Dat denk ik niet zo snel hoorquote:Op maandag 12 november 2012 14:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ach scheelt dat je niet weet dat ze smachend op bed ligt te wachten op jou
Ik wist niet dat ik de lapo had.quote:Op maandag 12 november 2012 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laat dan eens iemand anders de lapo pakken als je niks weet
Neequote:Op maandag 12 november 2012 14:35 schreef Samzz het volgende:
Wauw, Vin, origineeltjes heb jij vandaag niet gegeten, he?
Dat kunnen we pas beoordelen als je pics hebt gepost.quote:Op maandag 12 november 2012 14:36 schreef Flamoesje het volgende:
[..]
ik ben heuuuullll lief, dan hoor je het gelijk te weten!
Kunnen er zoveel zijnquote:Op maandag 12 november 2012 14:36 schreef Flamoesje het volgende:
[..]
Ja inderdaadquote:Op maandag 12 november 2012 14:37 schreef Samzz het volgende:
Ik verbaas me eigenlijk dat de naam Flamoesje nog niet eerder is gebruikt.
vond ik ookquote:Op maandag 12 november 2012 14:37 schreef Samzz het volgende:
Er zijn heel veel lieve dames hier.quote:Op maandag 12 november 2012 14:36 schreef Flamoesje het volgende:
[..]
omdat je dat met een V schrijftquote:Op maandag 12 november 2012 14:37 schreef Samzz het volgende:
Hoi Aldoquote:Op maandag 12 november 2012 14:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat je dat met een V schrijft
Tevens: goedemiddag
appelmoes met vla? HMMquote:Op maandag 12 november 2012 14:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
diss je me nou? ik dacht dat we vriendjes warenquote:Op maandag 12 november 2012 14:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het is flamoes hoor?quote:Op maandag 12 november 2012 14:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is zeker lekkerquote:Op maandag 12 november 2012 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
En waarom zou Fera zo'n achterlijke nick nemen ....
En knetter die zie ik er ook niet voor aan
ME dus ook niet want volgens joof te veel smileys
I give up
[..]
appelmoes met vla? HMMlekker
Wie ben jij?quote:Op maandag 12 november 2012 14:38 schreef Flamoesje het volgende:
[..]
diss je me nou? ik dacht dat we vriendjes waren
Nou ja, meer smileys gebruiken kun je je zelf aanleren onder een andere account, hequote:Op maandag 12 november 2012 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
En waarom zou Fera zo'n achterlijke nick nemen ....
En knetter die zie ik er ook niet voor aan
ME dus ook niet want volgens joof te veel smileys
I give up
[..]
appelmoes met vla? HMMlekker
Dat is gewoon vanillevlaquote:Op maandag 12 november 2012 14:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[ afbeelding ]
vlamoes voor dit topic
no shit sherlock!quote:Op maandag 12 november 2012 14:40 schreef AldoTheApache het volgende:
15 posts en dan al smilies gebruiken
Ik gok dat dit een kloon is
Dat...quote:Op maandag 12 november 2012 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, meer smileys gebruiken kun je je zelf aanleren onder een andere account, he. Ik denk nog steeds ME. Maar goed, eigenlijk boeit het me niet zoveel
.
Ik ben nog bezig m'n topic up te datenquote:Op maandag 12 november 2012 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat...
We gaan over tot de orde van de dag
De agendapunten:
- seks
- jurk shoppen voor samz
- postcounts![]()
- studie
- werk
- verveling
- vla + moes voor aldo
- wat eten we vandaag
je vergeet sportquote:Op maandag 12 november 2012 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat...
De agendapunten:
- seks
- jurk shoppen voor samz
- postcounts![]()
- studie
- werk
- verveling
- vla + moes voor aldo
- wat eten we vandaag
Nog 129 posts. Zou ik dat halen voor 4 uur ?quote:Op maandag 12 november 2012 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat...
De agendapunten:
- seks
- jurk shoppen voor samz
- postcounts![]()
- studie
- werk
- verveling
- vla + moes voor aldo
- wat eten we vandaag
Waarom heeft de eigenaar niet ff dat kastje aangepast?quote:Op maandag 12 november 2012 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja doei
only in the weekend
KIJK NOU:
[ afbeelding ]
Jij welquote:Op maandag 12 november 2012 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog 129 posts. Zou ik dat halen voor 4 uur ?
Heerlijke hondquote:Op maandag 12 november 2012 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja doei
only in the weekend
KIJK NOU:
[ afbeelding ]
Ahwquote:Op maandag 12 november 2012 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja doei
only in the weekend
KIJK NOU:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 november 2012 14:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
De spelling is trouwens te goed om ME te kunnen zijn.
quote:Op maandag 12 november 2012 14:45 schreef Flamoesje het volgende:
ok ik nam jullie in de maling ik ben nieuw
aangenaam
Noesquote:Op maandag 12 november 2012 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor mij niet vandaag, zal wel morgen zijn
* kingtoppie weet niet te reageren en blijft verstijft liggen na deze aanval.quote:Op maandag 12 november 2012 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
Je bent weer terug![]()
* LovelyLady knuffelattaked KT
I see what you did therequote:Op maandag 12 november 2012 14:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* kingtoppie weet niet te reageren en blijft verstijft liggen na deze aanval.
quote:Op maandag 12 november 2012 14:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik je ken, dan weet ik het toch ook?
[..]
Flamoesje. Hihaho trololo
/carequote:
Jeetje wat saaiquote:Op maandag 12 november 2012 14:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* kingtoppie weet niet te reageren en blijft verstijft liggen na deze aanval.
Het is Fera niet, anders was ze ook wel online op fbquote:Op maandag 12 november 2012 14:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom zou Fera een kloon maken?
Zaterdag he ?quote:Op maandag 12 november 2012 14:48 schreef Flamoesje het volgende:
ik kannie wachten tot sinterklaas weer in het land is
Ik kan niet wachten tot hij weer weg isquote:Op maandag 12 november 2012 14:48 schreef Flamoesje het volgende:
ik kannie wachten tot sinterklaas weer in het land is
Ik moet eigenlijk ook nog wat schilderen. Nog geen zin echter... Straks even de stad in, denk ikquote:Op maandag 12 november 2012 14:48 schreef Vinniiee het volgende:
Productief dagje vandaag. 1 tekening gemaakt in 7 uur, terwijl het in 5 minuten kan
Geef me wat tijd en wat massage olie en ik doe nog veel meer dan alleen knuffelen.quote:Op maandag 12 november 2012 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
Jeetje wat saai![]()
Je kant toch wel gewoon terug knuffelen?
Maar dat is hobbyquote:Op maandag 12 november 2012 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook nog wat schilderen. Nog geen zin echter... Straks even de stad in, denk ik.
quote:Op maandag 12 november 2012 14:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Join the club! We got jackets
quote:Op maandag 12 november 2012 14:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geef me wat tijd en wat massage olie en ik doe nog veel meer dan alleen knuffelen.
succesquote:
Ik noem bijna iedereen ouwequote:Op maandag 12 november 2012 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij is niet oud, want dan ben ik het ook
Hallo schoone deerne,quote:
Nee hoorquote:Op maandag 12 november 2012 14:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hallo schoone deerne,
Ik had een foto van jou uit het userfoto topic gekopieerd naar dit topic om met onze slowchat vrienden te delen hoe knap jij bent, maar dat werd niet geapprecieerd want dat zou jij misschien niet leuk gevonden hebben...
Vind je het erg dat ik dat gedaan heb?
Inderdaadquote:Op maandag 12 november 2012 14:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zieke naaiactie van die sniper
En dan daar met zijn moffenvriendjes over pochen en grappenquote:
Te fout eigenlijkquote:Op maandag 12 november 2012 14:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En dan daar met zijn moffenvriendjes over pochen en grappen
Jij welquote:
Nee hier niet, maar wel in mijn DMquote:Op maandag 12 november 2012 14:55 schreef Flamoesje het volgende:
[..]
mag hier naaktfotos posten?
dan zal ik er straks ook een schieten
Ga je toch niet doenquote:Op maandag 12 november 2012 14:55 schreef Flamoesje het volgende:
[..]
Alleen als je een vrouw bent mag dat.quote:Op maandag 12 november 2012 14:55 schreef Flamoesje het volgende:
[..]
wat is DMquote:Op maandag 12 november 2012 14:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hier niet, maar wel in mijn DM
quote:
kijk eens goedquote:Op maandag 12 november 2012 14:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alleen als je een vrouw bent mag dat.
Niet als ze mobiel zitquote:Op maandag 12 november 2012 14:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het is Fera niet, anders was ze ook wel online op fb![]()
Dat kan prima.quote:Op maandag 12 november 2012 14:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je mobiel zit kun je niet registreren volgens mij.
Wel graag even melden waarquote:Op maandag 12 november 2012 14:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oki dankje, dan hoef ik daarvoor niet gebanned te worden in de toekomst
quote:Op maandag 12 november 2012 15:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Daar zit ik dan voor m'n werk in de Intratuin tot een uur of 4oudjes die de kerstmarkt willen zien.. inladen (met rolstoelen) duurde langer dan het rijden erheen
Hoeft niet.. Ben gewoon alleen nieuwsierig wat voor foto je dan had geplaatst en waaromquote:
goed gezienquote:Op maandag 12 november 2012 15:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je staat toch echt aangemeld als man bij mij
Geen oplader mee?quote:Op maandag 12 november 2012 15:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kutrit dit
En accu bijna leeg, the joy..
Autolader, maar ik heb geen zin om een uur in de bus te hangenquote:
Ga je het net zo lang ophouden tot je niet meer kunt en vervolgens je broek vol plast?quote:Op maandag 12 november 2012 15:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
Godver ik moet plassen, maar ik ga mooi niet naar de wc hier... Ranzige zooi
Gewoon buiten tegen een muurtje pissen.quote:Op maandag 12 november 2012 15:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
Godver ik moet plassen, maar ik ga mooi niet naar de wc hier... Ranzige zooi
Ik moet al sinds vanochtend half 10.. Ik kan goed ophoudenquote:Op maandag 12 november 2012 15:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga je het net zo lang ophouden tot je niet meer kunt en vervolgens je broek vol plast?
Daar ben ik ook goed in jaquote:Op maandag 12 november 2012 15:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon buiten tegen een muurtje pissen.
Fck yeaaahquote:
Bijna nooit. Alleen wel nierbekkenontsteking gehad, toen lagen mn hersenen te koken van de koortsquote:Op maandag 12 november 2012 15:11 schreef Samzz het volgende:
Hitchhiker's guide to a bladder infection
Gezond is andersquote:Op maandag 12 november 2012 15:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik moet al sinds vanochtend half 10.. Ik kan goed ophouden
lach je die arme dame nou uitquote:Op maandag 12 november 2012 15:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kga je missen als je naar aussie gaat hoor
mag ik een emmer?quote:Op maandag 12 november 2012 15:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ofc not, ik word gewoon vrolijk van der
Tuurlijk mag dat:quote:Op maandag 12 november 2012 15:14 schreef Flamoesje het volgende:
[..]
mag ik een emmer?
ik word hier kotsmisselijk van
Aaaaaaahw, wat een cutiequote:Op maandag 12 november 2012 15:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kga je missen als je naar aussie gaat hoor
Fapfapfapquote:Op maandag 12 november 2012 15:15 schreef fietsie het volgende:
Pfffff life sucks als je geil bent en toch alleen thuis moet rondhangen
Hoe lang? Dan plak ik er een vakantie aan vast.quote:Op maandag 12 november 2012 15:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Aaaaaaahw, wat een cutie
Je mag best komen logeren hoor
quote:Op maandag 12 november 2012 15:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat:
* kingtoppie geeft emmer.
Je wilt geneukt worden?quote:Op maandag 12 november 2012 15:17 schreef Flamoesje het volgende:
oke oke de pret heeft lang genoeg geduurt. zal ik het dan maar verklappen?
Man daar ben je op je 37e echt wel redelijk op uitgekeken hoorquote:
Hoelang jij wiltquote:Op maandag 12 november 2012 15:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe lang? Dan plak ik er een vakantie aan vast.
Je moet toch iets?quote:Op maandag 12 november 2012 15:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Man daar ben je op je 37e echt wel redelijk op uitgekeken hoor
Kan ook in je mond.quote:Op maandag 12 november 2012 15:18 schreef Flamoesje het volgende:
[..]
nee ik word niet graag van achter genomen
zijn die dikke memmen van jou?quote:Op maandag 12 november 2012 15:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik kan eeeecht niet wachten tot volgend jaar.. PfffAustraaaaaaaaliaaaaa
Gl.quote:Op maandag 12 november 2012 15:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
Anywaaaaaay, eindelijk klaar op school.. Kleintje halen
Watte?quote:
Altijd leukquote:Op maandag 12 november 2012 15:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
Anywaaaaaay, eindelijk klaar op school.. Kleintje halen
Vakantiequote:Op maandag 12 november 2012 15:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Altijd leuk
Die van mij zit vakantie te vieren met dr moeder
quote:Op maandag 12 november 2012 15:26 schreef Samzz het volgende:
Ik eet een croissantje met kruidenkaas.
quote:Op maandag 12 november 2012 15:26 schreef Samzz het volgende:
Ik eet een croissantje met kruidenkaas.
quote:
heerlijkigquote:Op maandag 12 november 2012 15:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Kan best lekker zijn eigenlijk ik heb het nooit op.
Ik bak een hamburger toedels.
Nah, hier zit de kruidenroomkaas er al inquote:
zij weeeeeeetquote:Op maandag 12 november 2012 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, hier zit de kruidenroomkaas er al in. Roomboter croissants moeten met kaas en jam
.
Nee hier zitten alleen mannenquote:Op maandag 12 november 2012 15:31 schreef Flamoesje het volgende:
zijn hier nog lekkere chickies ofwa?
is dat wat dan? ik vertrouw op jouw inzicht maatquote:Op maandag 12 november 2012 15:32 schreef kingtoppie het volgende:
Durf je dat zo te vragen met samzz in het topic?
Met jou misschien.quote:Op maandag 12 november 2012 15:32 schreef Flamoesje het volgende:
[..]
oja SEX daar zijn vrouwen bang van
Ik durf me er niet aan te wagen.quote:Op maandag 12 november 2012 15:32 schreef Flamoesje het volgende:
[..]
is dat wat dan? ik vertrouw op jouw inzicht maat
GAAAAAST tof man!quote:Op maandag 12 november 2012 15:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Met jou misschien.![]()
Ik word altijd half aangerand overal.
Nee, alleen mannen.quote:Op maandag 12 november 2012 15:31 schreef Flamoesje het volgende:
omdat ik mijn identiteit geheim houd. Zo kan ik de misdaad beter bestrijdenquote:Op maandag 12 november 2012 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
Aldo, waarom heb ik jou nog niet op Facebook=
Wacht, je hebt Fera op Facebook. Ik ga even zoekenquote:Op maandag 12 november 2012 15:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat ik mijn identiteit geheim houd. Zo kan ik de misdaad beter bestrijden
ja hou je van snoepen. ik hou wel van een beetje vet op een vrouwenlichaamquote:Op maandag 12 november 2012 15:36 schreef Samzz het volgende:
Waarom is marsepein ook zo fucking lekker.
Omdat er als het echte is alleen maar natuurlijke ingredieenten inzitten, en veul suiker?quote:Op maandag 12 november 2012 15:36 schreef Samzz het volgende:
Oow ik dacht dat je een dame wasquote:Op maandag 12 november 2012 15:36 schreef Flamoesje het volgende:
[..]
ja hou je van snoepen. ik hou wel van een beetje vet op een vrouwenlichaam
quote:Op maandag 12 november 2012 15:36 schreef Samzz het volgende:
Dit is de echtequote:Op maandag 12 november 2012 15:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Omdat er als het echte is alleen maar natuurlijke ingredieenten inzitten, en veul suiker?
quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 15:31 schreef Flamoesje het volgende:
quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 15:39 schreef Flamoesje het volgende:
wat zijn jullie een stel saaie boeren bij elkaar.
ik ga de vruowtjes opzoeken lataaaaah
Wel goed verborgen, he.quote:Op maandag 12 november 2012 15:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ik heb toen die bobbel wel gezien onder je jurkje
Zo interpreteer ik het welquote:Op maandag 12 november 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei mannen, niet lekkere mannen.
DMquote:
Die hebben een Flamoesje; dan is de benaming ook logischquote:
Volgens mij doel je nu op andere bulten, jij nozemquote:Op maandag 12 november 2012 15:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moest er wel lang naar staren voordat ik het zag ja
ik hou van flamoesjes?quote:Op maandag 12 november 2012 15:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die hebben een Flamoesje; dan is de benaming ook logisch
quote:Op maandag 12 november 2012 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij doel je nu op andere bulten, jij nozem.
Ik tape hem altijd vast... Omstebeurt een andere been anders gaat die misschien scheef hangen.quote:
Nee, daar hoefde ik niet naar te zoeken, die vallen wel op hoorquote:Op maandag 12 november 2012 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij doel je nu op andere bulten, jij nozem.
Mee gaan. Thuis volblaffen. En weer naar huisquote:Op maandag 12 november 2012 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi
Een meisje van mijn studie probeert me iedere keer uit te nodigen bij haar thuis. Ik snap het niet.
Wat denk je dat het betekend?quote:Op maandag 12 november 2012 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi
Een meisje van mijn studie probeert me iedere keer uit te nodigen bij haar thuis. Ik snap het niet.
Ik snap het ook niet man, wat moet ze van je?quote:Op maandag 12 november 2012 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi
Ze is waarschijnlijk verzot op yoghurt met / van Kaneel ?quote:Op maandag 12 november 2012 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi
gaan godverredomme GAAAAANquote:Op maandag 12 november 2012 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi
Misschien wil ze je weekdier observerenquote:Op maandag 12 november 2012 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi
Ze is verloofd.quote:Op maandag 12 november 2012 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mee gaan. Thuis volblaffen. En weer naar huis
Toen ik een opmerking maakte over haar versieren was ze helemaal van:quote:
Wie niet he?quote:Op maandag 12 november 2012 15:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze is waarschijnlijk verzot op yoghurt met / van Kaneel ?
Ik zal mijn slak meenemen. Bitches love snails.quote:Op maandag 12 november 2012 15:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Misschien wil ze je weekdier observeren
Ze wil dus alleen maar een keer je kaneelstok uitproberenquote:Op maandag 12 november 2012 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is verloofd.
[..]
Toen ik een opmerking maakte over haar versieren was ze helemaal van:! Ik ben verloofd!
Maar vandaag had ze het ook over dat haar ouders zulke goede schoonouders zouden zijn voor mij.
Ik: Is je zus weer single dan?
Maar nee.
[..]
Wie niet he?
[..]
Ik zal mijn slak meenemen. Bitches love snails.
Dat zegt nog niet dat ze niet af en toe variatie wil; ander toetje...quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is verloofd.
[..]
Toen ik een opmerking maakte over haar versieren was ze helemaal van:! Ik ben verloofd!
Maar vandaag had ze het ook over dat haar ouders zulke goede schoonouders zouden zijn voor mij.
Ik: Is je zus weer single dan?
Maar nee.
[..]
Wie niet he?
[..]
Ik zal mijn slak meenemen. Bitches love snails.
Vind het prima hoor, vrienden zijn. Maar als ze hint dat ik niet allergisch voor haar kat kan zijn en het moet uit komen proberen....quote:Op maandag 12 november 2012 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt nooit vrienden te weinig.
Ik ben nog niet klaar voor mijn ontmaagding.quote:Op maandag 12 november 2012 15:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze wil dus alleen maar een keer je kaneelstok uitproberen
Dat is inderdaad wel een beetje vreemd ja.quote:Op maandag 12 november 2012 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het prima hoor, vrienden zijn. Maar als ze hint dat ik niet allergisch voor haar kat kan zijn en het moet uit komen proberen....
Of als ze graag samen huiswerk wil maken....
Wil iedere keer alle opdrachten met mij maken. Maar als ik er dan iets over zeg is het:! Verloofd ditdat.
Jij hebt mij niet uitgenodigdquote:Op maandag 12 november 2012 16:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat je niet in mijn armen ligt.
Bij deze.quote:Op maandag 12 november 2012 16:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jij hebt mij niet uitgenodigd
Smooth.quote:Op maandag 12 november 2012 16:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat je niet in mijn armen ligt.
Smooth.quote:Op maandag 12 november 2012 16:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jij hebt mij niet uitgenodigd
Ja daaaag, nu is het al te laat.. Pas wanneer ik hints geefquote:
Dus ik moet vrouwen ''versieren'' die geen hints geven?quote:Op maandag 12 november 2012 16:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja daaaag, nu is het al te laat.. Pas wanneer ik hints geef
Nee, je moet vrouwen versieren voor ze je hints geven dat ze interesse hebbenquote:Op maandag 12 november 2012 16:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus ik moet vrouwen ''versieren'' die geen hints geven?
Voelt wel een beetje wanhopig hoor
Geluk wat ik nooit hebquote:Op maandag 12 november 2012 16:15 schreef Samzz het volgende:
Zo, hoeveel geluk heb je wanneer het item dat je moet hebben uitverkocht is, maar de verkoopster er toch nog eentje vindt op een model.
Doe ik liever niet en is ook niet nodig eigenlijk.quote:Op maandag 12 november 2012 16:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee, je moet vrouwen versieren voor ze je hints geven dat ze interesse hebben
Niet nodig? Ben je zo sexy?quote:Op maandag 12 november 2012 16:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe ik liever niet en is ook niet nodig eigenlijk.
Wel eens gedaan hoor, nouja versieren... Gewoon aanspreken misschien....
Kreeg dan bovenmatig vaak de bevestiging dat ik met een arrogante snol te maken had.
Vrouwen die er benaderbaar uitzien reageren leuker.
En dat heeft eigenlijk een lineair verband naar mijn ervaring![]()
Superduperkeihard neuken :\quote:Op maandag 12 november 2012 16:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
TT daarna: SuperKeihard neuken
Ik denk dat (beginnende) interesse vrij obvious af te lezen is aan een vrouw.quote:
Oh wow, can't top thatquote:
interesse!quote:Op maandag 12 november 2012 16:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat (beginnende) interesse vrij obvious af te lezen is aan een vrouw.
En dat komt wel voldoende langs.
quote:Op maandag 12 november 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
I'll be there, wether you ask me or not.
/ stalky stalk style.
Dat is de TT dáárnaquote:
Dealquote:Op maandag 12 november 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? Jij ?
Ik wil wel koekje delen met je hoor
HUH ????? Vrouwen horen gewoon openlijk: "Hoi, jij bent leuk" te zeggen.quote:Op maandag 12 november 2012 16:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee, je moet vrouwen versieren voor ze je hints geven dat ze interesse hebben
quote:Op maandag 12 november 2012 16:45 schreef heloef het volgende:
Een nieuw dieptepunt in mijn schoolcarriere de hele klas had een goed of redelijk portfolio. Alleen die van mij was bagger. Dus ik mag helemaal overnieuw beginnen. Funfunfun!
Okequote:Op maandag 12 november 2012 16:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
? Jij ?
Ik wil wel koekje delen met je hoor
Lolaquote:
Omdat het totale bagger was.quote:
Poeh, als het volgens jouw standaarden al stalken is, dan is het inderdaad wel ernstigquote:Op maandag 12 november 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
I'll be there, wether you ask me or not.
/ stalky stalk style.
Screenshots op Facebook.quote:Op maandag 12 november 2012 16:45 schreef heloef het volgende:
Een nieuw dieptepunt in mijn schoolcarriere de hele klas had een goed of redelijk portfolio. Alleen die van mij was bagger. Dus ik mag helemaal overnieuw beginnen. Funfunfun!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar waarom was het bagger? Geen moeite in gestoken?quote:Op maandag 12 november 2012 16:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat het totale bagger was.
Ik orienteer me alvast op een carrière als buschaffeur.
Twitje, held van mequote:Op maandag 12 november 2012 16:48 schreef twi het volgende:
[..]
Poeh, als het volgens jouw standaarden al stalken is, dan is het inderdaad wel ernstig
Niet meteen te hoog inzetten, buschauffeur valt nog niet mee.quote:Op maandag 12 november 2012 16:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat het totale bagger was.
Ik orienteer me alvast op een carrière als buschaffeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |