Lebkov... overrated yuppencrap.quote:Op maandag 12 november 2012 11:57 schreef Caland het volgende:
Lebkov zat al een tijdje op Rotterdam CS,. prima broodjes hoor. Beste koffie van nederland. Helemaal niks mis mee.
"Beste koffie van Nederland" is wel een beetje een bold statement vind je nietquote:Op maandag 12 november 2012 11:57 schreef Caland het volgende:
Lebkov zat al een tijdje op Rotterdam CS,. prima broodjes hoor. Beste koffie van nederland. Helemaal niks mis mee.
Ja, dat is het toch allemaal op die stations. Maar dat er alleen een BK zat is gewoon flauwekul.quote:
ik zit me ook af te vragen wat dat is. Ze hebben burger King, broodzaak, smullers, ahtogo, een ola ding en aan de buitenkant een multivlaai. Dat was het toch he?quote:
Voor zelfde prijs vond ik broodzaak nog beter eigenlijk. Die smoothies daar zijn wel geniaal na het stappen.quote:Op maandag 12 november 2012 11:57 schreef Caland het volgende:
Voor warm voer wel hoor.quote:Op maandag 12 november 2012 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat is het toch allemaal op die stations. Maar dat er alleen een BK zat is gewoon flauwekul.
Je hebt aan de stadskant daar boven volgens mij ook nog iets zitten, kom alleen weinig aan die zijdequote:Op maandag 12 november 2012 11:58 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zit me ook af te vragen wat dat is. Ze hebben burger King, broodzaak, smullers, ahtogo, een ola ding en aan de buitenkant een multivlaai. Dat was het toch he?
Van de 5-tal keren dat ik daar eten heb gehaald is het ze nooit gelukt om in 1 keer de hele bestelling in die zak te doenquote:Op maandag 12 november 2012 12:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Dronken als een mongool whoppers vreten
Long chicken menu met twister friesquote:Op maandag 12 november 2012 12:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Dronken als een mongool whoppers vreten
in utrecht op de neude, heb je de barrista. Dat is wel de lekkerste koffie die ik ooit op heb. Duurde ook 10 minuten voordat ik de koffie kreeg, ondanks dat de zaak vrij leeg was op dat momentquote:Op maandag 12 november 2012 11:58 schreef Saind het volgende:
[..]
"Beste koffie van Nederland" is wel een beetje een bold statement vind je niet
Daarvoor ga je toch uberhaupt niet naar het station. Loop je even de hoek om naar de kruiskade. Kan je gelijk wat drugs scoren. Twee vliegen in één klap.quote:
Lekkerste koffie ooit was in Braccianoquote:Op maandag 12 november 2012 12:01 schreef Adames het volgende:
[..]
in utrecht op de neude, heb je de barrista. Dat is wel de lekkerste koffie die ik ooit op heb. Duurde ook 10 minuten voordat ik de koffie kreeg, ondanks dat de zaak vrij leeg was op dat moment
Dat moet dan wel heel lekker geweest zijnquote:Op maandag 12 november 2012 12:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Lekkerste koffie ooit was in Bracciano
Kankerlekkere espresso
Ja daar heb ik allemaal geen tijd voor man. Ga dan om uur of 6 weg op m'n werk en moet om half 8 op het veld staan. Als ik genoeg tijd heb om naar de kruiskade te lopen om eten te halen ga ik liever ff langs huis om te eten.quote:Op maandag 12 november 2012 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarvoor ga je toch uberhaupt niet naar het station. Loop je even de hoek om naar de kruiskade. Kan je gelijk wat drugs scoren. Twee vliegen in één klap.
espresso is altijd zo weinigquote:Op maandag 12 november 2012 12:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Lekkerste koffie ooit was in Bracciano
Kankerlekkere espresso
Jij drinkt van die grote bakken slobber filterkoffie?quote:
filterkoffie is underrated, maar anders een lungo van een zachtere boon.quote:Op maandag 12 november 2012 12:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Jij drinkt van die grote bakken slobber filterkoffie?
bah
Tevens Macchiato
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |