quote:Op maandag 12 november 2012 14:30 schreef Kiyoaki het volgende:
Mooi is 'ie niet, maar denk dat 'ie bijvoorbeeld wel een grote lus en spieren heeft. Henrieke heeft niet eens tieten.
Misschien pijpt ze wel lekker.quote:Op maandag 12 november 2012 14:31 schreef Mgolovic het volgende:
Wel een grote schuur denk ik. Of Bert daar warm van moet worden is een tweede.
Oh ik had niet het idee dat Jurjen net uit de kast was.quote:Op maandag 12 november 2012 13:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Omdat hij lange tijd met een vrouw heeft geleefd. Dacht dat hij nog niet zo lang uit de kast was, dus kan me voorstellen dat hij geen zin heeft in gedoe.
Ik ben blij dat Jurjen niet gekozen is, wat ergerde ik me aan hem.quote:Op maandag 12 november 2012 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik had niet het idee dat Jurjen net uit de kast was.
helemaal debiel is ie nietquote:Op maandag 12 november 2012 14:30 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat helemaal niet zo, maar Bert kan er gewoon totaal niet mee omgaan.
Die heeft nog nooit eerder aandacht van een vrouw gehad, laat staan een vrouw aangeraakt. Zelfs haar aankijken is al te eng voor Bert.
Dat, en het zou zelfs wel zo kunnen zijn dat hij zich dat nog niet realiseert, omdat hij wacht op dat wat vanzelf wel komt.quote:Op maandag 12 november 2012 15:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
helemaal debiel is ie nietDat stapje opzij als zij toenadering zoekt is gewoon omdat ie not that in to her is.
Kreeg toch echt de indruk dat hij sowieso moeite had met het alleen met een vrouw zijn. Dat gaf zelfs zijn moeder aan bij dat bezoekje aan Bert's familie. Hij wist zelf denk ik ook wel dat uiteindelijk Henrieke er niks mee kon. Zal toch echt eerst moeten ontdooien, zo'n man als Bert. Henrieke was heel geduldig. Ik zou hem echt met dat portret hebben laten staan: vind zélf de weg maar terug!quote:Op maandag 12 november 2012 15:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
helemaal debiel is ie nietDat stapje opzij als zij toenadering zoekt is gewoon omdat ie not that in to her is.
Dus als er een 10/10 naast hem had gezeten zou hij zich wel normaal kunnen gedragen in Parijs en een heel gesprek op gang houden?quote:Op maandag 12 november 2012 15:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haar linker oor (voor de kijkers thuis rechts), een of andere kettingsliertachtigweetikveeloorbel.quote:Op maandag 12 november 2012 16:07 schreef Keroppi het volgende:
Overal gaat het over de oorbel van Jeanette en ik heb 'm gewoon gemist!
Dat kan prima zo zijn. Maar dat betekent niet dat dat dan wel de reden moet zijn, of is het niet mogelijk dat hij niet voor Henrieke valt?quote:Op maandag 12 november 2012 16:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kreeg toch echt de indruk dat hij sowieso moeite had met het alleen met een vrouw zijn. Dat gaf zelfs zijn moeder aan bij dat bezoekje aan Bert's familie. Hij wist zelf denk ik ook wel dat uiteindelijk Henrieke er niks mee kon. Zal toch echt eerst moeten ontdooien, zo'n man als Bert. Henrieke was heel geduldig. Ik zou hem echt met dat portret hebben laten staan: vind zélf de weg maar terug!
Ik denk dat Bert helemaal geen idee heeft op welke type hij valt, hij is zo wereldvreemd op vrouwengebied dat iedere vorm van vrouwelijke aandacht een totale cultuurshock is.quote:Op maandag 12 november 2012 16:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat kan prima zo zijn. Maar dat betekent niet dat dat dan wel de reden moet zijn, of is het niet mogelijk dat hij niet voor Henrieke valt?
Zou heel goed kunnen, alleen is hij er wel uit dat het m met Henrieke niet gaat worden.quote:Op maandag 12 november 2012 16:34 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik denk dat Bert helemaal geen idee heeft op welke type hij valt, hij is zo wereldvreemd op vrouwengebied dat iedere vorm van vrouwelijke aandacht een totale cultuurshock is.
Ik denk andersom ook wel (los van wat we uit de roddelpers al weten)quote:Op maandag 12 november 2012 16:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen, alleen is hij er wel uit dat het m met Henrieke niet gaat worden.
dat henrieke waarschijnlijk (ook) flink is afgeknapt? Dat denk ik ook wel ja.quote:Op maandag 12 november 2012 16:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik denk andersom ook wel (los van wat we uit de roddelpers al weten)
Ze leek in het voorstukje voor volgende week wel afgevallen, in haar gezicht! Of ze hadden haar helemaal dichtgesmeerd met plamuur zodat die rode appelwangen wegvallen, dat oogt ook al slanker denk ik!quote:Op maandag 12 november 2012 17:08 schreef Chai het volgende:
Ben heel erg benieuwd hoe Henrieke eruit ziet met flatterende kleding en een goede beha er onder.
Zo dik is ze helemaal niet volgens mij.
Ik kijk nu even terug, maar Wietse maakt gewoon attente gebaren naar Neeltje hoor.quote:Op maandag 12 november 2012 11:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Wietse durfde nog wel eens iets liefs te zeggen of fysiek contact te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |