abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 november 2012 @ 16:42:31 #176
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119430624
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Zo zag ik het dus helemaal niet! Ik zat op puntje van de stoel omdat ik juist wilde weten hoe 'ie af zou lopen en ik was ook echt geprikkeld enzo. Jammer. :)
Ja inderdaad, nou fijn dat jij wel genoten hebt toch :). De cast was zeker niet slecht, Pierce is een prima acteur en hij speelde zijn rol ook wel goed. Ik denk ook niet dat ik me per sé aan hem stoorde, maar meer om het type rol dat hij speelde. De scène bij de stokerij tussen al het stro bijvoorbeeld. Het was alsof ik mijn aandacht verloor. Heeft wel heel erg met mij te maken hoor! Kan ook alleen maar slecht commentaar geven, terwijl dat de film helemaal niet slecht was. Ben gewoon wat kritisch :).
Ditismijnsig.
pi_119430980
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:42 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Ja inderdaad, nou fijn dat jij wel genoten hebt toch :). De cast was zeker niet slecht, Pierce is een prima acteur en hij speelde zijn rol ook wel goed. Ik denk ook niet dat ik me per sé aan hem stoorde, maar meer om het type rol dat hij speelde. De scène bij de stokerij tussen al het stro bijvoorbeeld. Het was alsof ik mijn aandacht verloor. Heeft wel heel erg met mij te maken hoor! Kan ook alleen maar slecht commentaar geven, terwijl dat de film helemaal niet slecht was. Ben gewoon wat kritisch :).
Uhu ^^
Die scène vond ik juist zenuwslopend, haha! Zo zie je maar :)
Ik vond het in ieder geval een van de betere films dit jaar.
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 20 november 2012 @ 16:51:31 #178
263417 Keyos
Like a Boss
pi_119431019
Ik ga donderdag naar Taken 2, vandaag of morgen maar proberen tijd te vinden om Taken 1 te kijken.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 20 november 2012 @ 16:58:22 #179
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_119431315
Gister bij sneak Breda was het inderdaad Cloud Atlas. Echt een film die je moet laten bezinken.
pi_119431887
Sinister is ook wel een goede horror film, beter dan paranormal activity in ieder geval.
  dinsdag 20 november 2012 @ 20:40:34 #181
285244 EnemyRock
No scratch, no snatch.
pi_119441380
Ik twijfel nu nog of ik zo naar de sneak zal gaan, dan zou ik wel snel moeten wezen namelijk. 3 uur in een waarschijnlijk weer propvolle zaal... Hmf!
''Before you talk to the chief, you must party with the chief.''
pi_119444367
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:12 schreef xminator het volgende:
Sinister is ook wel een goede horror film, beter dan paranormal activity in ieder geval.
vindt je? Ik vond hem niet eng in ieder geval.
Redelijk goed verhaal, maar niet super :)
  woensdag 21 november 2012 @ 01:18:26 #183
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119453194
Cloud Atlas, WOW. Niet te veel woorden aan vuil maken, maar ik snap de slechte recensies uit vooral de Verenigde Staten niet zo. Of eigenlijk wel, want ik begrijp dat dit voor het Amerikaanse volk veel te ingewikkeld is en te moderne thema's aansnijdt (homo scènes). Daar kunnen Amerikanen natuurlijk niet tegen. Ik zeg; niet naar dat buitenlandse geleuter luisteren, en gewoon naar deze film gaan! En nee, ik ben zelf zo straight as can be, maar het maakt me echt flink kwaad als er van die jochies in de zaal meteen ''Blehhh'' roepen zodra er twee mannen verliefd zijn op elkaar. Gelukkig was dit deze avond een stuk minder, je kon merken dat iedereen de film zo goed mogelijk probeerde te volgen, je kon een speld horen vallen zo stil.

Hoewel een klein beetje ingewikkeld (Des te meer reden om gewoon nog een keer te gaan :)) waren de verschillende verhaallijnen beter te volgen dan ik had verwacht. De spanning blijft erin, ik bleef nieuwsgierig naar het eind.

Blijf vooral zitten aan het einde van de film, want de acteurs komen in de aftiteling voorbij met foto's van alle rollen die ze tijdens de film gespeeld hebben. En geloof me, je denkt dat je iedereen gespot hebt, maar dat heb je niet! Tom Hanks speelt echt gigantisch veel verschillende ''rollen'' en de make-up crew heeft hier echt zijn best op gedaan. Af en toe moet je echt twee keer knipperen met je ogen om tot de conclusie te komen dat Hanks weer een rol speelt!

Het is een lange zit, dus als je net zoals ik niet stil kunt zitten zou ik aan de zijkant gaan zitten als ik jou was. De zo nu en dan grappige, en verrassend grove scènes (hondje anyone?) zorgen voor een goede afwisseling. Echt een topfilm, staat in mijn Top 3 van dit jaar, misschien wel op nummer 1! Ben benieuwd of iemand mijn mening ook deelt, of juist hele andere ervaringen heeft. Ik kan er nog wel een uur over doorlullen :).
Ditismijnsig.
  woensdag 21 november 2012 @ 01:18:56 #184
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119453198
dubbel :$
Ditismijnsig.
  woensdag 21 november 2012 @ 04:54:01 #185
285244 EnemyRock
No scratch, no snatch.
pi_119453747
Ik heb deze geskipt vanwege de volle zaal en lange duur deze avond, toen ben ik later naar Argo geweest en deze was mij goed bevallen! Toch had ik na het voorstukje van Cloud Atlas bij Argo toch wel spijt, het zag er gewoon heel mooi uit! Nu maar hopen dat deze gaat draaien in Arnhem.
''Before you talk to the chief, you must party with the chief.''
  woensdag 21 november 2012 @ 07:49:33 #186
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119454174
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 01:18 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Cloud Atlas, WOW. Niet te veel woorden aan vuil maken, maar ik snap de slechte recensies uit vooral de Verenigde Staten niet zo. Of eigenlijk wel, want ik begrijp dat dit voor het Amerikaanse volk veel te ingewikkeld is en te moderne thema's aansnijdt (homo scènes). Daar kunnen Amerikanen natuurlijk niet tegen. Ik zeg; niet naar dat buitenlandse geleuter luisteren, en gewoon naar deze film gaan! En nee, ik ben zelf zo straight as can be, maar het maakt me echt flink kwaad als er van die jochies in de zaal meteen ''Blehhh'' roepen zodra er twee mannen verliefd zijn op elkaar. Gelukkig was dit deze avond een stuk minder, je kon merken dat iedereen de film zo goed mogelijk probeerde te volgen, je kon een speld horen vallen zo stil.

Hoewel een klein beetje ingewikkeld (Des te meer reden om gewoon nog een keer te gaan :)) waren de verschillende verhaallijnen beter te volgen dan ik had verwacht. De spanning blijft erin, ik bleef nieuwsgierig naar het eind.

Blijf vooral zitten aan het einde van de film, want de acteurs komen in de aftiteling voorbij met foto's van alle rollen die ze tijdens de film gespeeld hebben. En geloof me, je denkt dat je iedereen gespot hebt, maar dat heb je niet! Tom Hanks speelt echt gigantisch veel verschillende ''rollen'' en de make-up crew heeft hier echt zijn best op gedaan. Af en toe moet je echt twee keer knipperen met je ogen om tot de conclusie te komen dat Hanks weer een rol speelt!

Het is een lange zit, dus als je net zoals ik niet stil kunt zitten zou ik aan de zijkant gaan zitten als ik jou was. De zo nu en dan grappige, en verrassend grove scènes (hondje anyone?) zorgen voor een goede afwisseling. Echt een topfilm, staat in mijn Top 3 van dit jaar, misschien wel op nummer 1! Ben benieuwd of iemand mijn mening ook deelt, of juist hele andere ervaringen heeft. Ik kan er nog wel een uur over doorlullen :).
Ik wil deze film héél graag zien. Heb na t zien van de trailer het boek gekocht en vorige week uitgelezen. Hoorde dat ie al in de sneak zat, maar ik twijfelde of dat de manier was om hem te kijken. Veel mensen in een sneak komen niet perse voor die film, dus dan wordt er wel eens gekloot etc. En 3 uur lang sneak-publiek.... hmmmz.

Er zijn echt héle wisselende reacties. Bijna een hate it or love it film (The Fountain :D )
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_119455522
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 01:18 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Cloud Atlas, WOW. Niet te veel woorden aan vuil maken, maar ik snap de slechte recensies uit vooral de Verenigde Staten niet zo. Of eigenlijk wel, want ik begrijp dat dit voor het Amerikaanse volk veel te ingewikkeld is en te moderne thema's aansnijdt (homo scènes). Daar kunnen Amerikanen natuurlijk niet tegen. Ik zeg; niet naar dat buitenlandse geleuter luisteren, en gewoon naar deze film gaan! En nee, ik ben zelf zo straight as can be, maar het maakt me echt flink kwaad als er van die jochies in de zaal meteen ''Blehhh'' roepen zodra er twee mannen verliefd zijn op elkaar. Gelukkig was dit deze avond een stuk minder, je kon merken dat iedereen de film zo goed mogelijk probeerde te volgen, je kon een speld horen vallen zo stil.

Hoewel een klein beetje ingewikkeld (Des te meer reden om gewoon nog een keer te gaan :)) waren de verschillende verhaallijnen beter te volgen dan ik had verwacht. De spanning blijft erin, ik bleef nieuwsgierig naar het eind.

Blijf vooral zitten aan het einde van de film, want de acteurs komen in de aftiteling voorbij met foto's van alle rollen die ze tijdens de film gespeeld hebben. En geloof me, je denkt dat je iedereen gespot hebt, maar dat heb je niet! Tom Hanks speelt echt gigantisch veel verschillende ''rollen'' en de make-up crew heeft hier echt zijn best op gedaan. Af en toe moet je echt twee keer knipperen met je ogen om tot de conclusie te komen dat Hanks weer een rol speelt!

Het is een lange zit, dus als je net zoals ik niet stil kunt zitten zou ik aan de zijkant gaan zitten als ik jou was. De zo nu en dan grappige, en verrassend grove scènes (hondje anyone?) zorgen voor een goede afwisseling. Echt een topfilm, staat in mijn Top 3 van dit jaar, misschien wel op nummer 1! Ben benieuwd of iemand mijn mening ook deelt, of juist hele andere ervaringen heeft. Ik kan er nog wel een uur over doorlullen :).
Ik vond de film wel goed, maar deel jouw euforie niet helemaal. De verschillende verhaallijnen ware wel aardig, maar geen was écht interessant op zichzelf. En daarbij viel het einde een beetje te rustig op zijn plaats, geen grand finale waar je lang over na kan denken. De film is een stukje kunst en dat is niet voor iedereen, ik ben er nog niet helemaal over uit of het voor mij is ;) Het was in elk geval wel allemaal erg mooi gemaakt. En het schijnt wel beter te worden als je het boek hebt gelezen.
pi_119457457
Gisteren eindelijk Argo gezien en wat een goede film. Zaal in Haarlem was redelijk gevuld, ik zie steeds meer personen die alleen naar de film gaan, bij deze film viel het me gewoon meer op.

Denk dat deze film wel in mijn top 10 van dit jaar komt, de hele vibe van de film sprak me gewoon erg aan.
pi_119459702
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:37 schreef bigbass het volgende:

[..]

Ik vond de film wel goed, maar deel jouw euforie niet helemaal. De verschillende verhaallijnen ware wel aardig, maar geen was écht interessant op zichzelf. En daarbij viel het einde een beetje te rustig op zijn plaats, geen grand finale waar je lang over na kan denken. De film is een stukje kunst en dat is niet voor iedereen, ik ben er nog niet helemaal over uit of het voor mij is ;) Het was in elk geval wel allemaal erg mooi gemaakt. En het schijnt wel beter te worden als je het boek hebt gelezen.
Eens, opzicht is het wel te volgen als je vanaf het begin de 5 verschillende tijden onthoudt.

Vond het wel een leuke film om te zien, maar het is geen film dat ik een tweede keer zou willen bekijken.

quote:
17s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:34 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

vind je? Ik vond hem niet eng in ieder geval.
Redelijk goed verhaal, maar niet super :)
Mwa, wel enger dan een paranormal activity oid. Vind je niet?

[ Bericht 21% gewijzigd door xminator op 21-11-2012 12:43:00 ]
  woensdag 21 november 2012 @ 12:35:23 #190
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119460284
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 12:14 schreef xminator het volgende:

[..]

Eens, opzicht is het wel te volgen als je vanaf het begin de 5 verschillende tijden onthoudt.

Vond het wel een leuke film om te zien, maar het is geen film dat ik een tweede keer zou willen bekijken.
Het zijn zes tijden :P

Ik denk (gok, weet ik dus nog niet) dat dit juist een film zou zijn of vaker te bekijken, omdat je dan steeds meer links ziet. Misschien. Wellicht. Eventueel. Gokje.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 21 november 2012 @ 12:37:56 #191
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_119460346
Zo voor de tweede keer naar skyfall, dit weekend naar Sinister.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_119460441
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 12:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Het zijn zes tijden :P

Ik denk (gok, weet ik dus nog niet) dat dit juist een film zou zijn of vaker te bekijken, omdat je dan steeds meer links ziet. Misschien. Wellicht. Eventueel. Gokje.
Zes tijden?
Slaven-1973-2012-new seoul-en na new seoul, wat is de zesde dan :?.

Mwa, een film zoals Shutter Island is het twee keer kijken waard. Cloud atlas niet naar mijn mening.
  woensdag 21 november 2012 @ 12:44:06 #193
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119460523
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 12:41 schreef xminator het volgende:

[..]

Zes tijden?
Slaven-1973-2012-new seoul-en na new seoul, wat is de zesde dan :?.

Mwa, een film zoals Shutter Island is het twee keer kijken waard. Cloud atlas niet naar mijn mening.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_119460569
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 12:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt helemaal gelijk, was dat eventjes vergeten :@.
  woensdag 21 november 2012 @ 12:48:34 #195
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119460677
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 12:45 schreef xminator het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, was dat eventjes vergeten :@.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 21 november 2012 @ 13:26:11 #196
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_119461969
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:37 schreef bigbass het volgende:

[..]

Ik vond de film wel goed, maar deel jouw euforie niet helemaal. De verschillende verhaallijnen ware wel aardig, maar geen was écht interessant op zichzelf. En daarbij viel het einde een beetje te rustig op zijn plaats, geen grand finale waar je lang over na kan denken. De film is een stukje kunst en dat is niet voor iedereen, ik ben er nog niet helemaal over uit of het voor mij is ;) Het was in elk geval wel allemaal erg mooi gemaakt. En het schijnt wel beter te worden als je het boek hebt gelezen.
Dan ga ik het boek toch ook maar eens lezen als ik er tijd voor heb. Misschien deze kerst maar eens m'n e-book van het stof ontdoen. Ik heb het gevoel alsof ik maar drie-kwart van de film begreep, omdat het naar mijn inziens iets te snel ging. Je hebt zeker gelijk over het einde; het was inderdaad te rustig, er was geen ontknoping of iets. Hoewel ik dat al verwachtte, had het einde toch wel wat meer spektakel mogen bevatten. De aftiteling was wel erg mooi gedaan, om zo elk personage nog eens te zien. Ik vond het een heel bijzondere film, tenminste iets meer inhoud dan menig andere film.
Ditismijnsig.
  woensdag 21 november 2012 @ 14:11:36 #197
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119463897
Het einde in het boek is ook geen spektakel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_119470062
Even kudos voor de service bij Pathé, aangezien het makkelijk klagen is als het fout gaat, maar ik net erg goed geholpen ben. Bij het alvast reserveren van de sneak vanmiddag kreeg ik een error ipv een 'geslaagd' scherm en ook geen bevestigings email of de bestelling in 'mijn Pathé', maar de stoelen bleven wel bezet. Dus ik even een mailtje gestuurd naar de bios (Haarlem) met het probleem en een uur later een belletje van de Pathé dat ze het ook niet snappen en voor de zekerheid door sturen naar de IT afdeling, maar de reservering wel gewoon staat.

Erg netjes, dubbel omdat mijn telefoonnummer niet bij de melding stond en ze die dus hebben opgezocht. Het voelt toch wat persoonlijker dan alleen een email.

Onder voorbehoud dat mijn bestelling het dus doet dinsdag
  woensdag 21 november 2012 @ 17:16:31 #199
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_119470444
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:26 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Dan ga ik het boek toch ook maar eens lezen als ik er tijd voor heb. Misschien deze kerst maar eens m'n e-book van het stof ontdoen. Ik heb het gevoel alsof ik maar drie-kwart van de film begreep, omdat het naar mijn inziens iets te snel ging. Je hebt zeker gelijk over het einde; het was inderdaad te rustig, er was geen ontknoping of iets. Hoewel ik dat al verwachtte, had het einde toch wel wat meer spektakel mogen bevatten. De aftiteling was wel erg mooi gedaan, om zo elk personage nog eens te zien. Ik vond het een heel bijzondere film, tenminste iets meer inhoud dan menig andere film.
ik ben in het boek begonnen, maar vond het toch wat taai. heb toen besloten om de film af te wachten en dan het boek te lezen :) dnek dat ik dan het boek net wat beter kan volgen. Cloud Atlas is iig een film die ik nog in de bios wil zien de komende tijd.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_119471915
Voordeel van Pathe Groningen is dat ze de sneakpreview als vrije zit doen _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')