Ontzettende faalhaas. Je snapt toch wel dat die 6 en die 8 de cijfers zijn voor die vakken, en niet het aantal punten?quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:42 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ontzettende faalhaas. Je snapt toch wel dat die 6 en die 8 de cijfers zijn voor die vakken, en niet het aantal punten?
Ja, dat is de leeftijd... Eerst gaat iedereen ineens trouwens en dan kinderen makenquote:Op maandag 19 november 2012 22:36 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik weet hoe je je voelt... Heb zelf absoluut geen kinderwens, maar de kinder/zwangersschapsfoto's vliegen me om de oren op Facebook. Van de week kwam er een foto op Facebook van mijn vriend met z'n petekindje. En meteen alleen maar reacties dat het voor ons ook eens tijd zou worden. Flikker op zeg, moet er niet aan denken.![]()
fucking hard dezequote:Op dinsdag 20 november 2012 11:42 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ontzettende faalhaas. Je snapt toch wel dat die 6 en die 8 de cijfers zijn voor die vakken, en niet het aantal punten?
Als dit over een ex gaat vind ik het heel triestquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:18 schreef Dientje12 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ben je een gozer en zet je dit in je status.
Er zijn wel ergere dingen dan dit en dan ook nog in het engels
Aanstellers
Niemand die even typt: "nee ik ben niet jaloers, jullie zijn gewoon irritant met die zoetsappige kutberichten steeds". Zou het zelf niet kunnen laten.quote:Op maandag 19 november 2012 15:08 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Precies dit...
Er staat bij mij ook een vrouw in mijn lijst, is gescheiden en heeft nu een nieuwe vriend...
Nou het kan niet erger.(ex heeft haar inmiddels verwijderd en ik geef hem groot gelijk)
Elke dag updates over hoe geweldig ze het wel niet hebben samen.
"Lekker op de bank met mijn schatje" en hij gaat dan weer reageren met:"Ja he, schatje.. en straks gaan we weer lekker"
"Ja schatje... het beste gaat nog komen"
Echt come on.. waarom moet iedereen dat weten?? Puur overcompensatie.
Een keer in de zoveel tijd staat er dian een status update als:
"Oh weer wat mensen die mij verwijderd hebben, ze zijn gewoon jaloers"
Waar hij dan weer op gaat reageren met:"Ja, schatje, ze zijn gewoon jaloers.."![]()
Ook nog denken dat de hele wereld jaloers op ze is![]()
Bankhangen, is een synoniem voor: ik heb geen leven en ben zielig dus ik zit de hele avond voor de tv, maar ik noem het maar bankhangen dan klikt het nog wat hip voor de buitenwereld.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:10 schreef Stansfield het volgende:
Bankhangen, vind ik na #genieten het meest verschrikkelijke woord op facebook!
Als ik Facebook ooit verwijder, is het ook vanwege dit soort bagger ja. Ik krijg vooral een punthoofd van al die foto's van kankerpatiëntjes, of van die tegeltjeswijsheden over ernstige ziektes, het belang van ouders, bestrijding van honger in Afrika. Er gaat vrijwel geen dag voorbij of ik lees op Facebook wel iets over kanker. Ja, ik wéét dat het een rotziekte is en dat het erg is; dat hoef ik echt niet elke dag opnieuw ingewrijfd te krijgen.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:52 schreef Loop-y het volgende:
Ik heb m'n Facebook eergisteren verwijderd door dit soort onzin
Doet je huilen van de schrik etc.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:08 schreef Boldface het volgende:
[..]
Als ik Facebook ooit verwijder, is het ook vanwege dit soort bagger ja. Ik krijg vooral een punthoofd van al die foto's van kankerpatiëntjes, of van die tegeltjeswijsheden over ernstige ziektes, het belang van ouders, bestrijding van honger in Afrika. Er gaat vrijwel geen dag voorbij of ik lees op Facebook wel iets over kanker. Ja, ik wéét dat het een rotziekte is en dat het erg is; dat hoef ik echt niet elke dag opnieuw ingewrijfd te krijgen.
Ingewrijfd!!quote:Op woensdag 21 november 2012 01:08 schreef Boldface het volgende:
[..]
Als ik Facebook ooit verwijder, is het ook vanwege dit soort bagger ja. Ik krijg vooral een punthoofd van al die foto's van kankerpatiëntjes, of van die tegeltjeswijsheden over ernstige ziektes, het belang van ouders, bestrijding van honger in Afrika. Er gaat vrijwel geen dag voorbij of ik lees op Facebook wel iets over kanker. Ja, ik wéét dat het een rotziekte is en dat het erg is; dat hoef ik echt niet elke dag opnieuw ingewrijfd te krijgen.
Het is gewoon een of ander tekstje, is wel vaker zoquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als dit over een ex gaat vind ik het heel triest
Als het over een net overleden ouder ofzo gaat is het weer een ander verhaal
Dit ja... Wat een fail.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:42 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik heb iemand in mijn timeline die elke dag foto's post van platgereden giraffes. Die heb ik dus gewoon geblockt. Dat kan ook hè, mensen gewoon "uit zetten".quote:Op woensdag 21 november 2012 01:08 schreef Boldface het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon die mensen verwijderen hequote:Op woensdag 21 november 2012 00:52 schreef Loop-y het volgende:
Ik heb m'n Facebook eergisteren verwijderd door dit soort onzin
Dat heb ik ook wel ja.quote:Op woensdag 21 november 2012 02:36 schreef arucard het volgende:
Ik vind het altijd erg gay overkomen als gasten dat xX gebruiken, jullie?
geen enkele vorm van waarheid in dat plaatjequote:Op woensdag 21 november 2012 16:54 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Roze ben ikIk was er even klaar mee.
Zeg ik nou iets heel stoms of is iedereen genoemd in dat plaatje een werknemer?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:54 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Roze ben ikIk was er even klaar mee.
Inderdaad, of gewoon unsubscriben zodat je niets van hun bagger ziet in je news feed.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon die mensen verwijderen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |