Kerstsfeer?quote:
aha, ik ben niet zo thuis in al die culturen.quote:
Google is your friendquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:01 schreef cvboer het volgende:
[..]
aha, ik ben niet zo thuis in al die culturen.
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:02 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Google is your friend. Wordt ook wel het lichtjesfeest genoemd. Vind het wel mooi eigenlijk
vond het lijstje wel lang genoegquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:03 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
staan al vaatwastabletten op
dus...
nu de rest van het lijstje nog
lijstje zijn meer dingenquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:19 schreef dolfina-chica het volgende:
vond het lijstje wel lang genoeg
heeeeeeeeeeel graag gedaan!!!! Geniet lekker!! Het is je gegund!quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:23 schreef espri het volgende:
Hallo lieve mensen, even jullie bedanken voor de lieve woorden en geluk wensen voor mijn mooiste dag en dat was het, heel romantisch en heel liefdevol. Heb nu een heerlijke vakantie in Egypte en genieten van 28 graden met een heerlijk rood wijntje aan het zwembad, mij hoor je niet klagen![]()
Dolfijntje nogmaals bedankt voor je hele lieve kaart
ligt eraan hoeveel dingen je op een lijstje zet...quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:20 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
lijstje zijn meer dingen
niet 1 ....
waarom een lijstje maken als er maar 1 ding op staat...quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:21 schreef dolfina-chica het volgende:
ligt eraan hoeveel dingen je op een lijstje zet...
maar blijft een lijstje
als ik zeg: ik heb **** op mijn verlanglijstje, hoeft het ook maar 1 ding te zijn
quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:23 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
waarom een lijstje maken als er maar 1 ding op staat...
korte termijn geheugen stuk
quote:
quote:
*onschuldig gezicht opzet*quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:27 schreef dolfina-chica het volgende:
ik kijk echt wel uit wat ik hier zeg
omdat...quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:31 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
*onschuldig gezicht opzet*
hoezo
*/onschuldig gezicht*
* kwiebuske pruillipje opzetquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:33 schreef dolfina-chica het volgende:
omdat...
* dolfina-chica jou wel een beetje kan inschatten
not gonna help youquote:
se hept me doorquote:
uhhh... geen ideequote:
dan ga ik maar ......quote:
nou doei dan hequote:
morgen vroege dienstquote:
owwwwwwquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jaaaa er gebeurt hier weer wat! We krijgen weer een personeelswissel alleen deze keer ben ik het niet!
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jaaaa er gebeurt hier weer wat! We krijgen weer een personeelswissel alleen deze keer ben ik het niet!
Mijn voormalig leidinggevende die volgende week vrijdag haar laatste werkdag heeft voor haar zwangerschapsverlof ruilt met mijn huidig leidinggevende van locatie. Maar de huidige leidinggevende komt niet over 2 weken terug. En we werken dus met 1 fulltimer en 1 parttimer(dat ben ik) in die winkel. En ze hebben nog niet bedacht wat er dus over 2 weken gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:25 schreef maffemuts het volgende:
[..]ten positieve of ten negatieve?
Ze zijn niet heel snugger daar heh?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Mijn voormalig leidinggevende die volgende week vrijdag haar laatste werkdag heeft voor haar zwangerschapsverlof ruilt met mijn huidig leidinggevende van locatie. Maar de huidige leidinggevende komt niet over 2 weken terug. En we werken dus met 1 fulltimer en 1 parttimer(dat ben ik) in die winkel. En ze hebben nog niet bedacht wat er dus over 2 weken gaat gebeuren.
We hebben ook nog een zaterdagmedewerker en als die ziek is dan gaan ze er eigenlijk van uit dat ik wel kan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:41 schreef kwiebuske het volgende:
euhmmm
dat betekend dat die FT geen vrij kan krijgen en dus 6 dagen per week werkt
grappig
yska flexibel frederikssonquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
e hebben ook nog een zaterdagmedewerker en als die ziek is dan gaan ze er eigenlijk van uit dat ik wel kan. En de afgelopen maanden had de ft tussen de 3 en 5 dagen. Dus dat valt hartstikke mee. Ze zijn er van afhankelijk hoe ik flexibe
Nouja dat moet je ook maar willen natuurlijkquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
We hebben ook nog een zaterdagmedewerker en als die ziek is dan gaan ze er eigenlijk van uit dat ik wel kan.
En de afgelopen maanden had de ft tussen de 3 en 5 dagen. Dus dat valt hartstikke mee. Ze zijn er van afhankelijk hoe ik flexibel ik mij op stel. Flexibel is 1 van mijn vele tweede namen.
Ik draai tussen de 20 en de 33uren, en de ft ook :p
en volgens mij heb je dan je mening ook wel klaar richting leidinggevendequote:Op dinsdag 13 november 2012 20:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nee maar de grote vraag is, krijg ik er zometeen een geschikte leidinggevende bij... 1 die gewoon lekker doorwerkt, ook flexibel is en ook al is de ft leidinggevende en ook best kan aangeven wat er moet gebeuren maar rondcommanderen gaat m niet worden. Daarvoor weet ik teveel
Ik heb al zoveel lui gezien die geen zak uitvreten..
dus op tijd naar bed?quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:53 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
morgen vroege dienst
dus nog nie werken
moet nog steeds een paar spullen naar iemand brengen
zou die donderdagmiddag/avond tijd hebben.......
redelijk op tijdquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:08 schreef dolfina-chica het volgende:
dus op tijd naar bed?
donderdag wil niet
We maakten er vandaag al grapjes overquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:06 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
en volgens mij heb je dan je mening ook wel klaar richting leidinggevende
lolquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
We maakten er vandaag al grapjes overook over de zwangere
want die kan niet stilzitten maar ook niet tillen. Die winkel zal deze 2 weken extra goed geveegd worden denk ik. Die kan ze gewoon duwen en dan rondjes lopen
ghehe
Jup ze is bijna 8 maanden!quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:21 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
lol
maar die is en blijft dus bezig
ondanks de kleine die groeit![]()
![]()
die mag dus van jullie wel weg iddquote:
denk dat niemand vrolijk zou worden van mijn geknutselquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Pssst [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Het is er zo rustigterwijl in het brainstormtopic waren er genoeg enthousiast!
Ik durf dat niet zo goed aan. De druk die er op ligt om dan écht iets te maken voor een bepaalde datumquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Pssst [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Het is er zo rustigterwijl in het brainstormtopic waren er genoeg enthousiast!
en ook beetje vergelijkbaar met kerst. zo een beetje meest belangrijke of grootst feest in t hindoeisme.quote:
De kwaliteit hoeft niet hoog te liggen en je hebt bijna anderhalve maand de tijd :pquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:00 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik durf dat niet zo goed aan. De druk die er op ligt om dan écht iets te maken voor een bepaalde datum.
werkenquote:Op woensdag 14 november 2012 14:28 schreef dolfina-chica het volgende:
zo de knetter... waar is iedereen????
Brrr, ben ik blij dat jij twee uur rijden hier vandaan zit. Maar eet smakelijkquote:Op woensdag 14 november 2012 15:35 schreef Ireth het volgende:
Hier! Ik ga me storten op mijn spinazietaart
ik zag hem voorbij komen...quote:Op woensdag 14 november 2012 15:35 schreef Ireth het volgende:
Hier! Ik ga me storten op mijn spinazietaart
zo'n baan wil ik ookquote:Op woensdag 14 november 2012 15:56 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
werken![]()
sommig mensen doen dat nog wel eens
of was het de aanwezigheidspremie opstrijken ....
fotooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op woensdag 14 november 2012 17:11 schreef Ehhe het volgende:
Ik was in de stad met mn broer, hij had nieuwe kleren nodig.
Heb mezelf ook maar getrakteerd op een broek; voelt en zit als een pyjamabroek maar ziet er wel mooi uit. In donkerrood en met heule wijde pijpen
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:01 schreef dolfina-chica het volgende:
yskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aldi...
iets met kerstkransjes
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:02 schreef kwiebuske het volgende:
[..]![]()
schreeuw niet zo
ik lag lekker te slapen ....
dat klinkt al beterquote:
Vanavond!quote:Op woensdag 14 november 2012 17:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
fotoooooooooooooooooooooooooooooo
lekker geslapen?quote:
dank jequote:
sorry.. ik had niet zo moeten schreeuwenquote:
helaasch te laatquote:Op woensdag 14 november 2012 19:15 schreef dolfina-chica het volgende:
sorry.. ik had niet zo moeten schreeuwen![]()
Belofte maakt schuld:quote:Op woensdag 14 november 2012 17:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
fotoooooooooooooooooooooooooooooo
halloquote:Op woensdag 14 november 2012 19:38 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld:
[ afbeelding ]
Ik ga er in wonen
Ja daagquote:Op woensdag 14 november 2012 19:40 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hallo
trek eens aan
zo zien we niets....
tsssssssquote:Op woensdag 14 november 2012 19:40 schreef kwiebuske het volgende:
hallo
trek eens aan
zo zien we niet hoe hij staat
ziet er goed uit... lekker wijd!!!!quote:Op woensdag 14 november 2012 19:38 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld:
[ afbeelding ]
Ik ga er in wonen
Ja heerlijkquote:Op woensdag 14 november 2012 20:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ziet er goed uit... lekker wijd!!!!
Dat vroeg ik mij gisteraaf weer af.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:28 schreef dolfina-chica het volgende:
zo de knetter... waar is iedereen????
dat wil ik wel geloven ja!quote:Op woensdag 14 november 2012 20:04 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja heerlijk. En het is van joggingbroekenstof, zit heel fijn dus
handig...quote:Op woensdag 14 november 2012 20:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij gisteraaf weer af.
Ik heb heerlijk gewerkt.. Collega ruilt van vestiging en gelijk begint het feest weer... Iemand werd ziek op andere vestiging of ik daar naar toe wilde (ze waren daar dan nog steeds met 3 man terwijl ik dan een zwangere dame die er voor de 1e dag stond alleen moest laten) dat hebben ze ook van dr te horen gekregen. Sukkels haha
Dat meen je niet!!! Morgen ga ik!quote:Op woensdag 14 november 2012 18:01 schreef dolfina-chica het volgende:
yskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aldi...
iets met kerstkransjes
Wat een dramaquote:Op woensdag 14 november 2012 20:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij gisteraaf weer af.
Ik heb heerlijk gewerkt.. Collega ruilt van vestiging en gelijk begint het feest weer... Iemand werd ziek op andere vestiging of ik daar naar toe wilde (ze waren daar dan nog steeds met 3 man terwijl ik dan een zwangere dame die er voor de 1e dag stond alleen moest laten) dat hebben ze ook van dr te horen gekregen. Sukkels haha
die duivelsteksten die we altijd van je horen....quote:Op woensdag 14 november 2012 20:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dat meen je niet!!! Morgen ga ik!mijn gebeden zijn gehoord!
Ik vind van wel, ik had het vandaag nog aan;)quote:Op woensdag 14 november 2012 20:48 schreef Ehhe het volgende:
Donkerrood en donkerpaars, past dat leuk bij elkaar?Ik vind van wel maar ik wil niet voor lul lopen zegmaar
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik vind van wel, ik had het vandaag nog aan;)
show itquote:Op woensdag 14 november 2012 20:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik vind van wel, ik had het vandaag nog aan;)
Had het aan, totdat ik besloot mijn paars, roze, donkergroene en lichtgroene sneakers aan wou. En dat was net te met de donkerrode broek. Hij is nu heel donkerblauw tegen het zwarte aan. Niet zo spannend dusquote:
Page not foundquote:Op woensdag 14 november 2012 19:38 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld:
[ afbeelding ]
Ik ga er in wonen
Aaaah zo heb jij de sc dood gekregen!!quote:Op donderdag 15 november 2012 14:14 schreef dolfina-chica het volgende:
ik moet hem even delen:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Aaaah zo heb jij de sc dood gekregen!!
Man o man
Oo ik ben daar niet mee bezig geweest, ik was aan het werk en bevries hier bijna in eigen husquote:Op donderdag 15 november 2012 23:03 schreef gomi het volgende:
amsterdam is er vandaag niet in geslaagd te beginnen aan hun wederopstanding he yska
zag t net toevallig op teletekstquote:Op donderdag 15 november 2012 23:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Oo ik ben daar niet mee bezig geweest, ik was aan het werk en bevries hier bijna in eigen hus
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:53 schreef Ehhe het volgende:
Ik blijf dat leuk vinden klinken, 'moi eem'
Goeiedag eemquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:53 schreef Ehhe het volgende:
Ik blijf dat leuk vinden klinken, 'moi eem'
Volgens mij ben ik gewoon stiekem meer grunnegs/drents dan friesquote:
Haha ja ook zo mooiquote:
Drenthe is gewoon mooiquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:27 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik gewoon stiekem meer grunnegs/drents dan fries
[..]
Haha ja ook zo mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |