Rotatielijst van musicmeter is meestal niet zo heel veel soeps inderdaad. Ik vind echter musicmeter een stuk leuker om rond te kijken dan op rateyourmusic, dat vol zit met over-kritische, zelfbenoemde experts. Als ik bij contemporaine muziek daar de recensies lees, dan is meer dan de helft vaak vergezochte kritiek, die nergens over gaat. Dat typische 'het-is-nieuw-dus-ik-ga-het-maar-drie-sterren-geven-ook-al-vind-ik-het-eigenlijk-wel-een-goed-album'. Of nog erger, mensen die niet van een genre houden, er vervolgens toch naar gaan luisteren en dan met twee sterren aankomen bij, pak 'm beet, een Coltrane-album, sjongejonge.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar musicmeter is verder een prima site hoor, maar ik probeer die rotatielijst volledig te ontwijken...
Ik vind die single wel goed.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:53 schreef Norrage het volgende:
Weet iemand trouwens waar die Jacco Gardner hype op slaat?
Het probleem is dat dat de bedoeling isquote:Op maandag 14 januari 2013 15:55 schreef Felagund het volgende:
Ik vind het ook een beetje gedateerd klinken. (Jacco Gardner bedoel ik)
Maar deze is niet leuk, alleen vervelend en onnodig bijtend. 3voor12 heeft er wel een handje van zulke recensies te schrijven om leuk te willen doen, dat is gewoon lullig voor de band/act.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:19 schreef On het volgende:
De leukste recensies zijn altijd de meest negatieve.
Pitchfork kan dat ook heel goed. Het lijkt soms alsof ze shorts hebben van het aandeel van een band, bij wijze van.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:22 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Maar deze is niet leuk, alleen vervelend en onnodig bijtend. 3voor12 heeft er wel een handje van zulke recensies te schrijven om leuk te willen doen, dat is gewoon lullig voor de band/act.
Je hebt gelijk. Ik had leuk tussen haakjes moeten zetten. Doelde meer op de stroom reacties van oa de band zelf en Dijkshoorn.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:22 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Maar deze is niet leuk, alleen vervelend en onnodig bijtend. 3voor12 heeft er wel een handje van zulke recensies te schrijven om leuk te willen doen, dat is gewoon lullig voor de band/act.
Ik dacht meteen aan een recensie van volgens mij was het NME over de nieuwe Owl City. Dat hij het schijfje uit zijn raam wierp waardoor deze een duif onthoofde.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:40 schreef Z het volgende:
http://pitchfork.com/reviews/albums/9464-shine-on/
Owl City is dan ook wel echt heel erg kutquote:Op maandag 14 januari 2013 16:47 schreef On het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan een recensie van volgens mij was het NME over de nieuwe Owl City. Dat hij het schijfje uit zijn raam wierp waardoor deze een duif onthoofde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |