Een uitstekende ingreep van Lavenderr.....de stuitende bedweterij van Dissectienaald heeft zich tijdens mijn afwezigheid weer tot een kookpunt bereikt, dat ik toch maar weer een reactie hierbij geef....
Zoals ik al eerder melde is DN tijdens zijn bezoek onlangs aan het Geldersch archief in zijn eigen adrenaline-shot blijven hangen (tijdens het bestuderen van het van Vloten archief) ;lijkt me toch geen goede zaak voor een objectieve wetenschapper....
* tijdens het lezen van het blad 'Seasons' en het artikel daarin ; 'de erfenis van Johan Montenberg- verslingerd aan het smalspoor' ,en waar mooie glossy kleurige fotos instaat van Montenberg rijdend o.a. op zijn ponytram geflankeerd door kinderen....dwaalden zijn negatieve gedachten over M. blijkbaar zodanig af...dat hij de behoefte blijkbaar krijgt om ons dit mede te delen ;
DN ;"Ik heb een tijdschrift gevonden in de archieven van Van Vloten waarin een artikel stond over het paardentrammetje te Joppe en een interview met Johan Montenberg. Bovenstaand is een quote uit het interview, dat Johan zoveel van kinderen hield. Wat ik daarmee wil aangeven is hoe makkelijk het is om iets uit zijn verband te rukken door het buiten de context te halen"'
Blijkbaar wilt hij ons een spiegel volhouden dat M weleens de ware viespeuk kan zijn i.p.v. FvV.! Je moet er maar opkomen!!
En nu komt het...DN gaat opeens letterlijk ook spoken zien!...daar hij opeens het woord 'die griezel' ontdekt in een artikel....
DN ;"En er zat ook een handgeschreven verslag in getiteld 'Ronde Huis 2', is dat het artikel van Septer? Het derde vel is doorgesneden en een stuk overheen geplakt. Als je het tegen het licht hield, kon je nog lezen: 'die griezel'
Hier ziet hij dus blijkbaar opeens Septer als 'een griezel'.........
De waarheid is echter dat er heel iets anders staat..(ik heb de dit nl ook bestudeerd en gecopieerd) Er is een hele zin te lezen eindigend met het woord 'griezelverhaal' .Ik kan de foto eventueel plaatsen als bewijs..
Schrijft DN dit nu expres of ging hij letterlijk spoken in de tekst zien?

Wat een smaad en laster weer, 'de pot verwijt de ketel'........
En dan ten slotte bereikt de stuitige arrogantie van DN weer een nieuw dieptepunt door deze zeer beledigende opmerking aan het adres van Schalkwijk ;
DN ; "Mij baserend op die ene pagina van Schalkwijk's boek is mijn hoop op een waarheidsgetrouwe weergave ongeveer 5%.."
[ Bericht 1% gewijzigd door aos op 17-11-2012 22:32:19 ]