In Zweden? Of bedoel je in Nederland?quote:Op maandag 12 november 2012 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je wel origineel zijn wat er zijn er al zo veel
Heheheh nou in Zweden en Finland heb ik eigenlijk vooral vrij preutse mensen ontmoet. Het schijnt dat de jeugd wel vrij losjes is, maar de 25+ers die ik heb ontmoet waren allemaal wel weer vrij degelijk geworden hoor. Die zijn ook minder blij met het " Zweedse film" imago enzo....quote:Op maandag 12 november 2012 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn gedachte om dus een parenclub te opperen.
Ja. En Christenen zijn allemaal vroomquote:Op maandag 12 november 2012 20:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heheheh nou in Zweden en Finland heb ik eigenlijk vooral vrij preutse mensen ontmoet. Het schijnt dat de jeugd wel vrij losjes is, maar de 25+ers die ik heb ontmoet waren allemaal wel weer vrij degelijk geworden hoor. Die zijn ook minder blij met het " Zweedse film" imago enzo....
Mede omdat er geen grote markt voor is. Niet zo heel veel mensen willen naar een parenclub toe.quote:Op maandag 12 november 2012 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Zweden? Of bedoel je in Nederland?
Want dan kom je bedrogen uit. In Nederland zijn niet zoveel parenclubs.
Hoe weet jij datquote:Op maandag 12 november 2012 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mede omdat er geen grote markt voor is. Niet zo heel veel mensen willen naar een parenclub toe.
Euhwm laat ik het zo zeggen dat het gezelschap wel degelijk dergelijke gespreksstof had.quote:Op maandag 12 november 2012 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En Christenen zijn allemaal vroom.
Denk je werkelijk dat mensen gaan lopen leuren met het feit dat ze een parenclub bezoeken?
Dat is er zeker wel.quote:Op maandag 12 november 2012 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mede omdat er geen grote markt voor is. Niet zo heel veel mensen willen naar een parenclub toe.
Oow dan heb ik een rare vriendenkring geloofik.... de meesten gaan 2 a 3 keer per jaar.....quote:Op maandag 12 november 2012 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben genoeg aan hun eigen partnerquote:
Kortom, je hebt geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 12 november 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben genoeg aan hun eigen partnerof willen zoiets best doen maar dan in de privacy van hun eigen huis.
Als jij dat denkt dat zal dat wel zo zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kortom, je hebt geen flauw idee waar je het over hebt.
Nou ja, het blijkt wel uit wat je zegt, hequote:Op maandag 12 november 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij dat denkt dat zal dat wel zo zijn.
Je moet vrouwen niet zo snel gelijk geven Tijnquote:Op maandag 12 november 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij dat denkt dat zal dat wel zo zijn.
Misschien heeft ie gewoonweg geen zin in een discussie op het moment?quote:Op maandag 12 november 2012 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet vrouwen niet zo snel gelijk geven Tijn
Dat kan. Het kan ook gewoon zo zijn dat hij maar wat zegt en geen idee heeft waar hij het over heeftquote:Op maandag 12 november 2012 20:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien heeft ie gewoonweg geen zin in een discussie op het moment?
Iemand die wat ik zeg sowieso niet serieus neemt, ga ik geen gelijk geven.quote:Op maandag 12 november 2012 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet vrouwen niet zo snel gelijk geven Tijn
Hoezo niet serieusquote:Op maandag 12 november 2012 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iemand die wat ik zeg sowieso niet serieus neemt, ga ik geen gelijk geven.
Haha, wat een gast ook.quote:Op maandag 12 november 2012 20:46 schreef fietsie het volgende:
*grinnik* ze hebben Badr Hari weer opgepakt; moeilijk he, om te onhouden dat je niet in een horecagelegenheid mag komen van de rechter. En dat wel een heule dag lang moeten onthouden....,
Ja want tijn weet van toeten nog blazenquote:Op maandag 12 november 2012 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan. Het kan ook gewoon zo zijn dat hij maar wat zegt en geen idee heeft waar hij het over heeft.
Dat zo'n stuk tuig sowieso al vrij was verbaasd mij al.quote:Op maandag 12 november 2012 20:46 schreef fietsie het volgende:
*grinnik* ze hebben Badr Hari weer opgepakt; moeilijk he, om te onhouden dat je niet in een horecagelegenheid mag komen van de rechter. En dat wel een heule dag lang moeten onthouden....,
Dus jij bezoekt regelmatig parenclubs?quote:Op maandag 12 november 2012 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja want tijn weet van toeten nog blazen
[..]
Dat zo'n stuk tuig sowieso al vrij was verbaasd mij al.![]()
Een corrigeerde tikdat ga ik ook gebruiken mocht ik ooit een keer ruzie krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |