ja, maar de Nederlandse release aanhouden is toch wel beter, vind ik. Als ze een album hier een jaar later uitbrengen, wordt een ook pas een jaar later promotie gemaakt. Dus komen de meeste mensen ook pas een jaar later in contact met zo'n band/artiest..quote:Op maandag 12 november 2012 16:28 schreef Moody het volgende:
[..]
20 oktober 2011, dus hij is uitgekomen in 2012. Klinkt logisch
Daarbij, als een album uit is, is-ie uit. De Nederlandse release is meestal maaaanden later, helemaal bij de onbekendere artiesten.
Ik vind dat het niet gaat om wanneer een album door "de meeste mensen" wordt ontdekt. Het gaat toch om de harde feiten, de releasedatum?quote:Op maandag 12 november 2012 16:31 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ja, maar de Nederlandse release aanhouden is toch wel beter, vind ik. Als ze een album hier een jaar later uitbrengen, wordt een ook pas een jaar later promotie gemaakt. Dus komen de meeste mensen ook pas een jaar later in contact met zo'n band/artiest..
Eerst een kwartier aan wachtenquote:
quote:Op maandag 12 november 2012 15:40 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb echt maar weinig 2012 materiaal overgehouden na zo'n dikke crashAls iemand dit lijstje ziet en iets weet wat ik sowieso moet checken kom maar op met de suggesties
Waar heb je dat lijstje weg? WhoMadeWho is de leukste live act die ik in 2012 heb gezien, verder is Totally Enormous Extinct Dinosaurs een baas en maakt Four Tet ook geniale tracks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow wat vet!quote:
Klinkt fijn jaquote:Op zondag 18 november 2012 22:40 schreef Maisnon het volgende:
Vind dit nummer wel lekkerminimal techno / dub techno was de beschrijving van het album
Goede liveband. Was melodieuzer dan ik had verwacht. Mooie backdrops ook.quote:
Jammer dat ze Come Together niet speelden, maar die climaxen waren o zo goed.quote:Op maandag 19 november 2012 03:48 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Goede liveband. Was melodieuzer dan ik had verwacht. Mooie backdrops ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |