op maandag 12 november 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus jij bezoekt regelmatig parenclubs?
Dat weet ik wel zeker, ik sla nog geen deuk in een pakje boterquote:Op maandag 12 november 2012 20:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou heeft een corrigerende tik van Badr wel wat meer impact als een tik van jou denk ik zo
Juh daarom sla ik ook nooit mensen. Vrijwel garantie op schade....quote:Op maandag 12 november 2012 20:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat er geen animo voor parenclubs isquote:Op maandag 12 november 2012 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet mijn ding![]()
Ik doe zulke dingen liever in een vertrouwde en veilige omgeving.
[..]
Dat weet ik wel zeker, ik sla nog geen deuk in een pakje boter
Oh jawel hoor alleen ik ben niet zo goed in dingen onderbouwen.quote:Op maandag 12 november 2012 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat er geen animo voor parenclubs is? Je zit me hier gewoon gelijk te geven dat je er geen kaas van hebt gegeten
.
Nou ja, niemand waarschijnlijk. Maar het is wel gewoon zo dat hij hoort te weten dat zijn vuisten 10x meer schade aan kunnen richten dan die van jou of mij.quote:Op maandag 12 november 2012 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Al heb ik er geen moeite mee als hij een inbreker ofzo zijn been zou breken.
Je onderbouwt dan ook niks, je zegt alleen dat iets volgens jou een feit is. Maar dat feit is geen feit, dat denk je en dat denk je fout. That's allquote:Op maandag 12 november 2012 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh jawel hoor alleen ik ben niet zo goed in dingen onderbouwen.
Dat heb je lang kunnen rekken. Gewerkt?quote:Op maandag 12 november 2012 20:54 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik had mezelf voorgenomen voor 18.00 niet op FOK! te verschijnen. Nailed it!
Hoho, mijn vuisten kunnen ook aardig wat schade aanrichten.quote:Op maandag 12 november 2012 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, niemand waarschijnlijk. Maar het is wel gewoon zo dat hij hoort te weten dat zijn vuisten 10x meer schade aan kunnen richten dan die van jou of mij.
Vanmorgen gewerkt, zelfs in de trein nog (ging verbazingwekkend goed, zelfs met pratende mensen), deadline gehaald en toen van 13.00 tot 17.30 school gehad. Daarna thuis boerenkoolstamppot met rookworst gegeten. I'm stuffed.quote:Op maandag 12 november 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heb je lang kunnen rekken. Gewerkt?
Ja, die van mij ookquote:Op maandag 12 november 2012 20:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoho, mijn vuisten kunnen ook aardig wat schade aanrichten.
Inb4 seksgrap.quote:Op maandag 12 november 2012 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanmorgen gewerkt, zelfs in de trein nog (ging verbazingwekkend goed, zelfs met pratende mensen), deadline gehaald en toen van 13.00 tot 17.30 school gehad. Daarna thuis boerenkoolstamppot met rookworst gegeten. I'm stuffed.
Goeie avondquote:Op maandag 12 november 2012 20:54 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik had mezelf voorgenomen voor 18.00 niet op FOK! te verschijnen. Nailed it!
Daar heb je punt inderdaad, point takenquote:Op maandag 12 november 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je onderbouwt dan ook niks, je zegt alleen dat iets volgens jou een feit is. Maar dat feit is geen feit, dat denk je en dat denk je fout. That's all.
hij heeft ongetwijfeld meer stootkracht ja.quote:Op maandag 12 november 2012 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die van mij ook. Maar niks vergeleken met wat Badr Hari kan aanrichten.
Nee, je moet eerst de gemeente aan je kant zien te krijgen. Dat is verrekte lastig. Meerwaarde bied je sowieso snel, want zoals ik zei, zoveel parenclubs zijn er in NL niet.quote:Op maandag 12 november 2012 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goeie avond
[..]
Daar heb je punt inderdaad, point taken![]()
Maar dan gaat mijn punt nog steeds op als je een nieuw bedrijf in dit geval een parenclub wil open, je wel meerwaarde moet bieden en jezelf onderscheiden tegen over de andere al bestaande clubs
De users die seksgrappen maken zijn er volgens mij even niet. Wat een rust.quote:
Hoi tijn!quote:Op maandag 12 november 2012 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goeie avond
[..]
Daar heb je punt inderdaad, point taken![]()
Maar dan gaat mijn punt nog steeds op als je een nieuw bedrijf in dit geval een parenclub wil open, je wel meerwaarde moet bieden en jezelf onderscheiden tegen over de andere al bestaande clubs
No offence, maar ik denk niet dat je het lang volhoudtquote:Op maandag 12 november 2012 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
hij heeft ongetwijfeld meer stootkracht ja.
Niet te min kan ik ook aardig iemand zijn gezicht bewerken.
Zou best wel eens met hem de ring in willen om te kijken hoelang ik het vol zou houden.
Het is sowieso enorm rustig hier. Jammer wel.quote:Op maandag 12 november 2012 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
De users die seksgrappen maken zijn er volgens mij even niet. Wat een rust.
[..]
Hoi tijn!
Kom vechten danquote:Op maandag 12 november 2012 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
No offence, maar ik denk niet dat je het lang volhoudt.
Ja, inderdaad. Ben ik eens klaar met school/huiswerk/werk. Niks anders te doen nu.quote:Op maandag 12 november 2012 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is sowieso enorm rustig hier. Jammer wel.
Bewonder mijn nieuwe laarsjesquote:Op maandag 12 november 2012 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ben ik eens klaar met school/huiswerk/werk. Niks anders te doen nu.
Waar?quote:
Ik hoef maar te flashen en je ligt knock-out.quote:Op maandag 12 november 2012 21:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat is waar.
Tegen jou heb ik helemaal geen kans
Samzz slaat je knock-out met haar meloenen.quote:Op maandag 12 november 2012 21:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat is waar.
Tegen jou heb ik helemaal geen kans
Knockers out!quote:Op maandag 12 november 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoef maar te flashen en je ligt knock-out.
30 seconden of meer als je klappen kan incasseren.quote:Op maandag 12 november 2012 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
hij heeft ongetwijfeld meer stootkracht ja.
Niet te min kan ik ook aardig iemand zijn gezicht bewerken.
Zou best wel eens met hem de ring in willen om te kijken hoelang ik het vol zou houden.
Een lening bij een bank krijgen zal ook moeilijk gaan.quote:Op maandag 12 november 2012 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, je moet eerst de gemeente aan je kant zien te krijgen. Dat is verrekte lastig. Meerwaarde bied je sowieso snel, want zoals ik zei, zoveel parenclubs zijn er in NL niet.
Ja, en ik mag je verder niet aanraken.quote:Op maandag 12 november 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoef maar te flashen en je ligt knock-out.
Door deze MI moet ik fappen.quote:Op maandag 12 november 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Samzz slaat je knock-out met haar meloenen.
Truequote:Op maandag 12 november 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
30 seconden of meer als je klappen kan incasseren.
[..]
Een lening bij een bank krijgen zal ook moeilijk gaan.
Loefje!quote:
Denk dat 30 seconden veel is alsie meteen voor de 'kill' gaat. Snel paar keer op je weke delen net onder de ribben, een keer goed op je dijbeen en dan is je dekking al wel zo naar de kloten dat die vuisten vol op je kin gaan...quote:Op maandag 12 november 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
30 seconden of meer als je klappen kan incasseren.
Dat geloof ik best.quote:Op maandag 12 november 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Toch is de gemeente in deze de belangrijkste tegenwerker.
Mooi!quote:
Of met een rechtse hoek gelijk knock outquote:Op maandag 12 november 2012 21:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Denk dat 30 seconden veel is alsie meteen voor de 'kill' gaat. Snel paar keer op je weke delen net onder de ribben, een keer goed op je dijbeen en dan is je dekking al wel zo naar de kloten dat die vuisten vol op je kin gaan...
Ja. Maar 10 cm, hoorquote:
quote:
Meteen serieus nemen.quote:Op maandag 12 november 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, veel plezier ermee. Doe je het on cam?
Groot gelijk, ik vind ze ook echt heel erg leuk. 10 cm is voor mij genoeg, meer moet het niet zijn. Dan ben ik ook 1.80, lang zat.quote:Op maandag 12 november 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar 10 cm, hoor. Ik vond de kleur zo tof, in het echt is de kleur nog ietsje donkerder. En dan dat knoopje
. En echt sučde en meer dan 50% korting. Kan niet laten staan, moet kopen
.
Ik geef je geen ongelijk.quote:
Ach ja, ik weet op wie je wel hebt gefapt.quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach ja, ik weet op wie je wel hebt gefapt.
Dan is Samzz wel een stapje omhoog he?
quote:Op maandag 12 november 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Puur om aan te geven hoe laag de grens destijds was.quote:Op maandag 12 november 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben 1,64quote:Op maandag 12 november 2012 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Groot gelijk, ik vind ze ook echt heel erg leuk. 10 cm is voor mij genoeg, meer moet het niet zijn. Dan ben ik ook 1.80, lang zat.![]()
Dank kun je 10cm heeeel goed gebruikenquote:
Lief.quote:
Ik noem uiteraard geen namen.quote:
Goed goed, ieder zijn ding.quote:Op maandag 12 november 2012 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Puur om aan te geven hoe laag de grens destijds was.
Daarnaast wond dat ranzige me enigszins op.
Wacht, wat?quote:Op maandag 12 november 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enkel voor de intimi.quote:
Ik zal haar eens 10 cm geven.quote:Op maandag 12 november 2012 21:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dank kun je 10cm heeeel goed gebruiken
Precies wat er staat he?quote:
Doe nou niet alsof ik het elke dag doe.quote:
Wie fapt er op mijquote:Op maandag 12 november 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal haar eens 10 cm geven.
[..]
Precies wat er staat he?
Ik zal het ook wel niet willen weten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Doe ik ook niet.quote:Op maandag 12 november 2012 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof ik het elke dag doe.
Geen idee. Weet jij beter dan ik, lijkt me.quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal het ook wel niet willen weten.
Voel je die brandende nieuwsgierigheid al zijn werk doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik kan niet fappen.quote:
Nee, ik heb eigenlijk geen idee. En om eerlijk te zijn wil ik het ook niet wetenquote:Op maandag 12 november 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
[..]
Geen idee. Weet jij beter dan ik, lijkt me.
Ik niet, maak je geen zorgen.quote:
Voelt als een blaasontsteking.quote:Op maandag 12 november 2012 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Voel je die brandende nieuwsgierigheid al zijn werk doen?
wie zal het zeggenquote:Op maandag 12 november 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je even?
Maar, serieus. Grapje he.
Zoek een date/vriend/scharrel/fb en fap hemquote:
Done.quote:Op maandag 12 november 2012 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoek een date/vriend/scharrel/fb en fap hem
Onderschat het niet, goed fappen is een kunst!quote:
Opgelost slotjequote:
Ik krijg niet eens de kans om het te leren. Ik voel me tekort gedaan.quote:Op maandag 12 november 2012 21:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Onderschat het niet, goed fappen is een kunst!
Het lijkt mij dat je fappen toch altijd het best zelf doet.quote:Op maandag 12 november 2012 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoek een date/vriend/scharrel/fb en fap hem
Zoek een vrouwquote:Op maandag 12 november 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Opgelost slotje
Was alles maar zo makkelijk op te lossen.![]()
Ik als man zou graag borsten hebben om mee te spelen.
Natuurlijk wel, gewoon je clitoris rukken met een pincet.quote:Op maandag 12 november 2012 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens de kans om het te leren. Ik voel me tekort gedaan.
Goed.quote:Op maandag 12 november 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb eigenlijk geen idee. En om eerlijk te zijn wil ik het ook niet weten!
Je komt als geroepen.quote:Op maandag 12 november 2012 21:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, wat een afgang voor de VVD.
Dat is het ookquote:Op maandag 12 november 2012 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat je fappen toch altijd het best zelf doet.
Vrouwen hebben weer andere kwaliteiten, of nou ja andere mogelijkheden.
Ik denk niet dat er dan nog iets van overblijft.quote:Op maandag 12 november 2012 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, gewoon je clitoris rukken met een pincet.
Hoiquote:Op maandag 12 november 2012 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Work in progressquote:
Politiek is sowieso een afgangquote:Op maandag 12 november 2012 21:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Oh, dat is niet de bedoeling zeker.quote:Op maandag 12 november 2012 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er dan nog iets van overblijft.
Je had het al door.quote:
Dat sowieso, maar ik vind dat het begrip "Hogere inkomens" altijd zo onduidelijk gehanteerd wordt.quote:Op maandag 12 november 2012 21:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik denk niet dat ze 'm kunnen fixen.quote:Op maandag 12 november 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is niet de bedoeling zeker.
Sumo-dieet gaan volgen. Half jaartje ofzo en je hebt het voorelkaarquote:Op maandag 12 november 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik als man zou graag borsten hebben om mee te spelen.
Ik denk inderdaad dat het uitloopt op een soort van alternatieve besnijdenisquote:Op maandag 12 november 2012 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze 'm kunnen fixen.
Hoezo krijg je die kans niet ?quote:Op maandag 12 november 2012 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Stuur dan een DM of zo. Nu moet ik multitasken.quote:Op maandag 12 november 2012 21:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hahahaha
Kun jij heel even jouw WA bekijken?
Andere optie is toch aantrekkelijkerquote:Op maandag 12 november 2012 21:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sumo-dieet gaan volgen. Half jaartje ofzo en je hebt het voorelkaar
Help me straks even onthouden dat ik hier nog op reageer, ik fiets zo eerst even naar huisquote:Op maandag 12 november 2012 21:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik vind dat het begrip "Hogere inkomens" altijd zo onduidelijk gehanteerd wordt.
Als je na 10 jaar studeren en 15 jaar ervaring opdoen een normale baan (dus geen excessieve functie met belachelijk salaris, brute auto en onzinnige onkostenvergoedingen hebt) houd je echt aan het eind van de maand geen bergen over. Is dat dan een "hoger inkomen" ??
Ik heb geen piemel.quote:
Kusjonquote:Op maandag 12 november 2012 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Stuur dan een DM of zo. Nu moet ik multitasken.
Er zijn toch jongentjes (we zitten op Fok!) en mannen zat die je die gelegenheid wel willen bieden?quote:
quote:
Waar ligt de grens volgens jou? 2 keer modaal? 3 keer modaal?quote:Op maandag 12 november 2012 21:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik vind dat het begrip "Hogere inkomens" altijd zo onduidelijk gehanteerd wordt.
Als je na 10 jaar studeren en 15 jaar ervaring opdoen een normale baan (dus geen excessieve functie met belachelijk salaris, brute auto en onzinnige onkostenvergoedingen hebt) houd je echt aan het eind van de maand geen bergen over. Is dat dan een "hoger inkomen" ??
Je snapt het niet hč? Ik zal nooit ervaren hoe het is om er zelf een te hebben en zelf lekker te fappen op Samzz haar meloenen.quote:Op maandag 12 november 2012 21:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er zijn toch jongentjes (we zitten op Fok!) en mannen zat die je die gelegenheid wel willen bieden?
Genoeg aanbieders hier in het topic.quote:
Daar voel ik toch niks van?quote:Op maandag 12 november 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Genoeg aanbieders hier in het topic.
Ja, wie wil dat nou nietquote:Op maandag 12 november 2012 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Je snapt het niet hč? Ik zal nooit ervaren hoe het is om er zelf een te hebben en zelf lekker te fappen op Samzz haar meloenen.
je weet niet wat je mistquote:Op maandag 12 november 2012 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Je snapt het niet hč? Ik zal nooit ervaren hoe het is om er zelf een te hebben en zelf lekker te fappen op Samzz haar meloenen.
quote:
quote:
Een piemel is niet geweldig.quote:Op maandag 12 november 2012 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Seems legit.quote:Op maandag 12 november 2012 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Een piemel is niet geweldig.
Geslachtsdelen overbodige nonsens, maar dat zeg ik om in stijl van dit topic seksueel gefrustreerd ben. Nou ja acteer.
Mannen.quote:Op maandag 12 november 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
Ik had daar ooit eens een discussie over met een vriend. We vroegen ons af voor wie seks over het algemeen lekkerder zou zijn, mannen of vrouwen.
Hij dacht vrouwen, ik dacht mannen.
Wie oh wie?
Een piemel is geweldig.quote:Op maandag 12 november 2012 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Een piemel is niet geweldig.
Geslachtsdelen overbodige nonsens, maar dat zeg ik om in stijl van dit topic seksueel gefrustreerd ben. Nou ja acteer.
Is seks niet oorspronkelijk gericht op mannelijke stimulatie? Het was namelijk belangrijker dat de man een zaadlozing kreeg dan dat de vrouw het lekker vond.quote:
3x modaal op zijn minst. En dan nog, langzaam invoeren want ook die groep heeft gewoon maandelijkse verplichtingen gekoppeld aan langlopende overeenkomsten. Die kunnen ook niet "even" 1000,- netto in de maand "vrijmaken" om aan jalouziebelasting te gaan betalen.quote:Op maandag 12 november 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar ligt de grens volgens jou? 2 keer modaal? 3 keer modaal?
Waar?quote:
Als je daadwerkelijk de mogelijkheid hebt om er iets mee te doen. Vast wel.quote:
Als het goed gebeurt dan is het voor beide lekkerquote:Op maandag 12 november 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
Ik had daar ooit eens een discussie over met een vriend. We vroegen ons af voor wie seks over het algemeen lekkerder zou zijn, mannen of vrouwen.
Wie oh wie?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dat natuurlijk wel. Dus mij maakt het niet uit.quote:Op maandag 12 november 2012 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk de mogelijkheid hebt om er iets mee te doen. Vast wel.
Heu ? Samzzz' meloenen? hoezo moet je daar op fappen dan?quote:Op maandag 12 november 2012 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
Gelukkig hebben we nog handen, schrale troost.quote:Op maandag 12 november 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat natuurlijk wel. Dus mij maakt het niet uit.
Je bent gewoon tegen iedereen die niet in jouw straatje past. Volstrekt natuurlijke reactie verder hoor!quote:Op maandag 12 november 2012 21:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
3x modaal op zijn minst. En dan nog, langzaam invoeren want ook die groep heeft gewoon maandelijkse verplichtingen gekoppeld aan langlopende overeenkomsten. Die kunnen ook niet "even" 1000,- netto in de maand "vrijmaken" om aan jalouziebelasting te gaan betalen.
En nee ik ben niet tegen geld voor mensen die echt niet voor zichzelf kunnen zorgen, maar wel tegen het financieren van "kunstenaars" of mensen die een studie hebben gekozen waarvan ze vooraf wisten dat er geen werk in zou zijn....
Moet ik alles voorkauwen?quote:Op maandag 12 november 2012 21:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heu ? Samzzz' meloenen? hoezo moet je daar op fappen dan?
Vrouwen denk omdat die op meer manieren kunnen klaarkomenquote:Op maandag 12 november 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
Wie oh wie?
Ik denk dat vrouwen in hun jeugd meer "kan niet / mag niet / dat is niet netjes" krijgen aangepraat, en dat het daarom wel eens "minder lekker" kan lijken, dan voor mannen....quote:Op maandag 12 november 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
Wie oh wie?
Ja, daarom dacht ik dus ook dat het voor mannen lekkerder isquote:Op maandag 12 november 2012 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Is seks niet oorspronkelijk gericht op mannelijke stimulatie? Het was namelijk belangrijker dat de man een zaadlozing kreeg dan dat de vrouw het lekker vond.
Lekkerderquote:Op maandag 12 november 2012 21:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het goed gebeurt dan is het voor beide lekker
quote:Op maandag 12 november 2012 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]Ik zou het niet doen. Dat is awkward.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat is waar.quote:Op maandag 12 november 2012 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog handen, schrale troost.
I don't fap and tell.quote:Op maandag 12 november 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom dacht ik dus ook dat het voor mannen lekkerder is.
[..]
Lekkerder.
[..]
Ik zou het niet doen. Dat is awkward.
Als ze überhaupt klaarkomen, that is.quote:Op maandag 12 november 2012 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwen denk omdat die op meer manieren kunnen klaarkomen
Waar staat dat? Ik ben tegen het financieren van mensen die willens en wetens dingen doen waardoor ze de gemeenschap geld kosten. Maar vind het aan de andere kant te gek voor woorden dat -door een arts ziek verklaarde mensen- worden gedwongen tot werken of het zelf financieren van hulp in hun leven....quote:Op maandag 12 november 2012 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent gewoon tegen iedereen die niet in jouw straatje past. Volstrekt natuurlijke reactie verder hoor!
Ja, maar jij fapt niet op mijquote:Op maandag 12 november 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vertel het altijd wel hoor.
Heb jij zo'n optimistisch beeld van jouw eigen bestaan? vermoeiend lijkt me datquote:Op maandag 12 november 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
Net zoals 95% van de dingen die ik meemaak kan een fapmelding niemand wat schelen.
Wat maak jij dan allemaal mee Loefje?quote:Op maandag 12 november 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
Net zoals 95% van de dingen die ik meemaak kan een fapmelding niemand wat schelen.
En dat gaat toch ook niet gebeuren? Dus ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 12 november 2012 21:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
3x modaal op zijn minst. En dan nog, langzaam invoeren want ook die groep heeft gewoon maandelijkse verplichtingen gekoppeld aan langlopende overeenkomsten. Die kunnen ook niet "even" 1000,- netto in de maand "vrijmaken" om aan jalouziebelasting te gaan betalen.
En nee ik ben niet tegen geld voor mensen die echt niet voor zichzelf kunnen zorgen, maar wel tegen het financieren van "kunstenaars" of mensen die een studie hebben gekozen waarvan ze vooraf wisten dat er geen werk in zou zijn....
Er van uitgaande dat ze klaarkomt uiteraard.quote:Op maandag 12 november 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze überhaupt klaarkomen, that is.
Jouw glimlach is wel uberfapbaar, maar dan nogquote:
Nee? De keren dat ik het vermelde, vonden ze het best leuk.quote:Op maandag 12 november 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
Geef maar toe dat je het jammer vindt.quote:
Nee, dat vind ik niet jammer. Ik vind het een ranzig idee wanneer het wel zo zou zijnquote:Op maandag 12 november 2012 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee? De keren dat ik het vermelde, vonden ze het best leuk.
[..]
Geef maar toe dat je het jammer vindt.
Ah ok, dacht eventjes dat jij zo'n verzuurde VVDer wasquote:Op maandag 12 november 2012 21:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waar staat dat? Ik ben tegen het financieren van mensen die willens en wetens dingen doen waardoor ze de gemeenschap geld kosten. Maar vind het aan de andere kant te gek voor woorden dat -door een arts ziek verklaarde mensen- worden gedwongen tot werken of het zelf financieren van hulp in hun leven....
Jawel, nu wordt het hele circus netjes verhuisd van de ziektenkostenpremie naar de inkomstenbelasting. Met minder nuanceringsmogelijkheden / reparatie opties.quote:Op maandag 12 november 2012 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat gaat toch ook niet gebeuren? Dus ik zie het probleem niet.
quote:Op maandag 12 november 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet jammer. Ik vind het een ranzig idee wanneer het wel zo zou zijn.
Dat noem jij optimistisch? Dat ik 5% van mijn leven meldenswaardig vind?quote:Op maandag 12 november 2012 21:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb jij zo'n optimistisch beeld van jouw eigen bestaan? vermoeiend lijkt me dat
Op dit moment niet zoveel boeiends.quote:Op maandag 12 november 2012 21:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat maak jij dan allemaal mee Loefje?
Het zou bij mij geheel afhangen van de persoon. Vanwege MI's enz.quote:Op maandag 12 november 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou me wel vereerd voelen, op een vreemde manier. Gevleid.
Je hebt gesolliciteerd bij 3fm?quote:Op maandag 12 november 2012 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat noem jij optimistisch? Dat ik 5% van mijn leven meldenswaardig vind?
[..]
Op dit moment niet zoveel boeiends.
Behalve dat de hoofd opleiding van 3FM net een kind heeft en met verlof is waar door ik nog 3 weken moet wachten voordat hij er naar luistert.
problem?quote:Op maandag 12 november 2012 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jongen, je bent er nog maar net!
Ik weet niet, eigenlijk... Het klinkt gewoon ranzigquote:Op maandag 12 november 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou me wel vereerd voelen, op een vreemde manier. Gevleid.
Kut zeg. Had dat kind niet even kunnen wachten of zo?quote:Op maandag 12 november 2012 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Op dit moment niet zoveel boeiends.
Behalve dat de hoofd opleiding van 3FM net een kind heeft en met verlof is waar door ik nog 3 weken moet wachten voordat hij er naar luistert.
Oh bij mij kon het niemand wat schelen, begrijpelijk wel.quote:Op maandag 12 november 2012 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee? De keren dat ik het vermelde, vonden ze het best leuk.
Neuh ik ben opgegroeid in een middenstandsgezin met het dogma: "Zorg voor jezelf en de mensen om je heen, en wees zelfstandig" hoog in het vaandel staat.quote:Op maandag 12 november 2012 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah ok, dacht eventjes dat jij zo'n verzuurde VVDer was![]()
Zoals het Sheldon ook wel wordt uitgelegd: dit was sarcasme....quote:Op maandag 12 november 2012 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Soort van, een collega die al in dat opleidingstraject zit was zo enthousiast over mij dat ze er op stond dat ze het aan hem zou laten horen. Toen heb ik maar de minst slechte uitzending gestuurd.quote:
Zo simpel is het niet.quote:Op maandag 12 november 2012 21:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jawel, nu wordt het hele circus netjes verhuisd van de ziektenkostenpremie naar de inkomstenbelasting. Met minder nuanceringsmogelijkheden / reparatie opties.
Ik mis in het hele plaatje het weghalen van overheidsuitgaven, sterke deregulering, opheffen van controle instanties e.d.
Wat klinkt er ranzig?quote:Op maandag 12 november 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet, eigenlijk... Het klinkt gewoon ranzig.
Meneer Kloon voor jouquote:Op maandag 12 november 2012 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
LOL doe effe niet gelijk zo verzuurd, klonemans!
Hmm, dat misschien ook. Er zijn er wel een paar van wie ik het niet hoef te weten ja, mochten ze dat doen.quote:Op maandag 12 november 2012 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zou bij mij geheel afhangen van de persoon. Vanwege MI's enz.
Arm loefjequote:Op maandag 12 november 2012 21:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh bij mij kon het niemand wat schelen, begrijpelijk wel.
Ik ben nu al fan van je.quote:Op maandag 12 november 2012 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Soort van, een collega die al in dat opleidingstraject zit was zo enthousiast over mij dat ze er op stond dat ze het aan hem zou laten horen. Toen heb ik maar de minst slechte uitzending gestuurd.
Het feit dat iemand in zijn gedachten gare fantasietjes uitvoert met jou in de hoofdrol... Mja. Best vreemd, imo.quote:
Das idd wel jammer ja.quote:Op maandag 12 november 2012 21:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh ik ben opgegroeid in een middenstandsgezin met het dogma: "Zorg voor jezelf en de mensen om je heen, en wees zelfstandig" hoog in het vaandel staat.
En daar horen uitvreters niet bij, maar zeker wel die mensen die het echt nodig hebben. Het is alleen zo jammer dat in regeltjes nederland de gemeentelijke bijstandsambtenaar ondertussen meer bevoegdheid heeft dan de keuringsarts.... (praktijk ervaring met een vriendin van ons...)
Dat meisje wat er op staat om het aan hem te laten horen is al mijn sidekick. Of nou ja dat is te weinig credits.quote:Op maandag 12 november 2012 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben nu al fan van je.
Zoek je nog een sidekick?
Is dat die met die stalker-ex?quote:Op maandag 12 november 2012 21:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat meisje wat er op staat om het aan hem te laten horen is al mijn sidekick. Of nou ja dat is te weinig credits.
Bazig mens wel. Echt geweldige verhalen heeft ze.
Sjah na 5 jaar bestuurskunde te hebben gestudeerd en nu 15 jaar in het bedrijfsleven te verkeren kan ik het op dit punt helaas niet met je eens zijn.quote:
Nou dan lul je me maar bij Giel naar binnenquote:Op maandag 12 november 2012 21:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat meisje wat er op staat om het aan hem te laten horen is al mijn sidekick. Of nou ja dat is te weinig credits.
Bazig mens wel. Echt geweldige verhalen heeft ze.
Stalker...ach lamaar ik ga hem niet inkoppenquote:Op maandag 12 november 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat die met die stalker-ex?
Heb je liever dat dat openlijk gebeurt dan ?quote:Op maandag 12 november 2012 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het feit dat iemand in zijn gedachten gare fantasietjes uitvoert met jou in de hoofdrol... Mja. Best vreemd, imo.
Wajong is sowieso... Vreemd. Iemand die als kind ernstig ziek is geweest krijgt gewoon zijn leven lang een uitkering, ook al is diegene al lang en breed genezen en helemaal 100% gezond.quote:Op maandag 12 november 2012 21:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das idd wel jammer ja.
En heb zelf trouwens ook een hekel aan uitvreters. Als ik soms hoor wat er in de wajong terecht is gekomen, denk ik ook van "GVD, hoe is het mo-ge-lijk dat zo'n "uitvreter" er in slaagt zo'n misbruik van deze regeling te maken".
Het kan me niet boeien alsof ze het leuk vinden als ik aan mijn leuter trek, belangrijker als zij aan de eerdere genoemde leuter willen zitten.quote:
Nee. Maar het is wel raar om over na te denken.quote:Op maandag 12 november 2012 21:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je liever dat dat openlijk gebeurt dan ?
Ja.quote:Op maandag 12 november 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat die met die stalker-ex?
Daar gaat binnenkort sowieso verandering in komen. Dan blijft de wajong alleen maar voor diegenen die echt helemaal afgekeurd zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wajong is sowieso... Vreemd. Iemand die als kind ernstig ziek is geweest krijgt gewoon zijn leven lang een uitkering, ook al is diegene al lang en breed genezen en helemaal 100% gezond.
Zo mijn vriendin ook. Vind het zo vreemd...
Wat ik nog bijzonderder vind is dat er tussen gemeenten onderling een verschil is.quote:Op maandag 12 november 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wajong is sowieso... Vreemd. Iemand die als kind ernstig ziek is geweest krijgt gewoon zijn leven lang een uitkering, ook al is diegene al lang en breed genezen en helemaal 100% gezond.
Maar dat wilden ze ook niet?quote:Op maandag 12 november 2012 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kan me niet boeien alsof ze het leuk vinden als ik aan mijn leuter trek, belangrijker als zij aan de eerdere genoemde leuter willen zitten.
Klinkt als een toffe vrouw.quote:Op maandag 12 november 2012 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja.
Maar serieus, ze is barvrouw geweest in New York en heeft gestudeerd in Montreal. En dat al op haar 24ste.
Nee, waz met jou? En je weet best waar ik het over heb dus gedraag je nou eventjes niet als een sukkeltjequote:
ik wil alleen maar integrerenquote:Op maandag 12 november 2012 21:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, waz met jou? En je weet best waar ik het over heb dus gedraag je nou eventjes niet als een sukkeltje
Vaag dat dat zo is. Zelf geen ervaring mee.quote:Op maandag 12 november 2012 21:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat ik nog bijzonderder vind is dat er tussen gemeenten onderling een verschil is.
En dan niet alleen in hoe alles loopt, maar ook welke beslissingen door welke functionarissen genomen mogen worden, en welke waarde keuringsartsen en hun hele beroepsgroep in deze hebben.
Ik ben dus erotische verhalen gaan schrijven omdat ik moeite kreeg met mijn eigen fantasieen over mensen uit mijn omgeving....quote:Op maandag 12 november 2012 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar het is wel raar om over na te denken.
Nee dat wouden ze ook niet, angst voor de monstercock he.quote:Op maandag 12 november 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dat wilden ze ook niet?
Ze echt ontzettend baas en heel erg lief.quote:[..]
Klinkt als een toffe vrouw.
Nou ja, ik vind het wel terecht. Iemand die helemaal gezond is heeft imo geen uitkering nodig.quote:Op maandag 12 november 2012 21:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar gaat binnenkort sowieso verandering in komen. Dan blijft de wajong alleen maar voor diegenen die echt helemaal afgekeurd zijn.
Zelf ben ik wel blij dat de wajong bestaat. Jammer alleen dat ik er niet jaren tevoren al van wist, dan hadden veel eerder deuren voor me opengegaan
Maar goed, das verleden tijd
Dat kanquote:Op maandag 12 november 2012 21:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben dus erotische verhalen gaan schrijven omdat ik moeite kreeg met mijn eigen fantasieen over mensen uit mijn omgeving....![]()
In die verhalen gebruik ik anonieme personages....
Ik was in die tijd ook ziek trouwens, voor geval je dat gemist had.quote:Op maandag 12 november 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het wel terecht. Iemand die helemaal gezond is heeft imo geen uitkering nodig.
Wanneer ga ik haar meeten dan?quote:Op maandag 12 november 2012 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat wouden ze ook niet, angst voor de monstercock he.
[..]
Ze echt ontzettend baas en heel erg lief.
Zo lang het label "gezond" maar uitgedeeld wordt door artsen, en niet door ambtenaren die een vinkjesformulier invullen. Gezond kun je imho alleen verklaard worden na onderzoek door een ter zake kundige. Er zijn nu al gemeenten die een ambtenaar deze taak geven, en dan mag je als "client" dat besluit aanvechten via een echte arts, als je het niet eens bent met de uitslag.quote:Op maandag 12 november 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het wel terecht. Iemand die helemaal gezond is heeft imo geen uitkering nodig.
Nadat ik een contract heb ondertekend bij de NTR.quote:Op maandag 12 november 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer ga ik haar meeten dan?
Huuuu, editquote:Op maandag 12 november 2012 21:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was in die tijd ook ziek trouwens, voor geval je dat gemist had.
't is wat uit de hand gelopen ; t' zijn nu halve romansquote:Op maandag 12 november 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan. En als die verhalen een uitlaatklep zijn, prima toch.
Een ziekenhuisarts heeft haar genezen en gezond verklaard.quote:Op maandag 12 november 2012 21:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zo lang het label "gezond" maar uitgedeeld wordt door artsen, en niet door ambtenaren die een vinkjesformulier invullen. Gezond kun je imho alleen verklaard worden na onderzoek door een ter zake kundige. Er zijn nu al gemeenten die een ambtenaar deze taak geven, en dan mag je als "client" dat besluit aanvechten via een echte arts, als je het niet eens bent met de uitslag.
Beter doe je dat snel.quote:Op maandag 12 november 2012 21:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nadat ik een contract heb ondertekend bij de NTR.
Ja, ik zag hetquote:Op maandag 12 november 2012 21:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja sorry, had mijn post al ge-edit
Zie boven
Uuhuh dat is heel mooi! (En goed ook!)quote:Op maandag 12 november 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een ziekenhuisarts heeft haar genezen en gezond verklaard.
Vaag, zo iemand hoort toch niet in de wajong thuis?quote:Op maandag 12 november 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een ziekenhuisarts heeft haar genezen en gezond verklaard.
Ja joh gezellig tussen Jandino en Jurgen in.quote:
Damn, das pech hebben!quote:Op maandag 12 november 2012 21:45 schreef Fera het volgende:
Zit m'n pa met z'n lucky ass in Zuid-Spanje, regent het daar gewoon.
bedankt voor de toestemming maat!quote:Op maandag 12 november 2012 21:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok oh, nou ga je gang en integreer maar raak!
Ja, nogal. Hij wilde daar gaan wielrennen. Dat is toch minder leuk als het regent.quote:
Ja, is ook. Maar ergens snap ik het wel... Denk dat het is om fraude tegen te gaan. Als je echt ziek bent, dan verklaart je arts dat in no time.quote:Op maandag 12 november 2012 21:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uuhuh dat is heel mooi! (En goed ook!)
Ik doel op bv de gemeente Den Haag die voor een heel stuk regelgeving rondom gezondheid doodleuk de boel heeft omgedraaid. De ambtenaar bepaalt op basis van zijn/haar inschatting je toestand, en als je het er niet mee eens bentmoet je zelf de artsenwinkel er bij gaan halen.
Dat is m.i. de omgedraaide wereld....
Snap ik. Maar in feite doet ze dat ook, want ze zegt haar uitkering niet opquote:Op maandag 12 november 2012 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vaag, zo iemand hoort toch niet in de wajong thuis?
Maar waar ik het eigenlijk eerder over had zijn menden die oprecht misbruik maken van de wajong (zich af laten keuren om zodoende niet te hoeven werken).
Al vriezen daar z'n tenen er tenminste niet af!quote:Op maandag 12 november 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, nogal. Hij wilde daar gaan wielrennen. Dat is toch minder leuk als het regent.
Ik kan dadelijk gewoon zeggen dat een BN-er ooit nog eens kip voor mij gebbqed heeftquote:Op maandag 12 november 2012 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja joh gezellig tussen Jandino en Jurgen in.
Wel fijn dat de NTR een soort afkeer heeft tegen Nederlanders.
Mijn zwager heeft een hoge dwarslaesie, volledig afgekeurd. Toch heeft hij door bikkelen een baan (32 uur) en zorgt hij voor zichzelf.quote:Op maandag 12 november 2012 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vaag, zo iemand hoort toch niet in de wajong thuis?
Maar waar ik het eigenlijk eerder over had zijn menden die oprecht misbruik maken van de wajong (zich af laten keuren om zodoende niet te hoeven werken).
True. In Nederland doet hij het ook niet in het najaar, dan gaat hij meestal mountainbiken.quote:Op maandag 12 november 2012 21:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Al vriezen daar z'n tenen er tenminste niet af!
Shit ik heb deze BN-er in spe nog niet gemeet. The next Jurgen Rayman ik zeg jequote:Op maandag 12 november 2012 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan dadelijk gewoon zeggen dat een BN-er ooit nog eens kip voor mij gebbqed heeft
En ook wel wat gevaarlijk; veel vieze wegen (olie / diesel / teer) daar, erg glad bij regen.quote:Op maandag 12 november 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, nogal. Hij wilde daar gaan wielrennen. Dat is toch minder leuk als het regent.
En het is nog eens bullshit ookquote:Op maandag 12 november 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zijn ze niet eens mooi.
Daar zou wat aan gedaan kunnen worden dmv een herkeuring.quote:Op maandag 12 november 2012 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik. Maar in feite doet ze dat ook, want ze zegt haar uitkering niet op.
Maar als je echt ziek bent, heb je daar de energie amper voor, en is het gewoon beledigend.quote:Op maandag 12 november 2012 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is ook. Maar ergens snap ik het wel... Denk dat het is om fraude tegen te gaan. Als je echt ziek bent, dan verklaart je arts dat in no time.
Ik heb geen idee eigenlijk.quote:
Nou ja, dat ligt eraan. Ze heeft op haar 12e non-hodgekins gekregen en is daar volledig van herstelt. Maar die ziekte gaf haar dus wel het recht op een Wajong uitkering.quote:Op maandag 12 november 2012 21:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar zou wat aan gedaan kunnen worden dmv een herkeuring.
Trouwens, wel knap als je terecht in de wajong terecht komt en vervolgens toch 100% kunt genezen!![]()
Trouwens, sowieso geen goed idee om dan in de wajong te blijven hangen. Zodra ik de kans heb, wil ik weer wat van mijn leven gaan maken. In welke vorm, hoe of wat, weet ik nog niet, maar ik ga niet de rest van mijn leven niks doen.
Dat zit gewoon niet in m'n karakter.
Je zou nog reageren op die ene dinges van fietsie.quote:
Klopt, ik ga er nu even naar kijkenquote:Op maandag 12 november 2012 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zou nog reageren op die ene dinges van fietsie.
Ofzo.
Dat is het ook wel, jaquote:Op maandag 12 november 2012 21:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar als je echt ziek bent, heb je daar de energie amper voor, en is het gewoon beledigend.
Ze draaien de regels om om minder ambtelijk werk te hebben. Dat vind ik dan weer een no-go.
Macht nichtsquote:
Aan de ene kant belachelijk, aan de andere kant ook begrijpelijk.quote:Op maandag 12 november 2012 21:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn zwager heeft een hoge dwarslaesie, volledig afgekeurd. Toch heeft hij door bikkelen een baan (32 uur) en zorgt hij voor zichzelf.
Nu begint zijn lichaam "zelfherstel" te vertonen. Spontaan raken zenuwbanen "her aangesloten" alleen meestal totaal verkeerd. Met als gevolg (ernstige) spasmen of een spijsvertering die totaal aan de wandel gaat.
Voor dat soort situaties hebben we dus geen regeltjes... Advies: ga maar thuiszitten, dan pas je binnen de regels....
Die australische dingen zat toch huid in van schapen die sowieso geslacht worden in de vlees-industrie? Een "lam" is ook een goed jaar oud tegen die tijd... en niet zo'n ukkie van de foto....quote:
Ik zag het gewoon staan op fb. Maar ik had wel het idee dat het nepbont/wol/whatever was.quote:Op maandag 12 november 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het ook wel, ja.
[..]
Macht nichts!
Ahja maar kanker in al haar varianten heeft een bijzondere definitie van "genezen" he.....quote:Op maandag 12 november 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, dat ligt eraan. Ze heeft op haar 12e non-hodgekins gekregen en is daar volledig van herstelt. Maar die ziekte gaf haar dus wel het recht op een Wajong uitkering.
Vreemd. Ik dacht dat het alleen maar was voor mensen die voor hun 18e arbeidsongeschikt raakten (min of meer definitief), maar ik kan me er in vergissen. Tis al laat en ik ben een beetje dronkenquote:Op maandag 12 november 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, dat ligt eraan. Ze heeft op haar 12e non-hodgekins gekregen en is daar volledig van herstelt. Maar die ziekte gaf haar dus wel het recht op een Wajong uitkering.
Ik denk dat onder hogere inkomens alles verstaan wordt wat meer dan een X-percentage hoger ligt dan het inkomen van Jan Modaal. Ik denk dat alles vanaf de 42%-schijf, in Nederland wordt gezien als een "hoog inkomen". Mede gebaseerd op de plannen uit het (nieuwe) regeerakkoord.quote:Op maandag 12 november 2012 21:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sowieso wordt in Australië alles van het schaap gebruikt, dacht ik. En idd, die kleintjes gebruiken ze niet, dan is de wol nog niet goed ontwikkeld, had ik begrepenquote:Op maandag 12 november 2012 21:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die australische dingen zat toch huid in van schapen die sowieso geslacht worden in de vlees-industrie? Een "lam" is ook een goed jaar oud tegen die tijd... en niet zo'n ukkie van de foto....
Uggs zijn van echt schapenvacht gemaaktquote:Op maandag 12 november 2012 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zag het gewoon staan op fb. Maar ik had wel het idee dat het nepbont/wol/whatever was.
Klopt. Maar een arts verklaart je ook niet zomaar genezenquote:Op maandag 12 november 2012 21:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja maar kanker in al haar varianten heeft een bijzondere definitie van "genezen" he.....
Ik weet het niet. Ik weet wel dat zij een Wajong uitkering krijgt. That's all.quote:Op maandag 12 november 2012 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vreemd. Ik dacht dat het alleen maar was voor mensen die voor hun 18e arbeidsongeschikt raakten (min of meer definitief), maar ik kan me er in vergissen. Tis al laat en ik ben een beetje dronken![]()
Een beetje maar hoor
Ah, oké. Maar daar hoeven geen schaapjes voor dood te gaan, toch?quote:Op maandag 12 november 2012 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sowieso wordt in Australië alles van het schaap gebruikt, dacht ik. En idd, die kleintjes gebruiken ze niet, dan is de wol nog niet goed ontwikkeld, had ik begrepen.
[..]
Uggs zijn van echt schapenvacht gemaakt.
[..]
Klopt. Maar een arts verklaart je ook niet zomaar genezen. Inmiddels is het al 13 jaar geleden sinds haar eerste genezen verklaring.
Is dat geen echt leer dan?quote:Op maandag 12 november 2012 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, oké. Maar daar hoeven geen schaapjes voor dood te gaan, toch?
Natuurlijk wel... Maar ze worden niet alleen voor de huiden geslacht, ook voor het vlees. En ze worden al helemaal niet levend gevild.quote:Op maandag 12 november 2012 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Het leer is toch niet van schapen?quote:Op maandag 12 november 2012 21:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is dat geen echt leer dan?
ik heb er zo erg de ballen verstand van
Jawel, is echt leerquote:Op maandag 12 november 2012 21:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is dat geen echt leer dan?
ik heb er zo erg de ballen verstand van
Van welk dier danquote:
O, ik dacht dat het ging om de wol.quote:Op maandag 12 november 2012 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk wel... Maar ze worden niet alleen voor de huiden geslacht, ook voor het vlees. En ze worden al helemaal niet levend gevild.
Weet ik veel hoe dat werkt.quote:Op maandag 12 november 2012 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van welk dier dan? Of dacht je dat de wol op koeienhuid werd gelijmd
?
Wil ze niks meer van haar leven maken dan? Kan me voorstellen dat als je doodsangsten hebt gehad vroeger, dat het vreemd is dat je opeens "een nieuwe dag" hebt. Moet als kanttekening zeggen dat ik de door jou genoemde ziekte niet ken.quote:Op maandag 12 november 2012 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik weet wel dat zij een Wajong uitkering krijgt. That's all.
De definities die gebruikt worden zijn volledig arbitrair, en staan in geen relatie tot de stand van zaken in de samenleving. In een wereld waarin de jeugd wordt gedrilled om een MBO/HBO opleiding te doen, waarin opleiding en scholing heilig worden verklaar is een bruto salaris van 33.000 een normaal inkomen, geen hoog in komen.quote:Op maandag 12 november 2012 21:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik denk dat onder hogere inkomens alles verstaan wordt wat meer dan een X-percentage hoger ligt dan het inkomen van Jan Modaal. Ik denk dat alles vanaf de 42%-schijf, in Nederland wordt gezien als een "hoog inkomen". Mede gebaseerd op de plannen uit het (nieuwe) regeerakkoord.
En dat willen ze niet he!quote:Op maandag 12 november 2012 21:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
De definities die gebruikt worden zijn volledig arbitrair, en staan in geen relatie tot de stand van zaken in de samenleving. In een wereld waarin de jeugd wordt gedrilled om een MBO/HBO opleiding te doen, waarin opleiding en scholing heilig worden verklaar is een bruto salaris van 33.000 een normaal inkomen, geen hoog in komen.
Door nu de lat op de definitie "hoog inkomen" zo laag te leggen laat je die mensen die goed voor zichzelf zorgen zonder excessen te zijn betalen. Er zijn echter zat gezinnen met 3x modaal en meer, daar is echt wel financien te halen. Alleen, dan treffen de heren en dames politici zichzelf....
Maakt niet uit, hoorquote:
Kanker.quote:Op maandag 12 november 2012 21:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wil ze niks meer van haar leven maken dan? Kan me voorstellen dat als je doodsangsten hebt gehad vroeger, dat het vreemd is dat je opeens "een nieuwe dag" hebt. Moet als kanttekening zeggen dat ik de door jou genoemde ziekte niet ken.
Sorry voor mijn vaagheid, ik kom niet zo goed uit m'n woorden geloof ik
Nee hoor lieverd; ze halen dat vel gewoon van het levende schaapje af en dan wandelt ie via een zoutbadje weer terug de wei inquote:Op maandag 12 november 2012 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Zucht. Als je even terug leest snap je dat ik het niet zo bedoelde.quote:Op maandag 12 november 2012 22:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee hoor lieverd; ze halen dat vel gewoon van het levende schaapje af en dan wandelt ie via een zoutbadje weer terug de wei in
Auwquote:Op maandag 12 november 2012 22:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee hoor lieverd; ze halen dat vel gewoon van het levende schaapje af en dan wandelt ie via een zoutbadje weer terug de wei in
Sorry, ik moest gitaar nog even een fatsoenlijk doordacht antwoord gevenquote:Op maandag 12 november 2012 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Zucht. Als je even terug leest snap je dat ik het niet zo bedoelde.
Gewoon doorfokken tot de reclame voorbij is!quote:
Goed, dat is min of meer wat ik ook zeg. Aan de ene kant natuurlijk begrijpelijk dat zij niet zelf de hardste klappen willen vangen, maar zij kiezen nu voor een constructie dat zij zelf ook de rekening gaan betalen.quote:Op maandag 12 november 2012 21:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
De definities die gebruikt worden zijn volledig arbitrair, en staan in geen relatie tot de stand van zaken in de samenleving. In een wereld waarin de jeugd wordt gedrilled om een MBO/HBO opleiding te doen, waarin opleiding en scholing heilig worden verklaar is een bruto salaris van 33.000 een normaal inkomen, geen hoog in komen.
Door nu de lat op de definitie "hoog inkomen" zo laag te leggen laat je die mensen die goed voor zichzelf zorgen zonder excessen te zijn betalen. Er zijn echter zat gezinnen met 3x modaal en meer, daar is echt wel financien te halen. Alleen, dan treffen de heren en dames politici zichzelf....
Alleen vanavond?quote:Op maandag 12 november 2012 22:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon doorfokken tot de reclame voorbij is!![]()
P.s., ik wil niet de lapo hebben, ik ben vanavond een beetje een leeghoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |