SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Maar verschilt het ofnie?quote:Op zondag 11 november 2012 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Geweldig he.
Ze duren bij elkaar ook 4 minuten dus dat is wel heel erg tijdrovend.
ok bedanktquote:
Die van Leo zijn grappig en die van de NOS niet.quote:
Dat is een klassieker in de SV reeks als je een beetje terugbladert, die wilde ik ook op mijn naam hebben.quote:
In elk topic waar Rickazio post is het een klassiekerquote:Op zondag 11 november 2012 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is een klassieker in de SV reeks als je een beetje terugbladert, die wilde ik ook op mijn naam hebben.
#yoloquote:Op zondag 11 november 2012 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In elk topic waar Rickazio post is het een klassieker
Zelfkastijding is van alle tijden.quote:Op zondag 11 november 2012 22:53 schreef tompsv18 het volgende:
200 topics over dit kut programma, hoe kan dat nou toch
Oranje/Lichtgroenquote:Op zondag 11 november 2012 22:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Welke kleur heeft de OP bij jullie jongens? Bij mij is hij rood en ik ben zelf groen.
Kijk maarquote:Op zondag 11 november 2012 22:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Welke kleur heeft de OP bij jullie jongens? Bij mij is hij rood en ik ben zelf groen.
Ben jij toevallig Lucille Wernerquote:Op zondag 11 november 2012 22:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Rood met witte stippen.quote:Op zondag 11 november 2012 22:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
OP is bij mij groen.quote:
Nee ik ben JPquote:
beestquote:Op zondag 11 november 2012 22:55 schreef Rickazio het volgende:
Van Ginkel, eindelijk weer een echte Nederlandse jongen in het Nederland Elftal
Licht blauw, as usual.quote:Op zondag 11 november 2012 22:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Want mensen van een andere nationaliteit zitten in het Nederlands Elftal?quote:Op zondag 11 november 2012 22:55 schreef Rickazio het volgende:
Oke Wilders.quote:Op zondag 11 november 2012 22:55 schreef Rickazio het volgende:
Gebroken beigequote:Op zondag 11 november 2012 22:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Liever nog een jaartje Dick dan het anti-voetbal van Bertjequote:Op zondag 11 november 2012 22:55 schreef Buitendam het volgende:
Bertje, kom eens fijn naar PSV. Dickie is het mooi aan het neerzetten, houden we de selectie bij elkaar en kan jij met Madrid en Barça gaan bikkelen in de Tjempjuns Liek.
Godsamme, ja hoor, het kan ook alleen maar van jou komen zulksquote:Op zondag 11 november 2012 22:55 schreef Rickazio het volgende:
Gewoon 10 jaar Dick.quote:Op zondag 11 november 2012 22:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Liever nog een jaartje Dick dan het anti-voetbal van Bertje
quote:Op zondag 11 november 2012 22:55 schreef Rickazio het volgende:
En A. Robben?quote:Op zondag 11 november 2012 22:55 schreef Rickazio het volgende:
Is dat nieuw?quote:
Redelijk ingetogen.quote:
Ah, daar hebben we ons huisracistje weer.quote:Op zondag 11 november 2012 22:55 schreef Rickazio het volgende:
Is weer eens wat anders dan zon neger als strootman.quote:
Zo iemand verdient een speler als Zeefuik bij zijn clubquote:Op zondag 11 november 2012 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we ons huisracistje weer.
Echt zo'n kereltje die ergens achter in de klas bij je op school zat, dat is toch leuk?quote:Op zondag 11 november 2012 22:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]![]()
Eindelijk weer een frisse Hollandsche uit de kluiten gewassen door de wol geverfde jongeman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Inderdaad, heb het gewoon over Van Ginkel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |