schaken, die grap was alleen de eerste keer leukquote:Op maandag 12 november 2012 12:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoet, Clasie, Dost, Schaken, De Vrij bij Oranje voor Stekelenburg, Lens, Narsingh en Strootman
Ja niet nog steedsquote:Op maandag 12 november 2012 12:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe gaat het in je callcenter?
quote:
Nee!quote:Op maandag 12 november 2012 13:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godver, klant voor mij bij de shoarma was Engels; hij kon kiezen uit "cicken and kelf"
foutief, lance heeft geen gele truien meerquote:
Was de verkoper soms Duits? Die gaat niet zomaar viel vlees geven voor dezelfde prijs.quote:Op maandag 12 november 2012 13:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godver, klant voor mij bij de shoarma was Engels; hij kon kiezen uit "cicken and kelf"
11 van de 11de, begin van het carnaval he. Alleen in die kleine kut dorpjes waren feestjes.quote:Op maandag 12 november 2012 12:35 schreef Adames het volgende:
Carnaval
Was er iets in Eindhoven om die reden gisteren? Of een andere Brabantse stad
dat klopt, maar is er dan wat actiefs georganiseerd? In Limburg is het alleen in Maastricht groot en enigszins in Venlo. Heerlen doet een carnavalsavond op de 10e van de 11e, onder het mom van oad op neuj.quote:Op maandag 12 november 2012 13:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
11 van de 11de, begin van het carnaval he.
heb er een paar in mijn klas gehad die er aardig brak uitzagen dus het is vast wel gevierd.quote:Op maandag 12 november 2012 13:50 schreef Adames het volgende:
[..]
dat klopt, maar is er dan wat actiefs georganiseerd? In Limburg is het alleen in Maastricht groot en enigszins in Venlo. Heerlen doet een carnavalsavond op de 10e van de 11e, onder het mom van oad op neuj.
Windows phonequote:Op maandag 12 november 2012 14:09 schreef Saind het volgende:
Hey er is een Officiële Ajax App. Niet voor windows phone natuurlijk
Het zit allemaal niet mee vandaag
Ach heel veel mis je niet, officiele NS app zou handig zijn want nu lopen ze wel eens achter met vertragingen enzoquote:Op maandag 12 november 2012 14:13 schreef Adames het volgende:
[..]
niks mis mee
behalve het gebrek aan apps dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |