huiliequote:Op woensdag 14 november 2012 21:21 schreef Bill_E het volgende:
En Israël mag wederom ongestraft massaal burgerdoelen aanvallen...
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:21 schreef Bill_E het volgende:
En Israël mag wederom ongestraft massaal burgerdoelen aanvallen...
http://www.volkskrant.nl/(...)stijnse-doelen.dhtmlquote:Op woensdag 14 november 2012 21:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik vind het 'vreemd' dat dit totaal niet in het nieuws is in NL.
Het was uitgebreid in het NOS journaal van acht uur.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ok, daarom spreek je over die hoofddoeken?quote:
De Amerikanen hebben geen enkele schuld aan het uitroeien van de indianen! Dat een groep indianen de Amerikanen aanvielen bij Zuid-Dakota? Allemaal de schuld van de indianen!quote:Ja het is allemaal de schuld van de kolonisten. Die arme Palestijnen zijn volledig onschuldig. Die stenen vielen gewoon uit hun handen.
Ik vind het jammer dat er zulke haatdragende mensen als jou bestaan. Ik snap niet dat jij zo'n harteloos mens kunt zijn dat jij het steunt dat mensen hun huis uit gezet worden en dat er olijfbomen van mensen weggehaald worden waarvan ze leven. Je zal wel een aardige kronkel in je hoofd hebben. Dat je dat dan als antisemitisme ziet laat al zien dat jij niet meer te redden bent. Antisemitisme is de discriminatie van Joden gebaseerd op hun etniciteit of religie. Als ik oproep tot samenwerking tussen Joden en Palestijnen en het ophouden met land innemen ben ik Joden aan het discrimineren volgens jou? Jemig, wat een kronkels heb jij in je hoofd. Hoe valt het opkomen voor mensenrechten onder antisemitisme volgens jou? Ik snap de redenering niet helemaal.quote:Dat lijkt mij het beste ja. Want je begint aardig antisemitische taal uit te blaten. Dus zeg dan maar niets.
alsof iemand jou gaat missen..Rot dan gewoon ook op.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:30 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ga niet verder posten in deze reeks, ik heb geen zin in deze eindeloze discussie.
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:33 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
alsof iemand jou gaat missen..Rot dan gewoon ook op.
Ze hebben ook gewoon gelijk. Dat er op film staat hoe soldaten met geweren en granaten Palestijnen die met vlaggen rondlopen neerschieten en er niet naar luisteren als gevraagd wordt om een dorp van Palestijnen te sparen, zijn in werkelijkheid Palestijnen die zich als Israëliërs vermommen, pistolen van Israël stelen en daarmee hun eigen volk gaan beschieten om medelijden te wekken.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:36 schreef Bill_E het volgende:
Tja, er zijn meer dan voldoende mensen hier overtuigt van de goedheid van Israël en de grote boze Palestijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn vast wel mensen met groot genoege kronkels in hun hoofd om dit nog te geloven ook.De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
Opening van het journaal....maar goed.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Geloven is weten bewijzen is helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 14 november 2012 02:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gelovigen stellen dat er een God is, de bewijslast ligt bij hen.
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:11 schreef rakotto het volgende:
Volgens Israel de raketten:
Ik moest er zelf wel een beetje om lachen:
[ afbeelding ]
Dus op een andere manier terug geroepen.quote:Ambassador Yaakov Amitai had come to Israel before the Jewish state launched an assault on the Gaza Strip on Wednesday, the diplomat told Reuters. However, embassy operations in Cairo were functioning as normal, he added.
Egypt had earlier recalled its ambassador from Israel in protest at the killing of Ahmed al-Jaabari, military commander for Gaza's Islamist Hamas government, and Israeli strikes on other targets in the Palestinian enclave.
"It's not symmetrical. The fact they withdraw their ambassador does not mean that we have withdrawn ours," the Israeli diplomat said on condition of anonymity.
Israel's embassy in a Cairo highrise was stormed by pro-Palestinian rioters last year and a skeletal staff of Israeli diplomats have since been operating out of Amitai's residence in the Egyptian capital.
quote:The Israeli cabinet gave preliminary authorisation on Wednesday for the mobilisation of military reserves if required to press an air assault against the Hamas-ruled Gaza Strip
Ministers convened in Jerusalem agreed "to allow the IDF (Israel Defence Forces) to enlist reserve forces in accordance with the need and the authorisation of the defence minister," a statement from Prime Minister Benjamin Netanyahu's office said.
Fijne nacht.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:36 schreef Bill_E het volgende:
Tja, er zijn meer dan voldoende mensen hier overtuigt van de goedheid van Israël Palestina en de grote boze Palestijnen Israëliërs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |