+1quote:Op maandag 12 november 2012 12:06 schreef Adames het volgende:
Oh mijn eigen koffie is ook wel lekker. Maar ik ben dan ook zo decadent om een espressoapparaat op mijn studentenkamer te hebben met losse bonenmaler en elke week vers gebrande bonen
Heeft de Hema op CS een eetafdeling ja?quote:Op maandag 12 november 2012 12:09 schreef Caland het volgende:
Als ik trouwens al snel een broodje haal op het station doe ik dat gewoon bij de hema. Qua prijs ook gewoon goed te doen. Die erwtensoep daar is echt gruwelijk lekker.
rookworst niggaquote:Op maandag 12 november 2012 12:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft de Hema op CS een eetafdeling ja?
de Hema! Mijn winkelquote:Op maandag 12 november 2012 12:09 schreef Caland het volgende:
Als ik trouwens al snel een broodje haal op het station doe ik dat gewoon bij de hema. Qua prijs ook gewoon goed te doen. Die erwtensoep daar is echt gruwelijk lekker.
Wij hebben een Philips, hartstikke prima koffie. Kostte 900 euro ofzoquote:Op maandag 12 november 2012 12:10 schreef Adames het volgende:
Dat terwijl de senseo in duitsland nog super populair is, juist omdat de pads daar 50 cent per stuk kosten. Volautomaat is wel leuk, maar wel achterlijk duur als je een goede jura wilt
Hm dat zou nog wel een idee zijn inderdaadquote:Op maandag 12 november 2012 12:15 schreef Adames het volgende:
Je had toch eerst de armelui navulpads voor senseo, die wil ik nog wel eens proberen met goede koffie er in. Want het systeem van een senseo is toch niet eens zo verkeerd. Alleen wordt de koffie in de pads snel muf.
jammer, Jura is top. Een van de weinige merken die bonen malen ipv kapot hakken.quote:Op maandag 12 november 2012 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik kon op mn werk Jura Impressa x90 overnemen voor 125. Dingen kosten nieuw 2k geloof ik. Maar niet gedaan omdat ik daarvoor veel te weinig koffie drink.
je hebt een korte extrahactietijd, dus een pittige boon is wel aan te raden.quote:Op maandag 12 november 2012 12:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Hm dat zou nog wel een idee zijn inderdaad
is dat nog wel belangrijk nu je klb baas bent?quote:Op maandag 12 november 2012 12:17 schreef stevenmac26 het volgende:
nouja vanmiddag gaan ze terugbellen
ja, klb baas levert geen geld opquote:Op maandag 12 november 2012 12:18 schreef Adames het volgende:
[..]
is dat nog wel belangrijk nu je klb baas bent?
Ik zou een klacht indienenquote:Op maandag 12 november 2012 12:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja, klb baas levert geen geld op
quote:
geld verdien je alleen voor je status en met status neuk je chicks. Als klb mod heb je geen geld meer nodig voor status, vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 12 november 2012 12:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja, klb baas levert geen geld op
Komt door de foto jongenquote:Op maandag 12 november 2012 12:20 schreef Saind het volgende:
Steven, niet om te haten, maar je hebt echt schrale baardgroei
Dit weekend met m'n luie reet niet geschoren, sinds donderdag ofzo, ik geloof serieus dat ik in de buurt kwam van die foto
Ik neuk altijd chicks met m'n pielemuisquote:Op maandag 12 november 2012 12:20 schreef Adames het volgende:
[..]
geld verdien je alleen voor je status en met status neuk je chicks. Als klb mod heb je geen geld meer nodig voor status, vandaar mijn vraag.
Ik heb vanmorgen toevallig weer geschoren. Vanaf dinsdag, denk 7-8 mm ofzo.quote:Op maandag 12 november 2012 12:20 schreef Saind het volgende:
Steven, niet om te haten, maar je hebt echt schrale baardgroei
Dit weekend met m'n luie reet niet geschoren, sinds donderdag ofzo, ik geloof serieus dat ik in de buurt kwam van die foto
Ik vanmorgen omdat het fucking jeukte gisteren in bed. Baard zou niets voor mij zijnquote:Op maandag 12 november 2012 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen toevallig weer geschoren. Vanaf dinsdag, denk 7-8 mm ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |