abonnement Unibet Coolblue
pi_119224760
Sameh_Habeeb twitterde op donderdag 15-11-2012 om 00:04:59 BREAKING: LEAFLETS ARE CURRENTLY BEING DROPPED IN NORTH GAZA BY THE ISRAELI AIRFORCE ANNOUNCING AN IMMINENT GROUND INVASION. reageer retweet
echt of fake?
pi_119224929
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 00:14 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Sameh_Habeeb twitterde op donderdag 15-11-2012 om 00:04:59 BREAKING: LEAFLETS ARE CURRENTLY BEING DROPPED IN NORTH GAZA BY THE ISRAELI AIRFORCE ANNOUNCING AN IMMINENT GROUND INVASION. reageer retweet
echt of fake?
Lijkt me fake.
  donderdag 15 november 2012 @ 00:23:07 #278
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_119224966
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 00:14 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Sameh_Habeeb twitterde op donderdag 15-11-2012 om 00:04:59 BREAKING: LEAFLETS ARE CURRENTLY BEING DROPPED IN NORTH GAZA BY THE ISRAELI AIRFORCE ANNOUNCING AN IMMINENT GROUND INVASION. reageer retweet
echt of fake?
Twitter icm capslock. Sja.
pi_119225069
Heeft Hamas nu Tel Aviv geraakt of is het propaganda?

-O-
  donderdag 15 november 2012 @ 00:31:00 #280
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_119225173
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 00:27 schreef Smack10 het volgende:
Heeft Hamas nu Tel Aviv geraakt of is het propaganda?

-O-
?
pi_119225444
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 00:31 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

?
Van IDF op Twitter:

IDF ‏@IDFSpokesperson
Clarification: No rockets were fired from #Gaza on Tel-Aviv. #Hamas propaganda is constantly spreading misinformation.

Misinformatie dus, zoals die minister van Irak: er is niks aan de hand :')
pi_119225558
Gelukkig staat de IDF bekend om hun betrouwbaarheid.
pi_119225578
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 00:46 schreef Peunage het volgende:
Gelukkig staat de IDF bekend om hun betrouwbaarheid.
Betrouwbaarder dan de Palestijnse autoriteiten, ofja in hoeverre die ook officieel zijn :')
pi_119225658
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 00:47 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Betrouwbaarder dan de Palestijnse autoriteiten, ofja in hoeverre die ook officieel zijn :')
Ja, wanneer het ze uitkomt zijn ze erg betrouwbaar inderdaad :')
pi_119225695
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 00:51 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ja, wanneer het ze uitkomt zijn ze erg betrouwbaar inderdaad :')
Wat wil je nu zeggen? Dat je een mening hebt, zonder ervaring/kennis/opvattingen die je in het desbetreffende gebied hebt opgedaan? :')
pi_119225720
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 00:53 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Wat wil je nu zeggen? Dat je een mening hebt, zonder ervaring/kennis/opvattingen die je in het desbetreffende gebied hebt opgedaan? :')
Goed gelezen. Dat is precies wat er staat.
pi_119225859
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 00:55 schreef Peunage het volgende:

[..]

Goed gelezen. Dat is precies wat er staat.
:')
pi_119225929
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:08 schreef Frutsel het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 16:17 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Tja, het was te verwachten.
Kijk, sp3c, dit is waarom ik ze niet vertrouw.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_119225997
quote:
4s.gif Op woensdag 14 november 2012 08:06 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik vind van niet.
Je praat aardig racistisch. Dus zeg dan maar niets.
quote:
[..]

Ja het is allemaal de schuld van de kolonisten. Die arme Palestijnen zijn volledig onschuldig. Die stenen vielen gewoon uit hun handen.
De feiten zijn moeilijk te verteren voor mensen die zichzelf graag gewetensvol vinden. Dus moet er gedraaid worden.
De zionisten hebben Palestina in de eerste 50 jaar van de vorige eeuw illegaal overspoeld. Een tsunami van joden!
quote:
[..]

Dat lijkt mij het beste ja. Want je begint aardig antisemitische taal uit te blaten. Dus zeg dan maar niets.
Ik vind van niet.
Overigens is de term antisemiet volkomen versleten.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_119226016
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 01:09 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Je praat aardig racistisch. Dus zeg dan maar niets.

[..]

De feiten zijn moeilijk te verteren voor mensen die zichzelf graag gewetensvol vinden. Dus moet er gedraaid worden.
De zionisten hebben Palestina in de eerste 50 jaar van de vorige eeuw illegaal overspoeld. Een tsunami van joden!

[..]

Ik vind van niet.
Overigens is de term antisemiet volkomen versleten.
Van de vorige eeuw... als je dan toch in de geschiedenis kijkt, kijk dan ook een stukje verder en dan kom je vanzelf uit wie er het eerst was ;)
pi_119226071
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:25 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

huilie

Dit was een militair! Het zijn juist de pallies die dagelijks burgerdoelen aanvallen. Gelukkig is hij dood, dat er nog velen mogen volgen.
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:27 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

:') .

Ik hoop dat jij weet dat dit enkel een tegenaanval is van Israel? Een reactie, omdat zij worden aangevallen.
Het eerste doel was een legerjeep. Waarbij een soldaat sneuvelde.
Waarna Israel 7 burgers, waaronder kinderen, doodde.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_119226089
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:30 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ga niet verder posten in deze reeks, ik heb geen zin in deze eindeloze discussie.
Mooi!
Aan racisten hebben we geen behoefte!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_119226102
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 01:16 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Mooi!
Aan racisten hebben we geen behoefte!
Mooi, dan vertrek! :W
pi_119226142
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:11 schreef rakotto het volgende:
Volgens Israel de raketten:


Ik moest er zelf wel een beetje om lachen:

[ afbeelding ]
Die relatie met die 72 maagden vond ik wel een aardige grap.
Maar wat ik me dan afvraag bij dat filmpje: hoe hebben ze in godsnaam die vrachtwagen met de kraan door de tunnels gekregen??
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_119226340
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 01:11 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Van de vorige eeuw... als je dan toch in de geschiedenis kijkt, kijk dan ook een stukje verder en dan kom je vanzelf uit wie er het eerst was ;)
Ja, dat weet ik, ik heb Robert Crumb ook gekeken/gelezen.
Overigens is dat wel een erg vreemd argument.
De eerste mensen die in mijn huis woonden, zijn al lang en breed dood.
Zouden hun nakomelingen automatisch recht hebben om hier te gaan wonen en mij eruit te schoppen? Terwijl ik een huurcontract heb en netjes huur betaal? Of de woning per contract gekocht heb van de vorige eigenaar?

Waarom blijven mensen zich toch vastklampen aan waardeloze en al lang weerlegde argumenten?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_119226371
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 01:16 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Mooi!
Aan racisten hebben we geen behoefte!
Waarom ben jij er dan nog?

quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 01:15 schreef Kees22 het volgende:

[..]

[..]

Het eerste doel was een legerjeep. Waarbij een soldaat sneuvelde.
Waarna Israel 7 burgers, waaronder kinderen, doodde.
Het gaat hier om een tegenaanval. Volgens jou mag dus Israel niks doen als Palestijnse Hamasmilitairen Israel aanvallen?
#freefrederike
  donderdag 15 november 2012 @ 01:54:23 #297
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_119226475
quote:
14s.gif Op donderdag 15 november 2012 01:44 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Het gaat hier om een tegenaanval. Volgens jou mag dus Israel niks doen als Palestijnse Hamasmilitairen Israel aanvallen?
Waarom zouden ze nou aanvallen? Ze kunnen niet anders!
Ze zitten opgesloten daar op een piepklein stukje land en worden aan alle kanten afgeknepen door de Israëliërs. Als Israël echt vindt dat ze zich hebben teruggetrokken uit Gaza, moeten ze óf Gaza volledig onderdeel van Israël maken en er geen hek omheen zetten óf Gaza zelfstandigheid / aan Egypte geven.
pi_119226481
quote:
14s.gif Op donderdag 15 november 2012 01:44 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Waarom ben jij er dan nog?

[..]

Het gaat hier om een tegenaanval. Volgens jou mag dus Israel niks doen als Palestijnse Hamasmilitairen Israel aanvallen?
Drogreden.
Nog een keer: er wordt een jeep met 4 militairen getroffen door een raket. Een van die militairen is zwaargewond of gaat dood, daar mag ik even vanaf zijn. De drie andere zijn (zwaar)gewond.
Militairen, dus.
Vervolgens neemt Israel wraak: 7 burgers worden gedood, waaronder kinderen. Burgers!
Dat is een oorlogsmisdaad. Maar ja, Israel mag dat doen, want het heeft het verdrag niet ondertekend.

Ik zeg helemaal niet dat Israel niks terug mag doen. Je schuift me ten onrechte dingen in de schoenen.

En inmiddels is het weer een puinhoop.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_119226512
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 01:54 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Waarom zouden ze nou aanvallen? Ze kunnen niet anders!
Ze zitten opgesloten daar op een piepklein stukje land en worden aan alle kanten afgeknepen door de Israëliërs. Als Israël echt vindt dat ze zich hebben teruggetrokken uit Gaza, moeten ze óf Gaza volledig onderdeel van Israël maken en er geen hek omheen zetten óf Gaza zelfstandigheid / aan Egypte geven.
Aan Egypte geven? Die heb ik nog nooit eerder gehoord... :')

Je moet het probleem bij zijn worstels pakken, de Palestijnen waren diegenen die de VN-resolutie afsloegen waardoor Israel zelfstandig werd en kon uitbreiden. Je kan de schuld niet geven aan de Israeliers, het enige wat ze doen is een tegenaanval bieden.
#freefrederike
pi_119226526
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 01:54 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Drogreden.
Nog een keer: er wordt een jeep met 4 militairen getroffen door een raket. Een van die militairen is zwaargewond of gaat dood, daar mag ik even vanaf zijn. De drie andere zijn (zwaar)gewond.
Militairen, dus.
Vervolgens neemt Israel wraak: 7 burgers worden gedood, waaronder kinderen. Burgers!
Dat is een oorlogsmisdaad. Maar ja, Israel mag dat doen, want het heeft het verdrag niet ondertekend.

Ik zeg helemaal niet dat Israel niks terug mag doen. Je schuift me ten onrechte dingen in de schoenen.

En inmiddels is het weer een puinhoop.
Israel heeft niet voor expres gedoeld op die kinderen, het was bedoeld op de Hamasleider en militaire plekken waar oa wapens lagen. Dat is gewoon terecht.

Het klopt, er zijn kinderen doodgegaan. Daar voel ik mij ook niet goed over. Het is alleen niet het doel van de Israeliers, soms gaat het wel eens mis. Dat heb je overal.
#freefrederike
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')