Maar wel nu al 3 jaar oprij een andere club binnen Londen.quote:Op maandag 12 november 2012 00:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hm, 3 maar toch? Valt nog wel mee als je bedenkt dat ongeveer de helft van de clubs uit London komt
Ja, dat is wel matig. Had hem wel nog een jaar bij Arsenal willen zien, fijne speler om op de bank te hebben.quote:Op maandag 12 november 2012 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar wel nu al 3 jaar oprij een andere club binnen Londen.
[ afbeelding ]
En maakt een een topic aan
Ja, als je ziet hoe op Cazorla is na 80 minuten en hoe weinig Ramsey brengt zeker.quote:Op maandag 12 november 2012 00:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ja, dat is wel matig. Had hem wel nog een jaar bij Arsenal willen zien, fijne speler om op de bank te hebben.
Baasquote:
Overigens was dit 'scripted'. Van tevoren dus al bedacht dat deze grap zou komen.quote:
Wilde het net plaatsen ja, zag het op twitter voorbij komen.quote:Op maandag 12 november 2012 21:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Overigens was dit 'scripted'. Van tevoren dus al bedacht dat deze grap zou komen.
twitter:piersmorgan twitterde op maandag 12-11-2012 om 18:11:43Fake TV scandal > RT @themichaelowen @piersmorgan It was scripted you plank. Me and Jason agreed to it prior to the show. You sad old man. reageer retweet
sopsopsopquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
dit potje even kijken, rest is niet boeiend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
je kan mijn gedachte lezenquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
dit potje even kijken, rest is niet boeiend
dat weet je nietquote:
Is 11 tegen 10. Bal is rond. Kan van alles gebeurenquote:
wat een toeval.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tottenham veel beter. Alleen een rode kaart kan ze nekken
quote:
quote:
Daadwerkelijk spelen deed hij niet zo vaak, maar nu Koscielny hopeloos uit vorm is doet hij het best leuk.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:40 schreef Anonymousz het volgende:
speelt hij bij arsenall nooit geweten
aah bedanktquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
Daadwerkelijk spelen deed hij niet zo vaak, maar nu Koscielny hopeloos uit vorm is doet hij het best leuk.
Daarom Engels voetbalquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:42 schreef mrstylo het volgende:
Als Cazorla bij Barca speelde, dan ging hij daar 9x doorrollen om een gele kaart aan te naaien.
half broertjequote:Op zaterdag 17 november 2012 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
is dat het broertje van Dries Mertens?
Dan zou hij heel klein zijn.quote:
Volgende week zal hij wel weer wissel staan.quote:
Bedoelde het niet zo.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
betere aankoop dan bergkamp, van persie en henry inderdaad![]()
cazorla![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
betere aankoop dan bergkamp, van persie en henry inderdaad![]()
cazorla![]()
Met beste aankoop ooit bedoelde ik van dit seizoen.quote:
Goed dat je onduidelijkheid z'n excuses aanbiedt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met beste aankoop ooit bedoelde ik van dit seizoen.
Maar excuses van mijn onduidelijkheid.
Gewoon weer doorgaan tot einde van de football league showquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:52 schreef alors het volgende:
Ik zou even een wekkertje zetten als je de rest nog wilt zien.
ik ben wakkerquote:
hij had het koudquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net na de 2-1.
Gelukzalig glimlachje.quote:
Suarez zal er vast 2 maken.quote:Op zondag 18 november 2012 00:10 schreef mrstylo het volgende:
Al die degradatie teams winnen gewoon (WBA en Norwich). Dan zal Liverpool wel weer winnen.
hij lijkt op een monnikquote:
Ja ja, die grap kennen we nu wel.quote:Op zondag 18 november 2012 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Suarez zal er vast 2 maken.
Vitesse gaat vandaag verliezen.quote:Op zondag 18 november 2012 00:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ja ja, die grap kennen we nu wel.
Nee hoor, vandaag en volgende week gewoon een overwinning voor de boys.quote:Op zondag 18 november 2012 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vitesse gaat vandaag verliezen.
Rutte kan geen derby's en toppers winnenquote:Op zondag 18 november 2012 00:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nee hoor, vandaag en volgende week gewoon een overwinning voor de boys.
Wat ken jij de ex-coaches van je club goed zegquote:Op zondag 18 november 2012 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rutte kan geen derby's en toppers winnen
Dacht dat hij die andere club van Manchester floot.quote:
Keek City alleen en daarna EL.quote:
echt een kutkop heeft hijquote:
Zo zwart is ie toch niet?quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 00:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Veel wedstrijden begonnen toen PSV begon
quote:
Aah oke.quote:
Balo eerderquote:
Arsenal - Spurs keek ik ook. Was vergeten te melden.quote:Op zondag 18 november 2012 00:21 schreef Smoofie het volgende:
Aah oke.
Ik zag wat wedstrijden na werk, en samenvattingen tijdens rust van wedstrijden.
Inderdaad, mooi. Vind die beleving in Engeland altijd zo geweldig om te zien!quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 12:43 schreef Ruder het volgende:
En City heeft ook goed zijn best gedaan dit weekend
Met lichte tegenzin.quote:
Tsja, het is geen keuze hèquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gewoon Southampton-sympatisant zijn, kan het altijd alleen maar meevallen
Normaal erg goede keeper, maar dit was wel een Grandelletjequote:Op zondag 25 november 2012 00:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Mooie vent die keeper van Wigan!
Mignolet ook al.quote:Op zondag 25 november 2012 00:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Normaal erg goede keeper, maar dit was wel een Grandelletje
Ja, die deed het leuk gisteren! Al vond ik Ramirez ook fantastisch.quote:
Klopt, mag ook wel voor zijn transferbedragquote:Op maandag 26 november 2012 18:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, die deed het leuk gisteren! Al vond ik Ramirez ook fantastisch.
Wat een pegel was dat! En die actie van Bale bij de goal van Lennon.quote:
Kwam er helaas pas in toen het al 2-0 stond voor de Spurs.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een pegel was dat! En die actie van Bale bij de goal van Lennon.
Movember actiequote:Op donderdag 29 november 2012 00:53 schreef sausagin het volgende:
[..]
Bij Everton liep bijna elke speler met een snor rond :p
Snor terug in de mode?
`doe dan je ogen dichtquote:
Nee dit is echt een hoog niveau inderdaadquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prachtig, oogstrelend als je net ajax - psv hebt zitten kijken.
ging om de 1-0quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dit is echt een hoog niveau inderdaad. Wel geweldig om te zien, maar wtf is dit
Ik zou hem wel eens bij Oranje willen zienquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:43 schreef Maraten het volgende:
Leuke wedstrijd!
Mooi voor de Guzman ook!
Zou niet veel onderdoen voor een Fer/Clasie/Anita/Strootman denk ik, al speelt ie bij Swansea wel wat aanvallender.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou hem wel eens bij Oranje willen zien
Speelde nog in De Kuip dit seizoen, met Dinamo Kiev. Overschat arrogant voetballertjequote:Op zondag 9 december 2012 00:07 schreef alors het volgende:
Lol ik wist niet dat Popov tegenwoordig bij WBA speelt, of nouja bankzit.
Zou eerst naar Stoke City vertrekken maar kreeg geen visum. Blijkbaar heeft hij het goed gedaan bij Kiev.quote:Op zondag 9 december 2012 00:07 schreef alors het volgende:
Lol ik wist niet dat Popov tegenwoordig bij WBA speelt, of nouja bankzit.
Zeker, bij Heerenveen vond hij zichzelf ook een behoorlijke koning volgens mijquote:Op zondag 9 december 2012 00:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Speelde nog in De Kuip dit seizoen, met Dinamo Kiev. Overschat arrogant voetballertje
En terecht, wat een doelpunt tegen Ajax!quote:Op zondag 9 december 2012 00:09 schreef alors het volgende:
[..]
Zeker, bij Heerenveen vond hij zichzelf ook een behoorlijke koning volgens mij
De nieuwe tactiek van Arsenal blijkbaarquote:
Kom er maar in Alorsquote:Op zondag 9 december 2012 00:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Geen jas van Wenger deze week of heb ik het gemist?
Die laatste was echt dramatisch gekeept.quote:Op zondag 9 december 2012 00:12 schreef alors het volgende:
[..]
De nieuwe tactiek van Arsenal blijkbaarPenals wel bazig genomen trouwens.
Wat een verschrikkelijke baas inderdaadquote:
De trainer hoorde mij.quote:Op zondag 9 december 2012 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Villa met hun aankoop van 25 miljoen op de bank.
En dan wel kaarten trekken voor dit soort onzinquote:
Ja, overdrijven moet kunnen maar het moet wel realistisch blijvenquote:Op zondag 9 december 2012 00:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Daarvoor moest jij eerst de prijs verlagen met 5M
Gelukkig bleef de scheids ook realistisch met zijn verdeling van (niet) gegeven kaartenquote:Op zondag 9 december 2012 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, overdrijven moet kunnen maar het moet wel realistisch blijven
Fijn he.quote:Op zondag 9 december 2012 23:24 schreef Nober het volgende:
Zeggen ze altijd nog even in het nieuws de uitslagen en daarna MOTD, handig!!
Goede reden wel.quote:Op zondag 9 december 2012 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit topic moet vol. Owen heeft zich geschoren
November is afgelopenquote:
Gebeurt in Nederland ook, denk dat het overgenomen is van de Engelsen al snap ik niet waarom die uitslagen moeten worden vermeld!quote:
En Pirloquote:Op zondag 9 december 2012 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helaas niet voor Diego (Wolfsburg)
Voor mensen die naar bed willen gok ikquote:Op zondag 9 december 2012 23:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Gebeurt in Nederland ook, denk dat het overgenomen is van de Engelsen al snap ik niet waarom die uitslagen moeten worden vermeld!
Als je schaatsen kijkt komen de tussenstanden af en toe ook even langs onder in beeld.quote:Op zondag 9 december 2012 23:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Gebeurt in Nederland ook, denk dat het overgenomen is van de Engelsen al snap ik niet waarom die uitslagen moeten worden vermeld!
Messi doet daar 4 jaar over ofzo?quote:
192.quote:Op zondag 9 december 2012 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Messi doet daar 4 jaar over ofzo?Geen idee hoeveel league goals die heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |