Er stond me iets bij dat jij geen topics opent :p maar heb keurig eerst 5 minuten gewacht hoorquote:
klopt iddquote:Op maandag 12 november 2012 00:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Er stond me iets bij dat jij geen topics opent :p maar heb keurig eerst 5 minuten gewacht hoor
ah k.quote:Op maandag 12 november 2012 00:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Laysa is momenteel onbereikbaar!
Scheelt, doen ik ookquote:Op maandag 12 november 2012 00:14 schreef gomi het volgende:
maar ze las altijd mee. postte heel zelden
Ok hoop van wel!quote:Op maandag 12 november 2012 00:14 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k.
slaapt al?
maar ze las altijd mee. postte heel zelden
fann kwam hier ook weleens langs, en nog een paar van de oude rls.quote:Op maandag 12 november 2012 00:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ok hoop van wel!
Ja ze is wel een lurkertje hoor.
fann zit daar idd. maar heel af en toe kwam ze wel langs.quote:Op maandag 12 november 2012 00:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Fann zit nu toch in 40+? Ook veel ex-rls ers in die opa stream.
Denk dat de gemiddelde leeftijd hier wel 30+ is.quote:Op maandag 12 november 2012 00:27 schreef gomi het volgende:
[..]
fann zit daar idd. maar heel af en toe kwam ze wel langs.
die ouwe opa werkt me op de zenuwen
vind dat echt zo een kneus met zijn aanhang en ant opa's
Ik kom er nooit. Als ik opa's wil volgen bezoek ik wel een verpleegtehuis.quote:Op maandag 12 november 2012 00:27 schreef gomi het volgende:
[..]
fann zit daar idd. maar heel af en toe kwam ze wel langs.
die ouwe opa werkt me op de zenuwen
vind dat echt zo een kneus met zijn aanhang en ant opa's
ja, kwiebus trekt het gemiddelde aardig omhoogquote:Op maandag 12 november 2012 00:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
Denk dat de gemiddelde leeftijd hier wel 30+ is.
ja idd denk ik ook wel. zo vlak boven de 3o denk ikquote:Op maandag 12 november 2012 00:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
Denk dat de gemiddelde leeftijd hier wel 30+ is.
inderdaad. al helpen wij ook wel mee.quote:Op maandag 12 november 2012 00:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja, kwiebus trekt het gemiddelde aardig omhoog
precies,mij zie je daar dus ook nooitquote:Op maandag 12 november 2012 00:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kom er nooit. Als ik opa's wil volgen bezoek ik wel een verpleegtehuis.
daarom noemde ik kwiebs ookquote:Op maandag 12 november 2012 00:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik trek t gemiddelde weer omlaag samen met ehhe en jaleesa (al s JJ hier wel heel sporadisch)
quote:Op maandag 12 november 2012 00:32 schreef dolfina-chica het volgende:
ja, kwiebus trekt het gemiddelde aardig omhoog
quote:
ziet er leuk uit!!quote:Op maandag 12 november 2012 08:52 schreef trampolientje het volgende:
goedemorgen!
Ben zo blij! heb voor weinig dit bed gescoord op marktplaats!
http://link.marktplaats.nl/609643757
Eindelijk ons huis weer beetje op orde krijgen en tweedehands maakt mij niks uit.
Financieel komt het deze maand totaal niet uit maar kan hem domweg niet laten schieten,dus gelijk ons bed op mp gezet,kijken of die nog 25 oplevert.
jump jump jump jump, ikke blij!
hij doet het niet nu welquote:
slijmbalquote:
* dolfina-chica fluit...quote:Op maandag 12 november 2012 12:55 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hij doet het niet
maar is wel goed![]()
quote:
hier zeg ik maar 1 ding op...quote:
mooie nummers heeft die he!!!quote:Op maandag 12 november 2012 12:58 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hier zeg ik maar 1 ding op...
blřf
heb vandaag al 5 vaatwastabletten gebruikt, dus die gaan hardquote:Op maandag 12 november 2012 12:58 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
blřf
quote:
je kunstgebitje zo vuilquote:Op maandag 12 november 2012 13:00 schreef dolfina-chica het volgende:
heb vandaag al 5 vaatwastabletten gebruikt, dus die gaan hard
neehee... je moet het plaatje even bekijkenquote:
dat ging over afwasmiddelquote:Op maandag 12 november 2012 13:06 schreef dolfina-chica het volgende:
neehee... je moet het plaatje even bekijken
ik d8 ik pak het grondiger aan... ben in de vaatwasser gaan zitten...quote:Op maandag 12 november 2012 13:08 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
dat ging over afwasmiddel
niet over de vaatwasser...
grijns
past dat wel ???quote:Op maandag 12 november 2012 13:10 schreef dolfina-chica het volgende:
ik d8 ik pak het grondiger aan... ben in de vaatwasser gaan zitten...
ik ben lenig.. weet je toch?quote:
quote:
heb de lades eruit gehaald...quote:
konden de sproei-armen nog wel rond ?quote:
zoveel vet zit er niet aan mijquote:Op maandag 12 november 2012 13:24 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
konden de sproei-armen nog wel rond ?
en als het goed is zit er 1 vast aan de lades
dus veel water is er niet rond gegaan
EN dus ben je ook niet veel afgevallen....
quote:
doe eens lief!!quote:
Gezellig!quote:Op maandag 12 november 2012 13:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
doe eens lief!!
* dolfina-chica gaat naar station!
yska even halen!
doe ik altijdquote:
weet je dat wel zekerquote:
Jaquote:Op maandag 12 november 2012 13:34 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
doe ik altijd
[..]
weet je dat wel zeker![]()
![]()
dolfie welquote:
geen ideequote:
Nergensquote:Op maandag 12 november 2012 13:49 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
geen idee
waar heb je zin in ....
hmmquote:Op maandag 12 november 2012 13:51 schreef Ehhe het volgende:
Nergens. Moet straks sws nog ff naar de winkel maarja ook daar heb ik geen zin in
Haha ja dan komt daar niks meer van terechtquote:Op maandag 12 november 2012 13:52 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmm
das moeilijk
ga naar dolfie
ook kleding vermaken
achquote:Op maandag 12 november 2012 13:53 schreef Ehhe het volgende:
Haha ja dan komt daar niks meer van terecht
Ik moet ff op zoek naar een hoofd met dezelfde omtrek als die van Yska. Maar ik weet haar hoofdomtrek niet
Ik doe altijd maar watquote:Op maandag 12 november 2012 17:35 schreef trampolientje het volgende:
[..]
oh klinkt lekker heb je receptje wat je wil delen toevallig? heb spruitjes liggen voor morgen
nog wat heel gebleven ???quote:Op maandag 12 november 2012 13:31 schreef dolfina-chica het volgende:
ja, wij gaan even crea met kleding zijn!
ooo leuk! Lukt het allemaal n beetje?quote:Op maandag 12 november 2012 22:32 schreef dolfina-chica het volgende:
yska en ik zijn nog steeds aan het knutselen
ga nie passen niequote:Op maandag 12 november 2012 22:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
kwiebs... voor jou... voor als het heel koud wordt... een extra mutsje
Te groot ja?quote:Op maandag 12 november 2012 22:47 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ga nie passen nie
nog veul plezier daaro![]()
![]()
![]()
hihi.. ja lukt aardig.. tijd om ermee te stoppenquote:Op maandag 12 november 2012 22:39 schreef Ehhe het volgende:
[..]
ooo leuk! Lukt het allemaal n beetje?
wat leuk zegquote:Op maandag 12 november 2012 22:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hihi.. ja lukt aardig.. tijd om ermee te stoppen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en met de kattensjaal bezig geweest... die foto's volgen
was ff uitproberen, maar wel leuk om te doenquote:
Het is ook heel goed geluktquote:Op maandag 12 november 2012 23:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
was ff uitproberen, maar wel leuk om te doen
wij waren ook niet heel helder bij het station.. ik had je ook op het eind neer kunnen zetten!!quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo nu is ik ook thuis!
En na een jaar vol frustratie is eindelijk mijn rok af.. Foto volgt later wel :p
Ach de trein had 5 minuten vertraging :p dus ik had nog alle tijdquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wij waren ook niet heel helder bij het station.. ik had je ook op het eind neer kunnen zetten!!
hahahahaha.. maar dan nog.. volgende keer...quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ach de trein had 5 minuten vertraging :p dus ik had nog alle tijd
Sowieso! En zonder hutkoffer :pquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hahahahaha.. maar dan nog.. volgende keer...
kom je met auto
hahahahahahaquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Sowieso! En zonder hutkoffer :p
Nauwelijks maar we gaan gewoon door! (toch?)quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:45 schreef espri het volgende:
Ben er weer van tussen, groetjes en misschien lukt het van de wek nog eens om verbinding te krijgen
quote:Op maandag 12 november 2012 12:58 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
blřf
staan al vaatwastabletten opquote:
Kerstsfeer?quote:
aha, ik ben niet zo thuis in al die culturen.quote:
Google is your friendquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:01 schreef cvboer het volgende:
[..]
aha, ik ben niet zo thuis in al die culturen.
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:02 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Google is your friend. Wordt ook wel het lichtjesfeest genoemd. Vind het wel mooi eigenlijk
vond het lijstje wel lang genoegquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:03 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
staan al vaatwastabletten op
dus...
nu de rest van het lijstje nog
lijstje zijn meer dingenquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:19 schreef dolfina-chica het volgende:
vond het lijstje wel lang genoeg
heeeeeeeeeeel graag gedaan!!!! Geniet lekker!! Het is je gegund!quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:23 schreef espri het volgende:
Hallo lieve mensen, even jullie bedanken voor de lieve woorden en geluk wensen voor mijn mooiste dag en dat was het, heel romantisch en heel liefdevol. Heb nu een heerlijke vakantie in Egypte en genieten van 28 graden met een heerlijk rood wijntje aan het zwembad, mij hoor je niet klagen![]()
Dolfijntje nogmaals bedankt voor je hele lieve kaart
ligt eraan hoeveel dingen je op een lijstje zet...quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:20 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
lijstje zijn meer dingen
niet 1 ....
waarom een lijstje maken als er maar 1 ding op staat...quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:21 schreef dolfina-chica het volgende:
ligt eraan hoeveel dingen je op een lijstje zet...
maar blijft een lijstje
als ik zeg: ik heb **** op mijn verlanglijstje, hoeft het ook maar 1 ding te zijn
quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:23 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
waarom een lijstje maken als er maar 1 ding op staat...
korte termijn geheugen stuk
quote:
quote:
*onschuldig gezicht opzet*quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:27 schreef dolfina-chica het volgende:
ik kijk echt wel uit wat ik hier zeg
omdat...quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:31 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
*onschuldig gezicht opzet*
hoezo
*/onschuldig gezicht*
* kwiebuske pruillipje opzetquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:33 schreef dolfina-chica het volgende:
omdat...
* dolfina-chica jou wel een beetje kan inschatten
not gonna help youquote:
se hept me doorquote:
uhhh... geen ideequote:
dan ga ik maar ......quote:
nou doei dan hequote:
morgen vroege dienstquote:
owwwwwwquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jaaaa er gebeurt hier weer wat! We krijgen weer een personeelswissel alleen deze keer ben ik het niet!
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jaaaa er gebeurt hier weer wat! We krijgen weer een personeelswissel alleen deze keer ben ik het niet!
Mijn voormalig leidinggevende die volgende week vrijdag haar laatste werkdag heeft voor haar zwangerschapsverlof ruilt met mijn huidig leidinggevende van locatie. Maar de huidige leidinggevende komt niet over 2 weken terug. En we werken dus met 1 fulltimer en 1 parttimer(dat ben ik) in die winkel. En ze hebben nog niet bedacht wat er dus over 2 weken gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:25 schreef maffemuts het volgende:
[..]ten positieve of ten negatieve?
Ze zijn niet heel snugger daar heh?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Mijn voormalig leidinggevende die volgende week vrijdag haar laatste werkdag heeft voor haar zwangerschapsverlof ruilt met mijn huidig leidinggevende van locatie. Maar de huidige leidinggevende komt niet over 2 weken terug. En we werken dus met 1 fulltimer en 1 parttimer(dat ben ik) in die winkel. En ze hebben nog niet bedacht wat er dus over 2 weken gaat gebeuren.
We hebben ook nog een zaterdagmedewerker en als die ziek is dan gaan ze er eigenlijk van uit dat ik wel kan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:41 schreef kwiebuske het volgende:
euhmmm
dat betekend dat die FT geen vrij kan krijgen en dus 6 dagen per week werkt
grappig
yska flexibel frederikssonquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
e hebben ook nog een zaterdagmedewerker en als die ziek is dan gaan ze er eigenlijk van uit dat ik wel kan. En de afgelopen maanden had de ft tussen de 3 en 5 dagen. Dus dat valt hartstikke mee. Ze zijn er van afhankelijk hoe ik flexibe
Nouja dat moet je ook maar willen natuurlijkquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
We hebben ook nog een zaterdagmedewerker en als die ziek is dan gaan ze er eigenlijk van uit dat ik wel kan.
En de afgelopen maanden had de ft tussen de 3 en 5 dagen. Dus dat valt hartstikke mee. Ze zijn er van afhankelijk hoe ik flexibel ik mij op stel. Flexibel is 1 van mijn vele tweede namen.
Ik draai tussen de 20 en de 33uren, en de ft ook :p
en volgens mij heb je dan je mening ook wel klaar richting leidinggevendequote:Op dinsdag 13 november 2012 20:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nee maar de grote vraag is, krijg ik er zometeen een geschikte leidinggevende bij... 1 die gewoon lekker doorwerkt, ook flexibel is en ook al is de ft leidinggevende en ook best kan aangeven wat er moet gebeuren maar rondcommanderen gaat m niet worden. Daarvoor weet ik teveel
Ik heb al zoveel lui gezien die geen zak uitvreten..
dus op tijd naar bed?quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:53 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
morgen vroege dienst
dus nog nie werken
moet nog steeds een paar spullen naar iemand brengen
zou die donderdagmiddag/avond tijd hebben.......
redelijk op tijdquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:08 schreef dolfina-chica het volgende:
dus op tijd naar bed?
donderdag wil niet
We maakten er vandaag al grapjes overquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:06 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
en volgens mij heb je dan je mening ook wel klaar richting leidinggevende
lolquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
We maakten er vandaag al grapjes overook over de zwangere
want die kan niet stilzitten maar ook niet tillen. Die winkel zal deze 2 weken extra goed geveegd worden denk ik. Die kan ze gewoon duwen en dan rondjes lopen
ghehe
Jup ze is bijna 8 maanden!quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:21 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
lol
maar die is en blijft dus bezig
ondanks de kleine die groeit![]()
![]()
die mag dus van jullie wel weg iddquote:
denk dat niemand vrolijk zou worden van mijn geknutselquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Pssst [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Het is er zo rustigterwijl in het brainstormtopic waren er genoeg enthousiast!
Ik durf dat niet zo goed aan. De druk die er op ligt om dan écht iets te maken voor een bepaalde datumquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Pssst [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Het is er zo rustigterwijl in het brainstormtopic waren er genoeg enthousiast!
en ook beetje vergelijkbaar met kerst. zo een beetje meest belangrijke of grootst feest in t hindoeisme.quote:
De kwaliteit hoeft niet hoog te liggen en je hebt bijna anderhalve maand de tijd :pquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:00 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik durf dat niet zo goed aan. De druk die er op ligt om dan écht iets te maken voor een bepaalde datum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |