Kruip dan even gezellig onder mijn dekentje. Gebeurt niks engsquote:
Ga seksenquote:
Same here, alleen dan "nog steeds"quote:
Waarom? Verbouwing niet naar haar smaak?quote:Op maandag 12 november 2012 16:56 schreef Raene het volgende:
Oh ik ben zo bang voor mn buurjongen maar hij verbouwt de boel hiernaast gewoon.. Ik hoor mn buurvrouw (zijn moeder) hysterisch huilen
..
quote:Op maandag 12 november 2012 16:56 schreef Raene het volgende:
Oh ik ben zo bang voor mn buurjongen maar hij verbouwt de boel hiernaast gewoon.. Ik hoor mn buurvrouw (zijn moeder) hysterisch huilen
..
Heftigquote:Op maandag 12 november 2012 16:56 schreef Raene het volgende:
..
Even 0800-8844 bellen en de situatie uitleggen?quote:Op maandag 12 november 2012 16:56 schreef Raene het volgende:
..
Vind ik ook ja. Als je iemand in elkaar timmert, zorg er dan voor dat de buren er geen last van hebben.quote:Op maandag 12 november 2012 16:58 schreef kingtoppie het volgende:
Gewoon aanbellen zou ik doen, of het rustiger kan.
Ik ook als ik niet bang zou zijn voor de buurjongen.quote:Op maandag 12 november 2012 16:58 schreef kingtoppie het volgende:
Gewoon aanbellen zou ik doen, of het rustiger kan.
Vooral als het je moeder is weetje wel... Dat soort dingen zijn nogal prive naar mijn mening, die moet je dan vooral niet naar de buitenwereld laten lekken.quote:Op maandag 12 november 2012 16:59 schreef twi het volgende:
ok ja. Als je iemand in elkaar timmert, zorg er dan voor dat de buren er geen last van hebben.
Hebben we al vaak genoeg gedaan. het is echt zon probleem jongen ze kunnen er niks meequote:
Ik stem voor (of was dat de vraag niet?:))quote:Op maandag 12 november 2012 17:01 schreef Raene het volgende:
[..]
Hebben we al vaak genoeg gedaan. het is echt zon probleem jongen ze kunnen er niks mee.. Het zijn vluchtelingen uit ethiopie ofzo maar die jongen is al helemaal thuis in de tokkie cultuur.. Luide muziek 's ochtends vroeg en 's avonds laat..Feestjes.. zoete inval daar.. en eens per week hoor je hem de boel afbreken en tegen zn moeder schreeuwen en schelden... Godverdomme ik zou toch haast met een schep er naar toe willen lopen en hem een mep willen verkopen om em vervolgens te begraven in de achtertuin..
ik zeg doenquote:Op maandag 12 november 2012 17:01 schreef Raene het volgende:
[..]
Hebben we al vaak genoeg gedaan. het is echt zon probleem jongen ze kunnen er niks mee.. Het zijn vluchtelingen uit ethiopie ofzo maar die jongen is al helemaal thuis in de tokkie cultuur.. Luide muziek 's ochtends vroeg en 's avonds laat..Feestjes.. zoete inval daar.. en eens per week hoor je hem de boel afbreken en tegen zn moeder schreeuwen en schelden... Godverdomme ik zou toch haast met een schep er naar toe willen lopen en hem een mep willen verkopen om em vervolgens te begraven in de achtertuin..
Je kunt hem beter in de zee dumpen.quote:Op maandag 12 november 2012 17:01 schreef Raene het volgende:
[..]
Godsammequote:Op maandag 12 november 2012 17:01 schreef Raene het volgende:
[..]
Hij zal een jaar of 20 zijn..quote:Op maandag 12 november 2012 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook als ik niet bang zou zijn voor de buurjongen.
Hoe oud is hij, Raene?
Geef 'm gewoon een groen hesje en een rood broekje, kan íe z'n energie ergens anders in kwijt net als alle andere Ethiopiërs.quote:Op maandag 12 november 2012 17:01 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik denk willen.. Hij heeft al een keer dronken voor de deur gestaan heel dreigend.. en de politie wil pas komen als hij me daadwerkelijk heeft geslagen..quote:Op maandag 12 november 2012 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Godsamme. En kunnen ze niet of willen ze niet?
Geweldig land hequote:Op maandag 12 november 2012 17:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik denk willen.. Hij heeft al een keer dronken voor de deur gestaan heel dreigend.. en de politie wil pas komen als hij me daadwerkelijk heeft geslagen..
Dreigen lijkt me reden genoeg om er iets mee te doen...quote:Op maandag 12 november 2012 17:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik denk willen.. Hij heeft al een keer dronken voor de deur gestaan heel dreigend.. en de politie wil pas komen als hij me daadwerkelijk heeft geslagen..
Maar helaas werk jij niet bij de politie.quote:Op maandag 12 november 2012 17:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dreigen lijkt me reden genoeg om er iets mee te doen...
Nee hoor, dat doen ze pas als jij het in een DM naar 'm stuurt.quote:Op maandag 12 november 2012 17:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik hier neerzet dat ik Rutte dood ga schieten dan word er gelijk een politie onderzoek ingesteld joh...
Hmm, ik kan niet DM'en jammer nou.quote:Op maandag 12 november 2012 17:06 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doen ze pas als jij het in een DM naar 'm stuurt.
Ja welja.. krom gelul met die overheid.. Don't get me started..quote:Op maandag 12 november 2012 17:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik hier neerzet dat ik Rutte dood ga schieten dan word er gelijk een politie onderzoek ingesteld joh...
Mijn lul is ook een beetje krom.quote:Op maandag 12 november 2012 17:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja welja.. krom gelul met die overheid.. Don't get me started..
Waarom denk je dat je die DM-ban hebt. Anders moeten ze elke dag langs Oude Ade.quote:Op maandag 12 november 2012 17:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm, ik kan niet DM'en jammer nou.
quote:Op maandag 12 november 2012 17:07 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je die DM-ban hebt. Anders moeten ze elke dag langs Oude Ade.
Zet hem in een bankschroef misschien helpt het wat.quote:Op maandag 12 november 2012 17:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn lul is ook een beetje krom.
Ik vind je gevaarlijk...quote:Op maandag 12 november 2012 17:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Zet hem in een bankschroef misschien helpt het wat.
Wel de goeie kant op toch?quote:Op maandag 12 november 2012 17:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn lul is ook een beetje krom.
Beetje naar onderen gemikt zo, hij maakt snoekduik.quote:
Eten kopen moet altijdquote:
Het schijnt dat gevoelige stimulatie aan de "kortste kant" beter werkt hoor, met name met een damestouchquote:Op maandag 12 november 2012 17:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Zet hem in een bankschroef misschien helpt het wat.
Dat is wel een beetje de verkeerde kant op, jammer wel.quote:Op maandag 12 november 2012 17:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beetje naar onderen gemikt zo, hij maakt snoekduik.
Zware eikel he... Zwaartekracht...
Sowieso ook hefboomeffect.
Ben alleen thuis, rest van het gezin zit op vakantie te wezen. Heb wel vanalles in huis, maar vanalles geen zinom het te makenquote:Op maandag 12 november 2012 17:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Eten kopen moet altijd! Maar je bedoelt bestellen neem ik aan
.. Ik ga zo noodles maken
..
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 12 november 2012 17:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het schijnt dat gevoelige stimulatie aan de "kortste kant" beter werkt hoor, met name met een damestouch
Ik raak dat aids ding niet aanquote:Op maandag 12 november 2012 17:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind je gevaarlijk...
Misschien moet je het bij je buurjongen doen.
Ik neuk der gewoon onderstebovenquote:Op maandag 12 november 2012 17:11 schreef twi het volgende:
Dat is wel een beetje de verkeerde kant op, jammer wel.
Hmm, apart. Pics?quote:Op maandag 12 november 2012 17:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beetje naar onderen gemikt zo, hij maakt snoekduik.
Zware eikel he... Zwaartekracht...
Sowieso ook hefboomeffect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |