Dankjewel, dat is goed om te horenquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
DN, hoewel ik het in grote lijnen aardig met je eens ben en dezelfde kritische vragen stel ben ik dit niet met je eens. Lavenderr probeert heel goed een middenweg te bevaren in de diverse partijen die hier rondlopen en neemt het net zo hard voor jou en Bluesdude op, dan voor personen als aos, en roept ook beide kanten tot de orde als dat nodig is.
Ik ben van mening dat Lavenderr hier best goed werk verricht (al zou ik me ook sarcastisch uitlaten over dat hoedenplank-verhaal)
Echt hand op mijn hart, ik probeer om objectief te blijven.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:19 schreef Dissectienaald het volgende:
Ze verricht prima werk met al die lastpakken hier, maar ik krijg soms de indruk dat mensen als Nunspeet1953 wat meer ruimte krijgen om lastig te zijn, met name als Bluesdude weer eens als 'vervelend' wordt neergezet. Misschien vanwege de 'informatie' die hij of zij zou kunnen hebben. Dat neemt niet weg dat het hoedenplankverhaal toch 'typisch' is, zeker komend van personen met bijna identieke usernames...
haha ja dat is het verschil tussen wghrh1 en wghrh2 deze posten wel en voegen niets toe. en weten allemaal de splinter in andermans oog te vinden maar over die enorme ego-balk in hun eigen oog hebben ze het nietquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:24 schreef aos het volgende:
..........Ook HS en zijn WGRH-1 groepering(de nr 1 R-H bron, in het bezit zijnde van een gigantisch R-H archief) heeft hier eerder niet op het forum willen reageren door dezelfde reden als ik reeds meerdere keren aangegeven heb.;.....het onnodig hard ridiculiseren van de 1e generatie R-H onderzoekers en hun pionierswerk door een stelletje bedweters...
Iedereen kan een kranten archief doorspitten..quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:43 schreef aos het volgende:
DN; quote:
12s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:42 schreef Zonnestraal10 het volgende:
Kwam dit artikel nog tegen.. Ronde Huis in de oorlogstijdtoen werd er ook al wat graafwerk verzet
[ afbeelding ]
Mooie vondst Zonnestraal10! Er werd wat afgegraven in de Tweede Wereldoorlog ;-)
------
Dit is overigens een vondst van INQUISATOR helaas doorgegeven aan Zonnestraal10........
Ik weet niet wie je bedoelt met 'de andere leden' dus post gewoon je eigen bevindingen, dat lijkt me prima.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:14 schreef aos het volgende:
Kon ik maar permanent uitloggen ! Wellicht kan ik een ban krijgen?
"met name omdat er een hele grove leugen in staat. En als jij 0280 hebt ingezien, weet je ook wat het is"
Laat maar horen zou ik zeggen.Ik weet niet waar je op doelt. En hoe weet jij wat er in 0280 staat, als je het niet ingekeken heb?
Lavenderr ;
Ik ga verder niet meer in op discussies, dus van mij zul je geen last meer hebben.....na woensdag wellicht wat constructieve bijdrages van mij, maar ik denk dat ik geen toestemming krijg van de andere leden..
Oh! Dat is idd groot nieuws! Hadden ze het toch goed bij de bibliotheek!quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:22 schreef aos het volgende:
Oké hier één dan alvast....; "the Round house" van Sadleir bestaat WEL.....een 1e generatie onderzoeker heeft ons verteld dat hij twee exemplaren bezit....Het zal ook wel in het boek staan neem ik aan...
Idd! Zou ook graag foto's zien!quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:27 schreef Zonnestraal10 het volgende:
Foto's zeggen meer als duizend woorden, dus "show us" ?
Dat zou toch wel heel bijzonder zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:46 schreef aos het volgende:
Nog geen visueel bewijs gezien, (zal er om vragen of wachten op woensdag).....de inhoud van Sadleirs boek schijnt inderdaad overeen te komen met ons Ronde huis verhaal.....
Was eigenlijk al een tijd bekendquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:22 schreef aos het volgende:
Oké hier één dan alvast....; "the Round house" van Sadleir bestaat WEL.....een 1e generatie onderzoeker heeft ons verteld dat hij twee exemplaren bezit....Het zal ook wel in HS het boek staan neem ik aan...
is zien, dan...quote:Op zondag 18 november 2012 10:39 schreef RHSEARCHER het volgende:
[..]
Was eigenlijk al een tijd bekend
Bij post 99 bevestig ik dat het boek bestaat, en hoe weet ik dat ? omdat ik hier voor mijn neus een uittreksel heb liggen van het boekquote:Op zondag 18 november 2012 10:47 schreef lxhkrd het volgende:
[..]
is zien, dan...
Hoe is het eigenlijk met Baudiun's scriptie?
Ik kan niet wachten om die boeken te zien!quote:Op zondag 18 november 2012 11:02 schreef RHSEARCHER het volgende:
[..]
Bij post 99 bevestig ik dat het boek bestaat, en hoe weet ik dat ? omdat ik hier voor mijn neus een uittreksel heb liggen van het boek![]()
En daarbij weten we ook inderdaad wie nog 2 exemplaren van dit boek heeft staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |