Que? Die shit is toch gewoon gratis?quote:Op maandag 12 november 2012 12:34 schreef Caland het volgende:
Als je whatsapp verloopt, kan je hem dan via een omweg weer gratis krijgen?
Kan die shit verlopen dan?quote:Op maandag 12 november 2012 12:34 schreef Caland het volgende:
Als je whatsapp verloopt, kan je hem dan via een omweg weer gratis krijgen?
Ja, krijg melding dat mijn gratis proefversie is verlopen van een jaar. Kopen kost 80 cent.quote:
Kopen danquote:Op maandag 12 november 2012 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, krijg melding dat mijn gratis proefversie is verlopen van een jaar. Kopen kost 80 cent.
Ik heb het nu al langer dan een jaar en nooit die melding gekregenquote:Op maandag 12 november 2012 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, krijg melding dat mijn gratis proefversie is verlopen van een jaar. Kopen kost 80 cent.
willen ontlopen voor 80 cent voor een app die je zoveel hebt gebruikt en meer heeft opgeleverdquote:Op maandag 12 november 2012 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Die shit scheelt me wel véel geld inderdaadquote:Op maandag 12 november 2012 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
willen ontlopen voor 80 cent voor een app die je zoveel hebt gebruikt en meer heeft opgeleverd
Dat vind ik echt weer te gierig (En daarmee wel heel stereotype Nederlands)quote:Op maandag 12 november 2012 12:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Die shit scheelt me wel véel geld inderdaad
Wat? Whatsapp gebruiken is gierig?quote:Op maandag 12 november 2012 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat vind ik echt weer te gierig (En daarmee wel heel stereotype Nederlands)
Dolle boel. Redelijk rustig gehouden dit keer. Maar er waren ook wat kinderen bij.quote:Op maandag 12 november 2012 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe was Centerparcs trouwens Caland?
Idd, en dan noemen ze mij gierig omdat ik "al" 5 jaar lang dezelfde schoenen draag en geen nieuwe wil kopen. Die dingen zijn nog goed, ja!quote:Op maandag 12 november 2012 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat vind ik echt weer te gierig (En daarmee wel heel stereotype Nederlands)
Als je altijd op je zolderkamer zit slijten schoenen niet zo snel neequote:Op maandag 12 november 2012 12:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, en dan noemen ze mij gierig omdat ik "al" 5 jaar lang dezelfde schoenen draag en geen nieuwe wil kopen. Die dingen zijn nog goed, ja!
Jeetje, nu al met kinderen?!quote:Op maandag 12 november 2012 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dolle boel. Redelijk rustig gehouden dit keer. Maar er waren ook wat kinderen bij.
We hadden één knalhuisje zeg maar, dus dat mochtt de pret niet drukken.
Ah nee dat bedoelde ik nietquote:Op maandag 12 november 2012 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, moeite doen om die 80 cent te ontlopen.
Kisten zeker?quote:Op maandag 12 november 2012 12:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, en dan noemen ze mij gierig omdat ik "al" 5 jaar lang dezelfde schoenen draag en geen nieuwe wil kopen. Die dingen zijn nog goed, ja!
Ja joh. Groot deel van mijn maten begint er nu al aan.quote:Op maandag 12 november 2012 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jeetje, nu al met kinderen?!
Kempervennen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |