Ik zie hem er bij mij wel tussen staan.quote:Op maandag 12 november 2012 12:11 schreef ranja het volgende:
Ik had ook een vrije keus ingevuld maar die zie ik niet in de mail, anderen wel?
Kijk, daar hebben we er al twee met die van mij erbij.quote:Op maandag 12 november 2012 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vrije keuze:
Swans - The Apostate (was wel moeilijk om daar er eentje van te kiezen)
Ik dacht dat Tessellate ook een goeie zou zijn maar die doet niet meequote:Op maandag 12 november 2012 12:51 schreef Bol_Wan het volgende:
Het is dit jaar een stuk moeilijker dan vorig jaar. Little Talks is een grote kanshebber inderdaad, of Elephants van Blaudzun
ik vrees toch voor I Follow Rivers van triggerfingerquote:Op maandag 12 november 2012 12:51 schreef Bol_Wan het volgende:
Het is dit jaar een stuk moeilijker dan vorig jaar. Little Talks is een grote kanshebber inderdaad, of Elephants van Blaudzun
heel veel komt uit 2011, Ben Howard ook.quote:Op maandag 12 november 2012 12:54 schreef Moody het volgende:
Waar is het nieuwe album van Asaf Avidan? (ivm alleen die brakke remix uit 2008)
Perfume Genius? Mick Flannery? Dave Matthews? Andrew Bird?
Alle gewaardeerde topplaten ontbreken, lekkere "beste song van 2012" wordt dat dan
Black Keys komt uit 2011, maar die staat er dan wel weer in
Jaar van uitgave als single/doorbraak en dat soort elementen deden er ook toe. Neem Lights van Ellie Goulding, komt ook officieel uit 2010 maar wordt dit jaar pas in Nederland echt opgepikt.quote:Op maandag 12 november 2012 12:56 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
heel veel komt uit 2011, Ben Howard ook.
Dus als 3FM weer eens 2 jaar te laat is met het "ontdekken" van een plaat, is dat het jaartal die aan het nummer hangt? Grappigquote:Op maandag 12 november 2012 12:59 schreef On het volgende:
[..]
Jaar van uitgave als single/doorbraak en dat soort elementen deden er ook toe. Neem Lights van Ellie Goulding, komt ook officieel uit 2010 maar wordt dit jaar pas in Nederland echt opgepikt.
het is nu november. vorig jaar was het ook november dat de stembussen opengingen. Vandaar dat een jaar van november t/m oktober duurt, zo ongeveer.quote:Op maandag 12 november 2012 12:56 schreef Bol_Wan het volgende:
heel veel komt uit 2011, Ben Howard ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |