en met foto's van het deeg. Twee dingen vallen me op: je hebt een bakje met een afgeschuinde onderkant. En de pizza zelf, zo ziet het er bij mij ook ongeveer uit (ik krijg het wel niet zo mooi rond:( ), maar ik rek het nog verder uit dan dat, dus het kan misschien dat ik gewoon minder deeg gebruik.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:01 schreef MaximusTG het volgende:
En de screens zijn binnen. Valt me niet tegen, al blijf ik liever op de steen bakken. Maar voor veel mensen als we op vakantie zijn is het ideaal.
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Pizza (het zijn er 2) zijn belegd met tomatensaus, chorizo, champignons, paprika en mozzarella.
Lekker krokant met die stukjes eierschaalquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:52 schreef Studeur het volgende:
Kwam een heel goed filmpje tegen laatst over hoe je snel een pizza maakt. Ik vind dit zelf de beste manier:
Heheheh, die van de fruit salade is ook echt goed.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:52 schreef Studeur het volgende:
Kwam een heel goed filmpje tegen laatst over hoe je snel een pizza maakt. Ik vind dit zelf de beste manier:
Jep, herkenbaarquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:39 schreef naomi25 het volgende:
Na lang wachten heb ik eindelijk mijn oven en pizzasteen.
Vandaag de pizza premiere.
Heb recept 2, 1 gebruikt uit de OP gebruikt met de koude rijs.
Gisteren begonnen met het deeg maken. Zag er prima uit, net als op de plaatjes in het forum.
Het vormen ging lastiger. Probeerde mijn knokkels te gebruiken en legde daar het deeg op om het langzaam uit te rekken. Bij de eerste ging het redelijk. Bij de tweede kwamen overal grote gaten. Deeg weer overnieuw bij elkaar gedaan en proberen te vormen maar ging hetzelfde.
Had ook wat moeite om de pizza op de steen te krijgen. (heb nog een schieter) Heb hem nu met maismeel eronder van een plank op de steen proberen te krijgen. Hierdoor werd hij erg vervormt. De pizza smaakte opzich goed maar was niet erg krokant, zoals ik wel had verwacht met de steen. In het midden waar het deeg doorschijnend dun was brak het toen ik de pizza eruit wilde halen.
En daarna.. Ravage in de keuken en een huis dat blauw stond van de rook in de keuken..
Wel eerst uitgebreid laten ontdooien, uitlekken en droogdeppen...quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb nog flink wat garnalen in de diepvries liggen, denk dat ik dat morgen eens als beleg ga proberen
Speaking of which; kan je rauw gehakt op de pizza doen, of kan je het beter eerst bakken?quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:31 schreef Eben12 het volgende:
Pizza en vis heb ik altijd een raar gevoel bij, lekker veel vlees gaat er beter in
Ik heb het andersom, ik hou echt wel van vlees, maar zou eigenlijk geen vlees weten wat het goed doet wanneer het liggend op een pizza kort verhit wordt. Terwijl inktvis, garnalen etc het uitstekend doen op een pizza.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:31 schreef Eben12 het volgende:
Pizza en vis heb ik altijd een raar gevoel bij, lekker veel vlees gaat er beter in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |