Waarom reageer jij nooit in het NHL topic met zo'n username?quote:Op zondag 30 december 2012 01:10 schreef Spezza19 het volgende:
Een indie topic... hier dan even Lonesound introduceren
Nieuw uitgebracht deze maand: The Great Outdoors Part 2 EP
Met daarop:
Te verkrijgen via iTunes:
The Great Outdoors Part 1
The Great Outdoors Part 2
Album wordt verwacht voorjaar 2013.
Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.
Hier nog niet geluisterd, maar tsja, EPs...Niet zo'n zin inquote:Op maandag 31 december 2012 10:36 schreef Z het volgende:
Die Yo La Tengo EP, die valt me nogal tegen helaas. Het verschil tussen een 'signature sound' en 'in herhaling vallen' is heel klein.
Als het een eendaagsfestival is, of er dagkaarten te koop zijn vind ik een festival wel prima.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:40 schreef Norrage het volgende:
Tsja...er ontstaat een beetje een overkill, als je het mij vraagt, aan festivals ondertussen...Ga ik liever naar een concert dan een heel festival.
Bron: Festivalinfoquote:Alt-J, Arctic Monkeys, Portishead en Sigur Ros zijn de headliners van het nieuwe festival Best Kept Secret. Ook No Age, Swim Deep en Skaters zullen komen optreden in Hilvarenbeek.
Maandag 14 januari begint de voorverkoop. Een passepartout voor drie dagen kost ¤99, dagkaarten voor vrijdag, zaterdag en zondag resp. ¤49, ¤59 en ¤59. Het festival vindt plaats van 21 t/m 23 juni 2013.
Wtf inderdaad.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:26 schreef Norrage het volgende:
Iemand ooit van het Hilvarenbeek festival gehoord? Het is nieuw geloof ik, en Arctic Monkeys, Sigur Ros, Alt-J, No Age en Portishead komen er naar toewtf zeg je? ja wtf
"Dit soort" festivals in Nederland, al helemaal met camping, moet ik eigenlijk niets van hebben. Mij niet gehoord. En gezien.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:26 schreef Norrage het volgende:
Iemand ooit van het Hilvarenbeek festival gehoord? Het is nieuw geloof ik, en Arctic Monkeys, Sigur Ros, Alt-J, No Age en Portishead komen er naar toewtf zeg je? ja wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |