Zag hem net ff op YT, redelijk vies.quote:Op zondag 11 november 2012 23:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Vond het ook wel meevallen geen breuk iig
Iddquote:Op zondag 11 november 2012 23:35 schreef Grifte het volgende:
Ipv even bal inschieten massaal gaan janken
Meeste doelpunten gescoord voor ManCity en nog steeds geen basis.quote:
Tevez lekker thuis laten!quote:Op zondag 11 november 2012 23:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Meeste doelpunten gescoord voor ManCity en nog steeds geen basis.
Mancini moet echt oprotten.
Hij laat dan ook helemaal niks zien als hij in de basis staat.quote:Op zondag 11 november 2012 23:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Meeste doelpunten gescoord voor ManCity en nog steeds geen basis.
Mancini moet echt oprotten.
Movember iddquote:Op zondag 11 november 2012 23:51 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Dat moet wel een weddenschap zijn.. Zoiets doe je niet vrijwillig
Dat gaat alleen om de snor toch?quote:
Hij moest wel, niemand rende met hem mee om te vieren.quote:Op zondag 11 november 2012 23:56 schreef Knaller het volgende:
Suarez met een Maradonnatje '94 hoe die naar de cam liep.
Dezelfde blik in de ogen hèquote:Op zondag 11 november 2012 23:56 schreef Knaller het volgende:
Suarez met een Maradonnatje '94 hoe die naar de cam liep.
Goud, mag wel in de OP van het BPL-topic wat mij betreft.quote:
Was er denk ik niet ingegaan zonder Suarez kopbalquote:Op zondag 11 november 2012 23:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eerst een goal jatten en dan als een ego wegrennen
Leek van welquote:Op maandag 12 november 2012 00:01 schreef Maraten het volgende:
[..]
Was er denk ik niet ingegaan zonder Suarez kopbal
Hm, 3 maar toch? Valt nog wel mee als je bedenkt dat ongeveer de helft van de clubs uit London komtquote:Op maandag 12 november 2012 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Benayoun trekt ook heel Engeland (Londen) door he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |