quote:I need to accept it.
quote:how can I love you, if you just don't talk to me♥
quote:you must be stokked in my head. I really just can't forget you!
quote:i am totally 100% in love with you♥
quote:because of you♥
quote:we used to think that this was forever♥
Mowah, dat kan er bij tijd en wijle mee door.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:51 schreef d4v1d het volgende:
Mensen die hun eigen foto/posts liken
Bij die posts kan het nog wel maar mensen die foto's gaan posten van hoe ze alleen op de fiets zitten en dit dan leuk vinden.. Dus alleen zichzelf zonder vrienden etc.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mowah, dat kan er bij tijd en wijle mee door.
Iemand likede een poos geleden zijn eigen post toen hij aangaf dat hij die ochtend zijn vriendin ten huwelijk vroeg en ze "Ja" op zei.
Eerste reactie was inderdaad zo'n dom ventje dat vroeg waarom hij zijn eigen status likede.
Ja wat denk je
Zo heb ik er ook 1quote:Op donderdag 22 november 2012 11:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Een paar posts uit het spannende leven van een willekeurig walvisje dat met regelmaat op mijn FB opduikt.
Ik vinnet niet klachtwaardig en kan mij er totaal niet aan storen. Eigenlijk intrigeren mensen zoals haar mij wel.
Hoe kom je er bij om teksten die je niet begrijpt te posten? Hoe verzin je het om elke willekeurige gedachte die in je opkomt te posten? Hoezo vraag je ons of je vanavond eens gaat darten of een filmpje gaat kijken op de bank?
Hieronder wat met zorg geselecteerde postjes van haar over het thema liefde. Hoezo zijn ze zo speciaal? De afgelopen maanden dumpte zij met regelmaat haar vriendje. Aan-uit-aan-uit-aan-uit etc. etc. etc.
Het lijkt nu definitief uit te zijn (lees: het is nu langer dan anderhalve week), maar sindsdien post ze dit soort onzin alweer regelmatig.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:57 schreef Lovechild het volgende:
Mensen die hun Twitter-account aan die van Facebook koppelen.
Ik ook!!quote:Op donderdag 22 november 2012 11:24 schreef EDMAN- het volgende:
Sinds facebook heb ik een hekel aan kinderen, en dan vooral baby's
Op Twitter is dat inderdaad allerverschrikkelijkst irritant jaquote:Op donderdag 22 november 2012 17:24 schreef d4v1d het volgende:
Mensen die elkaar gaan aanspreken zonder namen. Zoals "Je moet echt ff normaal doen. Schaam je" Noem dan iemands naam.. Kut aandachtstrekkers
Gebeurt eigenlijk meer op twitter maar het komt ook wel eens voorbij op FB.
Wat ben ik blij dat mijn vriendin en ik dat 'intern' houden. Niks hatelijkers dan andere mensen klef te zien doen op Facebook.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:23 schreef FRseezu het volgende:
Gisteren weer zo'n gezwijmel van een meisje.
Meisje = blauw
Haar vriend = rood
Het erge is, die vriend van haar doet gewoon mee, wat een geslijm zeg het druipt er echt vanaf![]()
![]()
En zo is er elke dag wel zo'n update van hun tweeen, hoe leuk ze het samen thuis hebben![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:57 schreef Lovechild het volgende:
Mensen die hun Twitter-account aan die van Facebook koppelen.
Dit.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:13 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat mijn vriendin en ik dat 'intern' houden. Niks hatelijkers dan andere mensen klef te zien doen op Facebook.
Ik zie de staart nu pasquote:Op donderdag 22 november 2012 22:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
eerder een koet. Konijnen hebben niet zo'n lange staat joh.
Sinds ik fb heb, heb ik al zoveel ervaring opgedaan dat ik zonder meer gynaecoloog kan worden, plus ik kan de kraamverzorging in.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:24 schreef EDMAN- het volgende:
Eens, En een hekel aan (vooral) jongere moeders. Damn, wat zijn die irritant.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:24 schreef EDMAN- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |