quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jaaaa er gebeurt hier weer wat! We krijgen weer een personeelswissel alleen deze keer ben ik het niet!
Mijn voormalig leidinggevende die volgende week vrijdag haar laatste werkdag heeft voor haar zwangerschapsverlof ruilt met mijn huidig leidinggevende van locatie. Maar de huidige leidinggevende komt niet over 2 weken terug. En we werken dus met 1 fulltimer en 1 parttimer(dat ben ik) in die winkel. En ze hebben nog niet bedacht wat er dus over 2 weken gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:25 schreef maffemuts het volgende:
[..]ten positieve of ten negatieve?
Ze zijn niet heel snugger daar heh?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Mijn voormalig leidinggevende die volgende week vrijdag haar laatste werkdag heeft voor haar zwangerschapsverlof ruilt met mijn huidig leidinggevende van locatie. Maar de huidige leidinggevende komt niet over 2 weken terug. En we werken dus met 1 fulltimer en 1 parttimer(dat ben ik) in die winkel. En ze hebben nog niet bedacht wat er dus over 2 weken gaat gebeuren.
We hebben ook nog een zaterdagmedewerker en als die ziek is dan gaan ze er eigenlijk van uit dat ik wel kan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:41 schreef kwiebuske het volgende:
euhmmm
dat betekend dat die FT geen vrij kan krijgen en dus 6 dagen per week werkt
grappig
yska flexibel frederikssonquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
e hebben ook nog een zaterdagmedewerker en als die ziek is dan gaan ze er eigenlijk van uit dat ik wel kan. En de afgelopen maanden had de ft tussen de 3 en 5 dagen. Dus dat valt hartstikke mee. Ze zijn er van afhankelijk hoe ik flexibe
Nouja dat moet je ook maar willen natuurlijkquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
We hebben ook nog een zaterdagmedewerker en als die ziek is dan gaan ze er eigenlijk van uit dat ik wel kan.
En de afgelopen maanden had de ft tussen de 3 en 5 dagen. Dus dat valt hartstikke mee. Ze zijn er van afhankelijk hoe ik flexibel ik mij op stel. Flexibel is 1 van mijn vele tweede namen.
Ik draai tussen de 20 en de 33uren, en de ft ook :p
en volgens mij heb je dan je mening ook wel klaar richting leidinggevendequote:Op dinsdag 13 november 2012 20:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nee maar de grote vraag is, krijg ik er zometeen een geschikte leidinggevende bij... 1 die gewoon lekker doorwerkt, ook flexibel is en ook al is de ft leidinggevende en ook best kan aangeven wat er moet gebeuren maar rondcommanderen gaat m niet worden. Daarvoor weet ik teveel
Ik heb al zoveel lui gezien die geen zak uitvreten..
dus op tijd naar bed?quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:53 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
morgen vroege dienst
dus nog nie werken
moet nog steeds een paar spullen naar iemand brengen
zou die donderdagmiddag/avond tijd hebben.......
redelijk op tijdquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:08 schreef dolfina-chica het volgende:
dus op tijd naar bed?
donderdag wil niet
We maakten er vandaag al grapjes overquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:06 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
en volgens mij heb je dan je mening ook wel klaar richting leidinggevende
lolquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
We maakten er vandaag al grapjes overook over de zwangere
want die kan niet stilzitten maar ook niet tillen. Die winkel zal deze 2 weken extra goed geveegd worden denk ik. Die kan ze gewoon duwen en dan rondjes lopen
ghehe
Jup ze is bijna 8 maanden!quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:21 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
lol
maar die is en blijft dus bezig
ondanks de kleine die groeit![]()
![]()
die mag dus van jullie wel weg iddquote:
denk dat niemand vrolijk zou worden van mijn geknutselquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Pssst [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Het is er zo rustigterwijl in het brainstormtopic waren er genoeg enthousiast!
Ik durf dat niet zo goed aan. De druk die er op ligt om dan écht iets te maken voor een bepaalde datumquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Pssst [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Het is er zo rustigterwijl in het brainstormtopic waren er genoeg enthousiast!
en ook beetje vergelijkbaar met kerst. zo een beetje meest belangrijke of grootst feest in t hindoeisme.quote:
De kwaliteit hoeft niet hoog te liggen en je hebt bijna anderhalve maand de tijd :pquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:00 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik durf dat niet zo goed aan. De druk die er op ligt om dan écht iets te maken voor een bepaalde datum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |