Klinkt echt briljant inderdaad. Wat een band zeg. Ben daar erg benieuwd naar jaquote:Op maandag 7 januari 2013 11:36 schreef Tchock het volgende:
Ook een aanrader: de debuutplaat van het Britse Peace. Hun EP 'Delicious' van vorig jaar is echt monsterlijk goed.
Zag ze een goede introducerende set doen op London Calling in de Paradiso bovenzaal paar maanden terug. Terwijl ze in Engeland al de snoepjes van de week van NME waren, openden ze met een set nog korter dan een voorprogramma op het ondankbare tijdstip van 18:00. Desondanks wekte het gelijk interesse, iets wat ik daarvoor op de generiek klinkende sound van de EP niet gelijk had.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:23 schreef Norrage het volgende:
Ik wilde even deze post uit het albums van 2013 topic crossquoten:
[..]
Klinkt echt briljant inderdaad. Wat een band zeg. Ben daar erg benieuwd naar ja
Dat wist ik helemaal nietquote:Op maandag 7 januari 2013 15:33 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Zag ze een goede introducerende set doen op London Calling in de Paradiso bovenzaal paar maanden terug. Terwijl ze in Engeland al de snoepjes van de week van NME waren, openden ze met een set nog korter dan een voorprogramma op het ondankbare tijdstip van 18:00. Desondanks wekte het gelijk interesse, iets wat ik daarvoor op de generiek klinkende sound van de EP niet gelijk had.
In februari doen ze samen met live-sensatie Palma Violets de opening-slots van de NME Tour die Bongo Bongo en Miles Kane als hoofd-acts hebben.
Bloodshake is ook heerlijkquote:Op maandag 7 januari 2013 14:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bowiequote:
Geweldig nummer inderdaad. Zeer goede EP. Wanneer komt het album?quote:Op maandag 7 januari 2013 14:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Goed nummer weer zegquote:Op zondag 13 januari 2013 15:01 schreef Tchock het volgende:
Aan alle mensen die hier blij waren met mijn post over Peace, en in het bijzonder Norrage: vandaag is de nieuwe single 'Wraith' uitWeer fucking vet
![]()
Link voor als je net als ik deze lui wil steunen
[ afbeelding ]
edit: En niet te vergeten ook op 7" picture disc
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Goed nummer weer zegwat een prospect deze band zeg! Doet me hetzelfde als Alt-J toen hun eerste nummer online kwam.
Van Peace? Staan 5 nummers hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 20:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]Zag dat er maar één liedje van op spotify staat
Net als bij Asaf Avidan
Ja ok, maar ik neem me al tijden voor om Local Natives te gaan luisterenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:54 schreef Felagund het volgende:
Het is niet helemaal vergelijkbaar, Local Natives is veel percussie, maar ik vind de stemmen wel op elkaar lijken.
Huh, was jij niet van het Alt-J-haatkamp?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Goed nummer weer zegwat een prospect deze band zeg! Doet me hetzelfde als Alt-J toen hun eerste nummer online kwam.
Nieuwe album komt eind van de maand, prima moment om aan te hakenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik neem me al tijden voor om Local Natives te gaan luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |