Gast je ging op mij in... Waz met jou, natuurlijk begreep ik je. Jij begrijpt mij alleen niet.quote:
zijn je zolen niet weggesleten dan? Mijn normale schoenen moet ik na een kleine 2 jaar altijd wel vervangenquote:Op maandag 12 november 2012 12:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, en dan noemen ze mij gierig omdat ik "al" 5 jaar lang dezelfde schoenen draag en geen nieuwe wil kopen. Die dingen zijn nog goed, ja!
Ja, ik heb hem net in de periode gedownload dat hij van volledig gratis naar een jaar gratis ging.quote:Op maandag 12 november 2012 12:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Hee maar serieus, ik heb nu 1,5jaar WA en nooit die melding gehad hoor
Nee, hier ook niet. Maar een paar maar die zijn ook al over de 30. En zouden ook zeker geen kinderen meebrengen naar een dergelijk weekendquote:Op maandag 12 november 2012 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja joh. Groot deel van mijn maten begint er nu al aan.
Moet er zelf niet aan denken though.
op android is die een keer gratis verlengdquote:Op maandag 12 november 2012 12:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Hee maar serieus, ik heb nu 1,5jaar WA en nooit die melding gehad hoor
Ahh sooooquote:Op maandag 12 november 2012 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem net in de periode gedownload dat hij van volledig gratis naar een jaar gratis ging.
Heb 1 vriend met een kind, die is volgende week 32quote:Op maandag 12 november 2012 12:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, hier ook niet. Maar een paar maar die zijn ook al over de 30. En zouden ook zeker geen kinderen meebrengen naar een dergelijk weekend
Ja, zijn ook allemaal geen studenten dus dat verandert het wel. Die hebben allemaal vanaf hun 17e ofzo werk en dezelfde vriendin vaak. Dan begin je ook wat eerder met kinderen.quote:Op maandag 12 november 2012 12:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, hier ook niet. Maar een paar maar die zijn ook al over de 30. En zouden ook zeker geen kinderen meebrengen naar een dergelijk weekend
Ah... dat is inderdaad wel verneukt, Amerikaquote:Op maandag 12 november 2012 12:40 schreef Caland het volgende:
Gaat niet om die 80 cent maar meer om gezeik met CC's enzo.
pre-paid debet Cardquote:Op maandag 12 november 2012 12:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ahh soooo
Oke oke
Maar ik heb ook geen CC dus dat zal bij mij ook drama worden dan
Ja hoe werkt dat precies dan?quote:
danku danku, is van tijdelijke aard hoorquote:
geld storten op je kaart, dan kan je betalen net als met een gewone credit Card. Verder weet ik het niet, ik heb een cc can de Rabobank voor een paar euro per jaarquote:Op maandag 12 november 2012 12:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hoe werkt dat precies dan?
Kost het gebruiken van een cc nou ook geld? Want het is wel min of meer lenen tochquote:Op maandag 12 november 2012 12:49 schreef Adames het volgende:
[..]
geld storten op je kaart, dan kan je betalen net als met een gewone credit Card. Verder weet ik het niet, ik heb een cc can de Rabobank voor een paar euro per jaar
Hmm toch misschien maar eens kijken danquote:Op maandag 12 november 2012 12:49 schreef Adames het volgende:
[..]
geld storten op je kaart, dan kan je betalen net als met een gewone credit Card. Verder weet ik het niet, ik heb een cc can de Rabobank voor een paar euro per jaar
Hij's fijnquote:Op maandag 12 november 2012 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je altijd op je zolderkamer zit slijten schoenen niet zo snel nee
Nu ook KLB-mod ja?quote:Op maandag 12 november 2012 12:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
danku danku, is van tijdelijke aard hoor
Jupquote:
als je het als lening laat staan wel. Bij de Rabobank is het gekoppeld aan je lopende rekening, zolang jij geld op je rekening hebt wordt je cc schuld direct weer afbetaald en kost een betaling dus geen geld voor de consument. Wel kost de transactie wat meer voor de ontvanger, een bedrijf wil die kosten nog wel eens doorberekenen.quote:Op maandag 12 november 2012 12:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Kost het gebruiken van een cc nou ook geld? Want het is wel min of meer lenen toch
Hoe gaat het in je callcenter?quote:
Van Gaal is soekel.quote:Op maandag 12 november 2012 12:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoet, Clasie, Dost, Schaken, De Vrij bij Oranje voor Stekelenburg, Lens, Narsingh en Strootman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |